Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2010, 22:54
Carn
Carn is offline
Citaat:
Je hebt mensen die sportief zijn en dat leuk vinden hoor!
die mensen zijn allemaal gek
Oud 10-10-2010, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Daar heb ik zelf geen last van, maar het klinkt als vocht en dat kan. Hypermobiliteit zorgt voor snellere overbelasting, overbelasting zorgt voor mini-onstekingkjes.
Ah oke, dan komen we ergens!

Ik heb namelijk ook weleens dat mijn hand, zeg maar gewoon de bovenkant, of de binnenkant van m'n arm opzwelt. Daar zitten geen gewrichten. Dat is dan inderdaad gewoon vocht! Maar hoe zou dat komen dan...?
Oud 10-10-2010, 22:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wassup bitches!
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ze gezien ja. Jullie vallen idd wel mee, maar gewoon eh, de sfeer spat er in het algemeen wel vanaf.
Jammer dan sann er niet is, ik vind die van mij en haar ook wel leuk om te posten.
Ja, ik ook! Verdikkemedorie.

Citaat:
ik moest zo heel erg hard lachen om nico dijkshoorn
Die vind ik zelf ook de beste <3
Verwijderd
Nico Dijkshoorn schrijft gedichton.
Oud 10-10-2010, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Ah oke, dan komen we ergens!

Ik heb namelijk ook weleens dat mijn hand, zeg maar gewoon de bovenkant, of de binnenkant van m'n arm opzwelt. Daar zitten geen gewrichten. Dat is dan inderdaad gewoon vocht! Maar hoe zou dat komen dan...?
Dat weet ik niet!

N ga ik slapen, Tschjüss!
Verwijderd
Citaat:
Wassup bitches!
Ik heb net een kurkentrekker kapot gemaakt in een kurk! Tot zover mijn spannende belevenissen van de dag!
Verwijderd
Citaat:

Ik zag hem in het echt, hij is, mja, best saai voor een dichtor.
Oud 10-10-2010, 23:00
Verwijderd
Hij schrijft gedichton over de actualiteiton.
Oud 10-10-2010, 23:00
Verwijderd
Citaat:
het duurde echt zo erg lang voordat ik in de gaten kreeg dat die man altijd on zegt i.p.v en. En dat heb ik ook echt lopen te schreeuwen toen. HAHAHAH HIJ ZEGT ON. WERKON, MORGON. HAHAHAHaaaaaaaaaaa. En iedereen wist het al
Oud 10-10-2010, 23:01
Carn
Carn is offline
Dijkshoornstemmetje
-mag ik dat zeggon ja dat mag ik zeggon-
Oud 10-10-2010, 23:03
Carn
Carn is offline
waarom hebben veel HBO series altijd een gave intro?

Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Omg mensen, doen jullie al met met de nieuwste rage?
Nee? Dan zijn jullie niet hip en trendy en zijn jullie tering stom en lelijk!!!

Verwijderd
Citaat:
het duurde echt zo erg lang voordat ik in de gaten kreeg dat die man altijd on zegt i.p.v en. En dat heb ik ook echt lopen te schreeuwen toen. HAHAHAH HIJ ZEGT ON. WERKON, MORGON. HAHAHAHaaaaaaaaaaa. En iedereen wist het al
Er zijn er helaas wel meer op de tv die dat doen. Gordon, om maar iemand te noemen
Verwijderd
Omg ik moest lachen om mezelf. Ineens keer een dracula met roze-tandpasta-bloed-straaltjes over haar kin me aan.
Oud 10-10-2010, 23:07
Verwijderd
Ik teken robots. Het is erg moeilijk.
Oud 10-10-2010, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Omg mensen, doen jullie al met met de nieuwste rage?
Nee? Dan zijn jullie niet hip en trendy en zijn jullie tering stom en lelijk!!!

[filmpje]
en dan na 2:15 loopt ze en het enige wat ik kan denken is, ha, je hebt fucking diamantjes in je onderbroek. Doe. Normaal.
Oud 10-10-2010, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Ik teken robots. Het is erg moeilijk.
maar wel héél erg leuk he?
Oud 10-10-2010, 23:09
Verwijderd
Een soort van oom van mij is striptekenaar en tekenfilmmaker en die staat er in België om bekend dat hij goed robots kan tekenen. En die heeft nu voor een of andere Suske en Wiske alle robots in moeten tekenen. Want hij had geld nodig. Boeiend verhaal he?
Oud 10-10-2010, 23:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
en dan na 2:15 loopt ze en het enige wat ik kan denken is, ha, je hebt fucking diamantjes in je onderbroek. Doe. Normaal.
Glitterkutten zijn in!
Oud 10-10-2010, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Er zijn er helaas wel meer op de tv die dat doen. Gordon, om maar iemand te noemen
Carlo Boszard ook. Het is een soort Amsterdams wat inderdaad helaas wel meer mensen bezigen.
Oud 10-10-2010, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Dijkshoornstemmetje
-mag ik dat zeggon ja dat mag ik zeggon-
Mooi was dat ja
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Heet Gordon dan eigenlijk Gorden?

Laatst gewijzigd op 10-10-2010 om 23:12. Reden: tai-poh
Verwijderd
Citaat:
Heet Gordon dan eigenlijk Gorden?
Carn
Carn is offline
Citaat:
Boeiend verhaal he?
vertel meeer meeer meeeeeer!
Oud 10-10-2010, 23:12
Verwijderd
Ik heb geitenkaas met honing ontdekt, ik had dat nog nooit gegeten

*is zichzelf culinair aan het opvoeden*
Oud 10-10-2010, 23:16
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
foto dan!
Er staat een foto van mij en mijn benen in het fototopic!
Verwijderd
Citaat:
vertel meeer meeer meeeeeer!
Nou, ik heb dus wel eens een voorstelling gezien waarin een vrouw een meterslang lint uit haar kut toverde!
Verwijderd
Citaat:
Er staat een foto van mij en mijn benen in het fototopic!
Niks mis mee hoor, niet onzekor zijn (})
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Een omaatje vroeg ook ooit aan mij of het mijn echte krullen waren of permanent. Misschien was het aardig bedoeld maar wtf, wat denk je zelf oud veenlijk?
Eric! Ga je vingers wassen!

Misschien wilde ze gewoon weten welk model Carmenset je had!
Oud 10-10-2010, 23:17
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nou, ik heb dus wel eens een voorstelling gezien waarin een vrouw een meterslang lint uit haar kut toverde!
ik ben ooit naar een tentoonstelling geweest (niet vrijwillig) van een of ander duo uit Berlijn die hun piemels in vissen stopten en allerlei dingen met poep deden!
Oud 10-10-2010, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Eric! Ga je vingers wassen!

Misschien wilde ze gewoon weten welk model Carmenset je had!
Huh vingers wassen?

Die gebruik ik niet, is gewoon van de armoede
Martiño
Martiño is offline
Ja, mond spoelen, maar omdat je het typt: vingers wassen.
Martiño
Martiño is offline
Grapjes zijn niet leuk als je ze moet uitleggon.
Oud 10-10-2010, 23:19
Verwijderd
Citaat:
ik ben ooit naar een tentoonstelling geweest (niet vrijwillig) van een of ander duo uit Berlijn die hun piemels in vissen stopten en allerlei dingen met poep deden!
Ik vind 'happening'-kunst zo vet hè. Omdat het vaak zo heerlijk pretentieus en achterlijk is.

Hoe heten ze?
Oud 10-10-2010, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Piemels in vissen?

Mijn introductie op de academie was het maken van een voorstelling met een regisseur die pas daarvoor nog een voorstelling had gemaakt waarin een meisje de hele tijd een ananas tussen haar benen moest rammen. Ja, au
Verwijderd
Citaat:
Grapjes zijn niet leuk als je ze moet uitleggon.
Sorry iek ben een beetje dom
Verwijderd
Zo ken ik nog zo'n duo die achterlijke/vette dingen gedaan hebben, ik kan alleen niet meer op hun namen komen
Verwijderd
Citaat:
Ik vind 'happening'-kunst zo vet hè. Omdat het vaak zo heerlijk pretentieus en achterlijk is.

Hoe heten ze?
Ik niet.
Verwijderd
Citaat:
maar wel héél erg leuk he?
Jawel! Maar ook frustrerend, want ik probeer tegelijkertijd het driepuntsperspectief te TACKELEN, en ik betreed tevens wat terreinen van digitaal schilderen die ik nog nooit geprobeerd had, dus het wil allemaal nog niet zo.
Oud 10-10-2010, 23:21
Carn
Carn is offline
Citaat:

Hoe heten ze?
geen idee. We gingen naar een museum in Antwerpen met onze teken-klas van school, toevallig stond daar een expo van die gasten. Het hoogtepunt was een videomontage van een vliegend vliegtuig en een close-up van een anus waar stront uit kwam.
Verwijderd
Citaat:
Ik niet.
Er was een duo, verdomme ik weet niet meer hoe ze heten, die allebei naakt in een heel smal gangetje gingen staan, en de mensen moesten zich tussen hun door wringen om de tentoonstelling binnen te komen.

Ik vind zulke dingen wel vet.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mijn introductie op de academie was het maken van een voorstelling met een regisseur die pas daarvoor nog een voorstelling had gemaakt waarin een meisje de hele tijd een ananas tussen haar benen moest rammen. Ja, au
en die mensen doen dat dan ook?
Oud 10-10-2010, 23:24
Verwijderd
Nu weet ik weer waarom ik van kunst hou. Vaak vind ik het niet eens mooi of knap, maar het idee erachter vind ik vaak zo grappig of vet.
Ik hou ook echt van die happenings. Daar is ook een andere naam voor, maar daar kom ik nu even niet op.

Vaak vind ik de achterliggende gedachte van kunstwerken nog interessanter dan de uitwerking ervan, waardoor ik dus liever lees over kunst dan daadwerkelijk naar een museum te gaan.

Ik hou ook heel erg van conceptuele kunst. Kunst die soms nog niet eens gemaakt wordt, maar wat alleen bestaat uit een idee.
Oud 10-10-2010, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Er was een duo, verdomme ik weet niet meer hoe ze heten, die allebei naakt in een heel smal gangetje gingen staan, en de mensen moesten zich tussen hun door wringen om de tentoonstelling binnen te komen.

ooooh, dat is die Maria nog iets! Die was destijds nog vernieuwend en deed interessante dingen. Vond ik. Niet alleen maar trouwens. Een ui eten met schil en met glas een ster in haar buik snijden vond ik dan weer niet per se nodig...

Godver nu wil ik ook weten hoe ze ook weer heten. Maar ze waren heel bekend, vooral zij. En ze hadden ook zo'n act waarbij ze hun lippen tegen elkaar hielden en leefden van elkaars adem, zegmaar. En een act dat ze allebei naakt tegen een spiegel aanstonden, die om zou vallen als er één weg zou lopen.
Oud 10-10-2010, 23:25
Verwijderd
Citaat:

klinkt als Ulay en Marina
Verwijderd
Citaat:
en die mensen doen dat dan ook?
Ik vrees van wel ja
Verwijderd
Uwe Laysiepen en marina abramovic
Verwijderd