Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2013, 22:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
omg dan ga ik morgen even langs jamin.
Doen
Oud 31-01-2013, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Oh, en ik heb Vanille Cola en het is LEKKER, dat was ik helemaal vergeten. De Jamin verkoopt het, en ook Mountain Dew, 7up Cherry en Dr Pepper Cherry. Ze verwachten nog meer 'Amerikaanse dranken' te gaan verkopen.
Amg! Morgen een Jamin opzoeken

//Haha een fietstochtje leert dan driekwart van dit gehucht op zwart staat Wel lekker, zo'n pikdonker dorp om doorheen te fietsen.
Oud 31-01-2013, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Oh, en ik heb Vanille Cola en het is LEKKER, dat was ik helemaal vergeten. De Jamin verkoopt het, en ook Mountain Dew, 7up Cherry en Dr Pepper Cherry. Ze verwachten nog meer 'Amerikaanse dranken' te gaan verkopen.
Ik had dat meegebracht uit Frankrijk voor mijn zus en toen kwam mijn fucking zwager zeggen dat ze dat niet dronk dus gaf het terug en toen was ze zwanger ok doei.
Oud 31-01-2013, 22:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hahaha iedereen enthousiast over Vanille Cola
Oud 31-01-2013, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Hahaha iedereen enthousiast over Vanille Cola
Ja, moeilijk lekker gek! Ik was ernstig ontstemd toen het uit de schappen verdween
Oud 31-01-2013, 22:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik geloof dat ze het in Duitsland nog wel verkopen (Fizzle naamzoek). Maar het is erg lekker ja, de vanillesmaak is lekker subtiel, veel subtieler dan de cherry coke.
Oud 31-01-2013, 22:39
Verwijderd
Mm, hier rond de grens valt het vies tegen in Duitsland. Heb wel eens geïnformeerd bij collegae uit DE.
Oud 31-01-2013, 22:40
Verwijderd
Ja wel in Duitsland en Fizzle vond van niet want ze verkochten het niet in de retardsupermarkt bij haar vriendje ofzoiets maar ik heb het er afgelopen zomer nog gekocht.
Oud 31-01-2013, 22:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Retardsupermarkt
Oud 31-01-2013, 22:46
Carn
Carn is offline
Citaat:
Fuck yeah mountain dew Alhoewel ik alleen de 'light' versie te zuipen vind, de normale is echt een mier en mierzoet.
Oud 31-01-2013, 22:49
Verwijderd
Ik drink aanlengspullie en ik vond het briljant smaken en ik wist niet zo goed wat en het is groen en dat draagt bijzonder bij aan mijn infantiele verslaving en er staat op mixed fruit dus dan ben je nog geen stap verder en toen keek ik beter en er staat dus heel klein onder kauwgomballensmaak. En nou vind ik het iets minder lekker
Oud 31-01-2013, 22:49
Verwijderd
Also also also.
Oud 31-01-2013, 22:51
Verwijderd
Ja ik denk ik gooi het in de groep.
Oud 31-01-2013, 23:03
Noedelhap
Noedelhap is offline
We zijn naar een try-out van Ronald Goedemondt geweest, het was vet /Noedel en Ste
Oud 31-01-2013, 23:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Fuck yeah mountain dew Alhoewel ik alleen de 'light' versie te zuipen vind, de normale is echt een mier en mierzoet.
Mountain Dew is gewoon 7up. Vind ik.
Citaat:
We zijn naar een try-out van Ronald Goedemondt geweest, het was vet /Noedel en Ste
Oud 01-02-2013, 06:00
Verwijderd
Citaat:
Ik drink aanlengspullie en ik vond het briljant smaken en ik wist niet zo goed wat en het is groen en dat draagt bijzonder bij aan mijn infantiele verslaving en er staat op mixed fruit dus dan ben je nog geen stap verder en toen keek ik beter en er staat dus heel klein onder kauwgomballensmaak. En nou vind ik het iets minder lekker
Tarkhun?
Oud 01-02-2013, 06:47
Verwijderd
Hoi ik lig nog in bed want we hebben vandaag personeelsuitstapje en dat begint pas om half twee!

Maar nu ga ik wel opstaan want ik moet nog studeren. Dat doe ik normaal op vrijdagmiddag.
Oud 01-02-2013, 06:52
Verwijderd
Citaat:
Ja ik denk ik gooi het in de groep.
Huhu, ik had lag
Oud 01-02-2013, 07:21
Verwijderd
Nijnen gevoerd, thee gezet, wii fit test gedaan. Nu frosties!
Oud 01-02-2013, 07:45
Verwijderd
Ontbeten, halve suske&wiske gelezen en de vaatwasser ingeruimd en aangezet! Nu Wii.
Oud 01-02-2013, 07:51
Verwijderd
Sarah wat ben je schattig!

Paranoïde,Ik spreek bij deze even mijn waardering uit voor dat artikel met harsh truths! Heb je eigenlijk nog wel eens iets gehoord ban die seksshop waar je gesolliciteerd had?
Oud 01-02-2013, 08:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mountain Dew is gewoon 7up. Vind ik.
wow, dan heb je toch wel echt vernachelde smaakpapillen.
Oud 01-02-2013, 08:13
Verwijderd
Zo. Ik ga vanaf 10 uur thuiswerken. Kijken of dat lukt.
Oud 01-02-2013, 08:36
Verwijderd
Ge-Wii-fit!
Oud 01-02-2013, 08:44
Verwijderd
Fuck, spier in m'n schouder, daar wwar ie aan je ruggengraat zit, totaal verrekt. T blijft pijn doen.
Oud 01-02-2013, 08:44
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
wow, dan heb je toch wel echt vernachelde smaakpapillen.
Mee eens.

En hoi!
Oud 01-02-2013, 08:57
Verwijderd
Ik ga straks zowel Mountain Dew als Vanille Coke scoren Ik heb trouwens nog nooit Mountain Dew gehad. Ben benieuwd.
Oud 01-02-2013, 09:09
Verwijderd
Gewassen, gepoetst, gekleed en verzorgd!
Oud 01-02-2013, 09:12
Verwijderd
Citaat:
Fuck, spier in m'n schouder, daar wwar ie aan je ruggengraat zit, totaal verrekt. T blijft pijn doen.
misschien proberen of je de spier met pijnstillers kunt ontspannen? Als ook de banden van de spier verrekt zijn, kan het best een paar weken duren voor het weer 100% is, maar laten we daar niet van uit gaan.
Oud 01-02-2013, 09:16
Qimm
Qimm is offline
warmte ontspant ook Warme douche of kruik werkt vaak ook prima, haalt de spanning eraf en geeft je spier de kans om te herstellen van wat je er dan ook mee gedaan hebt
Oud 01-02-2013, 09:19
Verwijderd
Tijgerbalsem!
Oud 01-02-2013, 09:23
Verwijderd
Citaat:
misschien proberen of je de spier met pijnstillers kunt ontspannen? Als ook de banden van de spier verrekt zijn, kan het best een paar weken duren voor het weer 100% is, maar laten we daar niet van uit gaan.
Check. 't Voelt wel extremer dan wanneer je ''even een verkeerde beweging gemaakt hebt", en ik heb al heel erg last van mn spieren en gewrichten, dus ik vrees dat ik er nog wel even mee rondloop. Als de edge er maar af is...

poeh, typen met links is niet makkelijk!
Oud 01-02-2013, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Tijgerbalsem!
Ik moest lachen om de combinatie met Qimms ava.
Oud 01-02-2013, 09:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 01-02-2013, 09:32
Verwijderd
Oud 01-02-2013, 09:46
Verwijderd
Konijnenhok schoongemaakt!
Oud 01-02-2013, 09:51
Verwijderd
Goeiemorgen!

Sarah! Wat ben je productief
Oud 01-02-2013, 09:54
Verwijderd
Jongens, er staan heel veel huizen hier jn de buurt te huur onder de leegstandswet. Zitten daar als huurder voordelen aan of alleen maar nadelen?
Oud 01-02-2013, 10:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kreeg net het verslag van één van de gesprekken die ik heb gevoerd met geneeskundestudenten over mijn gezondheidsklachten. Ze schrijft dat ze voor het gesprek hard dacht over moeilijk objectiveerbare klachten, ze vond dat patiënten obsessief met hun klachten omgingen en ervan wilden profiteren. Nadat ze met mij had gesproken realiseerde ze zich dat dat niet klopte en dat ik (en daarmee waarschijnlijk ook andere patiënten met zulke klachten) me niet aanstelde en juist heel ambitieus ben en graag meer zou willen doen. Dat de klachten echt zijn (hoewel ze er niet van overtuigd was dat de klachten ook een lichamelijke oorzaak hebben) en dat ze patiënten met deze klachten niet meer ziet als profiteurs ( jezus).

Dat gesprek heeft dus wel echt nut gehad zeg Zou lekker zijn, komt ze van de opleiding af en vindt ze alle patiënten met moeilijk objectiveerbare klachten profiteurs
Oud 01-02-2013, 10:06
Verwijderd
Tering . Maar wel goed dat het gesprek nut heeft gehad dan .

Ik ben echt hard op zoek naar paracetemol hier (bij mijn vriendje) maar het ligt gewoon nergens. Ik weet zeker dat hij er gisteren nog mee rond liep, het moet hier echt ergens zijn.
Oud 01-02-2013, 10:13
Verwijderd
Nou, voor haar zit die opdracht dus in de opleiding

Ik heb 2 kleine kwalen bij kinderen bestudeerd!
Oud 01-02-2013, 10:17
Verwijderd
ik durf me niet meer te bewegen.
Oud 01-02-2013, 10:18
Verwijderd
Ik twijfel of ik mijn huisarts moet bellen
Oud 01-02-2013, 10:18
Verwijderd
Waarom?
Oud 01-02-2013, 10:22
Verwijderd
Dingen die niet weg willen. 2 weken geleden gevallen met de fiets, nog steeds een blauwe knie. Mijn elleboog is ook nog niet genezen, dat vind ik ook stom.

Maar, wat ook meer het geval is en waar ik me ondertussen wat zorgen over maak is dat ik al sinds ik pfeiffer heb gewoon bijna niet meer normaal kan ademen. Alleen als ik echt rechtop en stil zit en niets doe heb ik er geen problemen mee, en ik vraag me best wel af of dat normaal is. En er zit iets in mijn nek wat hard is en ik vermoed dat het klieren zijn maar die voelen zo extreem anders dan bij het begin van pfeiffer . Maar ik ben ook gewoon een beetje hypochondrisch aan het zijn vermoed ik, want pfeiffer is best wel een aanslag, dus dan duurt alles langer natuurlijk . Maar ik zit nu een beetje op het punt dat ik alleen maar denk: Oke, wat nu weer? Kan niet meer lang duren voor er weer iets gebeurd .
Oud 01-02-2013, 10:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik twijfel of ik mijn huisarts moet bellen
Als jij hem niet belt, doe ik het.
Oud 01-02-2013, 10:32
Verwijderd
Pfff, er is echt niets ernstigs mis hoor Shit hoort gewoon pfeiffer
Oud 01-02-2013, 10:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Pfff, er is echt niets ernstigs mis hoor Shit hoort gewoon pfeiffer
Nou, dan bel je lekker niet
Oud 01-02-2013, 10:36
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nijnen gevoerd, thee gezet, wii fit test gedaan. Nu frosties!
Ik heb de Wii van een vriend geleend, dus voor mij is het weer iedere dag eventjes naar mijn dorpje in Animal Crossing
Oud 01-02-2013, 10:46
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Tijgerbalsem!
tijgerbalsem bevat een goedje wat je huid doet gloeien en dat voelt wel lekker, of het ook werkelijk helpt voor je spieren vind ik betwijfelenswaardig... In feite kunnen smeerseltjes alleen maar in je huid trekken en niet in de diepere lagen laat staan gewrichten (wat soms ook aangeprezen wordt) Échte warmte werkt vaak het best.

/rant

Regels voor berichten