Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2010, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Meh. Ik verveel me en ik heb zin in roken.
*aai*
Advertentie
Oud 23-07-2010, 17:31
Verwijderd
Hoe ging je sollicitatie, M?
Oud 23-07-2010, 17:39
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hoe ging je sollicitatie, M?
Ohja, ik zou het al bijna vergeten Het ging best wel aardig denk ik. Gezellig gesprek weer, wel een stuk sneller gedaan dan afgelopen dinsdag. Maar niet slecht, ontspannen, gezellig, positief. Er zijn wel nog andere kandidaten, dus ik hoor volgende week pas of het wat wordt als de andere gesprekken ook zijn geweest.

En na afloop ben ik nog even met mijn moeder (die werkt in Venlo) nog even wat gaan eten, dat was ook wel spontaan en gezellig.
Oud 23-07-2010, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Dat zeg ik ook altijd, maar hij vindt het nog steeds slordig

Ik bedenk me net, en dat was best en OMG moment, dat er gister echt een miljoen foto's zijn gemaakt of niet?
Ja. Het is dat jullie weten dat ik er ook normaal uit kan zien en die foto's dus kunnen relativeren, anders was ik nu achter Absinthe aangereisd om die camera af te pakken.
Oud 23-07-2010, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Ohja, ik zou het al bijna vergeten Het ging best wel aardig denk ik. Gezellig gesprek weer, wel een stuk sneller gedaan dan afgelopen dinsdag. Maar niet slecht, ontspannen, gezellig, positief. Er zijn wel nog andere kandidaten, dus ik hoor volgende week pas of het wat wordt als de andere gesprekken ook zijn geweest.

En na afloop ben ik nog even met mijn moeder (die werkt in Venlo) nog even wat gaan eten, dat was ook wel spontaan en gezellig.
Ok dan Maar als je het voor het kiezen krijgt wordt het DB?
Oud 23-07-2010, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Deze post is een déjà-vu.
Oud 23-07-2010, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Ja. Het is dat jullie weten dat ik er ook normaal uit kan zien en die foto's dus kunnen relativeren, anders was ik nu achter Absinthe aangereisd om die camera af te pakken.
ik vind het wel jammer dat het nu nog anderhalve week duurt voor ik ze zie

edit: jij zorgt dat ze niet online verschijnen he!
Oud 23-07-2010, 18:20
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, ik denk het wel. Alleen al qua locatie, en ook omdat ze daar meer met wetenschappelijk onderzoek etc. bezig zijn.

Citaat:
Deze post is een déjà-vu.
O?
Oud 23-07-2010, 18:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zo, iemand in de Ah heeft mijn eten geinspireerd, namelijk mie met roerbakgroente en vis klaar.

En gezond ook, holy shit
Oud 23-07-2010, 18:23
Verwijderd
Hm, ik heb net een behoorlijk interessante gerechtelijke uitspraak gelezen. Bij het stuiten van vorderingen dient de eiser er voor te zorgen dat de stuitingen worden ontvangen, ook als de wederpartij is verhuist. Ik had wel verwacht dat dat onder 'eigen handeling' zou vallen, raar.
Oud 23-07-2010, 18:24
Verwijderd
Dit topic gaat veel te snel om fatsoenlijk terug te lezen. Iets over hippies, kotsende archont en een succeswensende LL. Sensatie
Oud 23-07-2010, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik denk het wel. Alleen al qua locatie, en ook omdat ze daar meer met wetenschappelijk onderzoek etc. bezig zijn.

O?
Mja Venlo lijkt me niet echt the place to be
Oud 23-07-2010, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Dit topic gaat veel te snel om fatsoenlijk terug te lezen. Iets over hippies, kotsende archont en een succeswensende LL. Sensatie
en DP die mij een ban probeert te bezorgen niet te vergeten!
Oud 23-07-2010, 18:38
Verwijderd
Citaat:
en DP die mij een ban probeert te bezorgen niet te vergeten!
Maar hoe was het gisteravond? Wat hebben jullie uitgespookt en met wie heeft archont het bed gedeeld?
Oud 23-07-2010, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Maar hoe was het gisteravond? Wat hebben jullie uitgespookt en met wie heeft archont het bed gedeeld?
dronken, geniaal, genant en gezellig We hebben eerst bij eric wijntjes en biertjes gedronken en ik heb nog nooit gespeeld en toen zijn we naar de stad gegaan en hebben we nog meer gedronken en gedanst en toen gingen we naar huis toen het licht was. Als korte samenvatting. Volgens mij heeft Archont op Erics bank geslapen, maar mss ook wel knus bij hem in bed!

Oh en lorelei zou het echt niet laat maken, maar strompelde ook gewoon om 5 uur naar buiten en Minke heeft het nachtnet van 4 uur ook bij lange na niet gehaald
Oud 23-07-2010, 18:44
Verwijderd
Citaat:
dronken, geniaal, genant en gezellig We hebben eerst bij eric wijntjes en biertjes gedronken en ik heb nog nooit gespeeld en toen zijn we naar de stad gegaan en hebben we nog meer gedronken en gedanst en toen gingen we naar huis toen het licht was. Als korte samenvatting. Volgens mij heeft Archont op Erics bank geslapen, maar mss ook wel knus bij hem in bed!

Oh en lorelei zou het echt niet laat maken, maar strompelde ook gewoon om 5 uur naar buiten en Minke heeft het nachtnet van 4 uur ook bij lange na niet gehaald
Ha tof Klinkt geslaagd allemaal.

'Ik heb nog nooit' is wel tof ja, doen wij ook wel es. Al heb je na een paar keer het meest schokkende wel gehad
Oud 23-07-2010, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Ha tof Klinkt geslaagd allemaal.

'Ik heb nog nooit' is wel tof ja, doen wij ook wel es. Al heb je na een paar keer het meest schokkende wel gehad
Mja met mijn 'echte' vrienden heb ik het ook echt al een x of duizend gespeeld & dan is het niet zo leuk meer want dan weet je alles van elkaar. Gister hadden we echt heel wat WTF momentjes bij elkaar <3.
Oud 23-07-2010, 18:56
Verwijderd
N00dles heb jij nog nooit gehoord van de KKK?
Oud 23-07-2010, 19:00
Verwijderd
Citaat:
N00dles heb jij nog nooit gehoord van de KKK?
Heb jij wel eens gehoord van de FFF?
Oud 23-07-2010, 19:21
Verwijderd
Citaat:
ik vind het wel jammer dat het nu nog anderhalve week duurt voor ik ze zie

edit: jij zorgt dat ze niet online verschijnen he!
Huh, ik? Ik heb er totaal geen controle over joh!

Citaat:
O?
Ja echt bizar.

Citaat:

Zeg, als je zo blijft benadrukken dat het gênant was, ga ik me straks nog generen en dat is nergens voor nodig! Verder ben ik het met je samenvatting eens.
Oud 23-07-2010, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Huh, ik? Ik heb er totaal geen controle over joh!

Ja echt bizar.

Zeg, als je zo blijft benadrukken dat het gênant was, ga ik me straks nog generen en dat is nergens voor nodig! Verder ben ik het met je samenvatting eens.

en ik bedoelde dat je minke tegen moet houden als ze ze op het forum wil gooien. Ik zet overal een veto op tot ik ze gezien heb
Oud 23-07-2010, 19:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nu ga ik eten maken people. Roerbakken ftw
Oud 23-07-2010, 19:35
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mja Venlo lijkt me niet echt the place to be
Nee, dat is het ook niet echt. Maarja, het is waarschijnlijk toch maar voor een jaartje. Ik heb er over nagedacht en wil eigenlijk wel heel erg graag dat verkorte geneeskundetraject in Groningen doen.
Oud 23-07-2010, 19:36
Verwijderd
Citaat:

en ik bedoelde dat je minke tegen moet houden als ze ze op het forum wil gooien. Ik zet overal een veto op tot ik ze gezien heb
Ik veto ook alles, behoudens uitzonderingen na strenge controle. En jij met je gelach, ik proef een oordeel!

Zo, nu een kopje koffie en dan lekker twee uurtjes radiator schilderen.
Oud 23-07-2010, 19:38
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
en ik heb nog nooit gespeeld en toen zijn we naar de stad gegaan en hebben we nog meer gedronken
Ik moest deze zin drie keer lezen voordat ik hem snapte

Citaat:
Volgens mij heeft Archont op Erics bank geslapen, maar mss ook wel knus bij hem in bed!
Oud 23-07-2010, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Ik moest deze zin drie keer lezen voordat ik hem snapte

Ja met jou er bij was de avond compleet geweest.

Trouwens, even een noob-vraag. Terpentine is toch het spul dat je gebruikt om kwasten e.d. schoon te maken hè?
Oud 23-07-2010, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat is het ook niet echt. Maarja, het is waarschijnlijk toch maar voor een jaartje. Ik heb er over nagedacht en wil eigenlijk wel heel erg graag dat verkorte geneeskundetraject in Groningen doen.
Mm cool. En spannund!
Oud 23-07-2010, 19:42
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja met jou er bij was de avond compleet geweest.
I wasn't invited

Citaat:
Trouwens, even een noob-vraag. Terpentine is toch het spul dat je gebruikt om kwasten e.d. schoon te maken hè?
Ja, onder andere,

Citaat:
Mm cool. En spannund!
Jaaaa, maar eerst even werken en centjes sparen, en een home cinemaset, nieuwe kleren en allemaal andere dingetjes.
Oud 23-07-2010, 19:44
Verwijderd
Hoi sann,

Bij deze wil ik je melden dat je verbannen bent van het forum.

De reden hiervoor is: Na verschillende waarschuwingen blijf je kloten met DP, praten over waarschuwingen en meer. Je gaat te ver. Even was leuk. Je hebt ook verschillende waarschuwingen voor je dubbelposts gehad.

Voor meer info kun je mailen naar: dingaantouwtje@scholieren.com.

Je ban zal duren tot en met 23-08-2010 20:30.

Met vriendelijke groet,

Dingaantouwtje
Forumbaas
Scholieren.com forum

Dag lieverdjes, ik ga jullie missen
Oud 23-07-2010, 19:45
Verwijderd
Citaat:
I wasn't invited
Oh ja ik heb niet bijgehouden hoe het ontstond en waarom wie kwam etc, ik negeerde de pm's. Nou ja anyway, na de gefaalde Den Bosch meet (van mijn kant dan) moet er sowieso maar snel weer een meet komen!
Oud 23-07-2010, 19:45
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ja, ik kon een medewerker toch niet negeren?
Oud 23-07-2010, 19:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
het ruikt rete lekker, hopen dat het ook zo smaakt
Oud 23-07-2010, 19:47
Verwijderd
HALLO DOE EENS EVEN ALLEMAAL HEEL GESCHOCKT REAGEREN!
Verwijderd
je was een paar uur verbannen?
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
OH NEE SANN
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Sann, en ban!? Nooit van je verwacht!

Hem maar lads, wanneer zijn jullie voor het laatst naar een dierentuin geweest?
Oud 23-07-2010, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Dat was toch niet echt?
Oud 23-07-2010, 19:49
Verwijderd
Huhuu het was natuurlijk maar een grapje van die gekke jojo, ik bedoel, het forum kán niet zonder mij.

Citaat:
Dat was toch niet echt?
De waarschuwing vanmiddag was nep. En deze ook. Maar dat stond pas helemaal onderaan, dus ik was even heel erg geschrokken
Oud 23-07-2010, 19:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nou, gelukkig maar

Ga ANTM kijken en eten (wat lekkerder ruikt dat het smaakt overigens, maar niks mis mee)
Verwijderd
Citaat:
Ik veto ook alles, behoudens uitzonderingen na strenge controle. En jij met je gelach, ik proef een oordeel!

Zo, nu een kopje koffie en dan lekker twee uurtjes radiator schilderen.
Dat oordeel klopt wel een beetje
Verwijderd
Citaat:
De waarschuwing vanmiddag was nep. En deze ook. Maar dat stond pas helemaal onderaan, dus ik was even heel erg geschrokken
Nouja hij is sowieso geen fb+ dus wat had 'ie nou helemaal gekund?

Citaat:
Dat oordeel klopt wel een beetje
Nou zeg.
Jaloezie?

Inmiddels voel ik me overigens ontzettend goed! Relatief gezien dan. Fit is anders.
Oud 23-07-2010, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Nouja hij is sowieso geen fb+ dus wat had 'ie nou helemaal gekund?

Nou zeg.
Jaloezie?

Inmiddels voel ik me overigens ontzettend goed! Relatief gezien dan. Fit is anders.
Ja dat bedacht ik dus daarna pas Ik heb geen banervaring

ja duh

Ik heb een prima brakdag Ik heb net een half uur stilletjes in de zon gezeten & alleen maar bedacht dat ik het leven wel dig, zo met de vakantie enzo
Oud 23-07-2010, 19:54
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh ja ik heb niet bijgehouden hoe het ontstond en waarom wie kwam etc, ik negeerde de pm's. Nou ja anyway, na de gefaalde Den Bosch meet (van mijn kant dan) moet er sowieso maar snel weer een meet komen!
Ik had sowieso niet gekund want nogal druk.
En inderdaad! Jij ontbreekt nog steeds in mijn WWWWW-kwartet!

Citaat:
Ik schrok! Als je geband wordt ga ik een protestactie op gang zetten! Ik boycot het forum! Ik schrijf een brief aan Jon en de ombudsman!
Oud 23-07-2010, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Ja dat bedacht ik dus daarna pas Ik heb geen banervaring

ja duh

Ik heb een prima brakdag Ik heb net een half uur stilletjes in de zon gezeten & alleen maar bedacht dat ik het leven wel dig, zo met de vakantie enzo
Ik kookte voor twee huisgenoten (verse pasta is half zo goedkoop nu, nomnom!) en kocht wat schilderspullen, dat was het wel zo'n beetje, maar ook dikke prima. Nu ga ik schilderen, kusjeeh!

En nog even omdat het kan.
Oud 23-07-2010, 19:55
Verwijderd
Citaat:

Ik schrok! Als je geband wordt ga ik een protestactie op gang zetten! Ik boycot het forum! Ik schrijf een brief aan Jon en de ombudsman!
Yes!

Minke heeft een naamswijziging voorgesteld voor de wwwww
Oud 23-07-2010, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Ik kookte voor twee huisgenoten (verse pasta is half zo goedkoop nu, nomnom!) en kocht wat schilderspullen, dat was het wel zo'n beetje, maar ook dikke prima. Nu ga ik schilderen, kusjeeh!

En nog even omdat het kan.

zet 'm op! Kusjeee
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Yes!

Minke heeft een naamswijziging voorgesteld voor de wwwww
Wat dan?
Verwijderd
Citaat:
Hoi sann,

Bij deze wil ik je melden dat je verbannen bent van het forum.

De reden hiervoor is: Na verschillende waarschuwingen blijf je kloten met DP, praten over waarschuwingen en meer. Je gaat te ver. Even was leuk. Je hebt ook verschillende waarschuwingen voor je dubbelposts gehad.

Voor meer info kun je mailen naar: dingaantouwtje@scholieren.com.

Je ban zal duren tot en met 23-08-2010 20:30.

Met vriendelijke groet,

Dingaantouwtje
Forumbaas
Scholieren.com forum

Dag lieverdjes, ik ga jullie missen
Ik zou stoppen met lezen na de spelfout in het tweede woord van de waarschuwing
Verwijderd
wwsss.
Oud 23-07-2010, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten