Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wuuut, Leonard Cohen komt in Europa touren! België! Augustus! En in Helsinki! (Schrödinger naamzoek Vowel naamzoek)
clicketyclickz0r ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lekker matten met je sibling ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb geloof ik ook nooit echt gevochten met mijn zusje. Of ja, ik zal haar wel eens een klap gegeven hebben, of expres hard geknepen hebben toen we klein waren of zo, maar over het algemeen kunnen we het wel prima vinden. Niet fantastisch, maar af en toe is het wel gezellig
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
jhfikjhfkjdhgkjldshfas
![]() Wil ik weer gaan studeren, ik denk, ik download de powerpoint presentaties even zodat ik dat gewoon allemaal goed leer. Kan ik ineens geen powerpoint presentaties openen ofzo. En ik kan de bijbehorende aantekeningen van de docent ook niet openen in word ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Nee.. meer in de zin van: zorgen dat de zinnen lekker lopen, dat het Engelse taalgebruik klopt en dat het ook nog een beetje prettig leest (niet continu dezelfde woorden en zinsconstructies).
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ken wel best veel mensen die dat doen. Ten minste, ik heb een aantal studiegenoten die echt die-hard zitten te studeren in de bibliotheek, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat en dan een 6 of 7 halen. Dan denk ik ook echt van ja hallo
![]() |
![]() |
|
|