Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2009, 23:40
Verwijderd
'marlies dekkers is een lopende geslachtsziekte'

Advertentie
Oud 03-01-2009, 23:41
Verwijderd
Oud 04-01-2009, 11:39
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Francisco, krijg griep.
Oud 04-01-2009, 15:27
Fantôme
Fantôme is offline
om oude foto's
Oud 04-01-2009, 18:49
Verwijderd
Om deze.
Oud 04-01-2009, 19:51
Verwijderd
Een vriendin had een zingende kaars gekregen waar ze aan zat te friemelen. Elke keer als die weer begon te zingen ging dr vader echt keihard zingen en kreeg iedereen mee, waarna zij het weer vreselijk vond dat men voor haar zong

Zegt ie daarna ook zo: ze weet toch wel hoe ze de aandacht op zichzelf moet vestigen he
Oud 05-01-2009, 00:02
TopDrop
TopDrop is offline
Ik was vandaag bij iemand, en dit hing daar op de wc

Oud 05-01-2009, 02:13
Verwijderd
Citaat:
maargoed, dat hij het maar niet zegt op msn, die lafaard gaat het in m'n gezicht zeggen.(En ik wil m'n paraplu terug) Hij mag me zien huilen. Ik ben wel sterk maar huilen zal ik toch doen. Hij zei ooit 'de dag dat ik dit geluk stop moet ik een gruwelijk duister monster geworden zijn', wel leek niet mogelijk maar het is hem toch gelukt.
Citaat:
Ik denk ik het ga laten hoe het nu is, als ik hem zie en hij begint dat te vertellen, dan zeg ik dat ik het al weet van die vriendin. Dan zeg ik hem wat ik wil zeggen, vraag mijn paraplu terug, en dan gaat hij maar weer huiswaarts. Als hij vandaag tegen me begint op msn van 'ik moet je wat vertellen ofzo' zeg ik dat hij da de 9de moet doen, en dan als hij het gaat zeggen, zeg ik dat ik het al weet en zeg wat ik kwijt wil.
Citaat:
haha klinkt goed...
maar ik wil m'n paraplu terug! en snel! en hij heeft mijn beste vriend zijn gsm nog
Citaat:
hahaaaa

Nee ik wil echt die paraplu terug! Da's de beste paraplu ooit!

En ik wil het woord voeren! ik wil zeggen, ik stop ermee,je bent een klootzak, geef nu mij paraplu terug, dahaag.
Oud 05-01-2009, 06:39
Verwijderd
Oud 05-01-2009, 11:30
Verwijderd
Zucht, bel ik op naar een werkplaats.
- Goedemiddag, ik ben op zoek naar meneer huppeldepup.
* Ohw goedemiddag hahahahahahaha
- Pardon?
* ja whahaha die werkt hier niet hoor, die werkt hier nooit.
- ohw mijn excuses
* ach het maakt niet uit, dat is mijn buurman, ik geef zijn nummer wel.

*-)
Oud 05-01-2009, 13:10
Verwijderd
zaterdag ging ik trouwens uit eten en het vriendje van het zusje van mijn vriend is vegetarier. dus hij vroeg of er vlees zat in de tomatensoep. zegt de serveerster bloedserieus: "nee, er zit geen vlees in. alleen maar gehakt, maar geen vlees."
Oud 06-01-2009, 11:48
Verwijderd

Banksy - The Bear and the Bee, Notting Hill

"Once upon a time there was a bear and a bee who lived in a wood and were the best of friends. All summer long the bee collected nectar from morning to night while the bear lay on his back basking in the long grass.

When Winter came the Bear realised he had nothing to eat and thought to himself 'I hope that busy little Bee will share some of his honey with me'. But the Bee was nowhere to be found - he had died of a stress induced coronary disease".
Oud 06-01-2009, 14:58
Verwijderd
Die reclame van achmea.
Oud 06-01-2009, 17:55
Verwijderd
Een jongen uit mijn klas had voor een schoolopdracht een MTV Cribs-filmpje gemaakt, maar dan met zijn eigen huis. Maar daar had je bij moeten zijn om het grappig te vinden.

En ik moest ook lachen om m'n docent, omdat ze altijd zo warrig en overvrolijk is, maar dan op een leuke manier. 'Nou jongens, er is geen lokaal beschikbaar, dus vandaag doen we de les op de gang!' Zaten we daar drie uur met 24 man.
Oud 06-01-2009, 19:07
Verwijderd
Citaat:
ik snapte dat steeds maar niet hoe iedereen dan precies weet wanneer het de 50ste post is maar ik heb het ontdekt!

Is dr een nieuwe achmeareclame, ja?
Oud 06-01-2009, 21:29
Verwijderd
Citaat:

Is dr een nieuwe achmeareclame, ja?
Weet ik niet, ik kijk heel weinig tv. Maar die van die tv, en als die dan hangt dat ie dan die vaas omtikt.
Oud 06-01-2009, 23:27
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

banksy - the bear and the bee, notting hill

"once upon a time there was a bear and a bee who lived in a wood and were the best of friends. All summer long the bee collected nectar from morning to night while the bear lay on his back basking in the long grass.

When winter came the bear realised he had nothing to eat and thought to himself 'i hope that busy little bee will share some of his honey with me'. But the bee was nowhere to be found - he had died of a stress induced coronary disease".
wtf
Oud 06-01-2009, 23:28
Verwijderd
Citaat:
zaterdag ging ik trouwens uit eten en het vriendje van het zusje van mijn vriend is vegetarier. dus hij vroeg of er vlees zat in de tomatensoep. zegt de serveerster bloedserieus: "nee, er zit geen vlees in. alleen maar gehakt, maar geen vlees."
en wtfff!
Oud 06-01-2009, 23:37
Verwijderd
Verschillende msngesprekken
Oud 06-01-2009, 23:39
Lethe
Lethe is offline
pm's en een msn-gesprek.
Oud 06-01-2009, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me nog steeds af hoe het met snoopy is...

En stiekem ben ik zelf ook al een tijdje zwanger.
Citaat:
Gefeliciteerd Leonoor! Was het geplant?
Ik had visuals.
Oud 06-01-2009, 23:53
Lethe
Lethe is offline
.
Oud 07-01-2009, 00:04
geen punt :|
geen punt :| is offline
zon filmpje van japanners die in één of andere rare spelshow van dingen naar het volgende ding moesten springen => hilarisch (en moeilijk uit te leggen omdat ze daar de meest debiele dingen verzinnen xD)
Oud 07-01-2009, 00:22
Verwijderd
Citaat:
zon filmpje van japanners die in één of andere rare spelshow van dingen naar het volgende ding moesten springen => hilarisch (en moeilijk uit te leggen omdat ze daar de meest debiele dingen verzinnen xD)
ga wipeout! kijken. available via youtube natuurlijk
Oud 07-01-2009, 12:11
Uice
Uice is offline
Iemand op msn had als naam:

"Een het is mijn wederom gelukt in ook 2008 weer vriendin vrij te blijven (snik kan wel janken)"

Laatst gewijzigd op 08-01-2009 om 03:08.
Oud 07-01-2009, 13:02
Martiño
Martiño is offline

<3
Oud 07-01-2009, 13:16
Dinalfos
Dinalfos is offline
Om de Google Top 10 in de spits.

"De gebruikers van de Google zoekmachine zochten afgelopen week het vaakst op:"

*Hele lijst met trefwoorden waar niemand op zoekt*.
Oud 07-01-2009, 16:42
Verwijderd
In de Tina staan soms dezelfde stripjes als 13 jaar geleden, met wat hippere namen en af en toe een nieuwe term (zoals emo).
Oud 07-01-2009, 16:54
Verwijderd
Ik moest in de tram terugdenken aan hoe Gordon iemand uitmaakte voor 'dat dikke vieze valse hok' en toen moest ik hardop lachen.
Oud 07-01-2009, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Iemand op msn had al naam:

"Een het is mijn wederom gelukt in ook 2008 weer vriendin vrij te blijven (snik kan wel janken)"
Oud 07-01-2009, 19:10
Verwijderd
Daarnet in Triana wilde een allochtoon iets zeggen dus hield een van de knappe programma-assistentes een microfoon voor zijn mond. Toen zei de allochtoon: "ik zou graag willen dat de man naast mij de microfoon vasthoudt."
Toen vroeg de presentator waarom, en toen zei hij: "omdat ik het er niet mee eens ben dat vrouwen als sierobject worden neergezet."

Ehhh, en dat de man naast jou dan wel als 'sierobject' wordt neergezet door de mic vast te houden, is geen probleem?
Oud 07-01-2009, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Daarnet in Triana wilde een allochtoon iets zeggen dus hield een van de knappe programma-assistentes een microfoon voor zijn mond. Toen zei de allochtoon: "ik zou graag willen dat de man naast mij de microfoon vasthoudt."
Toen vroeg de presentator waarom, en toen zei hij: "omdat ik het er niet mee eens ben dat vrouwen als sierobject worden neergezet."

Ehhh, en dat de man naast jou dan wel als 'sierobject' wordt neergezet door de mic vast te houden, is geen probleem?
Ja dat zag ik net ook.
Oud 07-01-2009, 20:21
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:

Ik vind de redenering van die "allochtoon" een stuk dommer, eerlijk gezegd.
Oud 08-01-2009, 03:09
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik moest in de tram terugdenken aan hoe Gordon iemand uitmaakte voor 'dat dikke vieze valse hok' en toen moest ik hardop lachen.
Dat was Geer.
Oud 08-01-2009, 03:13
Verwijderd
Oh, hm. Ik houd al die mensen niet uit elkaar.
Oud 08-01-2009, 09:19
Verwijderd
Een onthaalkindje hier thuis verwijst altijd naar de Teletubbies met de gevleugelde woorden: Kinky Lala.
Oud 08-01-2009, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Ik moet ook een "paper" maken.
Citaat:
Wat voor?
Citaat:
Soot measurements using laser-induced incandescence (LII)
Citaat:
Goh daar heb ik nog een werkstukje van liggen. Laat maar weten als iets niet lukt he
Citaat:
Ohh mag ik die plies plies pliessss.
Oud 08-01-2009, 14:12
Verwijderd
Oud 08-01-2009, 14:39
Verwijderd
Oud 08-01-2009, 16:04
Verwijderd
Ik moest tijdens een college lachen omdat ik me afvroeg hoe een abstracte banaan eruit ziet.
Oud 08-01-2009, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Beste Lisaaah,

Ik ben journalist van nrc.next en bezig met een artikel over rare namen. Op het forum las ik dat je iemand kent die Ploen heet. Graag zou ik met haar ouders in contact komen, over de vraag waarom ze die naam hebben gekozen. Heb je misschien hun contactgegevens? Ik hoor het graag.

Vriendelijke groet,

Freek Schravesande
Freek_schravesande@hotmail.com
Sinds wanneer hebben mensen van NRC hotmailadressen
Oud 08-01-2009, 17:18
Miekje*
Miekje* is offline
Die kreeg ik ook
Oud 08-01-2009, 19:42
Verwijderd
kansloos figuur idd. even melden op M&M
Oud 08-01-2009, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de redenering van die "allochtoon" een stuk dommer, eerlijk gezegd.
Dommer dan wat?
Oud 08-01-2009, 22:14
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Dommer dan wat?
Dan die opmerking van dat Triana-mens.
Oud 08-01-2009, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Dan die opmerking van dat Triana-mens.
Uh, ik volg je even niet. Welke opmerking van 'dat Triana-mens'?

OT:

Angry German Kid sucks at poker

Oud 09-01-2009, 00:35
AzN
AzN is offline
Ik kwam binnen en hoorde m'n moeder nog net zeggen: "...dus dan móeten ze wel terug naar Poolland, laten we eerlijk zijn."
Oud 09-01-2009, 12:01
Verwijderd
Vanochtend was mijn haar bevroren

En toen moest ik de heel tijd zo een paar stroeven vastplakken en dan mijn haar meer dan tien centimeter dat het gewoon horizontaal bleef
Oud 09-01-2009, 12:07
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Uh, ik volg je even niet. Welke opmerking van 'dat Triana-mens'?
Laat maar, ik las je post niet aandachtig genoeg

Citaat:
Ehhh, en dat de man naast jou dan wel als 'sierobject' wordt neergezet door de mic vast te houden, is geen probleem
Ik las het alsof je beweerde dat die presentatrice die opmerking maakte
Oud 09-01-2009, 12:43
Briseïs
Briseïs is offline
Mijn klasgenoot vroeg hoe laat mn feestje zaterdag was en toen ik zei 9 uur vroeg ze "am or pm?"

Regels voor berichten