Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2010, 20:00
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
ze zijn gewoon h0rr0r

En ik heb denk ik de meeste ervaring van jullie allemaal .
Oud 21-07-2010, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Anonieme kinderen die op straat lopen te krijsen vind ik ook niet leuk maar míjn kinderen zouden dat nooit doen natuurlijk.
Heel goed, als mijn kinderen dat in hun hoofd halen zijn ze het haasje
Oud 21-07-2010, 20:02
Verwijderd
Citaat:
of anonieme kinderen die in de supermarkt met hun kinderwinkelwagentje over je tenen crossen terwijl je lekker slippers aanhebt
afschieten.

Ik geef de kinderen hier in de buurt nog wel regelmatig een opvoedkundige preek, hun ouders doen het niet, dus ik heb mezelf die taak maar gegeven
Oud 21-07-2010, 20:03
Verwijderd
Citaat:

En ik heb denk ik de meeste ervaring van jullie allemaal .
Ik denk dat het weinig met ervaring te maken heeft of je kinderen horror vindt of niet
Oud 21-07-2010, 20:03
Verwijderd
Citaat:
afschieten.

Ik geef de kinderen hier in de buurt nog wel regelmatig een opvoedkundige preek, hun ouders doen het niet, dus ik heb mezelf die taak maar gegeven
dapper
ik hou het bij af en toe een belerend 'he, pas je wel op daarmee'.
Oud 21-07-2010, 20:04
Verwijderd
Citaat:
afschieten.

Ik had mijn wapen niet bij me

Preken helpt niet. Tenzij de ouders meeluisteren. Of je rechtstreeks tegen de ouders preekt. Dan kun je ook wat minder frisse bewoordingen gebruiken
Oud 21-07-2010, 20:04
Verwijderd
Citaat:
dapper
ik hou het bij af en toe een belerend 'he, pas je wel op daarmee'.
alleen als de ouders in de verste verte niet te bekennen zijn natuurlijk
Oud 21-07-2010, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Ik had mijn wapen niet bij me

Preken helpt niet. Tenzij de ouders meeluisteren. Of je rechtstreeks tegen de ouders preekt. Dan kun je ook wat minder frisse bewoordingen gebruiken
Ze zijn anders keer op keer diep onder de indruk van me
Oud 21-07-2010, 20:06
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik denk dat het weinig met ervaring te maken heeft of je kinderen horror vindt of niet
Nouja, als je meer met kinderen in aanraking bent gekomen kan je sneller een grotere afkeer krijgen .
Oud 21-07-2010, 20:06
Verwijderd
Een vreemde die tegen ze praat is al eng genoeg

Bij Theodoors moeder in de straat wonen beleefde jongetjes die zelden hun bal in de tuin schoppen, maar áls ze dat doen aanbelden om hem terug te vragen. En nu ze een paar keer heeft gezegd dat ze écht gewoon de tuin in mogen komen om 'm op te halen, kloppen ze eerst op de poortdeur. Volgens mij hebben die ontzettend hard ingeprent gekregen van hun ouders dat je niet zomaar iemands tuin in loopt, wat sommige kinderen dus wel normaal vinden.
Oud 21-07-2010, 20:08
Verwijderd
ooit wil ik best een paar kleine L.A'tjes op de wereld zetten, maar als ze op mij gaan lijken laat ik ze post-nataal aborteren
Verwijderd
Citaat:
Nouja, als je meer met kinderen in aanraking bent gekomen kan je sneller een grotere afkeer krijgen .
oh ja dat is zo. Maar volgens mij vind je kinderen leuk, of je vind ze niet leuk, en heeft dat verder niet zo veel met ervaring te maken Door veel met ze om te gaan ga je ze leuker vinden, of nog minder leuk. Denk ik.
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
ooit wil ik best een paar kleine L.A'tjes op de wereld zetten, maar als ze op mij gaan lijken laat ik ze post-nataal aborteren
Aha.
Oud 21-07-2010, 20:09
Verwijderd
En als je jong bent en op kleine broertjes en zusjes moet passen (maar er geen geld voor krijgt) is dat sowieso nooit leuk.

Citaat:
Ze gaan op jou lijken, of ze gaan op hun moeder lijken, of ze worden jouw tegenpool, of ze worden hun moeders tegenpool, of een combinatie van 2 van bovenstaande. Dat zijn zo'n beetje de opties.
Oud 21-07-2010, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Een vreemde die tegen ze praat is al eng genoeg

Bij Theodoors moeder in de straat wonen beleefde jongetjes die zelden hun bal in de tuin schoppen, maar áls ze dat doen aanbelden om hem terug te vragen. En nu ze een paar keer heeft gezegd dat ze écht gewoon de tuin in mogen komen om 'm op te halen, kloppen ze eerst op de poortdeur. Volgens mij hebben die ontzettend hard ingeprent gekregen van hun ouders dat je niet zomaar iemands tuin in loopt, wat sommige kinderen dus wel normaal vinden.
Helemaal als het sann is die met woeste blik op zeer beheerste maar oh zo kwade toon zegt dat het niet normaal is om sneeuwballen tegen iemand aan te gooien die ouder is dan zij, en al helemaal niet als diegene NADRUKKELIJK heeft gezegd dat ze dat niet mogen doen. Ik voelde me echt heel cool en oud toen ik zei dat ze respect moesten hebben voor volwassenen
Oud 21-07-2010, 20:10
Rivka
Rivka is offline
@Sarah: Oh, jawel hoor!
Eens kijken, mijn jongste zusje werd geboren toen ik... 7 was. En dat was meteen de leeftijd van mijn eerste luierverschoonervaringen. Verder heb ik nog twee kleine broertjes. Nouja, één is 12.
Oud 21-07-2010, 20:11
Verwijderd
Nee, je laat mensen die ouder zijn dan jij eerst uitpraten!

ik hoop dat ze snel weer kut gaan doen
Oud 21-07-2010, 20:12
Verwijderd
Citaat:
@Sarah: Oh, jawel hoor!
Eens kijken, mijn jongste zusje werd geboren toen ik... 7 was. En dat was meteen de leeftijd van mijn eerste luierverschoonervaringen. Verder heb ik nog twee kleine broertjes. Nouja, één is 12.
Nouja het lijkt me dat je op je 7e wel leukere dingen te doen hebt dan luiers verschonen!
Oud 21-07-2010, 20:12
Verwijderd
Citaat:

Ze gaan op jou lijken, of ze gaan op hun moeder lijken, of ze worden jouw tegenpool, of ze worden hun moeders tegenpool, of een combinatie van 2 van bovenstaande. Dat zijn zo'n beetje de opties.
Dat ze in vredesnaam dan maar op hun moeder gaan lijken
Oud 21-07-2010, 20:14
Verwijderd
Ik hoop niet dat mijn kinderen mijn en Theodoors tegenpool worden, brr dan zijn ze echt vet ontspoord
Oud 21-07-2010, 20:16
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Nouja het lijkt me dat je op je 7e wel leukere dingen te doen hebt dan luiers verschonen!
Ach, ik vond het ergens ook wel grappig hoor, baby's .
En ik hou gewoon van kindjes, ook al kunnen ze soms krijsen en spugen of poep aan de muur smeren. Ze zijn ook weer zo liev&sagt en als een baby naar je lacht is dat zo'n gelukkig moment...
Oud 21-07-2010, 20:17
Verwijderd
Ik ga biertjes scoren & dan snode plannetjes smeden om over de wereld te heersen bij WT

Fijne avond, kusjes.
Oud 21-07-2010, 20:18
Lorelei
Lorelei is offline
Fijne avond en groeten aan Eric
Oud 21-07-2010, 20:19
Lorelei
Lorelei is offline
Ik ga douchen en op bed liggen met een boek denk ik.. ik heb alleen geen lekker boek meer. En om nu alvast in m'n studieboeken voor september te gaan beginnen, gaat zelfs mij een beetje te ver.. denk ik
Oud 21-07-2010, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Ach, ik vond het ergens ook wel grappig hoor, baby's .
En ik hou gewoon van kindjes, ook al kunnen ze soms krijsen en spugen of poep aan de muur smeren. Ze zijn ook weer zo liev&sagt en als een baby naar je lacht is dat zo'n gelukkig moment...
dus dan hebben je opvoedervaringen toch niet alleen terror veroorzaakt

Ik vond baby's altijd niets aan, tot ik bij mijn co-schap neonatologie allemaal baby's de fles ging geven dan zijn ze heel klein en zacht en warm en smakkend. Hoewel een konijn dat ook is.
Oud 21-07-2010, 20:22
Verwijderd
Citaat:
dus dan hebben je opvoedervaringen toch niet alleen terror veroorzaakt

Ik vond baby's altijd niets aan, tot ik bij mijn co-schap neonatologie allemaal baby's de fles ging geven dan zijn ze heel klein en zacht en warm en smakkend. Hoewel een konijn dat ook is.
LOL @ Konijn
Oud 21-07-2010, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Ik ga douchen en op bed liggen met een boek denk ik.. ik heb alleen geen lekker boek meer. En om nu alvast in m'n studieboeken voor september te gaan beginnen, gaat zelfs mij een beetje te ver.. denk ik
Ik heb nog wel een paar interessante boeken die ik niet meer gebruik
Oud 21-07-2010, 20:29
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb nog wel een paar interessante boeken die ik niet meer gebruik
Zoals?
Oud 21-07-2010, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Zoals?
Inleiding in de eindige elementen methode
Inleiding tot de stralingshygiene
Een korte inleiding in systeem dynamica (kort is relatief, 950 pagina's)
Oud 21-07-2010, 20:40
Lorelei
Lorelei is offline
Die stralingshygiene heeft m'n aandacht.. wat ís dat in godsnaam?

Je komt de boeken zeker niet brengen?
Oud 21-07-2010, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Die stralingshygiene heeft m'n aandacht.. wat ís dat in godsnaam?

Je komt de boeken zeker niet brengen?
Stralingshygiëne is de benaming voor het geheel van maatregelen die bij de omgang met stralingsbronnen het vrijkomen van straling zo veel mogelijk tegengaan.

Nee
Oud 21-07-2010, 20:53
Lorelei
Lorelei is offline
Ok. Nou.. dit klinkt toch niet als een lekker boek om mee in slaap te vallen (hoewel.. dat in slaap vallen zal juist wel lukken )..
Oud 21-07-2010, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Ok. Nou.. dit klinkt toch niet als een lekker boek om mee in slaap te vallen (hoewel.. dat in slaap vallen zal juist wel lukken )..
Ik heb ook nog gewone boeken. Maar die staan niet allemaal hier. Ik heb hier wel 'Cel' van den Tex en 'Kinderen van Gabalawi' van Mafhoez. Die zijn wel aan te raden.
Oud 21-07-2010, 20:58
Verwijderd
O en de meeste van m'n voor-twintigste-eeuwse boeken staan hier ook
Oud 21-07-2010, 20:59
Rivka
Rivka is offline
Ik wil eigenlijk heel graag een kitten kopen, maar er is echt no way dat ik er eentje krijg voor mijn achttiende .
Oud 21-07-2010, 21:02
Verwijderd
Je kunt beter een konijn kopen, die zijn leuker.
Oud 21-07-2010, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Je kunt beter een konijn kopen, die zijn leuker.
nee man, de enige reden om een konijn te kopen is als het kerst is.
Oud 21-07-2010, 21:03
Rivka
Rivka is offline
Ja, maar... die hebben wel al . En die hebben we net nog uitgelaten in het park.

Oh wacht, mijn moeder zegt dat ze me met alle liefde een kitten wil geven als ik uit huis ga mits het is toegestaan in mijn toekomstige studentenhuis en ik niet allergisch ben .
Oud 21-07-2010, 21:04
Verwijderd
Citaat:
nee man, de enige reden om een konijn te kopen is als het kerst is.
Jij hebt duidelijk nog nooit een konijn in huis gehad.
Oud 21-07-2010, 21:06
Verwijderd
Goeienavond lieve forumertjes van me!
Oud 21-07-2010, 21:06
Rivka
Rivka is offline
Konijnen zijn ook <3, maar ja... kitteh <3333.
Oud 21-07-2010, 21:07
Rivka
Rivka is offline
G'navend N00dles!
Oud 21-07-2010, 21:10
Verwijderd
Citaat:
ik gok dat hij met kerst een konijn in huis had
Oud 21-07-2010, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Jawel een aantal keer op Eerste Kerstdag
Oud 21-07-2010, 21:17
Verwijderd
Ik bedoel een levend konijn.
Oud 21-07-2010, 21:22
Verwijderd
Hoe smaakt konijn eigenlijk?
Oud 21-07-2010, 21:22
Verwijderd
Geen idee, en ik ga het niet uitproberen ook.
Oud 21-07-2010, 21:23
Verwijderd
Waarom niet?
Oud 21-07-2010, 21:24
Verwijderd
Omdat ik konijnen geweldige beestjes vind en daarom weiger konijn te eten.
Oud 21-07-2010, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoel een levend konijn.
In de ochtend was dat ook zo
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten