Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2011, 23:17
Carn
Carn is offline
Citaat:
He Carn, wat vond jij in GoT van dat hele zeikplotje met Danaerys en die Kal Drogo?
Boek of serie?
Oud 04-07-2011, 23:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hmm, seks in de Efteling. Dat moet ik nog eens proberen. Dan wel in de Python natuurlijk.
Nee, in die schommelboot. En dan steeds op het hoogtepunt stoppen. Hwbabbabahahahahahahha goeie grap!
Oud 04-07-2011, 23:18
Martiño
Martiño is offline
sukkels
Oud 04-07-2011, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Nee, in die schommelboot. En dan steeds op het hoogtepunt stoppen. Hwbabbabahahahahahahha goeie grap!
Oud 04-07-2011, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Boek of serie?
Dat vroeg ik me ook meteen af. Ik vond dat plot in de boeken veel vervelender dan in de serie.

Citaat:
Oud 04-07-2011, 23:24
Verwijderd
Yes over 5 uur gaat de wekker
Oud 04-07-2011, 23:25
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat vroeg ik me ook meteen af. Ik vond dat plot in de boeken veel vervelender dan in de serie.

Ik vond het ook vrij 'vervelend' in het boek, maar daar was het toch iets beter omschreven allemaal. Het kon beter verfilmd worden. Ook een beetje suf dat je nergens ziet met hoeveel ze zijn in heel die Khalasar?, in de serie zie je vrij cheap maximaal n mannetje of honderd terwijl ze met tienduizenden zijn.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Of in de Joris en de "Draak".

Of al je pandapunten resetten in de Pandadroom.

Of stiekem gluren onder haar Vogelrok.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Boek of serie?
Serie.
Oud 04-07-2011, 23:27
Verwijderd
Verwijderd
Bedtijd. Trusten!
Verwijderd
Citaat:
Of in de Joris en de "Draak".

Of al je pandapunten resetten in de Pandadroom.

Of stiekem gluren onder haar Vogelrok.
Godver <3
Geel
Geel is offline
Ik ben erachter gekomen hoe groot het PO dat ik nog af moet maken wel niet is.

Zorgen voor morgen! Slaap lekker iedereen! :x
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vond ook die SPOILERZ OMG >>>>>>>> omslag van Danearys zo ongeloofwaardig, van bang huilwijf naar stoere, vastberaden Khaleesi.
Oud 04-07-2011, 23:28
Verwijderd
Arme Sann. Truste en werk-ze morgen!
Oh, en tot morgen
Oud 04-07-2011, 23:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Prohibited pistol a give you up arrow...?
Oud 04-07-2011, 23:36
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vond ook die SPOILERZ OMG >>>>>>>> omslag van Danearys zo ongeloofwaardig, van bang huilwijf naar stoere, vastberaden Khaleesi.
Ja, wat dat betreft is dat in het boek wat beter. Maar al met al vind ik het knap dat ze het 'gros' er wel in hebben weten te krijgen, er zijn redelijk wat dingen weggelaten en het verhaal heeft daar weinig onder geleden, behalve wat boze fanboys.
Oud 04-07-2011, 23:46
Verwijderd
Ja, ik vind het ook jammer dat die khalasar zo klein lijkt in de serie, alsof het om een klein groepje barbaren gaat of zo. Wat ik wel moet toegeven is dat ik tijdens het lezen soms wel de neiging voelde om de hoofdstukken van Daenerys gewoon te skippen omdat de rest van het verhaal veel interessanter was, terwijl ik in de serie die neiging nooit heb gehad.
Oud 04-07-2011, 23:57
Schrödinger
Schrödinger is offline
Als je nog wil dat ik die boeken ga lezen moet je niet hier gaan zitten spoileren hè!
Oud 05-07-2011, 00:01
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Prohibited pistol a give you up arrow...?
never gun a give u up
Oud 05-07-2011, 00:03
Verwijderd
Uice, je PM-box zit vol.
Oud 05-07-2011, 00:04
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
never gun a give u up
Oud 05-07-2011, 00:05
Verwijderd
En ik wou net de lamp in de keuken aan doen (lampje met twee halogeenspotjes): *pets* felle blauwe flits en toen was het donker. Prognose: total loss. En we hebben ook nog een lijstje met halogeenspots onder een keukenkastje: een van de spotjes doet het daar ook niet.
Oud 05-07-2011, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Als je nog wil dat ik die boeken ga lezen moet je niet hier gaan zitten spoileren hè!
Ik heb helemaal niet gespoilerd.

En je moet ze echt lezen. Wat ben je nu voor nerd zonder ooit fantasy te hebben gelezen?
Oud 05-07-2011, 00:18
Carn
Carn is offline
Schrödinger, Game of Thrones is meer 'The Wire' dan 'Lord of the Rings' .
Oud 05-07-2011, 00:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, ik vind het ook jammer dat die khalasar zo klein lijkt in de serie, alsof het om een klein groepje barbaren gaat of zo. Wat ik wel moet toegeven is dat ik tijdens het lezen soms wel de neiging voelde om de hoofdstukken van Daenerys gewoon te skippen omdat de rest van het verhaal veel interessanter was, terwijl ik in de serie die neiging nooit heb gehad.
Nou ja, 'vrouwenproblemen' zijn dan ook niet zo boeiend hè
Oud 05-07-2011, 00:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vind Joffrey wel goed gecast, want hij
Spoiler
Oud 05-07-2011, 00:25
Carn
Carn is offline
Vind iedereen wel prima gecast Helaas geen Blackfish
Oud 05-07-2011, 01:02
Verwijderd
Four Lions is geweldig. En ik ben dronken.
Oud 05-07-2011, 01:37
Sherlock
Sherlock is offline
Noobs
Oud 05-07-2011, 07:11
Verwijderd
Morgen
Oud 05-07-2011, 07:31
Verwijderd
Mogguh. Meh.
Oud 05-07-2011, 07:36
Verwijderd
Ik vertik het vandaag ook maar iets te doen. mijn moeder begrijpt nog steeds niet dat ze 2 kinderen heeft, waarvan 1 het huishouden moet doen en de ander verwed mag zitten klieren. en als je er wat van zegt of en mep terug geeft heb je het ook nog gedaan. dus vandaag doe ik niks (behalve zonnen) en mag dat ander kind eens wat doen.
Oud 05-07-2011, 07:51
Verwijderd
goedemorgen!
Ik ben druk aan het klussen en zie dat Sann mij verder alweer vergeten is omdat ik er de afgelopen week niet was
Oud 05-07-2011, 07:58
Verwijderd
ik denl dat ik ga douchen en wiskunde ga samenvatten.
Oud 05-07-2011, 08:06
Verwijderd
Citaat:
goedemorgen!
Ik ben druk aan het klussen en zie dat Sann mij verder alweer vergeten is omdat ik er de afgelopen week niet was
Wat moest ze van je onthouden dan?
En goedemorgen!
Ik heb best redelijk geslapen, volgens mij gedij ik echt bij < 8 uur.
Oud 05-07-2011, 08:12
Verwijderd
Citaat:
Wat moest ze van je onthouden dan?
En goedemorgen!
Ik heb best redelijk geslapen, volgens mij gedij ik echt bij < 8 uur.
dat ze me nog zou laten weten of ze naar m'n housewarming kwam, in plaats van op die datum jullie uit te nodigen om te gaan stappen

We hebben boven al alles geverfd en laminaat gelegd en we zijn bezig met de plinten maar dat is moeilijk, want de buitenmuren zijn hard beton, waarin het moeilijk boren is, en de binnenmuren zijn gips met purschuim, waarin je helemaal niet echt kunt boren.
En beneden is eigenlijk ook alles geverfd nu, alleen zo'n radiatorkastje moet ik nog aflakken. Over één radiator staat zo'n ding, en ik dacht eerst die doen we weg, maar de radiator die eronder staat is wel echt lelijk, dus nu maak ik gewoon het kastje netjes wit. Hij was beige.
Het hele huis was gebroken wit met beige en bruin, met daaroverheen een laagje rookaanslag maar nu is het hele huis helderwit met in de woonkamer een groene muur en 2 groene kozijnen, in de slaapkamer+inloopkast een blauwe muur, een blauwe deurpost en 2 blauwe kozijnen en in de werkkamer een gele muur en een gele deurpost.
Vandaag gaan Theodoors vrienden verder met de plinten, en Theodoor en ik gaan de zolder behangen

Misschien heb je gewoon eigenlijk geen 8 uur nodig!
Oud 05-07-2011, 08:17
Verwijderd
Klinkt goed zeg! Lijkt me heerlijk, zo'n heel huis naar je eigen smaak (en budget, ok) kunnen inrichten. Maar ook wel heul veel werk.

Ja, nou, daar probeer ik dus achter te komen! Ik slaap over het algemeen zo slecht en ook wel onregelmatig en heb soms ineens weer echt tien uur nodig, dat ik niet meer zo goed weet wat mijn standaard ritme + aantal uren zijn. Vroeger was het zeker meer dan acht uur, maar hmmmz. Ik weet niet of ik de dag goed doorkom nu, maar ik stond in elk geval wakkerder op.

En oh, weet jij toevallig of een gewone tandarts ook losgeraakte spalkjes kan vastplakken? Of moet ik voor die handeling van twee minuten een nieuwe ortho zoeken?
Oud 05-07-2011, 08:18
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemorgen!
Oud 05-07-2011, 08:26
Verwijderd
Wat budget betreft scheelt het wel dat we wat geld van m'n ouders hebben gekregen (omdat mijn zus en haar man vorig jaar datzelfde bedrag als huwelijkscadeau kregen, en ze vinden samen een huis kopen net zoiets als trouwen). Anders was het nog wel moeilijk geworden. En daarbij gaan we 2/3 van de kosten koper dus terugkrijgen maar ik weet niet hoe dat werkt, ik weet niet of de bank gewoon zegt 'alsjeblieft hier heb je geld' of dat ze in plaats daarvan onze hypotheek verlagen ofzo.

Ik heb nu ook minder slaap nodig dan vroeger! Toen ik 20 oid was sliep ik gemiddeld 9 uur ofzo, maar het laatste jaar word ik, als ik geen wekker zet en geen slaaptekort had, na 7.5 à 8 uur wakker. Dat verandert ook je hele leven natuurlijk

En ik heb geen idee, ik zou het aan de tandartsassistent vragen.
Oud 05-07-2011, 08:28
Verwijderd
Quis, ik heb het bij mijn laatste afspraak aan de ortho gevraagd, of ik ook naar de tandarts kon als het spalkje weer losraakte, en zij zeiden neen. Maar je weet nooit, idd gewoon even vragen aan je tandarts(ass).
Oud 05-07-2011, 08:31
Verwijderd
Ok, dan moet ik dus bellen met het risico dat ik daarna nog eens moet bellen, vooruit, dan maar.
Oud 05-07-2011, 08:32
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Wat budget betreft scheelt het wel dat we wat geld van m'n ouders hebben gekregen (omdat mijn zus en haar man vorig jaar datzelfde bedrag als huwelijkscadeau kregen, en ze vinden samen een huis kopen net zoiets als trouwen). Anders was het nog wel moeilijk geworden. En daarbij gaan we 2/3 van de kosten koper dus terugkrijgen maar ik weet niet hoe dat werkt, ik weet niet of de bank gewoon zegt 'alsjeblieft hier heb je geld' of dat ze in plaats daarvan onze hypotheek verlagen ofzo.

Ik heb nu ook minder slaap nodig dan vroeger! Toen ik 20 oid was sliep ik gemiddeld 9 uur ofzo, maar het laatste jaar word ik, als ik geen wekker zet en geen slaaptekort had, na 7.5 à 8 uur wakker. Dat verandert ook je hele leven natuurlijk

En ik heb geen idee, ik zou het aan de tandartsassistent vragen.
waarom krijgen jullie 2/3 terug? gaat de regeling van de overdrachtsbelasting met terugwerkende kracht in ofzo?
Oud 05-07-2011, 08:52
Verwijderd
Citaat:
waarom krijgen jullie 2/3 terug? gaat de regeling van de overdrachtsbelasting met terugwerkende kracht in ofzo?
Ja vanaf 15 juni. En wij hebben getekend op 20 juni!
Oud 05-07-2011, 08:58
Verwijderd
http://www.attitudeholland.nl/haar/k...ue-hell-bunny/ ik word hier nogal blij van, maar ik ben bang dat het zo'n item is dat leuk lijkt op het plaatje/in de folder, maar niet als je het aanhebt ;(
Oud 05-07-2011, 09:01
Verwijderd
Citaat:
http://www.attitudeholland.nl/haar/k...ue-hell-bunny/ ik word hier nogal blij van, maar ik ben bang dat het zo'n item is dat leuk lijkt op het plaatje/in de folder, maar niet als je het aanhebt ;(
Dat daaronder 'klanten kochten ook' - dat snap ik niet. Die jurken zijn bijna hetzelfde. Waarom zouden meerdere mensen behoefte hebben aan meerdere, bijna hetzelfde, blauwgestipte jurken?
Oud 05-07-2011, 09:02
Verwijderd
Citaat:
Jawel, dat soort jurken zijn GAAAAAF. Alleen de kleur is misschien wat koel+fel tegelijk, al kun je dat als blondine misschien wel goed hebben.

En yes, mijn tandarts plakt ook spalkjes, vrijdag al, bovendien. Dat scheelt weer gedoe en geld.
Oud 05-07-2011, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Jawel, dat soort jurken zijn GAAAAAF. Alleen de kleur is misschien wat koel+fel tegelijk, al kun je dat als blondine misschien wel goed hebben.

En yes, mijn tandarts plakt ook spalkjes, vrijdag al, bovendien. Dat scheelt weer gedoe en geld.
Ja echt he <3 ik overweeg deze gewoon te kopen, dan weet ik of de maat en het model goed zijn en if so, dan koop ik nog duizend 50's dresses
En warme kleuren staan mij beter eigenlijk, maar die zijn er niet. Het meeste is zwart en wit (en dat staat me nog minder) en roze . Sowieso is deze kleur gaaf, alleen word ik er misschien wat bleek van, maar ach.

Glucklich
Oud 05-07-2011, 09:06
Verwijderd
Citaat:
Dat daaronder 'klanten kochten ook' - dat snap ik niet. Die jurken zijn bijna hetzelfde. Waarom zouden meerdere mensen behoefte hebben aan meerdere, bijna hetzelfde, blauwgestipte jurken?
Er staat niet dat die klanten ook díe jurk kochten!
Oud 05-07-2011, 09:07
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ja vanaf 15 juni. En wij hebben getekend op 20 juni!
niiiiiice
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten