Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind niet dat iemand leeftijdsloos kan overkomen. Iemand kan zich anders gedragen dan voor zijn/haar leeftijd gebruikelijk is, en iemand kan er jonger of ouder uitzien dan voor zijn leeftijd gebruikelijk is. Maar leeftijdsloos, nee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ja, ik ging slapen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind de meeste mensen trouwens wel leeftijdloos. Leeftijd schmeeftijd. Maar misschien interpreteer ik dat begrip anders, want ik vergeet gewoon snel dat mensen verschillende leeftijden hebben, dus ik neem onbewust aan dat iedereen even oud is als ik. Maar het werkt best goed, want zo heb je een verdeling op intelligentie/humor/aardigheid/etc zonder dat daar leeftijd bij gemoeid is.
Hoewel het aan de andere kant ook best slecht werkt, want de meeste veertienjarigen zijn bijvoorbeeld dom en vervelend, maar ik verwacht wel gedachteloos van ze dat ze slim en leuk zijn. Met eloquente meningen en wat niet al. Terwijl ik zelf op die leeftijd ook een mongool was natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
Andersom vind ik de wat slimmere kids van 14/15/16 die hier wel eens komen, verrassend slim en welbespraakt, voor hun leeftijd. Dat ik denk: die gedragen zich net 20.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb al best lang zin om die twee te maken, maar ik kom er alsmaar niet aan toe. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|