Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik houd ook erg van Frieden Frieden, Kristus din Ande, Bleibet hier en er was ook een heel mooi nieuw Russisch lied afgelopen zomer en ik vind het Our Father ook fijn. Ik wil terug ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga weer eens Life 4 you kijken.
Toen ze net gestopt waren met Telekids vond ik het nog wel fijn dat ze nog op tv waren, daarna ben ik keihard op ze afgeknapt omdat ze kklame geworden zijn. Even kijken hoe erg het is. Ze zijn vooral zo dóm. ![]() |
![]() |
|
Carlo en Irene zijn wel ok, het zijn vooral de gasten die lame zijn. Maar ik vind het wel leuk dat C&I dat ook gewoon zeggen, of dat je 't iig heel goed van hun gezicht af kunt lezen als ze iets stom vinden.
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb gisteren een of ander dingetje op de meimarkt gekocht dat antwoord geeft op ja/nee-vragen. Een soort gewichtje met balletjes, waarvan één rode, en die kun je dan draaien en dan stopt ie bij een antwoord. Geen idee hoe het heet. Maaaaarrrr ik had gevraagd of ik vanavond frietjes mag eten, en toen was het antwoord 'Go for it'. Maar volgens mij hangt er nogal een wolkbreuk in de lucht hier, die ik net ook al in Den Bosch heb meegemaakt. Dus ik denk dat het toch maar veilig tortellini wordt
![]() |
![]() |
|
|