Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2009, 19:21
Severus
Severus is offline
Citaat:
Ik vind dat Severus zich goed verdedigt heeft en daarom zal ik niet op haar stemmen deze keer. Dat betekend dus dat ik op iemand anders uit moet komen en aangezien ik Severus vertrouw kom ik dus op Lucky Luciano uit (een van haar eerste verdachten).
Dank je voor de aardige bewoordingen en het vertrouwen.

Citaat:
Beter stem je dan op Flyaway, om gelijkspel te voorkomen.
Iedereen wel een beetje oppassen met het al dan niet volgen van dit soort adviezen, want je weet maar nooit of het een verkapte uitlokking tot gelijkspel is! Natuurlijk komt het *míj* goed uit als er meer stemmen op Flyaway komen, maar gelijkspel is ook weer niet de bedoeling. Ik dacht, ik zeg dat maar even.
Oud 19-04-2009, 19:21
Verwijderd
;x
Oud 19-04-2009, 19:26
Verwijderd
aangezien ik de vorige ronde al aan severus twijfelde, en ze me nu niet overtuigd heeft gaat m'n stem naar severus.
ook omdat ik helemaal geen reden zie om op flyaway te stemmen.

ik was bijna vergeten te stemmen
Oud 19-04-2009, 19:28
Wammus
Wammus is offline
Ik vertrouw het feit dat ik al lange tijd geen stem lijst voorbij heb zien komen ook niet helemaal.

Kan iemand mij nog even uitleggen waarom het zo'n probleem is dat het gelijkspel zou worden?
Oud 19-04-2009, 19:30
Verwijderd
ja dat vind ik inderdaad ook raar. waar is bas???

nou je kan beter iemand op hangen, en kans hebben dat het een wolf is
dan iedereen laten leven
toch?
Oud 19-04-2009, 19:32
Wammus
Wammus is offline
Juh inderdaad. Ik snap hem. Omdat de wolven dan mogen stemmen wie er dood gaat en die automatisch niet voor een wolf kiezen tenzij er tussen 2 wolven gekozen dient te worden.
Oud 19-04-2009, 19:33
Verwijderd
Aan het einde zijn lijstjes wel handig, want dan zijn er minder slechte, en minder kans op verneuking, wat nu wel erg makkelijk is.
Oud 19-04-2009, 19:43
Wammus
Wammus is offline
Ik vind het idee van een pm lijst trouwens wel een goed idee. Ik heb al een paar keer eerder gedacht dat ik wel eens mee wou doen maar iedere keer was ik net te laat en als ik dan keek was ie al begonnen. Een pm zou dus wel handig zijn.
Oud 19-04-2009, 19:45
Verwijderd
##. Speler#Ronde 1#Ronde 3#Ronde 5#Ronde 7
01. Lucky Luciano13Lisa03~~Fantôme~~02Severus03Severus
02. Severus01arPos15Barabas  07flyaway
03. Mr Soija02arPos02Heksjuh04fizzle-fluffy04flyaway
04. Katje06Bas04Bas10fizzle-fluffy05flyaway
05. Biertank 52 -11~~Fantôme~~12fizzle-fluffy  
06. Wammus -14Biertank 52  08Lucky Luciano
07. ~~Fantôme~~ (dorpeling) 3 - -    
08. Lisa10Heksjuh09Bas01Bas  
09. fizzle-fluffy (tovenaar) 503Biertank 5212Heksjuh    
10. flyaway -08~~Fantôme~~14Severus06Severus
11. MartinV09Severus05Severus07Severus02Severus
12. Heksjuh12Wammus01~~Fantôme~~08fizzle-fluffy  
13. Kazet Nagorra05light fighter06light fighter09fizzle-fluffy01Mr Soija
14. light fighter10Lisa -03Severus  
15. arPos (leerling) 1 - -    
16. Hanneke (wolfsbane) 507arPos07~~Fantôme~~    
17. Reuff08fizzle-fluffy13~~Fantôme~~13fizzle-fluffy09Severus
18. Bas11flyaway16Severus06light fighter10light fighter
19. Barabas04Biertank 5210Severus11Severus  

Blauw is opgehangen.
Rood is opgegeten.
Paars is gestorven uit liefdesverdriet.
Groen is doodgeschoten door de jager.

Spoiler
Oud 19-04-2009, 19:47
Verwijderd
dat is laat!
Oud 19-04-2009, 19:48
Verwijderd
Niet schrikken hoor, maar er zijn mensen met een leven!
Oud 19-04-2009, 19:48
Wammus
Wammus is offline
Te laat. Nu kunnen we hem niet meer meenemen voor deze ronde. Niet dat ie veel waard is maar het word hier iig wel op prijs gesteld als ie volgende keer iets eerder is.
Oud 19-04-2009, 19:49
Spelleider
Spelleider is offline
Restaurant Silicone
Don Soija rende verschrikt de keuken in toen hij gegil hoorde. Geschrokken bleef hij staan toen hij zijn vrouw bewegingloos op de grond zag liggen. ‘Neeee..’ mompelde hij, dit kan niet waar zijn. Snel werd het restaurant gesloten en de hele familie kwam bij elkaar om te treuren om het verlies van La Mama. Iedereen hield heel veel van haar en ze konden het nog niet zo goed bevatten dat ze er nu opeens niet meer was. Iedereen was er, behalve MartinV. Die was weer eens, zoals wel vaker, verdwenen.

MartinV’s geheime schuilplek
MartinV was zich nog helemaal niet bewust dat zijn moeder dood lag. Hij lag op het moment dat het ongeluk gebeurde in de armen van een meisje. Dit meisje was zijn geheime vriendinnetje. Niemand mocht van hun liefde weten, want anders zou het hele eiland in opschudding zijn. Het meisje was namelijk Lisa, de dochter van Luciano. De families Silicone en Luciano waren al eeuwenlang elkaars rivalen en het was gewoon ondenkbaar dat er een huwelijk zou plaatsvinden tussen deze families. MartinV was altijd bezorgd dat iemand achter hun relatie kwam en welke gevolgen dit zou hebben. Lisa was hier veel minder om bezorgd. ‘Beloof me dat je niemand over onze relatie verteld’ vroeg MartinV aan Lisa. Lisa aarzelde eventjes. ‘Hmm ok, maar mijn beste vriendin weet het wel. Ze helpt me soms om onopgemerkt weg te gaan, zodat ik vaker bij jou kan zijn.’ MartinV keek haar geschrokken aan. ‘Waarom heb je het haar verteld. Nu is de kans dat iemand achter onze relatie komt veel groter.’ Boos liep hij weg en hij liet Lisa alleen achter.

Politiebureau
Flyaway was op zoek naar informatie om de corruptie van de politieagenten aan te tonen, maar dat viel nog niet mee. Ze maakten gebruik van zwaar verouderde computers en ze hadden zelfs nog papieren archieven. ‘Lukt het een beetje?’ vroeg Severus toen ze polshoogte kwam nemen van de vorderingen. ‘Het gaat niet zo makkelijk’ zuchtte Flyaway. ‘Normaal hack ik een computer en dan heb ik alle informatie, maar hier maken ze niet zoveel gebruik van computers. Ik denk dat ik de archieven in moet duiken.’ ‘Ok, vraag Reuff maar om jou te helpen’ stelde Severus voor. Flyaway sloot al haar computers af en ging op zoek naar Reuff. Ze vond hem in de ijssalon waar hij wel vaker een ijsje ging eten. ‘Reuff, van Severus moet je me eventjes helpen met de archieven’ zei ze tegen hem. Reuff stond zuchtend op. ‘Daar ging zijn ijsje’ dacht hij. ‘Ok, die archieven zijn toch in de kelder van het politiebureau?’ vroeg hij. Flyaway knikte en liep weer terug naar het politiebureau. Reuff volgde haar schoorvoetend. Eenmaal aangekomen in de kelder ontdekte Flyaway dat het de chaos was die ze had verwacht. Ze begon tussen alle rekken en dozen rond te struinen op zoek naar de doos van een bepaalde zaak. Er was ooit eens een politieagent gedood, maar het onderzoek hierheen was nooit afgerond. Reuff bleef een beetje bij de deur rondhangen. Hij had weinig zin om in een muffe kelder op zoek te gaan naar zo’n stomme doos. Op een gegeven moment kwam er iemand de kelder binnen. Reuff was aangenaam verrast toen hij ontdekte dat het een mooi meisje was met een strak jurkje aan. Het meisje lachte naar Reuff en flirtte een beetje met hem. Reuff dacht er helemaal niet aan dat ie eigenlijk Flyaway moest waarschuwen als er iemand de kelder binnenkwam. Het meisje liep verder de kelder in en verdween uit Reuffs zich. Plotseling hoorde Reuff dat er rekken omvielen en hij rende in de richting van Flyaway, maar het was al te laat. Flyaway lag bedolven onder een paar rekken en was gedood door de kracht waarmee dit gebeurde. Reuff kon zichzelf wel voor zijn hoofd slaan. ‘Waarom had hij dat mooie meisje gewoon haar gang laten gaan?’ vroeg hij zichzelf af. Hij rende nog de kelder uit in de hoop haar te zien, maar ze was spoorloos verdwenen…

Spelers
1. Lucky Luciano
2. Severus
3. Mr Soija
4. Katje
5. Biertank 52
6. Wammus
7. ~~Fantôme~~ (dorpeling)
8. Lisa
9. fizzle-fluffy (tovenaar)
10. Flyaway (weerwolf)
11. MartinV
12. Heksjuh
13. Kazet Nagorra/Pippeloen
14. light fighter
15. arPos (leerling)
16. Hanneke (wolfsbane)
17. Reuff
18. Bas
19. Barabas

Opgehangen
Opgegeten

Yeah, de eerste wolf is dood. Goedzo dorpelingen. De wolven willen nu natuurlijk wraak nemen. Ze hebben tot morgenavond 20.30 uur de tijd om hun hapje door te geven.
Oud 19-04-2009, 19:49
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Niet schrikken hoor, maar er zijn mensen met een leven!

Je kunt toch even aan iemand anders vragen of die het voor een keer bij wil houden?
Oud 19-04-2009, 19:50
Verwijderd
Nice.

Citaat:

Je kunt toch even aan iemand anders vragen of die het voor een keer bij wil houden?
Zou kunnen, maar je kunt ook gewoon een (tijdelijk) basic lijstje maken, zoals Severus wel eens doet als ik lang op me laat wachten.
Oud 19-04-2009, 19:52
Verwijderd
eerste wolf

maar wtf hoe wisten jullie nou adt het een wolf was
ziener??

straks het verhaal lezen! eerst wegmisbruikers kijken

goed verhaal!

Laatst gewijzigd op 19-04-2009 om 20:13.
Oud 19-04-2009, 19:55
Verwijderd
Woooot
Oud 19-04-2009, 20:00
Verwijderd
Nais!
Oud 19-04-2009, 20:00
Verwijderd
Haha.
Alle Severus-stemmers verdacht.
Oud 19-04-2009, 20:01
Verwijderd
Maar dat waren ze al.
Oud 19-04-2009, 20:02
Verwijderd
Citaat:
eerste wolf

maar wtf hoe wisten jullie nou adt het een wolf was
ziener??

straks het verhaal lezen! eerst wegmisbruikers kijken
Ik niet iig.

MartinV is mn volgende, dan reuf en Barabas.
Oud 19-04-2009, 20:04
flyaway
flyaway is offline
Oud 19-04-2009, 20:10
Verwijderd
Flyaway is slecht!
En je sig mist één "met", het moet zijn: Soms raakt het me wellus als haterz met met praatjuhs verhalen vertellen!
Oud 19-04-2009, 20:11
Verwijderd
Oud 19-04-2009, 20:46
Severus
Severus is offline
Pfoe zeg! Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat Flyaway een wolf was, maar hopelijk hebben we nu met haar de subtielere, stillere wolf te pakken. Ik vermoed dat de andere twee wolven wel wat actiever zijn, en een blik op mijn postgeschiedenis verschaft wel inzicht in wie ik zoal voor haar mede-weerwolven aanzie.

Maar goed, hopelijk beginnen nu eindelijk eens wat meer mensen het licht te zien.
Oud 19-04-2009, 20:52
Verwijderd
maar ik snap nog steeds niet waarom iedereen ineens op flyaway ging en waarom het ook echt een wolf was?
Oud 19-04-2009, 21:08
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
maar ik snap nog steeds niet waarom iedereen ineens op flyaway ging en waarom het ook echt een wolf was?
Flyaway is echt een wolf omdat mijn randomdingetje haar nummer aangaf als wolf
Oud 19-04-2009, 21:12
Severus
Severus is offline
Citaat:
Ik vermoed dat de andere twee wolven wel wat actiever zijn [...]
Haha, kreeg ik net van de Spelleider een privébericht dat er dit maal 4 weerwolven in het spel zijn. Ik de hele tijd maar denken dat het er in totaal 3 waren. *rechtop zitten slapen heeft* >.<
Oud 19-04-2009, 21:34
Verwijderd
Ik wilde net gaan vragen, huhuh, 3 wolven? ;d
Oud 19-04-2009, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Flyaway is echt een wolf omdat mijn randomdingetje haar nummer aangaf als wolf
ja dat snap ik
Oud 20-04-2009, 01:40
MartinV
MartinV is offline
Wooh ik heb wat gemist . Ben net terug van kampioenschap van az vieren, was echt vet.

Oke, dat ik het met soija eens was kwam door de post van flyaway precies daarboven, ze probeerde hanneke verdacht te maken, wat eigenlijk nergens op sloeg, dat postte ik daaronder ook. Dat was eigenlijk het enige, daarom bleef ik ook bij mijn stem.
Eigenlijk een erg sterke zet van Soija, hij had blijkbaar een vermoeden van Flyaway, en hij weet ook nog genoeg mensen achter zich te scharen.
Ik vermoed, omdat dit al de tweede keer is dat er geen gelijkspel is ontstaan terwijl het daar wel op leek, dat de geliefden of niets zeggen, of zeggen op heel iemand anders te stemmen, en vervolgens toch meeschapen om ervoor te zorgen dat de wolven niet kunnen kiezen.

Voor mij vallen dus nu al twee mensen af: soija is dus geen slechterik (of geliefde+wolf, maar die kans is heel erg klein) en hanneke is sowieso geen wolf (verrader is in principe nog mogelijk, maar verdenk haar eigenlijk niet echt). Morgen nog even kijken wie flyaway nog meer verdacht heeft proberen te maken.

Severus wordt voor mij nu ook wat minder verdacht als wolf, doordat ze nu alweer bij een correct stemlijstje zit, en vast niet op een wolf zou stemmen als ze verrader was. Feit blijft dat ze in het begin erg verdacht leek, maar misschien kwam dat door haar lange afwezigheid. Pff moeilijk.
Oud 20-04-2009, 02:09
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Voor mij vallen dus nu al twee mensen af: soija is dus geen slechterik (of geliefde+wolf, maar die kans is heel erg klein) en hanneke is sowieso geen wolf (verrader is in principe nog mogelijk, maar verdenk haar eigenlijk niet echt). Morgen nog even kijken wie flyaway nog meer verdacht heeft proberen te maken.
Hoi, ik ben al even dood.
Oud 20-04-2009, 11:45
Verwijderd
Dit is een interessante uitslag. Het betekent gezien de stemming iig dat Soija, Severus en Katje wat mij betreft voorlopig even geen verdachte meer zijn. Wat me ook opvalt in het lijstje van Bas is dat light fighter, Wammus en Biertank al 2x geen stem gemeld hebben in het topic. (In neem aan dat het lijstje klopt). Dat kan natuurlijk zijn omdat ze het zijn vergeten, maar ook omdat ze geen noodzaak hebben om hun stem te vermelden. Ik heb wammus nog wel een paar keer zien posten, maar ligthfighter en vooral biertank een stuk minder. Ik denk dat ik daarom de volgende ronde voor biertank ga.
Oud 20-04-2009, 12:02
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik heb gisteren ook op Flyaway gestemd. Geloof het of niet, achteraf is het natuurlijk makkelijk praten.
Waarom zijn nu alle Severus stemmers verdacht? Voor hetzelfde geld is zij ook wolf toch?

Ik denk dat ik de volgende ronde op Light Fighter stem. Omdat zij met de reden kwam op mij te stemmen omdat ik niet veel post, maar vervolgens laat zij zelf niks meer horen.

En ik snap niet waarom mensen nu zeggen dat het stemlijstje te laat is, want dan kan je er zelf toch eentje maken? Het lijkt nu net of ze Bas zo verdacht proberen te maken, door zo de aandacht op hem te richten.
Oud 20-04-2009, 12:21
Severus
Severus is offline
Citaat:
Dit is een interessante uitslag. Het betekent gezien de stemming iig dat Soija, Severus en Katje wat mij betreft voorlopig even geen verdachte meer zijn. Wat me ook opvalt in het lijstje van Bas is dat light fighter, Wammus en Biertank al 2x geen stem gemeld hebben in het topic. (In neem aan dat het lijstje klopt). Dat kan natuurlijk zijn omdat ze het zijn vergeten, maar ook omdat ze geen noodzaak hebben om hun stem te vermelden. Ik heb wammus nog wel een paar keer zien posten, maar ligthfighter en vooral biertank een stuk minder. Ik denk dat ik daarom de volgende ronde voor biertank ga.
Aangezien er minimaal één wolf zit onder degenen die op mij gestemd hebben, is het veel logischer om bij de volgende hangronde op één van die personen te stemmen. Het kan aan mij liggen, maar ik vind dit stukje tekst een beetje een sprong in het nauw, alsof je je mede-weerwolf/weerwolven probeert te beschermen door opeens de stillere spelers erbij te halen en je zo de aandacht van je mede-weerwolf/weerwolven probeert af te leiden.
Oud 20-04-2009, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Aangezien er minimaal één wolf zit onder degenen die op mij gestemd hebben, is het veel logischer om bij de volgende hangronde op één van die personen te stemmen. Het kan aan mij liggen, maar ik vind dit stukje tekst een beetje een sprong in het nauw, alsof je je mede-weerwolf/weerwolven probeert te beschermen door opeens de stillere spelers erbij te halen en je zo de aandacht van je mede-weerwolf/weerwolven probeert af te leiden.
Die wolf is er toch al uit? Dat is flyaway. Aannemen dat er nog een wolf of zelfs meerdere wolven inzitten lijkt me wellicht te veel afgaan op de stemlijstjes in deze vroege fase van het spel waarin niet iedereen zijn stem vermeld. Ik zeg absoluut niet dat er niet nog een wolf inzit, maar meerdere wolven zoals jij veronderstelt vind ik wel erg onwaarschijnlijk. Jij was mijn belangrijkste verdachte, maar op dit moment is dat door deze 'close' stemming afgenomen en kijk ik graag verder naar andere mogelijk verdachten daar er nog 3 wolven inzitten. En het is gewoon een feit dat wolven doorgaans de stillere spelers zijn.
Oud 20-04-2009, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Oke, dat ik het met soija eens was kwam door de post van flyaway precies daarboven, ze probeerde hanneke verdacht te maken, wat eigenlijk nergens op sloeg, dat postte ik daaronder ook. Dat was eigenlijk het enige, daarom bleef ik ook bij mijn stem.
Alleen is Hanneke dood, dus slaat jouw redenatie nergens op. Toen jij het met me eens scheen te zijn, was Hanneke nét dood, dus ik neem aan dat je daar toen prima van op de hoogte was en dat dit dus niet jouw reden kan zijn geweest. Ofwel je verzint ter plekke snel een verhaaltje, helaas ben je slordig en maak je fouten. Ik herinner me van het vorig spel nog dat Jörmungandr en Hanneke een slordige fout maakten en die bleken beiden wolf.

Ik stemde op flyaway, wel vanwege die post, maar omdat ze het had over hoe 'apart' Hannekes dood wel niet was. Terwijl dat eigenlijk een van de meest logische wolvenzetten was. Wolven doen graag dommer dan ze zijn, zie Kazet Nagorra, vorig spel. En ik vond het verdacht dat flyaway een of andere rare afleiding zocht: "mss was Hanneke iets op het spoor".

Citaat:
Eigenlijk een erg sterke zet van Soija, hij had blijkbaar een vermoeden van Flyaway, en hij weet ook nog genoeg mensen achter zich te scharen.
Lijkt net of je me probeert te paaien met deze woorden.

Citaat:
"Kijk mij eens dorpeling zijn en vertrouwen hebben in mijn mededorpelingen"-achtige post. Zo komt het over tenminste.

Citaat:
Pff moeilijk.
Favoriete wolvenuitspraak.

Ik stem iig op jou, de volgende ronde. Als ik nog niet ben opgegeten tenminste.

Ik vraag me wel af waarom je de geliefdes ineens noemt.
Oud 20-04-2009, 14:24
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Alleen is Hanneke dood, dus slaat jouw redenatie nergens op. Toen jij het met me eens scheen te zijn, was Hanneke nét dood, dus ik neem aan dat je daar toen prima van op de hoogte was en dat dit dus niet jouw reden kan zijn geweest. Ofwel je verzint ter plekke snel een verhaaltje, helaas ben je slordig en maak je fouten. Ik herinner me van het vorig spel nog dat Jörmungandr en Hanneke een slordige fout maakten en die bleken beiden wolf.

Ik stemde op flyaway, wel vanwege die post, maar omdat ze het had over hoe 'apart' Hannekes dood wel niet was. Terwijl dat eigenlijk een van de meest logische wolvenzetten was. Wolven doen graag dommer dan ze zijn, zie Kazet Nagorra, vorig spel. En ik vond het verdacht dat flyaway een of andere rare afleiding zocht: "mss was Hanneke iets op het spoor".
Haha wat een onzin idd, ik zat helemaal met men gedachten bij die laatste post van flyaway, daardoor keek ik niet meer naar wie er dood was gegaan, dus redeneerde ik plotseling dat flyaway hanneke probeerde verdacht te maken, onzin natuurlijk.
Maar het ging idd om diezelfde post. Het ging om de wolvenzet, dat had ik eerst nog gepost. Onze redenen om haar verdacht te vinden waren dus eigenlijk gelijk.

Laten we t er maar op houden dat t laat was .

Citaat:
Lijkt net of je me probeert te paaien met deze woorden.
Ik meen alles wat ik zeg, en dit was gewoon een sterke zet. Ik begrijp wel dat je die fout verdacht vind, al snap ik niet helemaal waarom je me daarvoor al een beetje verdacht vond.
De vorige keer lette ik precies op wat ik allemaal postte, nu doe ik dat te weinig denk ik.

Citaat:
"Kijk mij eens dorpeling zijn en vertrouwen hebben in mijn mededorpelingen"-achtige post. Zo komt het over tenminste.
Ik kan nu bijna met zekerheid zeggen dat jij geen slechterik bent. Je zou best ziener kunnen zijn, misschien had je flyaway ook wel opgevraagd.

Citaat:
Ik vraag me wel af waarom je de geliefdes ineens noemt.
Omdat die bijna zeker iets te maken hebben met de stemmen (zoals altijd). Ook bestaat nog wel de kans dat jij geliefde bent.

Citaat:
Echt waar? Als je veel zegt zit er natuurlijk eerder een 'wolvenuitspraak' bij.
Misschien is het beter om maar gewoon minder te zeggen. Vanaf nu dan maar.
Oud 20-04-2009, 14:58
Severus
Severus is offline
Citaat:
Ik kan nu bijna met zekerheid zeggen dat jij geen slechterik bent. Je zou best ziener kunnen zijn, misschien had je flyaway ook wel opgevraagd.
Oké, dit vind ik nogal verraderig. Een slimme dorpeling van de goede kant zou nooit, maar dan ook nóóit, hardop vermoedens uitspreken over wie de ziener is. Nu dat je Soija als mogelijke ziener hebt geopperd, zullen de wolven meer hun aandacht op hem richten (het zou dom zijn als ze dat niet deden), dus voor mij lijkt het nu alleen nog maar waarschijnlijker dat jij ófwel een wolf bent, ófwel de verrader. Als ik na de eetronde nog leef, zal ik zeer waarschijnlijk ook op jou stemmen (tenzij er een meerderheid van stemmen is voor een andere slechterik).
Oud 20-04-2009, 15:33
Verwijderd
Hmm, moeilijk. Zoals MartinV al zei is Severus nu niet meer verdacht, morgen maar even kijken wie ik op ga stemmen.
Oud 20-04-2009, 15:57
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Ik heb tot nog toe altijd mijn stem naar waarheid in dit topic genoemd. In de eerste ronde ben ik alleen vergeten mijn stem door te sturen naar de spelleider dus die is komen te vervallen.

Ronde 5:
Citaat:
@ Severus:

Het is op zijn minst opvallend te noemen dat mijn stem die wel in het topic vermeld is niet in het lijstje is opgenomen. Om die reden kan ik me wel vinden in LL zijn beschuldigingen en stem ik dus ook op jou.

Dat is misschien wat voorbarig maar ik moet af gaan op wat ik hier en nu lees omdat ik tot en met zondag een uur of 6 niet online ben. Mochten zich dus nog verdachte dingen voor doen kan ik die helaas niet meer meenemen.
Hieruit kan ik het volgende opmaken:

- De stemlijstjes maker heeft (al dan niet bewust) gefaald.
- Jij verzint maar wat om de aandacht die op jou gevestigd is naar iemand anders te verplaatsen.

Aangezien jij voor mij toch al verdacht was, je in het lijstje met Severus stemmers staat en ik daar nu deze ongefundeerde uitspraak bij op kan tellen (ok het lijstje klopt niet maar er blind vanuit gaan dat stemlijstjes kloppen is zoals is gebleken vrij naïef en dus niet wenselijk) acht ik de 2e situatie aannemelijker en ben je hiermee dus nog meer verdacht dan dat je voor mij al was.

Je uitspraak dat wolven over het algemeen stille spelers zijn doet daar weinig afbreuk aan aangezien je dat prima kunt zeggen om jezelf niet verdacht te maken aangezien je vrij actief deelneemt.
Oud 20-04-2009, 16:58
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Oké, dit vind ik nogal verraderig. Een slimme dorpeling van de goede kant zou nooit, maar dan ook nóóit, hardop vermoedens uitspreken over wie de ziener is. Nu dat je Soija als mogelijke ziener hebt geopperd, zullen de wolven meer hun aandacht op hem richten (het zou dom zijn als ze dat niet deden), dus voor mij lijkt het nu alleen nog maar waarschijnlijker dat jij ófwel een wolf bent, ófwel de verrader. Als ik na de eetronde nog leef, zal ik zeer waarschijnlijk ook op jou stemmen (tenzij er een meerderheid van stemmen is voor een andere slechterik).
Dan ben ik een domme dorpeling. Maar ik vind het best wel meevallen, wolven kunnen niets met een vermoeden, zeker niet als ze het zelf ook kunnen bedenken.
Oud 20-04-2009, 18:50
Verwijderd
Lieve medespelers,

Ik stop door omstandigheden met dit spel. Mijn plek wordt overgenomen door cup of tea, daar heb ik contact mee gezocht nadat ze aangaf in het topic dat ze mee had willen doen.

De afgelopen 4 dagen heb ik weinig tijd aan het spel besteed. Gisteren heb ik mijn stem uiteindelijk niet meer uitgebracht. Ik denk daarom dat het beter is als ik nu even niet meedoe. Ik kan ook niet voor mezelf voorspellen wanneer ik online ben en dan ook echt ga nadenken over de inhoud van dit spel.

Sorry, ik zal het nooit meer doen.

Als mensen verder boos willen zijn of vragen hebben kunnen ze pmen zodat het het spel verder niet belemmert.
Oud 20-04-2009, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Haha wat een onzin idd, ik zat helemaal met men gedachten bij die laatste post van flyaway, daardoor keek ik niet meer naar wie er dood was gegaan, dus redeneerde ik plotseling dat flyaway hanneke probeerde verdacht te maken, onzin natuurlijk.
Maar het ging idd om diezelfde post. Het ging om de wolvenzet, dat had ik eerst nog gepost. Onze redenen om haar verdacht te vinden waren dus eigenlijk gelijk.

Laten we t er maar op houden dat t laat was .

Ik meen alles wat ik zeg, en dit was gewoon een sterke zet. Ik begrijp wel dat je die fout verdacht vind, al snap ik niet helemaal waarom je me daarvoor al een beetje verdacht vond.
De vorige keer lette ik precies op wat ik allemaal postte, nu doe ik dat te weinig denk ik.

Omdat die bijna zeker iets te maken hebben met de stemmen (zoals altijd). Ook bestaat nog wel de kans dat jij geliefde bent.

Echt waar? Als je veel zegt zit er natuurlijk eerder een 'wolvenuitspraak' bij.
Misschien is het beter om maar gewoon minder te zeggen. Vanaf nu dan maar.
Nou ja, je ontkent nu alles, maar ik blijf bij mijn vorige post.
En we hadden níet dezelfde reden, like I said, 'copydogging' probeerde ik te voorkomen, maar nu doe je het toch, nu je jezelf toch hebt vastgepraat.

En waarom loop je al de hele tijd te doen alsof ik ziener ben en doe je dat nu zelfs expliciet aangeven? Overigens ben ik de ziener níet. Laat dat duidelijk zijn.

Mss idd verrader, zoals Severus opmerkt. Iig, krijg jij mijn stem dus.
Oud 20-04-2009, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Hmm, moeilijk. Zoals MartinV al zei is Severus nu niet meer verdacht, morgen maar even kijken wie ik op ga stemmen.
Citaat:
Severus wordt voor mij nu ook wat minder verdacht als wolf, doordat ze nu alweer bij een correct stemlijstje zit, en vast niet op een wolf zou stemmen als ze verrader was. Feit blijft dat ze in het begin erg verdacht leek, maar misschien kwam dat door haar lange afwezigheid. Pff moeilijk.
Citaat:
Oud 20-04-2009, 20:38
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
En we hadden níet dezelfde reden,
Het ging om dezelfde post. Ik zei trouwens niet meer dan 'flyaway zou idd ook kunnen.' Dit soort dingen worden de hele tijd door iedereen gezegd.

Citaat:
En waarom loop je al de hele tijd te doen alsof ik ziener ben en doe je dat nu zelfs expliciet aangeven? Overigens ben ik de ziener níet. Laat dat duidelijk zijn.
De hele tijd? Volgens mij was dit de eerste keer waar je zo'n punt van maakt, ik noem alleen de mogelijkheid omdat je flyaway goed had.
Oud 20-04-2009, 20:49
light fighter
light fighter is offline
f5
Oud 20-04-2009, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Het ging om dezelfde post. Ik zei trouwens niet meer dan 'flyaway zou idd ook kunnen.' Dit soort dingen worden de hele tijd door iedereen gezegd.
Dus nu zeg je zelfs dat je geen reden had en dat ook niet nodig is?
Citaat:
De hele tijd? Volgens mij was dit de eerste keer waar je zo'n punt van maakt, ik noem alleen de mogelijkheid omdat je flyaway goed had.
Zie volgende quote.
Citaat:
Nou hier kreeg ik sterk het idee, dat je het een en ander impliceerde.
Oud 20-04-2009, 20:57
Verwijderd
Wut, doet light fighter ook mee?
Oud 20-04-2009, 21:08
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Dus nu zeg je zelfs dat je geen reden had en dat ook niet nodig is?
De reden was dat die post verdacht was.

En nu zeg ik dat het gebruikelijk is om te melden dat je mensen verdacht vindt, ook als iemand anders er al op stemt.

Citaat:
Nou hier kreeg ik sterk het idee, dat je het een en ander impliceerde.
Mm, nee hier dacht ik eigenlijk nog niet direct aan de ziener. Maar je was vorig spel al ziener zie ik nu, dus de kans is misschien niet zo groot dat je het weer bent.

Al met al analyseer ik hardop over de mogelijkheden, voel je niet teveel aangesproken .

Regels voor berichten