Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2011, 17:02
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Meteen gaan maken he .
ik ben je een stap voor

t/m vrijdag heb ik alles al af

Tenminste, van wat ik vandaag gekregen heb, en dat zijn maar 2 vakken

en nu ben ik VRIJ
Oud 30-08-2011, 17:04
Verwijderd
. Ik ben vrij. Ik heb de komende twee weken nog niets te doen.
Oud 30-08-2011, 17:05
Thomas.
Thomas. is offline
je mag me helpen
Oud 30-08-2011, 17:07
Verwijderd
Helpen met wat?
Oud 30-08-2011, 17:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet eigenlijk aan de buurman vragen wat hij gaat koken en beslissen of ik mee-eet., maar ik heb net een potje zitten janken (leve de drama ) en nu moet ik wachten tot mijn hoofd is bijgetrokken
Oud 30-08-2011, 17:19
Miekje*
Miekje* is offline
Onze klas gaat donderdag een heel flauwe grap uithalen met de schoolfotograaf. Overal hangt er op school een affiche met daarop: 'Donderdag 1 september is de schoolfotograaf op school! Dus zorg dat je er piekfijn uitziet! (bij voorkeur geen zwarte, witte of lichtblauwe kleding).' Dus heel de klas trekt zwarte, witte en lichtblauwe kleding aan die dag. Ik heb niet veel keus, want ik heb eigenlijk alleen maar zwart, maar toch. En ik vind het stiekum nog best grappig ook .
Oud 30-08-2011, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Onze klas gaat donderdag een heel flauwe grap uithalen met de schoolfotograaf. Overal hangt er op school een affiche met daarop: 'Donderdag 1 september is de schoolfotograaf op school! Dus zorg dat je er piekfijn uitziet! (bij voorkeur geen zwarte, witte of lichtblauwe kleding).' Dus heel de klas trekt zwarte, witte en lichtblauwe kleding aan die dag. Ik heb niet veel keus, want ik heb eigenlijk alleen maar zwart, maar toch. En ik vind het stiekum nog best grappig ook .
haha dat wordt dan volgens mij juist best een interessante klassenfoto ook
Oud 30-08-2011, 17:21
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
haha dat wordt dan volgens mij juist best een interessante klassenfoto ook
Vast wel . Ik vraag me alleen af of de fotograaf er blij van zal worden.

edit: oh, Sara dit zal jij vast wel weten. Ik wil binnenkort overstappen op een ander soort anticonceptie, kun je daarvoor gewoon bij je huisarts binnenstappen en zeggen: 'hoi, ik wil iets anders want dit bevalt me niet?'
Oud 30-08-2011, 17:23
Verwijderd
Wij kregen ook altijd dat advies, geen zwarte of witte kleren en niet allemaal een spijkerbroek aan, maar ik snapte nooit zo goed waarom. Ze zullen wel bang zijn voor een saaie foto, maar een klassenfoto moet toch ook juist een goed tijdsbeeld geven?
Oud 30-08-2011, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Ik moet eigenlijk aan de buurman vragen wat hij gaat koken en beslissen of ik mee-eet., maar ik heb net een potje zitten janken (leve de drama ) en nu moet ik wachten tot mijn hoofd is bijgetrokken
Drama?
Oud 30-08-2011, 17:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Drama?
Grey's Antomy
Oud 30-08-2011, 17:29
Geel
Geel is offline
Citaat:
Grey's Antomy
Ik wist het wel! Jij vieze aandachtshoer
O, en ik ben dus Smallville gaan kijken en geen GA
Oud 30-08-2011, 17:30
Verwijderd
haha, wel herkenbaar "oh jee, je hebt gehuild, wat is er gebeurd?" "euh ik heb tv gekeken"
Verwijderd
Ik kijk ook GA. Maar drama valt mee op het moment .
Geel
Geel is offline
O, en fuck avondeten. Ik ben aan de duisent taarten begonnen die hier thuis liggen
Oud 30-08-2011, 17:31
Verwijderd
Als boterhammen best als avondeten kunnen voor een keertje, en taart kan best in plaats van boterhammen voor een keertje, kan taart ook wel als avondeten
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik wist het wel! Jij vieze aandachtshoer
O, en ik ben dus Smallville gaan kijken en geen GA
Ik vind Smallville niet leuk
Citaat:
haha, wel herkenbaar "oh jee, je hebt gehuild, wat is er gebeurd?" "euh ik heb tv gekeken"
JD, en dan voel je je ook een beetje belachelijk maar ach.
Citaat:
Ik kijk ook GA. Maar drama valt mee op het moment .
Seizoen 5 <3

Zo, en nu gaan tijdelijke buurman en ik koken, tschuss!
Geel
Geel is offline
Citaat:
Dit is een algemene statement, maar je quote illustreert wat ik bedoel.

Ik snap het niet hoor, huilen bij een serie. En, ik ben een groot wijf als het op series aankomt, maar, toch, huilen? Nee.
Oud 30-08-2011, 17:32
Verwijderd
Ik huil niet vaak bij series. Ook niet bij GA. Ook niet bij films .
Oud 30-08-2011, 17:33
Geel
Geel is offline
Citaat:
Als boterhammen best als avondeten kunnen voor een keertje, en taart kan best in plaats van boterhammen voor een keertje, kan taart ook wel als avondeten
Precies
Oud 30-08-2011, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Dit is een algemene statement, maar je quote illustreert wat ik bedoel.

Ik snap het niet hoor, huilen bij een serie. En, ik ben een groot wijf als het op series aankomt, maar, toch, huilen? Nee.
Ik heb het alleen met series die ik intensief volg, waardoor ik het gevoel heb dat ik de personages echt ken, en die dan ook nog extra trucjes gebruiken om je te laten huilen (grey's anatomy was daar altijd heel goed in). Maar vrouwen hebben het wel meer dan mannen, natuurlijk sowieso al omdat vrouwen minder geremd zijn om te huilen doordat het meer sociaal geaccepteerd is, maar ook omdat we makkelijker echt mee vóelen met anderen waar mannen meer geneigd zijn om alleen oppervlakkig mee te leven, en dat komt gewoon door de hersenopbouw met meer spiegelneuronen
Oud 30-08-2011, 17:35
Swlabr
Swlabr is offline
Tonsil tennis.
Oud 30-08-2011, 17:38
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
edit: oh, Sara dit zal jij vast wel weten. Ik wil binnenkort overstappen op een ander soort anticonceptie, kun je daarvoor gewoon bij je huisarts binnenstappen en zeggen: 'hoi, ik wil iets anders want dit bevalt me niet?'
?
Oud 30-08-2011, 17:39
Verwijderd
Citaat:
?
Oh, ja, dat kan. Nouja je moet wel een afspraak maken natuurlijk . Maar je huisarts zal willen weten waarom het niet bevalt, en als je dingen noemt die ook daadwerkelijk aan de pil zouden kunnen liggen, dan kiest-ie gewoon een andere voor je.
Oud 30-08-2011, 17:42
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh, ja, dat kan. Nouja je moet wel een afspraak maken natuurlijk . Maar je huisarts zal willen weten waarom het niet bevalt, en als je dingen noemt die ook daadwerkelijk aan de pil zouden kunnen liggen, dan kiest-ie gewoon een andere voor je.
Maar dat is het juist, ik wil geen andere pil, ik wil gewoon een ander soort anticonceptie dan de pil . Ik weet niet of ik daar nog te jong voor ben of wat?
Oud 30-08-2011, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Welke buurman?

.. Twintig minuten na aanvang met de stofzuiger mijn woonkamertapijt weer Pipvrij
Oud 30-08-2011, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Maar dat is het juist, ik wil geen andere pil, ik wil gewoon een ander soort anticonceptie dan de pil . Ik weet niet of ik daar nog te jong voor ben of wat?
oh, nouja een spiraaltje zou ik niet zomaar doen als je geen kinderen hebt gekregen, en voor steriliseren ben je wel te jong, maar de nuvaring of anticonceptiepleisters kunnen ook prima.
Oud 30-08-2011, 17:48
Verwijderd
Tijd om eten te maken!
Oud 30-08-2011, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Tijd om eten te maken!
Ik heb net een blikje soep "gemaakt"
Oud 30-08-2011, 18:39
Verwijderd
Jeetje wat is het hier leeg.

Ik ben even heftig in de war over meervoud/enkelvoud. Als je zegt: ''Zowel x, y als z ....'' is het dan ''Zowel x, y als z hebben'' (omdat drie dingen), of ''zowel x, y als z heeft'' (omdat ''zowel als'' het als het ware samenvat en er geoelsmatig enkelvoud van maakt)?
Oud 30-08-2011, 18:42
Carn
Carn is offline
lopen/loopt?
Oud 30-08-2011, 18:43
Em.
Em. is offline
@Miekje: waarom wil je andere anticonceptie?
Ik kan me van mezelf bijvoorbeeld indenken dat ik geen pil meer zou willen omdat ik het wel eens wil vergeten, maar wat is voor jou de reden?

Citaat:

Ik ben even heftig in de war over meervoud/enkelvoud. Als je zegt: ''Zowel x, y als z ....'' is het dan ''Zowel x, y als z hebben'' (omdat drie dingen), of ''zowel x, y als z heeft'' (omdat ''zowel als'' het als het ware samenvat en er geoelsmatig enkelvoud van maakt)?
Hebben, denk ik. Tenminste, als iemand zegt 'x, y en z heeft' dan denk ik ergens dat alleen z heeft. Zo voelt dat een beetje. Dus ik zou zeker voor hebben gaan! Maar, ik weet niet of 'gevoelsmatig' nu echt een goede regel is, en ik kan het even nergens vinden.

Hm, onzetaal is het niet met me eens. Klik!
Dus dan toch 'zowel x, y, als z heeft'.

Laatst gewijzigd op 30-08-2011 om 18:51.
Oud 30-08-2011, 18:53
Verwijderd
Citaat:
lopen/loopt?
Daar is mijn vraag toch niet mee beantwoord?

Citaat:
Ik kan me van mezelf bijvoorbeeld indenken dat ik geen pil meer zou willen omdat ik het wel eens wil vergeten, maar wat is voor jou de reden?

Hebben, denk ik. Tenminste, als iemand zegt 'x, y en z heeft' dan denk ik ergens dat alleen z heeft. Zo voelt dat een beetje. Dus ik zou zeker voor hebben gaan! Maar, ik weet niet of 'gevoelsmatig' nu echt een goede regel is, en ik kan het even nergens vinden.

Hm, onzetaal is het niet met me eens. Klik!
Dus dan toch 'zowel x, y, als z heeft'.
Ah, OnzeTaal weet het, fijn. Dankje!
Oud 30-08-2011, 18:55
Verwijderd
Nou ik ben op p. 70 hoor. / /murw.
Oud 30-08-2011, 19:23
Verwijderd
Hallo.
Oud 30-08-2011, 19:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Dat heb ik idd ook op moeten zoeken voor m'n scriptie
Oud 30-08-2011, 19:25
Verwijderd
Ik las iets van een meet en jonge mensen in het vorige topic! Hoi!
Oud 30-08-2011, 19:57
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Omdat veel vrouwen last krijgen van (licht) depressieve bijwerkingen, en aangezien ik daar al meer kans op heb omdat mijn moeder chronisch depressief is, heb ik absoluut geen zin om als een half dood vogeltje door het leven te gaan. Dus vandaar .
Oud 30-08-2011, 20:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wij kregen ook altijd dat advies, geen zwarte of witte kleren en niet allemaal een spijkerbroek aan, maar ik snapte nooit zo goed waarom. Ze zullen wel bang zijn voor een saaie foto, maar een klassenfoto moet toch ook juist een goed tijdsbeeld geven?
Heeft denk ik meer te maken met de achtergrond, en die specifieke kledingkleuren vallen dan ws. te veel weg in de achtergrond.
Oud 30-08-2011, 20:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wtf, m'n ouders zitten hier op de bank te worstelen om de laatste mars, als een stel kleuters.
Oud 30-08-2011, 20:21
Martiño
Martiño is offline
Ik was vandaag in de Efteling. Joris en de Draak was gaaf alleen stom dat Water blijkbaar altijd wint
Oud 30-08-2011, 20:23
Verwijderd
Water wint niet altijd . Toen ik er was, won vuur alleen maar de hele dag .
Oud 30-08-2011, 20:29
Martiño
Martiño is offline
Hm, oke. Typisch. Wel veel veranderd in één jaar tijd, en weer van alles aan het verbouwen.
Oud 30-08-2011, 20:30
Verwijderd
Ja, heel typisch. Ik snapte er nooit iets van, want je denkt toch dat het met gewicht te maken heeft. Maar zelfs met kinderen in het andere ding, en allemaal dikke vette volwassenen lukt het niet om te winnen huhu .

En ik vond dat er in een jaar helemaal niet zoveel veranderd was . Ben er vorig jaar in juni geweest en dit jaar weer volgens mij.
Oud 30-08-2011, 20:36
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Helpen met wat?
het nog komende huiswerk
Oud 30-08-2011, 20:40
Verwijderd
Pff. Ik wil best je wiskunde maken. Maar reken er wel op dat je dan een 4 krijgt .

Want ik ben zoooo fantastisch in wiskunde .
Oud 30-08-2011, 20:40
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Ik was vandaag in de Efteling. Joris en de Draak was gaaf alleen stom dat Water blijkbaar altijd wint
Citaat:
Water wint niet altijd . Toen ik er was, won vuur alleen maar de hele dag .
ik heb een theorie

er zijn verschillende mensen daar, in verschillende soorten en maten. En als je kleine kinderen vraagt 'waar wil je in? water of vuur?'

tuurlijk vinden ze vuur cool en water LAME. dus die gaan vuur lekker licht maken. en dan komen er zwaardere mensen in water, en dan ga je sneller
Oud 30-08-2011, 20:42
Verwijderd
Dude. Kijk even naar wat ik net schreef .
Oud 30-08-2011, 20:42
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Pff. Ik wil best je wiskunde maken. Maar reken er wel op dat je dan een 4 krijgt .

Want ik ben zoooo fantastisch in wiskunde .

ik ben er ook niet geweldig in

kan je wel grieks?
Oud 30-08-2011, 20:44
Miekje*
Miekje* is offline
Zo, weer een monsterberg huiswerk weggewerkt, yay. Alleen nog niet klaar, maar ik vind het wel weer prima voor vandaag.

Regels voor berichten