Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ja, ik vind het ook jammer dat die khalasar zo klein lijkt in de serie, alsof het om een klein groepje barbaren gaat of zo. Wat ik wel moet toegeven is dat ik tijdens het lezen soms wel de neiging voelde om de hoofdstukken van Daenerys gewoon te skippen omdat de rest van het verhaal veel interessanter was, terwijl ik in de serie die neiging nooit heb gehad.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vertik het vandaag ook maar iets te doen. mijn moeder begrijpt nog steeds niet dat ze 2 kinderen heeft, waarvan 1 het huishouden moet doen en de ander verwed mag zitten klieren. en als je er wat van zegt of en mep terug geeft heb je het ook nog gedaan.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() We hebben boven al alles geverfd en laminaat gelegd en we zijn bezig met de plinten ![]() En beneden is eigenlijk ook alles geverfd nu, alleen zo'n radiatorkastje moet ik nog aflakken. Over één radiator staat zo'n ding, en ik dacht eerst die doen we weg, maar de radiator die eronder staat is wel echt lelijk, dus nu maak ik gewoon het kastje netjes wit. Hij was beige. Het hele huis was gebroken wit met beige en bruin, met daaroverheen een laagje rookaanslag ![]() ![]() Vandaag gaan Theodoors vrienden verder met de plinten, en Theodoor en ik gaan de zolder behangen ![]() Misschien heb je gewoon eigenlijk geen 8 uur nodig! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Klinkt goed zeg! Lijkt me heerlijk, zo'n heel huis naar je eigen smaak (en budget, ok) kunnen inrichten.
![]() Ja, nou, daar probeer ik dus achter te komen! Ik slaap over het algemeen zo slecht en ook wel onregelmatig en heb soms ineens weer echt tien uur nodig, dat ik niet meer zo goed weet wat mijn standaard ritme + aantal uren zijn. Vroeger was het zeker meer dan acht uur, maar hmmmz. Ik weet niet of ik de dag goed doorkom nu, maar ik stond in elk geval wakkerder op. ![]() En oh, weet jij toevallig of een gewone tandarts ook losgeraakte spalkjes kan vastplakken? Of moet ik voor die handeling van twee minuten een nieuwe ortho zoeken? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat budget betreft scheelt het wel dat we wat geld van m'n ouders hebben gekregen
![]() ![]() Ik heb nu ook minder slaap nodig dan vroeger! Toen ik 20 oid was sliep ik gemiddeld 9 uur ofzo, maar het laatste jaar word ik, als ik geen wekker zet en geen slaaptekort had, na 7.5 à 8 uur wakker. Dat verandert ook je hele leven natuurlijk ![]() En ik heb geen idee, ik zou het aan de tandartsassistent vragen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.attitudeholland.nl/haar/k...ue-hell-bunny/ ik word hier nogal blij van, maar ik ben bang dat het zo'n item is dat leuk lijkt op het plaatje/in de folder, maar niet als je het aanhebt ;(
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En yes, mijn tandarts plakt ook spalkjes, vrijdag al, bovendien. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En warme kleuren staan mij beter eigenlijk, maar die zijn er niet. Het meeste is zwart en wit (en dat staat me nog minder) en roze ![]() Glucklich ![]() |
![]() |
|
|