Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2009, 19:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Je kindje komt vast daarvoor wel uit zichzelf tot dan in ieder geval succes met de laatste loodjes
Oud 30-09-2009, 19:05
drukknoopje
drukknoopje is offline
Dat hoop ik dank je
Oud 02-10-2009, 10:50
Verwijderd
De lawaaibuurman heeft de halve nacht voor m'n voordeur lawaai zitten maken en nu is hij weer lekker vroeg uit de veren om gaten in z'n muren te boren. Gelukkig valt dat uitstekend samen met mijn 'eerst huiswerk maken, dan slapen, dan meer huiswerk maken'-planning voor vandaag
Oud 02-10-2009, 10:56
Verwijderd
dat school alleen op zaterdag is kakballen
Oud 02-10-2009, 11:06
Verwijderd
Doe je de vooropleiding kunstacademie ergens, Panda? En zo ja, waar? En bevalt het? Ik wil dat komend jaar ook gaan doen, naast m'n gewone studie, maar ik vrees dat ik compleet in tijdnood kom.

Ontopic: Hij is nu ook tegen muren aan het schoppen en er kaasraspen langs aan het halen, OFZO.

Ik word er op den duur echt agressief van, waarom heeft die man zoveel gaten in z'n muren nodig? Hij is al zowat een halfjaar om de haverklap bezig, met ergens in die periode ook nog like anderhalve maand waarin hij praktisch elke dag van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat druk bezig was met z'n huis agressief veranderen in god weet wat.
Oud 02-10-2009, 11:12
Verwijderd
Citaat:
De lawaaibuurman heeft de halve nacht voor m'n voordeur lawaai zitten maken en nu is hij weer lekker vroeg uit de veren om gaten in z'n muren te boren. Gelukkig valt dat uitstekend samen met mijn 'eerst huiswerk maken, dan slapen, dan meer huiswerk maken'-planning voor vandaag
wtf boort die man dan allemaal, gast is al like een jaar aan het boren elke dag
Oud 02-10-2009, 11:23
Verwijderd
Ja, ik snap het ook echt niet, maar ik ben wel razend benieuwd naar z'n appartement ondertussen. Ik vind eigenlijk dat als je je buren zoveel leed aandoet met je capriolen dat je ze dan ook verplicht eens in de zoveel tijd een tour door 't huis moet geven. Zodat ze zien waar het allemaal voor nodig is.

Er moet ook gratis bier zijn. En versgebakken pasteitjes.

Maar goed. Hij zal wel zo'n doorgeslagen verbouw-hobbyist zijn. Lekker verbouwen en vals pianospelen als hobby hebben. Ik vind dat je alleen in een flat mag wonen als je stille hobbies hebt, anders verkas je maar naar de Achterhoek.
Oud 02-10-2009, 11:45
Uice
Uice is offline
Citaat:
kakballen
Dit woord.

En Masha, als die man voor zijn voordeur lawaai maakt moet je gewoon de politie bellen.
Oud 02-10-2009, 11:56
snoopy
snoopy is offline
kattenkots op de vloer.
Oud 02-10-2009, 12:03
Verwijderd
Citaat:
En Masha, als die man voor zijn voordeur lawaai maakt moet je gewoon de politie bellen.
Ne, dat is weer zo klagerig. En straks gaat hij nog uit wraak ook de politie bellen als ik een keer heel hard powermetal luister of als jij hier bent en we 's nachts tekenfilms zitten te kijken. (Hoewel ik nu in theorie like een jaar aan krediet zou moeten hebben voor oorverdovende muziek en schreeuwende neukseks. Ik zou zelfs een constant jankend kind mogen baren volgens mijn puntensysteem. Of een dozijn honden mogen nemen. Want hij maakt constant herrie en ik niet )

Dat praten is ook niet heel erg, want dan kun je het gesprek stiekem afluisteren en dat is wel vermakelijk. Het is dat constante geboor en gepiano en gesaxofoon dat vervelend is.

Ontopic: dat ik straks in totaal like een uur of anderhalf reistijd heb om even een verslagje in een inleverdoos te gooien. Ik heb Uice omgekocht om 't voor me in te leveren, want hij woont veel dichterbij en heeft bovendien een printer thuis. YES!

Laatst gewijzigd op 02-10-2009 om 12:24.
Oud 02-10-2009, 16:11
Issun
Issun is offline
Dat m'n vriendin dit weekend weer niet mag komen van haar moeder, omdat ze een onvoldoende had op een toetsje. Hoezo kinderachtig?
Oud 02-10-2009, 19:35
Verwijderd
GVD ing alweer. Ik heb twee keer zogenaamd een foutief ww ingevuld, blokkeerd ie al. En nu moet ik persoonlijk een nieuwe code gaan afhalen bij de bank. Lol internetbankieren als je in het buitenland zit.
Oud 03-10-2009, 08:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben hartstikke verkouden
Oud 03-10-2009, 19:26
Verwijderd
omdat mijn hele avond verpest is door dit...gedrocht van een lied
Oud 03-10-2009, 23:23
Verwijderd
Ik heb een slok bier geinhaleerd
Oud 04-10-2009, 00:34
Verwijderd
The Godfather op SBS. Echt een zender die niet geschikt is voor dat soort films met hun tientallen reclames en continue programmapromoties. En toch blijven kijken omdat het zo'n leuke film is...
Oud 04-10-2009, 21:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat ik nou naar de vader van de vrouw van mijn vader moet, die ik helemaal niet ken, in Taiwan, terwijl ik net had besloten dat ik lekker kerst ging vieren met mijn vriendje bij mama in Engeland, en we allemaal al allemaal kadootjes gekocht hadden. en als ik nou niet naar taiwan wil!
Oud 04-10-2009, 21:44
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
neem je vriendje mee naar taiwan? en ga daarna even bij je ma in GB want dat is niet ver.
Oud 05-10-2009, 19:56
Yana
Yana is offline
Met mijn aanstaande tentamen met teveel leerstof, en mijn niet-meewerkende hoofd
Oud 05-10-2009, 22:05
Severus
Severus is offline
Dat een werknemer van mijn plaatselijke cafetaria altijd een praatje met me moet maken. Ik wil dat het lekker zakelijk blijft, zodat ik ook eens gewoon kan bestellen (en wachten op mijn eten) zonder al dat geouwehoer!
Oud 05-10-2009, 22:47
Verwijderd
BAH wat is het weer KOUD ;x
Oud 05-10-2009, 22:58
Verwijderd
dat er even geen fototopic was, het zweet brak bij me uit!
Oud 06-10-2009, 08:26
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
dat er even geen fototopic was, het zweet brak bij me uit!

De files vanmorgen!
de saai uitziende mensen met een lang gezicht in de metro!
en moeheid!
Oud 06-10-2009, 11:23
Verwijderd
kinders die voorkruipen bij de balie van de ortho. en dan zeg ik maar niks want ik wil geen kleineschattigekindertjesbashende zuurpruim zijn, maar hmpf.
en dat nummer van anouk, dat een kutlied is maar wel in je hoofd blijft hangen.
Oud 06-10-2009, 13:50
Verwijderd
Dat ik er niet uitkom hoe ik mijn inschrijftermijn bij het SSH kan verlengen en dat de ING stom doet en dat mn ouders niet reageren op al mijn dringende vragen en dat ik al twee dagen pijn heb en dat ik knetterchagrijnig aan het worden ben voor het eerst sinds lange tijd en dat de Fries steeds weg is en maar kort terug komt en dat ik niet 'e'ens ongesteld ben maar ''gewoon'' overal de pest aan heb.
Oud 07-10-2009, 12:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat ik met een verkeerde naam in de files van het cons sta en dus op geen enkele lijst mijn naam kan terugvinden want het is mijn naam niet
Oud 07-10-2009, 13:08
IKBENBABSNIET
IKBENBABSNIET is offline
het feit dat ik maar niet kan stoppen met forummmmen ;;dd;;d
Oud 07-10-2009, 20:20
Verwijderd
hoofdpijn, neusverstopt enheel veel hoofdpijn
Oud 08-10-2009, 16:49
Miekje*
Miekje* is offline
Er hebben een paar vlooien zich uitgeleefd op mijn enkels Jeukjeukjeukjeuk!
Oud 08-10-2009, 17:11
Verwijderd
dat *miekje* een nerd is
Oud 08-10-2009, 19:34
Verwijderd
Dat ik eindelijk mezelf eraan herinnerde om House te gaan kijken, komt het niet omdat er van een ander programma een dubbele aflevering komt.-_- + Saai huiswerk.
Oud 08-10-2009, 21:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn vriendje heeft geen tijd en geld om wat te gaan drinken met mij in de stad, of kadootjes voor me te kopen, en wel om uit eten te gaan in Amsterdam met een van zijn nieuwe studievriendjes. :vrouw:
Oud 10-10-2009, 08:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat mijn gist vanochtend nog steeds niet wakker was en ik dus maar bakpoeder door mijn brood heb moeten flikkeren omdat ik anders een steen bak.
Oud 10-10-2009, 08:50
Calyx
Calyx is offline
Dat het stortregent
Oud 10-10-2009, 12:18
Solare
Solare is offline
De afwas
Oud 10-10-2009, 15:59
Verwijderd
opeens een rekening van 45 euro. Nu heb ik nog, mmm, 40 voor de rest van de maand
Oud 10-10-2009, 16:06
Verwijderd
en dat mijn ouders altijd zo godvergeten ongezond eten maakt het ook niet aantrekkelijk om thuis te eten
Oud 10-10-2009, 16:09
Verwijderd
sterker nog, de afgelopen maand heb ik alleen maar friet en pizza hier gegeten geloof ik
Oud 10-10-2009, 16:11
Philosophy
Philosophy is offline
Duisent documentaires moeten kijken en DAN OOK NOG DUISENT LEESVERSLAGEN MAKEN.
Oud 10-10-2009, 16:12
Philosophy
Philosophy is offline
Het gaat ook alleen maar over ellende. Ik wil een journalist worden die alle vrolijke feitjes in het nieuws vermeldt.
Oud 10-10-2009, 17:14
Verwijderd
Dat ik al 2 dagen collega's tegenkom in alle vroegte in de tram, terwijl ik 0,0 behoefte heb om die in m'n vrije tijd te spreken laat staan 's morgens vroeg.
Oud 10-10-2009, 18:36
Verwijderd
Dat mijn gewrichtspijn weer terug is. Alles doet pijn, bah.
Oud 11-10-2009, 12:13
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik moet zaterdag een presentatie houden bij de HKU over het onderdeel Beeldlab, waar ik echt niks van heb gebakken en nog wat opdrachten niet af heb. Die moet ik dus allemaal nog maken en zaterdag meeslepen, en ik moet daarna nog naar Almere naar vriendinnen toe, en zij zouden samen reizen maar als ik pas om 3 uur klaar ben en dan nog naar huis moet om mijn spullen te dumpen en dan weer terug naar Utrecht om vervolgens alleen naar Almere te reizen, en daar heb ik helemaal geen zin in.
Oud 11-10-2009, 17:31
Rivka
Rivka is offline
Het weer is zo donker en troosteloos
Oud 11-10-2009, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Ik moet zaterdag een presentatie houden bij de HKU over het onderdeel Beeldlab, waar ik echt niks van heb gebakken en nog wat opdrachten niet af heb. Die moet ik dus allemaal nog maken en zaterdag meeslepen, en ik moet daarna nog naar Almere naar vriendinnen toe, en zij zouden samen reizen maar als ik pas om 3 uur klaar ben en dan nog naar huis moet om mijn spullen te dumpen en dan weer terug naar Utrecht om vervolgens alleen naar Almere te reizen, en daar heb ik helemaal geen zin in.
ik was laatst op de HKU, een van die gebouwen. Wat een troosteloze plek
Oud 11-10-2009, 18:22
Vlindertje
Vlindertje is offline
Dat mijn opdrachten nog altijd niet af zijn
Oud 11-10-2009, 18:27
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik ben niet zo blij met dit topic. Jeetje wat word ik niet bij van alles doorlezen, poeh.
Maar ik denk dat ik het meest niet blij ben met mijn vermoeidheid.
Oud 12-10-2009, 18:36
snoopy
snoopy is offline
Heb zoiets heftigs meegemaakt gisteren... Er was een vrouw in elkaar gezakt bij een tankstation en die heb ik samen met mijn man gereanimeerd. We weten niet of ze het gered heeft, maar waarschijnlijk niet. We zagen haar echt doodgaan voor onze ogen (weet je nooit zeker, dat mag een arts alleen vaststellen). Ben er behoorlijk van slag van, maar was wel trots op ons dat we wat deden!
Oud 12-10-2009, 19:05
Verwijderd
Oh oef Snoopy, wat heftig
Oud 12-10-2009, 19:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Heb zoiets heftigs meegemaakt gisteren... Er was een vrouw in elkaar gezakt bij een tankstation en die heb ik samen met mijn man gereanimeerd. We weten niet of ze het gered heeft, maar waarschijnlijk niet. We zagen haar echt doodgaan voor onze ogen (weet je nooit zeker, dat mag een arts alleen vaststellen). Ben er behoorlijk van slag van, maar was wel trots op ons dat we wat deden!
Jezus, wat erg.
Je hebt iig alles gedaan wat je kon doen. *knuf*

Regels voor berichten