Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2009, 23:42
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
slapen
Goed plan
Oud 25-11-2009, 23:44
Verwijderd
Jongens en meisjes, ik heb een boekenbon. Wat ga ik daarmee kopen?
Oud 25-11-2009, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Nou, het punt was dat je volgens zo'n kerel nooit volledige tevredenheid bereikte in je leven, maar die grafiek deed het voorkomen alsof je dat punt wel steeds dichter benaderde. Terwijl dat volgens mij helemaal niet het idee van de theorie was.

God, wat een waardeloos vak.
Oh, dan is het ook geen goede illustratie, inderdaad.

En ja
Oud 25-11-2009, 23:47
Verwijderd
Citaat:
Haskell ook niet
How to Shoot Your Self in the Foot With Haskell: Putting the unsafe in unsafePerformIO!

•You shoot the gun, but the bullet gets trapped in the IO monad.
•Couldn't match expected type 'Deer' against inferred type 'Foot'.
•While compiling your program the compiler produces a type error long enough to overflow a kernel buffer, overwrite the trigger control register and shoot you in the foot.
•After trying to decipher the type errors from the compiler, your head explodes.
•After you've finally found a way to circumvent the type system and shoot yourself in the foot, Oleg appears out of nothing and shoots you in the foot for coming up with it before him.
•You shoot the gun but nothing happens (Haskell is pure, after all).
•Your foot is fine, until you try to walk on it, at which point it becomes mangled.
•You have a shootFoot function which you've proven correct. QuickCheck validates it for arbitrary you-like values. It will be evaluated only when you end up at the hospital. You hope this doesn't come to pass, as it actually returns a bullet-ridden copy of yourself and you don't want to be garbage-collected.
•foreign import ccall "shootparts.h shootfoot" shoot_foot :: Gun -> Programmer -> IO ()•shootSelfInFoot = unsafePerformIO . shoot . foot $ self -- Shoot self in foot 0 or more times depending on evaluation order •No instance for (Target Foot)
arising from use of `shoot' at SelfInflictedInjury.hs:1:0
Possible fix: add an instance declaration for (Target Foot)
In the expression: shoot foot
•You go to shoot yourself in the foot but the bullet is in the ST monad and the gun is in the IO monad, so you can't.
•You ask Haskell to shoot you in the foot but by the rules of lazy evaluation you don't need the result yet so it doesn't happen.
•You decide to shoot yourself in the foot but get distracted devising a ballistics algebra and wondering if you can do the calculations in the type system.
•You want to shoot yourself in the foot but realize there is no Gun datatype so use Arrows instead.
•You shoot in the direction of your foot, but since you are inside the STM monad you can just retry until you figure out what to do.
•You shoot yorself in the foot, but you are perfectly fine as long you just don't evaluate the foot.
•You shoot yourself in the foot, but nothing happens unless you start walking.
•Don't forget about memory consumption! If you don't look, the bullet causes heap overflow. If you look, the bullet causes stack overflow.
•You *appear* to have deliberately shot yourself in the foot, and yet your program actually runs perfectly OK due to lazy evaluation. (So long as you remember to not look at your foot...)
•You aim the gun at your foot, pull the trigger and remove the clip. When you look at your undamaged foot, the hammer clicks on an empty barrel.
Oud 25-11-2009, 23:51
Martiño
Martiño is offline
Ik wou dat ik er om kon lachen, maar ik snap die programmeergrapjes niet.
Oud 25-11-2009, 23:53
Verwijderd
Ik ook niet, .
Oud 26-11-2009, 00:04
Uice
Uice is offline
Citaat:
Jongens en meisjes, ik heb een boekenbon. Wat ga ik daarmee kopen?
Gogol?
Oud 26-11-2009, 00:06
Verwijderd
Iets anders dan De lotgevallen van Tjitjikow of Dode Zielen? Die ligt nu namelijk op mijn nachtkastje. Ik ben er bijna doorheen.
Oud 26-11-2009, 00:13
Uice
Uice is offline
Citaat:
Iets anders dan De lotgevallen van Tjitjikow of Dode Zielen? Die ligt nu namelijk op mijn nachtkastje. Ik ben er bijna doorheen.
Petersburgse Vertellingen. De Neus en De Mantel moet je gelezen hebben.
Oud 26-11-2009, 00:21
Verwijderd
Dan ga ik die morgen eens ergens vinden.
Oud 26-11-2009, 00:21
Verwijderd
Bah ik werk nog aan een essay en ik moet morgen per se naar een verplicht college om 9 uur Normaal heb ik geen problemen met nachten doorhalen maar dit begint nu onderhand een gewoonte worden /klaag.
Oud 26-11-2009, 00:23
Verwijderd
Argh, en dan is nu de site van Athenaeum down.
Oud 26-11-2009, 00:27
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
•Couldn't match expected type 'Deer' against inferred type 'Foot'.
•After trying to decipher the type errors from the compiler, your head explodes.
•Your foot is fine, until you try to walk on it, at which point it becomes mangled.
•You ask Haskell to shoot you in the foot but by the rules of lazy evaluation you don't need the result yet so it doesn't happen.
haha

die type errors zijn wel dodelijk ja

maar ik volg het pas net, dus ik weet er ook nog niet zo heel veel van
Oud 26-11-2009, 00:33
Verwijderd
Uice, je weet trouwens dat het nieuwe seizoen van Curb alweer een tijdje bezig is?
Oud 26-11-2009, 01:14
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
ik slaap niet
Oud 26-11-2009, 01:14
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
dat betekent dus dat ik nog wakker ben
Oud 26-11-2009, 01:15
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Dat komt omdat die aap de schandknaap is van Albert Verlinde.
pardon?
Oud 26-11-2009, 01:16
Verwijderd
Ik slaap ook nog niet. Ik ben nog even aan het genieten van een fles wijn.
Oud 26-11-2009, 01:22
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
drink je die helemaal op?
Oud 26-11-2009, 01:25
Verwijderd
Ja, natuurlijk. Zoals Ilja Gort zegt: Een fles wijn maak je open om op te drinken.
Oud 26-11-2009, 01:29
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
duuuh je gaat die natuurlijk niet openmaken om uit te gieten!!!;D;d;D;d
Oud 26-11-2009, 01:29
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
maar ok! word je niet een beetje dronken dan na een hele fles?
Oud 26-11-2009, 01:33
Verwijderd
Dat valt wel mee. Ik drink 'm natuurlijk niet in één keer leeg. Daar gaat wel wat tijd overheen.
Oud 26-11-2009, 01:36
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
okeeeeeej! *roze olifantjes in topic zet*
Oud 26-11-2009, 01:40
Verwijderd
Ik heb nog een restje rood staan dus heb zojuist een klein glaasje wijn ingeschonken. Ik moet wel er weer om 7 uur uit maar ik hoef morgenochtend toch niet auto te rijden ofzo en ik denk dat het mijn kleine nachtrust goed zal doen.

Alleen nog maar paar voetnootjes corrigeren en dat kutessay is af -yay-
Oud 26-11-2009, 01:41
Verwijderd
Vier uur slaap? Ouch. Ik ben toch meer van de 12 uur slaap.
Oud 26-11-2009, 01:42
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
huiswerk 's nachts!!! soulmate
Oud 26-11-2009, 01:45
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
de wind mijn vriend houdt me gezelschap! waai maar lekker tegen mijn dak!
Oud 26-11-2009, 01:47
Verwijderd
Jij poëet.
Oud 26-11-2009, 01:47
Verwijderd
Hehe, wat moet dat moet ofzoiets
Oud 26-11-2009, 01:48
Verwijderd
Ohja en het liefst zou ik morgen het college om 9 uur skippen maar dan word ik uit de cursus gekickt, hoera universiteit Utrecht en kinderachtige schoolse regeltjes.
Oud 26-11-2009, 01:54
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
ik skipp systematisch de les inleiding tot de meert comm omdat ik het niet boeiend vind! lekker blijven liggen tot de volgende les.
Oud 26-11-2009, 01:55
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
wat doe/deed jij nog wakker jaeger
Oud 26-11-2009, 01:59
Verwijderd
Nu heb ik het ECHT af dus ik ga nodig slaappie doen. Ik kan niet wachten om weer om 7 uur op te staan!
Oud 26-11-2009, 02:00
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
slaapzacht!!
Oud 26-11-2009, 02:01
Verwijderd
Ik ben een nachtdier. Ik ben nu maar een beetje tv aan het kijken en onwaarschijnlijke broodjes aan het maken.
Oud 26-11-2009, 02:01
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
wat ik heeeerlijk vind is om wakker te worden rond een uur of 4, naar mijn wekker kijken en zien dat ik nog 3 uur kan blijven liggen! <3333 Dan zing ik even een halleluja
Oud 26-11-2009, 02:02
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Ik ben een nachtdier. Ik ben nu maar een beetje tv aan het kijken en onwaarschijnlijke broodjes aan het maken.

okeeeej en wat doe je overdag dan?
Oud 26-11-2009, 02:07
Verwijderd
Ik ben meestal niet voor een uurtje of één wakker. Dan studeer ik een beetje, en dan hang ik weer een beetje rond. Nu ik er zo over nadenk, doe ik niet zoveel.

En uzelf?
Oud 26-11-2009, 02:09
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ohja en het liefst zou ik morgen het college om 9 uur skippen maar dan word ik uit de cursus gekickt, hoera universiteit Utrecht en kinderachtige schoolse regeltjes.
hoorcollege verplicht? jeetje..
Oud 26-11-2009, 02:14
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Ik ben meestal niet voor een uurtje of één wakker. Dan studeer ik een beetje, en dan hang ik weer een beetje rond. Nu ik er zo over nadenk, doe ik niet zoveel.

En uzelf?
ik moet helaas om 7.30 uit mn bed, dan doe ik dat tegen mn zin en vervloek ik de wind en de regen buiten, neem een douche, drink straffe koffie en ga naar school en dat tot halfzes dus

Citaat:
hoorcollege verplicht? jeetje..
jij ook wakker toppie
Oud 26-11-2009, 02:15
Verwijderd
Zo, en nu heb ik mijn stokbroodje gebakken kipfilet met mosterd, mayonaise, kruiden en spek op.
Oud 26-11-2009, 02:17
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
nomnom maar kip en spek? en waw je bakt zelf je brood ofwa?
Oud 26-11-2009, 02:19
Verwijderd
Nee, de kipfilet was gebakken, . En ja, kipfilet met spek eromheen.
Oud 26-11-2009, 02:21
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
smakelijk! en nu heb ik ook honger! merci!
Oud 26-11-2009, 02:27
Verwijderd
Graag gedaan, .
Oud 26-11-2009, 02:29
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
typ je bewust een komma voor je smiley?
Oud 26-11-2009, 02:31
Verwijderd
Ja, dat doe ik altijd. Tenzij er een uitroep- of vraagteken na de smiley moet komen. Dan komt de smiley daarachter.
Oud 26-11-2009, 02:34
Verwijderd
Maar nu ga ik echt naar bed.
Oud 26-11-2009, 02:35
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
dat je daar rekening mee kan houden, ik zou er gek van worden en vaak zet ik niet eens een punt na mijn zin...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten