Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
N ga ik slapen, Tschjüss! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Misschien wilde ze gewoon weten welk model Carmenset je had!
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe heten ze? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn introductie op de academie was het maken van een voorstelling met een regisseur die pas daarvoor nog een voorstelling had gemaakt waarin een meisje de hele tijd een ananas tussen haar benen moest rammen. Ja, au ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Nu weet ik weer waarom ik van kunst hou. Vaak vind ik het niet eens mooi of knap, maar het idee erachter vind ik vaak zo grappig of vet.
Ik hou ook echt van die happenings. Daar is ook een andere naam voor, maar daar kom ik nu even niet op. Vaak vind ik de achterliggende gedachte van kunstwerken nog interessanter dan de uitwerking ervan, waardoor ik dus liever lees over kunst dan daadwerkelijk naar een museum te gaan. Ik hou ook heel erg van conceptuele kunst. Kunst die soms nog niet eens gemaakt wordt, maar wat alleen bestaat uit een idee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Godver nu wil ik ook weten hoe ze ook weer heten. Maar ze waren heel bekend, vooral zij. En ze hadden ook zo'n act waarbij ze hun lippen tegen elkaar hielden en leefden van elkaars adem, zegmaar. En een act dat ze allebei naakt tegen een spiegel aanstonden, die om zou vallen als er één weg zou lopen. |
![]() |
|
|