Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik moet eigenlijk de keuken schoonmaken. Maar echt schoon schoon. We hebben een hoog kastje waarvan mijn vader en ik het bestaan eigenlijk vergeten waren (we kwamen er gister pas achter wat erin zat
![]() ![]()
|
Mijn moeder komt morgen ook schoonmaken en ik weet zeker dat ze gaat zeggen hoe smerig het is en blaaaaaaablabla (mijn moeder heeft een andere standaard dan mijn vader en ik wat betreft schoon). Ze begon al over de wc van de week, die echt wel schoon is. Maar de pot straalt geen wit licht uit van de chemicaliën, dus is ie niet schoon genoeg. Denk niet dat ik de keuken dan schoon genoeg krijg.
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb vanavond een tentoonstellingsopening, maar het gaat regenen en ijzelen en weet-ik-wat en nu heb ik heel erg geen zin om hakken en een jurkje aan te trekken, want kut en koud op de fiets. Ik overweeg gewoon aan te houden wat ik nu draag (nieuwe schoenen -mooi, maar wel een beetje kistjesachtig-, kniekousen, grijze panty, zwart kort rokje en grijze wollen trui)
![]()
|
![]() |
|
|