Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2011, 12:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
AoE!

Nee echt niet ik moet eerst uit bed en thee en roken.
Advertentie
Oud 07-09-2011, 12:09
Verwijderd
AoE ? Terwijl mijn laptop in kreukels ligt ?
Oud 07-09-2011, 12:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja jank niet zo!
Oud 07-09-2011, 12:22
Verwijderd
Ik moest een keer een chocoladetaart van het recept bedekken met gesmolten marshmellow + room mengsel, en de winkel had geen marshmellows dus gebruikte ik spekjes, en het werd een zalmroze rubberachtig elastisch mierzoet laagje laatst at ik taart met een romig donzig luchtig marshmellowlaagje en ik denk dat het zo had moeten worden...
Oud 07-09-2011, 12:23
Verwijderd
taart met marshmellow klinkt goddelijk.
Oud 07-09-2011, 12:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
taart met marshmellow klinkt goddelijk.
Qft
Oud 07-09-2011, 12:25
Verwijderd
Wat vinden jullie van schoolwijkagent Don *****? Ik denk dat hij hyves heeft.
Oud 07-09-2011, 12:39
Verwijderd
Bwa wat een kutweer, en ik kan niet met de bus naar m'n werk omdat alle haltes in de buurt van mijn huis tijdelijk vervallen zijn
Oud 07-09-2011, 12:45
Verwijderd

Ik moet hieraan denken. Verder vind ik niks van hem, ik heb hem nog niet zien posten of chatten.
Oud 07-09-2011, 12:50
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Ik moet hieraan denken. Verder vind ik niks van hem, ik heb hem nog niet zien posten of chatten.
Hij heeft 1 topic voor al onze vragen op geld&recht geloof ik. Simon heeft het topic geopend. Hij gebruikt internet-afkortingen en emoticons, de is zijn favoriet.
Oud 07-09-2011, 12:56
Verwijderd
Ik snap echt. NIKS. van scheikunde. Wat in GODSNAAM is bromovodorodnaja kislota. Ja, een of ander zuur. Maar hoezo hebben zuren zouten. En waarom moet ik weten wat hun benaming in het verouderde nomenklatura, wat is ueberhaupt een nomenklatura. En daarin zijn heel veel dingen hetzelfde.
Oud 07-09-2011, 12:58
Verwijderd
nomenclature is iig gewoon naamgeving, dus nomenklatura vast ook
Oud 07-09-2011, 12:58
Carn
Carn is offline
Citaat:
Bwa wat een kutweer, en ik kan niet met de bus naar m'n werk omdat alle haltes in de buurt van mijn huis tijdelijk vervallen zijn
Tis droog nu! Snel!
Oud 07-09-2011, 13:00
Verwijderd
Citaat:
nomenclature is iig gewoon naamgeving, dus nomenklatura vast ook
Aha! Dank je. Als twee dingen daarin hetzelfde heten (sul'fat en sul'fit zijn allebei sernokislyj sol') wil dat dan zeggen dat ze in een of andere zelfde categorie vallen of dat ze gewoon hetzelfde heetten toevallig?

En ik denk nu in twee talen tegelijk en dat is een grappig gevoel.
Oud 07-09-2011, 13:01
Verwijderd
Ik weet niet hoe ze daar dat woord gebruiken maar sulfaat en sulfiet zijn iig niet hetzelfde maar vallen vast wel in een zelfde categorie, dus dat geldt vast ook voor sul'fat en sul'fit!
Oud 07-09-2011, 13:02
Verwijderd
Goed ik ga het er op wagen. Kusjes.
Oud 07-09-2011, 13:06
Verwijderd
Waarom blijft de manager toch mijn naam spellen als Sara?
Oud 07-09-2011, 13:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Even dat politietopic doorgelezen en jeez dat taalgebruik en die smileys
Oud 07-09-2011, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet hoe ze daar dat woord gebruiken maar sulfaat en sulfiet zijn iig niet hetzelfde maar vallen vast wel in een zelfde categorie, dus dat geldt vast ook voor sul'fat en sul'fit!
Aha! En dat is dan vast ook hetzelfde voor ortofosfat en metofosfat!

Nu nog de belangrijkste zuren en hun zouten uit mijn hoofd leren (hoe kunnen zuren en hun zouten belangrijk zijn. ) en de Wet van Gess begrijpen en dan komt alles goed!
Oud 07-09-2011, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Even dat politietopic doorgelezen en jeez dat taalgebruik en die smileys
Ik denk dat hij zo iemand is die google opent, en dan 'hyves' of 'hotmail' in het zoekvenster tikt, en dan zo naar zijn hyves of hotmail gaat om krabbels te zetten bij familie ach, het heeft ook wel wat schattigs, maar ik weet niet of je als agent-expert voor 'schattig' moet gaan.
Oud 07-09-2011, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Goed ik ga het er op wagen. Kusjes.
Succes!

Citaat:
Ik denk dat hij zo iemand is die google opent, en dan 'hyves' of 'hotmail' in het zoekvenster tikt, en dan zo naar zijn hyves of hotmail gaat om krabbels te zetten bij familie ach, het heeft ook wel wat schattigs, maar ik weet niet of je als agent-expert voor 'schattig' moet gaan.
<33 Wat een goede typering.
Oud 07-09-2011, 13:17
Verwijderd
Ik wilde even melden dat ik mijn leraar voor Basislevensveiligheid heel gaaf vind. Hij praat met ons (!!!!!!!) en stelt ons vragen die verder gaan dan 'noem schrijvers uit het eind van de achttiende eeuw!'. En hij heeft gevochten in Tsjetsjenie en kan daar mooi over vertellen en hij is grappig. En en. Wacht, nu klinkt ik verliefd op hem. Dat dan weer niet. En eigenlijk wilde ik ook gewoon even melden dat ik het vak Basislevensveiligheid heb. Basislevensveiligheid.
Oud 07-09-2011, 13:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee, dat lijkt me niet direct goed.

Citaat:
Ik wilde even melden dat ik mijn leraar voor Basislevensveiligheid heel gaaf vind. Hij praat met ons (!!!!!!!) en stelt ons vragen die verder gaan dan 'noem schrijvers uit het eind van de achttiende eeuw!'. En hij heeft gevochten in Tsjetsjenie en kan daar mooi over vertellen en hij is grappig. En en. Wacht, nu klinkt ik verliefd op hem. Dat dan weer niet. En eigenlijk wilde ik ook gewoon even melden dat ik het vak Basislevensveiligheid heb. Basislevensveiligheid.
Wat is dat voor vak?
Oud 07-09-2011, 13:23
Verwijderd
Basislevensveiligheid Is het een soort maatschappijleer of meer een soort zelfverdediging?
Oud 07-09-2011, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Wat is dat voor vak?
We leren alles wat met veiligheid te maken heeft, in principe. Denk aan dingen als 'hoe ontstaan oorlogen/tsunami's/kerncentralerampen', 'hoe doe je een reddingsvest aan', 'wat is het verschil tussen een ongeluk en een katastrofe', 'wat voor soorten rampen bestaan er', 'kun je weten hoe je je in een noodsituatie zal gedragen' en dergelijke. Het is heel veel dingen door elkaar heen, eigenlijk.
Oud 07-09-2011, 13:27
Verwijderd
O, en 'hoe probeerden we Grozny in te nemen in 1995' (of dergelijk jaartal ) dus.
Oud 07-09-2011, 13:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
We leren alles wat met veiligheid te maken heeft, in principe. Denk aan dingen als 'hoe ontstaan oorlogen/tsunami's/kerncentralerampen', 'hoe doe je een reddingsvest aan', 'wat is het verschil tussen een ongeluk en een katastrofe', 'wat voor soorten rampen bestaan er', 'kun je weten hoe je je in een noodsituatie zal gedragen' en dergelijke. Het is heel veel dingen door elkaar heen, eigenlijk.
Wat een gaaf vak! Dat wil ik ook!
Oud 07-09-2011, 13:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hmhmnmnmnmhn ik ben toch bang dat ik me moet aankleden, anders komt daar natuurlijk niets meer van terecht de hele dag...
Oud 07-09-2011, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Wat een gaaf vak! Dat wil ik ook!
Het is best gaaf, ja. We hebben hier veel rare vakken. 'Algemeenheid', bijvoorbeeld, daar leren we over alles wat 'algemeen' is. Al weet ik nog niet precies wat, want ik versta het accent van die lerares niet zo goed. En 'algemene psychologie', dat is gezellig.

Citaat:
Hmhmnmnmnmhn ik ben toch bang dat ik me moet aankleden, anders komt daar natuurlijk niets meer van terecht de hele dag...
Doen-doen Onaangeklede dagen voelen als hangdagen en hangdagen voelen als ziekzijn. Ziekzijn is naar.
Oud 07-09-2011, 13:35
Verwijderd
Algemeenheid
Oud 07-09-2011, 13:35
Carn
Carn is offline
Beetje koude oorlog curriculum zeg
Oud 07-09-2011, 13:36
Verwijderd
Dan klinkt ANW ineens nog best nuttig
Oud 07-09-2011, 13:36
Verwijderd
Citaat:
kleed je aan en laat jezelf even uit als het droog is, dan slaap je ook beter vannacht
(niet tegen hekjes aan plassen )
Oud 07-09-2011, 13:38
Verwijderd
Vroegah gingen Theodoor en ik vaak de hele dag in zijn bed series kijken, en aan het eind van de middag gingen we dan douchen en aankleden en een wandeling maken want dat moest van mij, en dan zei Theodoor tegen zijn moeder "ik ben even Sarah uitlaten" en dan zei zijn moeder "neem je Banjo dan ook mee". Banjo was de hond.
Verwijderd
carn, kun jij even controleren of je iets kan zien van mijn playlists/top artists/top tracks op spotify?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het is best gaaf, ja. We hebben hier veel rare vakken. 'Algemeenheid', bijvoorbeeld, daar leren we over alles wat 'algemeen' is. Al weet ik nog niet precies wat, want ik versta het accent van die lerares niet zo goed. En 'algemene psychologie', dat is gezellig.

Doen-doen Onaangeklede dagen voelen als hangdagen en hangdagen voelen als ziekzijn. Ziekzijn is naar.
Algemeenheid

Ik moet ook zeggen dat ik me weleens beter heb gevoeld toch maar kleren aan dan.

Citaat:
kleed je aan en laat jezelf even uit als het droog is, dan slaap je ook beter vannacht
(niet tegen hekjes aan plassen )
Ik zal me proberen in te houden.
Oud 07-09-2011, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Beetje koude oorlog curriculum zeg
Rusland is wat sovjetser dan Nederland, ja.

Citaat:
Dan klinkt ANW ineens nog best nuttig
ANW is ook een raar vak ja! Maar hier is alles een beetje ANW - biologie, ecologie, psychologie, algemeenheid en basislevensveiligheid zijn allemaal een beetje ANW.
Oud 07-09-2011, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Vroegah gingen Theodoor en ik vaak de hele dag in zijn bed series kijken, en aan het eind van de middag gingen we dan douchen en aankleden en een wandeling maken want dat moest van mij, en dan zei Theodoor tegen zijn moeder "ik ben even Sarah uitlaten" en dan zei zijn moeder "neem je Banjo dan ook mee". Banjo was de hond.
Ahhhw, wat lief <3
Oud 07-09-2011, 13:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm ik moet een poffertjespan en boodschappen kopen. Zal ik met heel veel boodschappen die poffertjespan gaan kopen, of met een poffertjespan onder de arm boodschappen doen..?
Oud 07-09-2011, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Hm ik moet een poffertjespan en boodschappen kopen. Zal ik met heel veel boodschappen die poffertjespan gaan kopen, of met een poffertjespan onder de arm boodschappen doen..?
Doe de boodschappen in de poffertjespan. (I)

Okee, ik stort me weer op mijn scheikunde. Kusjes!
Oud 07-09-2011, 13:43
Verwijderd
ANW is ook een beetje alles, hoewel het enige wat ik van ANW heb onthouden is dat er pectine in jam zit om het gelei-achtig te maken en dat de volgorde van de planeten MeVeAaMaJuSaUrNePlu is maar dat ezelsbruggetje heb ik van Andijvie geleerd dus daar had ik ANW niet voor nodig, en het klopt ook niet meer.
Oud 07-09-2011, 13:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Een poffertjespan is plat.
Oud 07-09-2011, 13:44
Verwijderd
Banjo was een lieve stinkhond een kruising tussen een schippertje en een keesje, als dat jullie wat zegt. Op het prikbord van Theodoors moeder hangt nog steeds een krantenadvertentie voor een banjo van het merk Hondo

En ik zou eerst de poffertjespan halen.

Ik heb anders ook nog wel een poffertjespan over, hij kan niet op inductie wil iemand die naar de cocktailmeet komt een poffertjespan? Hij is wel bekrast.
Oud 07-09-2011, 13:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ANW is ook een beetje alles, hoewel het enige wat ik van ANW heb onthouden is dat er pectine in jam zit om het gelei-achtig te maken en dat de volgorde van de planeten MeVeAaMaJuSaUrNePlu is maar dat ezelsbruggetje heb ik van Andijvie geleerd dus daar had ik ANW niet voor nodig, en het klopt ook niet meer.
Hoezo is dit een ezelsbruggetje? Ik vind het nog steeds ononthoudbaar
Oud 07-09-2011, 13:45
Carn
Carn is offline
Citaat:
carn, kun jij even controleren of je iets kan zien van mijn playlists/top artists/top tracks op spotify?
jep!
Oud 07-09-2011, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Hoezo is dit een ezelsbruggetje? Ik vind het nog steeds ononthoudbaar
je kunt het uitspreken als één woord en het dan als een soort strijdkreet roepen en dan onthou je het
Oud 07-09-2011, 13:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Heb ik me net aangekleed, begint het weer te regenen
Oud 07-09-2011, 14:06
Verwijderd
Mijn vader at meestal jonge spruitjes uit Nieuwe Pekela, is het toch? Die strijdkreet maakt dingen inderdaad niet makkelijker.

En ik bedenk me net dat 'algemeenheid' eigenlijk 'samenlevingskennis' heet, maar mijn lerares noemt het zelf 'algemeenheid'. Dat is een soort taalgrapje dat niet werkt in het Nederlands. Hoe dan ook, je leert er alleen algemene dingen, dus het is wel een kloppende term.
Oud 07-09-2011, 14:09
Verwijderd
Citaat:
jep!
dank!
Oud 07-09-2011, 14:10
Carn
Carn is offline

Regels voor berichten