Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2013, 20:53
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik had vanavond tomaten-en-chorizo-taart gemaakt. Met plastic. Lekkere plastic. Wist ik veel dat er om die chorizoworst nog een vel plastic zat
Citaat:
Ik heb het een keer andersom gehad. Stond ik een uur a la Lau (van Tiny) te godveren omdat dat velletje er niet af te krijgen was, bleek dat het een worst zonder vel was.

Ik heb beiden een keer gehad. Die vermadelijde worsten ook altijd. En hun plastic.
Oud 02-01-2013, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb beiden een keer gehad. Die vermadelijde worsten ook altijd. En hun plastic.
Jij wint de herp-award!
Oud 02-01-2013, 20:59
Verwijderd
De UB verandert echt in een bordeel sinds die Gespot-pagina er is.
Oud 02-01-2013, 21:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
De UB verandert echt in een bordeel sinds die Gespot-pagina er is.
Die pagina heb ik echt net ontdekt en ik vind het vrij grappig

UB Gron trouwens? Of bestaat die pagina ook voor andere UB's?
Oud 02-01-2013, 21:03
Verwijderd
Ik ga morgen voor de laatste keer evah naar Groningen even diploma ophalen
Oud 02-01-2013, 21:05
Verwijderd
Citaat:

Bestaat ook voor andere UB's
Oud 02-01-2013, 21:05
Verwijderd
Citaat:

Voor alle UB's bestaat het inmiddels. Het is de rails maar dan schaamtelozer:

"Blonde dame die uitkijkt op de ingang van de bieb (binnenstad) volgens mij zijn wij ongeveer de laatste twee die in de bieb zitten. Rondje sluit lopen zometeen?"
Oud 02-01-2013, 21:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
'Waarom sta je nou DAAR? Je staat altijd daar waar je niet moet staan, godgodverdomme'.
Ik moest hier hardop om lachen
Oud 02-01-2013, 21:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Bestaat ook voor andere UB's
Ah, weer wat geleerd

Citaat:
Voor alle UB's bestaat het inmiddels. Het is de rails maar dan schaamtelozer:

"Blonde dame die uitkijkt op de ingang van de bieb (binnenstad) volgens mij zijn wij ongeveer de laatste twee die in de bieb zitten. Rondje sluit lopen zometeen?"
Oud 02-01-2013, 21:11
Verwijderd
Ik wou dat ik worst had. Of kaas.
Oud 02-01-2013, 21:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Die van Groningen is trouwens nog maar net online, dus zal 'ie vast met enige tijd pas verloederen
Oud 02-01-2013, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Die van Groningen is trouwens nog maar net online, dus zal 'ie vast met enige tijd pas verloederen
Ja, wacht maar. Op het Spui werd het al gauw van dit kaliber:

"Vanochtend was het spannend, of je vandaag voor de allerlaatste keer zou schitteren, of je weer ging zitten op de 3e rechts, op je eigen plekje, en of ik je dan eindelijk na eenzaam nachten weer kon zien, je flesje water altijd rechts, voor als je het warm kreeg, je tuitte dan nonchi met je lippen like Youre the best in sucking thumbs, jij geavanceerd teddybeer maar dan dominant, Worden mijn lusten beantwoord met een date bij Muiderpoort!?"
Verwijderd
Studenten hebben daar niet zo lang voor nodig
Verwijderd
Citaat:

"Vanochtend was het spannend, of je vandaag voor de allerlaatste keer zou schitteren, of je weer ging zitten op de 3e rechts, op je eigen plekje, en of ik je dan eindelijk na eenzaam nachten weer kon zien, je flesje water altijd rechts, voor als je het warm kreeg, je tuitte dan nonchi met je lippen like Youre the best in sucking thumbs, jij geavanceerd teddybeer maar dan dominant, Worden mijn lusten beantwoord met een date bij Muiderpoort!?"
Ahh UvA
Oud 02-01-2013, 21:16
Verwijderd
Daar wordt een mens toch para van. Als ik naar de UB zou gaan zou dat zijn om te studeren en verder niks. Maar goed, ik ben een oud wijf. Zonder facebook.
Oud 02-01-2013, 21:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Oud 02-01-2013, 21:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben dan wel weer zo romantisch (/hoopvol/dromerig) ingesteld dat ik stiekem zou hopen dat er een leuke jongen een berichtje over mij op zou plaatsen Maar dan een iets minder foute dan bovenstaande aub.
Oud 02-01-2013, 21:21
Verwijderd
Het lijkt me heel irritant. Zit je hard te leren voor je tentamen neurologie of privaatrecht of klinische psychiatrie of whatever, krijg je dit:

"Opvallend veel dames in trainingsbroek vandaag in de UBB. Het mag dan wel de dag na nieuwjaar zijn maar: een trainingsbroek doe je aan met sporten. Niet aantrekkelijk dames!"

Oud 02-01-2013, 21:22
Verwijderd
Ik ben altijd maar kort in de UB, namelijk om boeken te lenen en/of terug te brengen. Voor studeren in de buurt van mensen is mijn concentratieboog te kort.
Oud 02-01-2013, 21:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Voor mij geldt eerder dat mijn concentratieboog UIT de buurt van mensen te kort is. Dus ik studeerde wel veel in de UB. Vanaf september ben ik er dus waarschijnlijk wel weer te vinden.
Oud 02-01-2013, 21:24
Verwijderd
Ik vraag me vooral af of er dates uit voortgekomen zijn.
Oud 02-01-2013, 21:24
Verwijderd
Kun je anoniem reageren? Ik ken alleen de facebook maar is er ook nog een soort app ofzo?
Oud 02-01-2013, 21:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Waarschijnlijk niet. Dates dus.
Verwijderd
Zonder dat iedereen die het liked meekijkt dus.
Verwijderd
Ik ben in mijn ruim zeven ( ) studiejaren nog nooit in de UB geweest! Alleen in de J(uridische)B.
Oud 02-01-2013, 21:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Keine ahnung, ik heb het hele fenomeen gisteren pas ontdekt.
Oud 02-01-2013, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me heel irritant. Zit je hard te leren voor je tentamen neurologie of privaatrecht of klinische psychiatrie of whatever, krijg je dit:

"Opvallend veel dames in trainingsbroek vandaag in de UBB. Het mag dan wel de dag na nieuwjaar zijn maar: een trainingsbroek doe je aan met sporten. Niet aantrekkelijk dames!"

Het ziet er wel een beetje stom uit blonde dame uggs, joggingbroek :x
Citaat:
Ik ben altijd maar kort in de UB, namelijk om boeken te lenen en/of terug te brengen. Voor studeren in de buurt van mensen is mijn concentratieboog te kort.
Ik heb dat juist thuis want dan heb ik internet en zo, oordopjes in en gewoon teksten lezen bij bg5 lukt me juist een stuk beter.
Oud 02-01-2013, 21:27
Verwijderd
Citaat:

Ik vind het wel een beetje lame dat mensen in een trainingsbroek op de universiteit rondlopen eerlijk gezegd. Vossius en Barlaeus draaien zich om in hun graven. Ik was laatst bij een lezing van een dure professor van Yale en toen kwam een studiegenoot in haar sportkleren binnen.
Oud 02-01-2013, 21:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat van die trainingsbroeken vind ik ook een beetje gek. Hier zijn het voornamelijk de verenigingstypes die blijkbaar pogen er zo nonchalant (als in onverzorgd) mogelijk uit te zien in de UB.
Oud 02-01-2013, 21:29
Verwijderd
De JB is hier sinds dit jaar verhuisd naar de UB binnenstad, daarvoor was ik er ook nog nooit geweest. Op de uithof nog steeds nooit trouwens.
Oud 02-01-2013, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Dat van die trainingsbroeken vind ik ook een beetje gek. Hier zijn het voornamelijk de verenigingstypes die blijkbaar pogen er zo nonchalant (als in onverzorgd) mogelijk uit te zien in de UB.
De UB in Groningen is sowieso een grote orgie. Ook zonder app.
Verwijderd
Of nou ja een Vindi/Albertus-orgie, voornamelijk.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
De UB in Groningen is sowieso een grote orgie. Ook zonder app.
Dat schijnt zo te zijn ja, hoewel ik er nog nooit iets van heb gemerkt.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Of nou ja een Vindi/Albertus-orgie, voornamelijk.
Ah, that's why
Oud 02-01-2013, 21:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah, Ewan is toch niet dood
Oud 02-01-2013, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het wel een beetje lame dat mensen in een trainingsbroek op de universiteit rondlopen eerlijk gezegd. Vossius en Barlaeus draaien zich om in hun graven. Ik was laatst bij een lezing van een dure professor van Yale en toen kwam een studiegenoot in haar sportkleren binnen.
Ik zou me überhaupt niet buiten vertonen in een trainingsbroek, maar dit vind ik nogal gevalletje kansloze rukkert. Owee als alle vrouwen binnen een straal van 50 meter niet aantrekkelijk genoeg gekleed zijn naar meneers standaard :')
Oud 02-01-2013, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Ik zou me überhaupt niet buiten vertonen in een trainingsbroek, maar dit vind ik nogal gevalletje kansloze rukkert. Owee als alle vrouwen binnen een straal van 50 meter niet aantrekkelijk genoeg gekleed zijn naar meneers standaard :')
Ja oke, maar sowieso is iedere bijdrage aan Gespot ontsproten uit het brein van een kansloze rukker. Daarom is het ook zo heerlijk.
Oud 02-01-2013, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Ik zou me überhaupt niet buiten vertonen in een trainingsbroek (...)
Behalve in de winter. In de winter ga ik graag boodschappen doen in pyjama. Want al mijn winterjassen zijn zo, dus dat kan
Oud 02-01-2013, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Ja oke, maar sowieso is iedere bijdrage aan Gespot ontsproten uit het brein van een kansloze rukker. Daarom is het ook zo heerlijk.
Akkoord.

"Die jonge in de grote zaal op de derde.. Middel lang, blond haar tegen over die lange met blauwe ogen en (euroshopper) energyblikjes. Oh wat smacht ik toch naar je.. Hoest 3x met je hand op je hoofd als je interesse hebt in een schattig blond meisje.. xx"

"Die dames om het hoekje zijn wel erg aanwezig, zeg! Door hun geklets kan niemand zich meer concentreren... Maar wel echt mooi zijn ze,met hun sokjes en haarbandjes!"

"dag mooi meisje met je zwart wit gestreepte t-shirt achter de pc's op de eerste. Ik zie dat aan het worstelen bent met de eerste pagina's van je paper/scriptie. Ik zou zo graag willen dat je me mij worstelde... X jongen met hemd."

Universiteitsbibliotheek, mensen!
Oud 02-01-2013, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Akkoord.

"Die jonge in de grote zaal op de derde.. Middel lang, blond haar tegen over die lange met blauwe ogen en (euroshopper) energyblikjes. Oh wat smacht ik toch naar je.. Hoest 3x met je hand op je hoofd als je interesse hebt in een schattig blond meisje.. xx"

"Die dames om het hoekje zijn wel erg aanwezig, zeg! Door hun geklets kan niemand zich meer concentreren... Maar wel echt mooi zijn ze,met hun sokjes en haarbandjes!"

"dag mooi meisje met je zwart wit gestreepte t-shirt achter de pc's op de eerste. Ik zie dat aan het worstelen bent met de eerste pagina's van je paper/scriptie. Ik zou zo graag willen dat je me mij worstelde... X jongen met hemd."

Universiteitsbibliotheek, mensen!
Oud 02-01-2013, 21:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 02-01-2013, 22:02
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Kut, nog maar 1 sigaret Dat wordt afzien.
Oud 02-01-2013, 22:03
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Of ik moet naar het tankstation lopen, maar dan ben ik echt een junkie
Oud 02-01-2013, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Of ik moet naar het tankstation lopen, maar dan ben ik echt een junkie
Of je moet stoppen. Van roken krijg je namelijk kanker.
Oud 02-01-2013, 22:06
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ga sowieso wel stoppen. Niet nu direct maar wel binnenkort. En ik denk dat ik allang dood ben voordat ik kanker krijg van het roken
Oud 02-01-2013, 22:06
Verwijderd
En van stoppen moordneigingen
Oud 02-01-2013, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Of je moet stoppen. Van roken krijg je namelijk kanker.
Oke ik had het vermoeden dat je iemand was en nu weet ik van niet
Oud 02-01-2013, 22:11
Verwijderd
"Dag meisje met schitterend krullend haar en een verbazingwekend rond hoofd tegenover mij in de ub: Straks mag ik al met je mee om thuis bij je verder te leren.. maar zullen we dat dan doen zonder kleren?"

Verbazingwekkend rond hoofd
Verwijderd
Citaat:
Oke ik had het vermoeden dat je iemand was en nu weet ik van niet
Miekje*
Miekje* is offline
Filmavondje is geslaagd en ik heb zojuist mijn eigen verjaardagscadeautje besteld

Regels voor berichten