Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2012, 00:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Thanks Stef. Met m'n telefoon is 't niet goed en met mij ook niet zo, maar hee ho, we gaan gewoon door.
Typisch trouwens die drugs discussie, daar had ik 't gister ook nog over met een vriend (die had voor 't eerst lachgas en xtc gedaan). En eergister ben ik boos weggelopen van een feestje vanwege fittie. pfff.
Oud 27-08-2012, 00:08
Verwijderd
*haalt willekeurige Engelsman met baard voor Trimm*

Hier.
Oud 27-08-2012, 00:11
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik kijk dik vs dun en ik snap het niet zo goed. De dikkerd ruilt met de dunnerd van eetpatroon en ze hebben allebei een gruwelijke hekel aan het voedingspatroon van de ander. Maar het lijkt me toch veel nuttiger als de dikkerd een calorie-arm dieet krijgt wat 'm enigszins aanstaat en hetzelfde voor de dunnerd met een calorie-rijk dieet.
Oud 27-08-2012, 00:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
*schouders ophaalt*
meh.

Zal wel weer pms zijn ofzo. Whatevs.
Oud 27-08-2012, 00:12
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Kopje thee en chocola voor trimmie!
Oud 27-08-2012, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk dik vs dun en ik snap het niet zo goed. De dikkerd ruilt met de dunnerd van eetpatroon en ze hebben allebei een gruwelijke hekel aan het voedingspatroon van de ander. Maar het lijkt me toch veel nuttiger als de dikkerd een calorie-arm dieet krijgt wat 'm enigszins aanstaat en hetzelfde voor de dunnerd met een calorie-rijk dieet.
Ja, maar het is toch om ze te doen laten inzien dat ze allebei absurd bezig zijn?
Oud 27-08-2012, 00:15
Verwijderd
Ik moet ook naar bed.

Trusten mensen, HOU JULLIE HAAKS OKE?!!!111
Oud 27-08-2012, 00:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kijk 't ook btw. Ik verbaas me echt over wat die dikke mensen wegstouwen. saucijzenbroodjes met extra mayo voor ontbijt? ewwww.
En ik sla de chocola even af, Snebbel. Heb een paar ongezonde avonden achter de rug en ik zag net een foto van mezelf op facebook. Daar had ik me niet mentaal op voorbereid.
Oud 27-08-2012, 00:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Trusten Stef!
Oud 27-08-2012, 00:34
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Tool kan zichzelf ook erg goed coveren <3 <3 <3 <3

[filmpje]
Oud 27-08-2012, 00:39
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik kijk 't ook btw. Ik verbaas me echt over wat die dikke mensen wegstouwen. saucijzenbroodjes met extra mayo voor ontbijt? ewwww.
En ik sla de chocola even af, Snebbel. Heb een paar ongezonde avonden achter de rug en ik zag net een foto van mezelf op facebook. Daar had ik me niet mentaal op voorbereid.
Ik heb een tijdje medicijnen geslikt waarvan je echt de hele dag door gruwelijke honger krijgt en nooit het gevoel hebt dat je vol zit. Het kan bijna niet anders dan dat die dikke mensen van nature zo'n stofje in hun hersenen hebben. Ik moet zeggen dat ik in die tijd ook bijna net zo'n vreselijk voedingspatroon had als de hele dikke mensen in het programma, nu zou ik het écht niet meer weg krijgen.

En Trimm, ik vind jou er altijd heel tof uitzien op foto's Dat wilde ik vooral even zeggen.
Oud 27-08-2012, 00:42
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
En ik moet natuurlijk eigenlijk ook naar bed, maar ik ben nogal hyper. Ik had een erg goede dag vandaag en heb een wandeling van ongeveer 40 minuten gemaakt en later nog een keer een stuk van een half uur ofzo gelopen en ik heb nog steeds nergens last van. Dus nu ben ik heel blij en zou ik het liefst per direct naar de sportschool gaan enzo Maar als ik niet binnen een niet al te lange tijd naar bed ga lig ik morgen natuurlijk alleen maar voor Pampus...
Oud 27-08-2012, 02:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Laatste avond in mijn eigen bed, dan een weekje kermis. Kusjes!
Oud 27-08-2012, 02:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
En eergister ben ik boos weggelopen van een feestje vanwege fittie. pfff.
Whut, vertel!
Oud 27-08-2012, 06:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik wil mijn vader zo graag kunnen vertrouwen
Oud 27-08-2012, 06:43
Verwijderd
Goedemorgen allen te saam! Pff, /moe

Citaat:
Ik wil mijn vader zo graag kunnen vertrouwen
Eh, in welk opzicht?
Oud 27-08-2012, 07:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Mijn vader heeft een paar stenen beelden in de tuin die ik als kind gemaakt heb. Daar heeft de familie best om ge'ruziet', maar mijn vader kreeg ze omdat hij ze graag wou. Nou is hij zijn huis aan het verkopen en hij zei dat iemand om een van die beelden is gekomen en of hij het mocht verkopen. Ik zei nee, andere familieleden willen hem graag en ik hou hem liever in de familie. Toen zei hij dat hij niet wist waar het beeld stond trouwens. Een dag later kreeg ik een smsje: oohja, het stond bij zijn vader.
Ik snapte al niet hoe de potentiele koper het beeld ueberhaupt had kunnen zien staan dan. Dus ik heb mijn opa gemaild en het nagevraagd, en het beeld staat daar dus helemaal niet. Mijn vader zit dus gewoon glashard tegen me te liegen en intussen geld op te strijken voor mijn spullen. Ik vind dat best erg en ik denk dat ik iets duurs ga kopen van zijn creditcard. Want dat beeld was bestwel belangrijk voor mijn moeder en nou heeft hij het zitten verkopen

Gewoon, dat hij niet tegen me liegt. En niet eerst iets dat van mij is verkoopt en het daarna pas vraagt.
Oud 27-08-2012, 07:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En dit is niet een unicum ofzo. Hij liegt best vaak.
Oud 27-08-2012, 08:03
Verwijderd
Citaat:
Gewoon, dat hij niet tegen me liegt. En niet eerst iets dat van mij is verkoopt en het daarna pas vraagt.
Kwalijke zaak en lastig om mee om te gaan. Heb je hem er al eens mee geconfronteerd?

Overigens vind ik het net zo kwalijk dat je denkt aan 'vergelding' door z'n creditcard te misbruiken. Verlaag je niet tot dat niveau, bitte. Bovendien kan hij dat in je snuit terugwerpen als het tot een gesprek komt en dan sta je met je bek vol tanden.
Oud 27-08-2012, 08:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Kwalijke zaak en lastig om mee om te gaan. Heb je hem er al eens mee geconfronteerd?

Overigens vind ik het net zo kwalijk dat je denkt aan 'vergelding' door z'n creditcard te misbruiken. Verlaag je niet tot dat niveau, bitte. Bovendien kan hij dat in je snuit terugwerpen als het tot een gesprek komt en dan sta je met je bek vol tanden.
Natuurlijk, en hij snapt er niets van en denkt nu dat het beeld gestolen is. Een stenen beeld van vele tientallen kilo's. Lijkt mij heel erg sterk.

En natuurlijk is dat niet net zo kwalijk, aangezien ik er alleen aan denk, het niet doe, en er niet over zou liegen. Als ik het wel zou doen en hij ernaar zou vragen, zou ik zeggen waarom ik dat gedaan heb. Maar ik doe het niet, hoewel het wel kan.
Natuurlijk ook omdat het geld niet het probleem is, maar het liegen.
Oud 27-08-2012, 08:22
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk, en hij snapt er niets van en denkt nu dat het beeld gestolen is. Een stenen beeld van vele tientallen kilo's. Lijkt mij heel erg sterk.

En natuurlijk is dat niet net zo kwalijk, aangezien ik er alleen aan denk, het niet doe, en er niet over zou liegen. Als ik het wel zou doen en hij ernaar zou vragen, zou ik zeggen waarom ik dat gedaan heb. Maar ik doe het niet, hoewel het wel kan.
Natuurlijk ook omdat het geld niet het probleem is, maar het liegen.
Hmm, ja. Pathologische leugenaars zijn een bitch, ik spreek uit ervaring. Sterkte daarmee

Ah, dan is het goed, I suppose. Zolang je het maar niet doet
Oud 27-08-2012, 08:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hmm, ja. Pathologische leugenaars zijn een bitch, ik spreek uit ervaring. Sterkte daarmee

Ah, dan is het goed, I suppose. Zolang je het maar niet doet
Jah. Dankjewel. Er is natuurlijk een reden dat mijn moeder van hem gescheiden is, pff

Nee hoor ^^ Maar soms is het wel verleidelijk, gewoon omdat ARGH.
Oud 27-08-2012, 08:50
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Heel verontwaardigd en overstuur deed ze, moord en brand roepen. Eerst probeerde ik haar nog te laten uitleggen wat ik in godsvredesnaam kan doen met een deck kaarten dat ik blind tel, waar ze niet eens op in ging en door ging met haar tirade. En toen heb ik haar gezegd dat dit de tweede en laatste keer is dat ze me dat flikt omdat ik er niet van gediend ben. Toen ze stamelde dat ze het niet zo bedoelde beet ik haar toe dat ze misschien eens moest nadenken over hoe dat soort dingen overkomen. C'est tout, really. Maar ik zei dat wel op een tamelijk, eh, niet mis te verstane manier. Niet schreeuwen of zo, maar wel een lichte stemverheffing. Overigens deed haar vriend bepaald geen moeite haar te whiteknighten, nuff said. En daarna was 't voor mij ook klaar en over, overgaan tot waar het om ging: pret maken. Maar zij kon zich er niet zo goed overheen zetten. Niet mijn zorg.

Overigens ben ik echt allergisch voor beschuldigingen van valsspelen. Een soort van erekwestie, of zo.
Als ik het zo lees vond ze je gewoon leuk en wilde ze aandacht

En Fizzle, dat verhaal over je vader komt me iets te bekend voor gewoon niet meer mee omgaan is bij mij de beste oplossing
Oud 27-08-2012, 09:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Pf, wat kut ook dat zoveel mensen het herkennen. Het zou zoveel makkelijker zijn als iedereen gewoon de waarheid tegen elkaar zei, en in elk geval er geen dingen ging bij bedenken.
Oud 27-08-2012, 09:30
Verwijderd
Dadelijk is mijn eerste college, het voelt alsof het niet echt is.
Oud 27-08-2012, 09:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ooh spannend, succes!
Oud 27-08-2012, 09:40
Verwijderd
Citaat:
Pf, wat kut ook dat zoveel mensen het herkennen. Het zou zoveel makkelijker zijn als iedereen gewoon de waarheid tegen elkaar zei, en in elk geval er geen dingen ging bij bedenken.
Ik lieg sowieso niet. Al is het alleen maar omdat ik te lui ben om leugens te onthouden Of nou ja, je hebt natuurlijk wel leugens en leugens.
Oud 27-08-2012, 09:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De beste man van de schoonmaak belde weer eens aan. Hij zei weer 3x sorry, maar deze keer was ik wel blij, want er komt zo iemand voor de cv en ik lag echt nog half in katzwijm
Oud 27-08-2012, 10:50
Verwijderd
Godverdomme, net nu ik m'n studieboeken wil bestellen met iDeal heeft ING een storing, klote-ING
Oud 27-08-2012, 10:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Godver, vrijdag moet mijn bezwaar tegen het UWV zijn ingediend en m'n advocaat heeft nog steeds niets laten horen na het eerste gesprek van een maand geleden (behalve dat hij mijn dossier heeft doorgestuurd). Donderdag heb ik hem gemaild en daar heeft hij niet op gereageerd en nou is hij vandaag ziek jezus, straks is het allemaal helemaal niet in orde
Oud 27-08-2012, 11:03
Verwijderd
*thee en koekjes in topic zet*

Komt wel goed schatjes
Oud 27-08-2012, 11:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik hoop het, word hier een beetje zenuwachtig van
Oud 27-08-2012, 11:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
En wtf, ik heb een afspraak met de tandarts gemaakt (want tandklemmen) en in de bevestigingsmail staat dat alle nota's DIRECT aan de balie moeten worden voldaan als je niet aanvullend bent verzekerd. Jezus he, dan moet je dus ineens rekening gaan houden wanneer je in de maand je tandartsbezoek plant
Oud 27-08-2012, 11:34
Verwijderd
Citaat:
En wtf, ik heb een afspraak met de tandarts gemaakt (want tandklemmen) en in de bevestigingsmail staat dat alle nota's DIRECT aan de balie moeten worden voldaan als je niet aanvullend bent verzekerd. Jezus he, dan moet je dus ineens rekening gaan houden wanneer je in de maand je tandartsbezoek plant
Wat bizar
Oud 27-08-2012, 11:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind het ook nogal raar.
Oud 27-08-2012, 12:04
Verwijderd
Internetbankieren doet het weer, maar iDeal nog steeds niet. Ik heb nu alle stappen al gedaan, alleen het betalen lukt maar niet, wat nu
Oud 27-08-2012, 12:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wacht je gewoon even toch?
Oud 27-08-2012, 12:07
Verwijderd
En er is een tweedehands boek dat ik in principe al had moeten hebben. Dat mens heeft 'm op vrijdag verstuurd, dat vind ik zo dom, zo met het weekend ertussen kan dat makkelijk misgaan.
En ik heb 'm nu nog niet binnen, straks krijg ik 'm nooit meer.
Oud 27-08-2012, 12:09
Verwijderd
Ah joh, dat wordt waarschijnlijk morgen. Op zondag en maandag wordt geen post bezorgd.
Oud 27-08-2012, 12:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En er is een tweedehands boek dat ik in principe al had moeten hebben. Dat mens heeft 'm op vrijdag verstuurd, dat vind ik zo dom, zo met het weekend ertussen kan dat makkelijk misgaan.
En ik heb 'm nu nog niet binnen, straks krijg ik 'm nooit meer.
Niet zo druk maken, dat boek komt vast gewoon binnen. Met tweedehands dingen duurt het gewoon wat langer vaak.
Oud 27-08-2012, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Ah joh, dat wordt waarschijnlijk morgen. Op zondag en maandag wordt geen post bezorgd.
Maandag ook niet?
Oud 27-08-2012, 12:11
Verwijderd
Nope.
Oud 27-08-2012, 12:22
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, die kritiek krijgt Trent vaak sinds de cover. Maar toen Reznor het schreef was het ook niet autobiografisch, maar gewoon het laatste hoofdstuk van een fictief conceptalbum. Bij Cash was het echt wat er gebeurd was,

Welk optreden? Ik was bij de laatste optreden in HMH en Ahoy, in 2006 en 2007 geloof ik. Vond het toen wel goed, maar het is eigenlijk niks vergeleken met concerten die ik later zag. Er zat niet zoveel spelplezier en spontaniteit in als je bijvoorbeeld ziet bij, om maar eens een voorbeeld van een vergelijkbare band die ik onlangs zag te noemen, The Mars Volta. Ik had bij Tool meer het gevoel dat ze gewoon de setlist afwerkte, terwijl TMV vaak speelt alsof het hun laatste show is.

LTE vind ik trouwens erg goed, maar wat te gelikt naar mijn smaak.
Oud 27-08-2012, 12:22
Verwijderd
oei oei oei
Oud 27-08-2012, 12:23
Turk February
Turk February is offline
Wat een rare post voor jouw doen, sann.
Oud 27-08-2012, 12:23
Verwijderd
Oud 27-08-2012, 12:24
Verwijderd
ja heel gek inderdaad, weet ook niet wat er met me aan de hand is!
Oud 27-08-2012, 12:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Huh wtf
Oud 27-08-2012, 12:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik wil douchen, maar ik moet nog voor 13.45 gebeld worden door de gemeente. Dus ik wacht maar even.
Oud 27-08-2012, 12:25
Verwijderd
ik lig een beetje krom hier
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten