Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2010, 17:41
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik ben nu bezig met een verhaal over een ruimtedeskundige die de bevolking van de planeet Hooch Hes Or onderzoekt (Oh Oh Cherso).
schrijf je verhalen?
Oud 21-11-2010, 17:42
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Maar Apple is sowieso faal.
apple leeft van hoge prijzen en fan boys
Oud 21-11-2010, 17:43
Carn
Carn is offline
dat, en apple houdt vooruitgang tegen.
Oud 21-11-2010, 17:43
Uice
Uice is offline
Citaat:
@Uice: Oh, dat is leuk. Maar wat zou dan een goed satirisch element zijn? Want er moet ook enige satire/parodie in zitten.
Nou, het hele feit dat het zo eurocentrisch is. Dat moet natuurlijk met een knipoog.
Oud 21-11-2010, 17:45
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
schrijf je verhalen?
't Is voor school . Maar als ik tijd heb schrijf ik ook wel eens verhalen ja.
Oud 21-11-2010, 17:50
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
't Is voor school . Maar als ik tijd heb schrijf ik ook wel eens verhalen ja.
ah leuk. Ik maak ook wel eens filmverhaaltjes. Maar leuk dat je school je tenminste niet beperkt houdt tot 1 onderwerp
Oud 21-11-2010, 17:53
Verwijderd
Citaat:
dat, en apple houdt vooruitgang tegen.
Oh, hoe dat zo?
Oud 21-11-2010, 17:54
Verwijderd
Oh hoi, zijn jullie weer met z'n allen apple aan het haten?
Oud 21-11-2010, 17:57
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh, hoe dat zo?
Apple has joined the list of closed systems, threatening to turn the web into another proprietary product from Cupertino, warns Tim Berners-Lee in an article published online Friday. Berners-Lee, who loosed the World Wide Web in 1990, blasted Apple’s iTunes for trapping consumers “in a single store, rather than being on the open marketplace.”

“For all the store’s wonderful features, its evolution is limited to what one company thinks up,” the Internet pioneer writes in Scientific American. Rather than using the standard HTTP protocol, Apple links iTunes material with the proprietary “itunes:” command.

According to Berners-Lee: “You can’t make a link to any information in the iTunes world — a song or information about a band. You can’t send that link to someone else to see. You are no longer on the Web. The iTunes world is centralized and walled off.”

The argument of a “walled garden” was used earlier this year by Adobe after Apple CEO Steve Jobs announced his company and the Flash-maker had “grown apart.” In the ensuing back-and forth, Adobe’s Chief Technology Officer Kevin Lynch slammed Apple’s decision to go with HTML5 was a choice between closed and open systems.

"This model of open access has proven to be more effective in the long term than a walled approach, where a manufacturer tries to determine what users are able to see or approves and disapproves individual content and applications. We strongly believe the Web should remain an open environment with consistent access to content and applications regardless of your viewing device."
Carn
Carn is offline
Citaat:
Overigens muis ik al jaren met een Logitech G5 en dat bevalt me nog steeds uitstekend.
De g5 is dan ook een uitstekende muis .
Verwijderd
Brr, het is koud. En ik moet gaan schoonmaken in m'n oude kamer
Oud 21-11-2010, 17:59
Verwijderd
Ik moet zo terug naar Utrecht, geen zin.
Oud 21-11-2010, 18:00
Verwijderd
Citaat:
zoals een draadloze van Apple die 40,- a 60,- kost en je hebt er geen ene ruk aan want als je de linker knop indrukt doet de rechter net zo gezellig mee.

Uber fail
Waar zit de fail 'm in denk je?
Oud 21-11-2010, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Oh hoi, zijn jullie weer met z'n allen apple aan het haten?
Oh maar persoonlijk heb ik geen hekel aan Apple hoor. Wel aan de haken en ogen die Apple-produkten hebben en aan mensen die dat niet (willen) zien.
Oud 21-11-2010, 18:01
Carn
Carn is offline
Citaat:
Brr, het is koud. En ik moet gaan schoonmaken in m'n oude kamer
ik zit al tien minuten op een stoel met mn jas nog aan
Oud 21-11-2010, 18:04
Verwijderd
Ik zit naast m'n kachel <3 Heb al een favoriete plek in m'n kamer gemaakt/gevonden
Oud 21-11-2010, 18:05
Verwijderd
Heb je al iets van foto's van je nieuwe etablissement?
Verwijderd
Citaat:
Apple has joined the list of closed systems, threatening to turn the web into another proprietary product from Cupertino, warns Tim Berners-Lee in an article published online Friday. Berners-Lee, who loosed the World Wide Web in 1990, blasted Apple’s iTunes for trapping consumers “in a single store, rather than being on the open marketplace.”

“For all the store’s wonderful features, its evolution is limited to what one company thinks up,” the Internet pioneer writes in Scientific American. Rather than using the standard HTTP protocol, Apple links iTunes material with the proprietary “itunes:” command.

According to Berners-Lee: “You can’t make a link to any information in the iTunes world — a song or information about a band. You can’t send that link to someone else to see. You are no longer on the Web. The iTunes world is centralized and walled off.”

The argument of a “walled garden” was used earlier this year by Adobe after Apple CEO Steve Jobs announced his company and the Flash-maker had “grown apart.” In the ensuing back-and forth, Adobe’s Chief Technology Officer Kevin Lynch slammed Apple’s decision to go with HTML5 was a choice between closed and open systems.

"This model of open access has proven to be more effective in the long term than a walled approach, where a manufacturer tries to determine what users are able to see or approves and disapproves individual content and applications. We strongly believe the Web should remain an open environment with consistent access to content and applications regardless of your viewing device."
Ah. Nouja, gelukkig kun je afgeschermde tuintjes makkelijker negeren
Verwijderd
Hoi Dobermann! Je bent er weer, hoe dat zo?
Verwijderd
Citaat:
Heb je al iets van foto's van je etablissement?
Nope. Dinsdag krijg ik m'n fototoestel terug, misschien dan
Oud 21-11-2010, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Oh maar persoonlijk heb ik geen hekel aan Apple hoor. Wel aan de haken en ogen die Apple-produkten hebben en aan mensen die dat niet (willen) zien.
Ok!

Citaat:
Vind je het erg om onze koffiedate te cancellen nu we elkaar 's avonds al zien?
Oud 21-11-2010, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Hoi Dobermann! Je bent er weer, hoe dat zo?
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk. Hebben we toch wat gemeen, I suppose.

Citaat:
Gaaf. Sowieso gefeliciteerd met je nieuwe hut
Oud 21-11-2010, 18:08
Carn
Carn is offline
ik denk dat ik om ga schakelen in couch potatoe mode voor vanavond <3
Oud 21-11-2010, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Niet erg, snap het wel. Wel jammer, want nu moet ik mezelf dan maar even drie uur gaan vermaken in de tussentijd Maar dat komt wel goed, ik ga lekker gewoon toch naar Utrecht dan, denk ik.
Oud 21-11-2010, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk. Hebben we toch wat gemeen, I suppose.

Gaaf. Sowieso gefeliciteerd met je nieuwe hut
Thaaaanks

Citaat:
ik denk dat ik om ga schakelen in couch potatoe mode voor vanavond <3
Ik moet elke keer opnieuw lachen om de term couch potato
Oud 21-11-2010, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Niet erg, snap het wel. Wel jammer, want nu moet ik mezelf dan maar even drie uur gaan vermaken in de tussentijd Maar dat komt wel goed, ik ga lekker gewoon toch naar Utrecht dan, denk ik.
Hm, mss ben ik er toch wel voor in, maar ik ben een beetje te druk deze week, dus ik denk het niet. Laat het je nog horen. Anders mag je altijd even op en neer naar mijn huis komen voor een kopje koffie.
Oud 21-11-2010, 18:14
Verwijderd
Dat kan ook altijd nog. Dan bel ik gewoon spontaan aan. Ik denk in elk geval dat ik sowieso naar Utrecht kom, want ik ben wel redelijk uitgekeken op Culemborg, daar is gewoon echt geen zak te beleven. En dan zien we het dan wel!
Oud 21-11-2010, 18:14
Verwijderd
Even in het kader van "daar gaat je mannelijkheid": een vrouwelijke collega vroeg me onlangs, serieus, of ik m'n nagels polijst. Ze vond ze zo mooi.
Oud 21-11-2010, 18:15
Carn
Carn is offline
Dat je een beetje een wijf bent weten we toch al heel lang Dobbie?
Oud 21-11-2010, 18:15
Verwijderd

Ik heb zwarte nagels van de zwartepietschmink, en ik krijg het er maar niet uit
Oud 21-11-2010, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Even in het kader van "daar gaat je mannelijkheid": een vrouwelijke collega vroeg me onlangs, serieus, of ik m'n nagels polijst. Ze vond ze zo mooi.
Als je je mannelijkheid terugwil roep je gewoon: "Nee, dat komt omdat ik elke keer aan mijn zak krab"
Oud 21-11-2010, 18:17
Uice
Uice is offline
Waar heb jij Zwarte Griet gespeeld?
Oud 21-11-2010, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Dat kan ook altijd nog. Dan bel ik gewoon spontaan aan. Ik denk in elk geval dat ik sowieso naar Utrecht kom, want ik ben wel redelijk uitgekeken op Culemborg, daar is gewoon echt geen zak te beleven. En dan zien we het dan wel!

Ik ga richting Utrecht, tot later!
Oud 21-11-2010, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Ja! Je drukt je veel expressiever uit -in een gesprek dan hè, nu heb ik het niet over je kunst- dan ik had verwacht. Mini-toneelstukjes als anekdotes, veel handgebaren, gezichtsuitdrukkingen, hmmm, gewoon theatraler. Maar het is een compliment hoor!
ohja, mmm, ja soms ben ik zielige autist en soms een beetje stuiterbal! foto's al gezien?
Oud 21-11-2010, 18:18
Carn
Carn is offline
Trein-ze!
Oud 21-11-2010, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Waar heb jij Zwarte Griet gespeeld?
Voor de (klein)kinderen van het personeel bij de AH. Ik was vet goed

Citaat:

Ik ga richting Utrecht, tot later!
Later!
Oud 21-11-2010, 18:19
Verwijderd
Ik ga er ook vandoor, de kou in en lekker schoonmaken, heerlijk!
Oud 21-11-2010, 18:20
Verwijderd
Een uur gedichten analyseren weg, voor niets, moet over. *computer voorzichtig met hamer bewerkt*
Oud 21-11-2010, 18:24
Verwijderd
Wat zijn die ljh'ers toch... aardig . Zelfs bij verhalen van drieduizend woorden waar ik halverwege al iets denk als "Leer 's typen!" of iets onaardigers krijgen mensen nog zinnige, aardige en lieve reacties
Oud 21-11-2010, 18:28
Verwijderd
wat is alcohol toch een vreemd iets. Gisteren was het een beetje tanken en niets aan het handje. Nu heb ik net op de expo twee biertjes op en ik zit hem in mijn eentje te spacekeesen.
Oud 21-11-2010, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Wat zijn die ljh'ers toch... aardig . Zelfs bij verhalen van drieduizend woorden waar ik halverwege al iets denk als "Leer 's typen!" of iets onaardigers krijgen mensen nog zinnige, aardige en lieve reacties
Fijn toch, dat er ook nog aardige mensen zijn.
Oud 21-11-2010, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Ok!

ik heb ook geen tijd, echt helemaal niet, helaas!

Citaat:
ohja, mmm, ja soms ben ik zielige autist en soms een beetje stuiterbal! foto's al gezien?
Nee, staan ze al op fb dan? Of per e-mail of?
Oud 21-11-2010, 18:29
Carn
Carn is offline
ik denk dat het eerder liegende mensen zijn.
Oud 21-11-2010, 18:31
Verwijderd
Citaat:
wat is alcohol toch een vreemd iets. Gisteren was het een beetje tanken en niets aan het handje. Nu heb ik net op de expo twee biertjes op en ik zit hem in mijn eentje te spacekeesen.
Heb ik dat gemist??

Citaat:
Fijn toch, dat er ook nog aardige mensen zijn.
Daarover gesproken, ik las laatst iets op onzin en toen was ik het erg met je eens, maar ik ben vergeten wat het nou was (en toen kon ik nog niet reageren vanwagen ban), maar 'mm anyway, je maakte een goed punt en niemand was met je en dit is dus een soort vertraagde +1.
Oud 21-11-2010, 18:32
Carn
Carn is offline
ik ben het op onzin bij voorbaat niet met mensen eens!
Oud 21-11-2010, 18:33
freezer
freezer is offline
Verwijderd
Citaat:
Als je je mannelijkheid terugwil roep je gewoon: "Nee, dat komt omdat ik elke keer aan mijn zak krab"
Ik deed een implied facepalm. Gelukkig werkte het
Verwijderd
Citaat:
Hoelang is die expo?

21m x 50m ;D:;d:;;;d;;;

NEEEN.
Oud 21-11-2010, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Heb ik dat gemist??

Daarover gesproken, ik las laatst iets op onzin en toen was ik het erg met je eens, maar ik ben vergeten wat het nou was (en toen kon ik nog niet reageren vanwagen ban), maar 'mm anyway, je maakte een goed punt en niemand was met je en dit is dus een soort vertraagde +1.
Haha, ja hallootje, nu wil ik weten wat het was! *wappert*
Oud 21-11-2010, 18:35
Verwijderd
Citaat:
ik heb ook geen tijd, echt helemaal niet, helaas!

Nee, staan ze al op fb dan? Of per e-mail of?

DUMDUMDUM!!!
Spoiler

ik ben ook echt een dwerg vergeleken met jullie hier

ze staan op fb! ik zal je wel taggen als je wil, dan kan je altijd nog de tags verwijderen als je geen associatie met het beeldmateriaal wil!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten