Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zucht, bel ik op naar een werkplaats.
- Goedemiddag, ik ben op zoek naar meneer huppeldepup. * Ohw goedemiddag hahahahahahaha - Pardon? * ja whahaha die werkt hier niet hoor, die werkt hier nooit. - ohw mijn excuses * ach het maakt niet uit, dat is mijn buurman, ik geef zijn nummer wel. *-) |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Banksy - The Bear and the Bee, Notting Hill "Once upon a time there was a bear and a bee who lived in a wood and were the best of friends. All summer long the bee collected nectar from morning to night while the bear lay on his back basking in the long grass. When Winter came the Bear realised he had nothing to eat and thought to himself 'I hope that busy little Bee will share some of his honey with me'. But the Bee was nowhere to be found - he had died of a stress induced coronary disease". |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een jongen uit mijn klas had voor een schoolopdracht een MTV Cribs-filmpje gemaakt, maar dan met zijn eigen huis. Maar daar had je bij moeten zijn om het grappig te vinden.
En ik moest ook lachen om m'n docent, omdat ze altijd zo warrig en overvrolijk is, maar dan op een leuke manier. 'Nou jongens, er is geen lokaal beschikbaar, dus vandaag doen we de les op de gang!' Zaten we daar drie uur met 24 man. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
zon filmpje van japanners die in één of andere rare spelshow van dingen naar het volgende ding moesten springen => hilarisch (en moeilijk uit te leggen omdat ze daar de meest debiele dingen verzinnen xD)
|
Iemand op msn had als naam:
"Een het is mijn wederom gelukt in ook 2008 weer vriendin vrij te blijven (snik kan wel janken)"
Laatst gewijzigd op 08-01-2009 om 03:08. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Daarnet in Triana wilde een allochtoon iets zeggen dus hield een van de knappe programma-assistentes een microfoon voor zijn mond. Toen zei de allochtoon: "ik zou graag willen dat de man naast mij de microfoon vasthoudt."
Toen vroeg de presentator waarom, en toen zei hij: "omdat ik het er niet mee eens ben dat vrouwen als sierobject worden neergezet." Ehhh, en dat de man naast jou dan wel als 'sierobject' wordt neergezet door de mic vast te houden, is geen probleem? ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|