Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2012, 14:34
Verwijderd
Dat is kut!
Advertentie
Oud 28-03-2012, 14:35
Verwijderd
tja, shit happends. je kunt niet alles meehebben. 2uitschieters moeten er sowieso inzitten. anders zit je verkeerd, als je geen een vak onder 7hebt gescoord.

Laatst gewijzigd op 28-03-2012 om 14:41.
Oud 28-03-2012, 14:37
Verwijderd
Citaat:
ik dacht die luistertoets lukt wel. duits moet redeluk te verssaan zijn, en al helemaal van die streek waar ik vandaan kom. ken je beter duits verstaan dan nederlnds. en toen gebeurde het. ik verstond er niet veel van. en herkansen kan niet, want ik herkans economie al.
Wat scoorde je voor Nederlands?
Oud 28-03-2012, 14:38
Verwijderd
http://www.gog.com/en/gamecard/master_of_orion_1_2

Godsamme, epische games voor amper 2 euro
Oud 28-03-2012, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Wat scoorde je voor Nederlands?
gemiddeld sta ik een 7.5
en uh een 7.1
Oud 28-03-2012, 14:42
Verwijderd
Citaat:
tja, shit happends. je kunt niet alles meehebben. 2uitschieters moeten er sowieso inzitten. anders zit je verkeerd, als je geen een vak onder 7hebt gescoord.
Huh hoezo zou je verkeerd zitten als je geen enkel vak onder de 7 scoort? Dat is toch juist prima?
Oud 28-03-2012, 14:45
Verwijderd
Citaat:
gemiddeld sta ik een 7.5
en uh een 7.1
Is het dan een gebrek aan interesse dat je posts zo belabberd geschreven zijn?
Verwijderd
Citaat:
Huh hoezo zou je verkeerd zitten als je geen enkel vak onder de 7 scoort? Dat is toch juist prima?
verkeerd niveau. maar laat maar, het sloeg nergens op eigenlijk.
Verwijderd
Citaat:
Is het dan een gebrek aan interesse dat je posts zo belabberd geschreven zijn?
ook.
Oud 28-03-2012, 14:46
Verwijderd
Citaat:
ook.
Matig, hoor.
Oud 28-03-2012, 14:49
Verwijderd
Wuuut, Leonard Cohen komt in Europa touren! België! Augustus! En in Helsinki! (Schrödinger naamzoek Vowel naamzoek)

clicketyclickz0r
Oud 28-03-2012, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Ik heb m'n broertje vroeger een paar voortanden uit z'n snarrel gehoekt met een grote metalen speelgoedauto. Op zijn beurt heeft het pestventje mijn halve vingertop eraf geknipt. Ondanks dat alles heb ik 'm natuurlijk wel altijd beschermd op het schoolplein. Alleenrecht op mishandeling van broertjelief
Ja, ik heb haar weleens van een skippybal afgeduwt, en toen had ze een gat in haar hoofd. En ze heeft mij ook een keer dusdanig gekrabt dat ik er nog een litteken van heb.

Lekker matten met je sibling
Oud 28-03-2012, 14:55
Verwijderd
ik heb mijn broertje ook eens van trap geduwd, perongeluk, waardoor hij een gat had in zijn hoofd en hij heeft me heel vaak mn armen opengekrapt waar nu heel veel littekens op staan.

Laatst gewijzigd op 28-03-2012 om 15:00.
Oud 28-03-2012, 14:57
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wuuut, Leonard Cohen komt in Europa touren! België! Augustus! En in Helsinki! (Schrödinger naamzoek Vowel naamzoek)

clicketyclickz0r
Bedankt, dat zal ik onthouden voor als ik binnenkort geldpest krijg.
Oud 28-03-2012, 14:57
Verwijderd
Citaat:
ik heb mijn broertje ook eens van trap geduwd, perongeluk, waardoor hij een gat had in zijn hoofd en hij heeft me heel vaak mn ramen opengekrapt waar nu heel veel littekens op staan.
ramen?
Oud 28-03-2012, 14:58
Verwijderd
Maarja, werktime, dag.
Oud 28-03-2012, 14:58
Verwijderd
Oh armen, ik snap het nu pas.
Oud 28-03-2012, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Oh armen, ik snap het nu pas.
Ik zie het ook pas nu je het zegt
Oud 28-03-2012, 14:59
Verwijderd
Goeiemiddag, trouwens.
Oud 28-03-2012, 15:00
Verwijderd
ik heb het al verranderd en hoi!
Oud 28-03-2012, 15:02
Verwijderd
Ik heb nooit echt gevochten met mijn zus. Maar we vinden elkaar niet zo aardig, dus we praten zo min mogelijk met elkaar, en om nou maar gewoon ineens spontaan te gaan vechten
Lorelei
Lorelei is offline
M'n motivatiebrief begint een beetje vorm te krijgen. Nu vooral nog het taalgebruik een beetje oppoetsen
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Now you're just somebody that I used to know!
Oud 28-03-2012, 15:06
Verwijderd
Ik heb geloof ik ook nooit echt gevochten met mijn zusje. Of ja, ik zal haar wel eens een klap gegeven hebben, of expres hard geknepen hebben toen we klein waren of zo, maar over het algemeen kunnen we het wel prima vinden. Niet fantastisch, maar af en toe is het wel gezellig
Oud 28-03-2012, 15:07
Verwijderd
Citaat:
M'n motivatiebrief begint een beetje vorm te krijgen. Nu vooral nog het taalgebruik een beetje oppoetsen
Eh? Categorie 'kut' -> 'minder charmant' en 'kankergaaf' -> 'plezierig'?
Oud 28-03-2012, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Dat kan altijd nog, als je je zinnen gevonden hebt die echt verwoorden wat je wil zeggen, dan vind ik dat al heel wat
Oud 28-03-2012, 15:09
Verwijderd
Anyways, tijd om even een powernap te pakken. Daarna curry maken zó heet dat ik vrees voor de antiaanbaklaag van m'n wok en het porselein van de troon. Smickelen ende smullen tijdens Milan - Barça <3
Oud 28-03-2012, 15:12
Verwijderd
jhfikjhfkjdhgkjldshfas

Wil ik weer gaan studeren, ik denk, ik download de powerpoint presentaties even zodat ik dat gewoon allemaal goed leer. Kan ik ineens geen powerpoint presentaties openen ofzo. En ik kan de bijbehorende aantekeningen van de docent ook niet openen in word Hoe moet ik dan studeren
Oud 28-03-2012, 15:12
Verwijderd
Niet
Oud 28-03-2012, 15:16
Verwijderd
Tsja. Als dat nou eens zou kunnen... *wegdroomt*

Hoe is het bij jou eigenlijk, je wou toch naar University College? Moet je daar geen selectie voor doen enzo, heb je dat al gedaan?
Oud 28-03-2012, 15:17
Verwijderd
Ik heb een interview gehad ja Dus mijn motivatiebrief was in ieder geval al vrij aardig. En nu maar wachten tot ik iets hoor.. en dan duurt wachten lang.
Oud 28-03-2012, 15:18
Verwijderd
Lijkt me ook ja weet je wel ongeveer wanneer je het te horen krijgt?
Oud 28-03-2012, 15:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nope, gewoon horizontaal gehouden, lekker in slaap/ernstig versuft zodat ze in de eerste plaats voor haarzelf geen risico meer zou zijn.

Gemeen gniffelen is altijd win
Ahja. Brr, dat iemand dan uit bed valt, grote bonk
Oud 28-03-2012, 15:21
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Eh? Categorie 'kut' -> 'minder charmant' en 'kankergaaf' -> 'plezierig'?
Ja, want ik ben echt duidelijk iemand die in de eerste versie van een formele brief 'kankergaaf' schrijft (of überhaupt in welke brief dan ook..)

Nee.. meer in de zin van: zorgen dat de zinnen lekker lopen, dat het Engelse taalgebruik klopt en dat het ook nog een beetje prettig leest (niet continu dezelfde woorden en zinsconstructies).
Oud 28-03-2012, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me ook ja weet je wel ongeveer wanneer je het te horen krijgt?
Ik had gemaild om het te vragen en begin april zouden de eerste beslissingen gemaakt worden. Nog even, dus.
Oud 28-03-2012, 15:32
Verwijderd
Oke, bijna inderdaad. Dus ergens volgende week krijg je dan vast wat te horen Spannend!
Oud 28-03-2012, 15:34
Verwijderd
Heel spannend! Want eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik wil doen als ik daar niet naartoe mag
Oud 28-03-2012, 15:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Godsamme, ik zat net een half uur vast op het balkon, omdat er blijkbaar geen deurklink aan de balkonkant van de deur zit
Oud 28-03-2012, 15:39
Verwijderd
Oei hoe ben je er weg gekomen dan ?

Citaat:
Heel spannend! Want eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik wil doen als ik daar niet naartoe mag

Je mag vast daar naartoe
Oud 28-03-2012, 15:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oei hoe ben je er weg gekomen dan ?
Mijn overbuurman kwam de trap af en toen heb ik op het raam geklopt of 'ie de deur even open wilde doen Ik voelde me zo'n ontzettende domme doos en ik durfde niet heel hard te roepen ofzo anders was ik er al wel eerder af gekomen.
Oud 28-03-2012, 15:44
Verwijderd
Awh ik zie het helemaal voor me. Maar goed, nu weet je het wel, dus het gebeurt niet nog een keer. Hoop je dan maar
Oud 28-03-2012, 15:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Awh ik zie het helemaal voor me. Maar goed, nu weet je het wel, dus het gebeurt niet nog een keer. Hoop je dan maar
Ik hoop het ook Toen ik bevrijd was ben ik op m'n ouwe balkon gaan zitten, een verdieping hoger. Meer zon en mét een deurklink.
Oud 28-03-2012, 16:10
Verwijderd
Veel beter ja
Oud 28-03-2012, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
verkeerd niveau. maar laat maar, het sloeg nergens op eigenlijk.
Nouja, er zit wel wat in, inderdaad. Als je met normale inspanning allemaal 7's en 8'en haalt op VMBO-t, dan had je dus ook met normale inspanning allemaal 6'en en 7's kunnen halen op de HAVO.
Oud 28-03-2012, 16:13
Verwijderd
Nou ja, misschien als je heel erg je best doet op het vmbo dan kun je toch prima boven de 7 halen, maar liever niet naar havo gaan lijkt me.
Oud 28-03-2012, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, misschien als je heel erg je best doet op het vmbo dan kun je toch prima boven de 7 halen, maar liever niet naar havo gaan lijkt me.
nee dat kan ik me voorstellen inderdaad, hard moeten werken om alleen zesjes te halen is frustrerend.
Oud 28-03-2012, 16:16
Verwijderd
Lijkt me wel
Oud 28-03-2012, 16:16
Verwijderd
En stressvol tegen je eindexamen, want dan is het echt vriezen of dooien.
Oud 28-03-2012, 16:17
Verwijderd
Ik ken wel best veel mensen die dat doen. Ten minste, ik heb een aantal studiegenoten die echt die-hard zitten te studeren in de bibliotheek, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat en dan een 6 of 7 halen. Dan denk ik ook echt van ja hallo wtf. Waar je doe je het dan voor.
Oud 28-03-2012, 16:17
Verwijderd
Slaag je eigenlijk als je 2 vijven en verder allemaal zessen staat? Ik weet wel dat je dan niet kunt meeloten voor geneeskunde, omdat je gemiddelde dan onder de 6 is.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten