Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2013, 20:07
Verwijderd
Citaat:
M'n huisgenote en haar vriend zijn in de keuken en ik dacht even dat ze het over mij hadden, omdat ik cuckoo ben en social-issues heb en ze eergisteren thuis bleken te zijn terwijl ik dat niet door had (er hingen geen jassen, verdoeme!) en ik keihard tegen mezelf aan het praten/zingen was en ik me nu echt afvraag watvoor debiele onzin ik heb lopen zeggen... Ik durf ze iig nooit meer onder ogen te komen.
Zij zijn de vegans? Geen recht van spreken

Ik zou zo'n huisgenoot gaaf vinden, maar goed, ik zou ook liever helemaal geen huisgenoot hebben en ik denk dat jij dat ook wel zou hebben

En ik heb echt een kutreclame gezien net. Ik ga zoeken of ik ze kan vinden.
Advertentie
Oud 31-03-2013, 20:08
Verwijderd
Okee, je kan het niet zo goed zien, maar:

Spoiler

Hij is van een soort kantachtig spul, met een satijnen voering. Volgens mij is het een jurkje, maar hier heb ik hem op een broek.
Oud 31-03-2013, 20:15
Verwijderd
Niet zo goed is een beetje een understatement
Oud 31-03-2013, 20:16
Verwijderd
Okee, neem dan maar gewoon zo van me aan dat het een fantastisch ding is.
Oud 31-03-2013, 20:27
Verwijderd
Zoals het klinkt, heb ik volgens mij ook een rokje liggen en is het wel iets dat ik ook tof zou vinden
Oud 31-03-2013, 20:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik wacht nog steeds op supermooi weer zodat ik eens een keer mijn strapless ruffle palmbomen-jurk aankan.
Oud 31-03-2013, 21:19
Verwijderd
Zo weer onderweg naar huis
Oud 31-03-2013, 22:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Hoe bedoel je 'ze wilde mijn naam, maar er stond niemand'?
Wat Trimm zei dus er stond niemand voor of achter me in de rij.
Citaat:
Dus je werd geholpen door Melissa?
Zij kan vaak nogal bitchy overkomen, maar ze is heel lief.

Maar eh, hoe bedoel je 'ondanks haar naam'?
Ik moet meestal geen Melissa's, die zijn vaak aso enzo. En kut. Maar zij was wel vriendelijk wel apart dat ze me Carolien heeft genoemd.

Jullie hebben sowieso de lekkerste (en snelste) koffie. Beter dan Den Haag (maar volgens mij is dat niet zo moeilijk) en die op Amsterdam CS en Schiphol zijn ze ook niet zo heel spannend.
Citaat:
De naam word gevraagd zodat niet iemand anders er met je drankje vandoor kan gaan. Dat gebeurt regelmatig als't wat drukker is, want mensen zijn te dom om te poepen. Zelfs als ik bijvoorbeeld zeg 'een cappuccino voor Bert' oid, dan is er vaak wel een meisje die zegt 'JA, voor mij!'. 'Heet jij Bert?', 'Nee.', 'Dan is dit niet voor jou'.'

Anyway, als er niemand voor je staat maakt 't niet uit watvoor naam je opgeeft.
Ik geef bijna nooit mijn eigen naam. Ik verzin meestal iets bizars als ik in de rij sta, om te zien wat ze ervan maken en bij jou had ik die homojongen een keer die Tokio Hotel erop schreef (toen was ik ook de enige) en toen heb ik de maker het echt laten roepen
Oud 31-03-2013, 22:01
Verwijderd
Je moest eens weten hoe mijn ouders met eigenlijk wilden noemen. Ik ben blij dat ze het niet gedaan hebben.
Oud 31-03-2013, 22:17
Verwijderd
Ffs, de zenders zijn weer aan het falen in het doorgeven van de gegevens aan de digiboxen. Project Runway staat standaard geprogrammeerd en nu kom ik er achter dat de aflevering van afgelopen woensdag ontbreekt. Bah! En het ergste is dat Telenet daar geen zak aan kan doen, want dat ligt bij de zenders zelf, dus ik kan wel tegen Telenet klagen, maar dat lost niks op.
Oud 31-03-2013, 22:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wat Trimm zei dus er stond niemand voor of achter me in de rij.

Ik moet meestal geen Melissa's, die zijn vaak aso enzo. En kut. Maar zij was wel vriendelijk wel apart dat ze me Carolien heeft genoemd.

Jullie hebben sowieso de lekkerste (en snelste) koffie. Beter dan Den Haag (maar volgens mij is dat niet zo moeilijk) en die op Amsterdam CS en Schiphol zijn ze ook niet zo heel spannend.

Ik geef bijna nooit mijn eigen naam. Ik verzin meestal iets bizars als ik in de rij sta, om te zien wat ze ervan maken en bij jou had ik die homojongen een keer die Tokio Hotel erop schreef (toen was ik ook de enige) en toen heb ik de maker het echt laten roepen
Ik snap de Carolien ook niet helemaal nee. Maar goed, het ligt eraan wie er werken natuurlijk, maar doorgaans zijn mijn collega's wel snel. In Den Haag is het echt crying with the cap on.
en 'Tokio Hotel' valt nog wel mee. Van de week had ik drie meisjes die, totaal zonder schaamte, wilden dat ik 'Belieber' op hun beker schreef.
Oud 31-03-2013, 22:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, ik vroeg er niet om ik zei dat hij wat moest verzinnen en toen vroeg hij mijn favoriete band/artiest supergrappig toen die dude 'Ehh.. Tokio Hotel?' riep, terwijl ik als enige naast hem stond

Belieber is wel heel triest
Oud 31-03-2013, 22:43
Verwijderd
Belieber ik voel me zo braaf nu, het komt op zon moment niet eens in me op om een andere naam te noemen al vind ik Carolien wel echt heel lelijk, maar dat komt omdat ik hetzelfde heet maar dan met -ine op t einde. Ik heb daar wel al eens gezien dat ze daar Veronique, Carla en Veronica van maakte.
Oud 31-03-2013, 22:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wist niet dat je zo heette! Ik vind allebei wel leuk maar niks voor mij.
Oud 31-03-2013, 22:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Je heet Carolienine?

Oud 31-03-2013, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Je heet Carolienine?

Hier moest ik echt te hard om lachen
Oud 31-03-2013, 23:14
Verwijderd
Oh wel dikke fuck blijkbaar, Project Runway is niet gewoon niet opgenomen, maar ze zijn blijkbaar gewoon gekapt met uitzenden. De site vermeldt gewoon het programma nog, evenals hun tv-gids op de site, de digibox geeft andere dingen. Handig
Oud 31-03-2013, 23:21
Verwijderd
Mwehhh, m'n bladerdeeghapjes zijn zwartgeblakerd Ik heb gewoon het recept aangehouden, maar blijkbaar ging de oven te hard ofzo.

Baal nu wel, voel me een slechte kokkin En we hebben niks te eten nu.
Oud 31-03-2013, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Je heet Carolienine?

ik verslikte me
Oud 31-03-2013, 23:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb trek in sushi. Al sinds ik voor het eerst sushi heb gegeten een paar weken terug. Het wordt nu een beetje irritant ik ken ook niemand die met mij sushi zou willen eten.
Oud 31-03-2013, 23:57
Verwijderd
ik heb zin in een kapsalon, maar mijn centjes zijn niet zo erg aanwezig in mijn broekzak
Oud 01-04-2013, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Ik heb trek in sushi. Al sinds ik voor het eerst sushi heb gegeten een paar weken terug. Het wordt nu een beetje irritant ik ken ook niemand die met mij sushi zou willen eten.
ik wil best sushi met je eten, maar mijn euries zijn ook een beetje op.
Oud 01-04-2013, 00:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Als we belasting terug hebben, zullen we dan sushi gaan eten?
Oud 01-04-2013, 00:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dan ga ik mee! Lekkah onbeperkt sushi stouwen!

Ik probeer trouwens al heel lang m'n moeder over te halen om es mee te gaan sushi eten, maar ze heeft een paar keer van die weeige supermarkt sushi op en vind nu dus alle sushi goor. Ze vreet ook zalm en haring en kibbeling enzo, en verder douwt ze normaal ook alles in d'r muil, dus waarom ze dit niet wilt snap ik verder niet echt.
Oud 01-04-2013, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Ze vreet... douwt.... in d'r muil...

sorry, ben beetje dronken
Oud 01-04-2013, 00:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Bij ons thuis doen we niet aan subtiel eten.

en gofferdomme, ik wil snacken, maar ik heb niks in huis. Gaaaaah!
Ik had nooit de wijn open moeten trekken, want van alcohol krijg ik trek in peuken en dat heb ik niet, dus wil ik vreten. Het leven is zo moeiluk!
Oud 01-04-2013, 00:44
Verwijderd
Waarom leeft niemand met me mee dat m'n hapjes verneukt zijn
Oud 01-04-2013, 00:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat zag ik niet joh!

Ja, superkut. Ovens zijn soms stomme dingen, dus ik heb inmiddels geleerd dat ik de kooktimer op 10 minuten voor de eigenlijke tijd zet, want bij mij fikte ook altijd alles aan.

*aai*
Oud 01-04-2013, 01:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Haring

Slaaptijd, morgenvroeg met mijn beste vriendin en haar kindje naar een clownshow (een vriend van me is de clown ), kusjes!
Oud 01-04-2013, 07:00
Verwijderd
Goedemorgen! Ik ben zo verkouden als wat
Oud 01-04-2013, 07:24
Verwijderd
Goedemorgen. Zou er geen 1-april-grap zijn of is hij zo geraffineerd dat ik niets doorheb?
Oud 01-04-2013, 07:27
Verwijderd
Oh wacht, ik zie hem al. Wat een lullige kutgrap zeg, Christus.
Oud 01-04-2013, 07:50
Verwijderd
Citaat:
Mwehhh, m'n bladerdeeghapjes zijn zwartgeblakerd Ik heb gewoon het recept aangehouden, maar blijkbaar ging de oven te hard ofzo.

Baal nu wel, voel me een slechte kokkin En we hebben niks te eten nu.

Citaat:
Ik eet binnenkort sushi met Ieke dat wordt mijn eerste keer.

Citaat:
Dat zag ik niet joh!

Ja, superkut. Ovens zijn soms stomme dingen, dus ik heb inmiddels geleerd dat ik de kooktimer op 10 minuten voor de eigenlijke tijd zet, want bij mij fikte ook altijd alles aan.

*aai*
Die van mij is een vermomd kernwapen en compleet onbetrouwbaar. Qua temperatuur mag je alleen op de thermometer er in vertrouwen en dan in gedachten houden dat dat met nucleaire energie wordt verwarmd. E'en minuut te laat = zwarte pizza hij is ook heel snel 160 graden terwijl hij op 100 staat en is ook dan niet stabiel ^^ de gebruiksaanwijzing voor mij oven is: nooit hoog zette en blijven kijken
Citaat:
Oh wacht, ik zie hem al. Wat een lullige kutgrap zeg, Christus.
Ik zou niet eens weten waar ik ervoor moet kijken.

En mijn comouter vertikt weer om op te straten. The Joy. Straks wegbrengen en intussen leven met tabletse typtyfus en dwarsliggerij.
Oud 01-04-2013, 07:55
Verwijderd
Citaat:
Ik zou niet eens weten waar ik ervoor moet kijken.
Dat is maar goed ook, ik denk niet dat je het echt zou kunnen waarderen.
Oud 01-04-2013, 08:04
Verwijderd
Hier op het forum of een algemene in de krant of?
Oud 01-04-2013, 08:05
Verwijderd
Sowieso waardeer ik aprilgrappen niet zo snel. Al had het HBVL wel een leuke een paar jaar geleden. Dat ze iemand zocht om de lichten uit te doen op het klaverblad in Lummen dat zijn van die lekker absurde dingen ^^
Oud 01-04-2013, 08:12
Verwijderd
Citaat:
Hier op het forum of een algemene in de krant of?
Forum.
Oud 01-04-2013, 08:16
Verwijderd
Dan weet ik er niks van en dan ga ik dat ook zo houden ^^
Oud 01-04-2013, 08:26
Verwijderd
Het vervelendste aan 1 april vind ik dat niemand je gelooft als je iets aan de hand zou hebben. Haha, ja, 1 april! De dochter van mijn nicht wordt vandaag 16. Het heeft wat voeten in de aarde gehad om de familie te overtuigen dat ze echt geboren was destijds.
En nog een voorbeeld, maar niet van 1 april. Mijn opa is een enorme grappenmaker. Toen hij een keer naast een trap lag in de tuin en mij zei hulp te gaan halen, geloofde ik hem eerst niet en ben uiteindelijk schoorvoetend naar binnen gegaan (ik was 10 ofzo) om te gaan vertellen dat opa naast de trap lag, maar dat ik dacht dat het een grap was.
Oud 01-04-2013, 08:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Godver, anders staat je vader ineens in je kamer "Ik moest je toch wakker maken?" Ja, maar niet zo vroeg, mafkees
Oud 01-04-2013, 08:36
Verwijderd
Citaat:
Het vervelendste aan 1 april vind ik dat niemand je gelooft als je iets aan de hand zou hebben. Haha, ja, 1 april! De dochter van mijn nicht wordt vandaag 16. Het heeft wat voeten in de aarde gehad om de familie te overtuigen dat ze echt geboren was destijds.
En nog een voorbeeld, maar niet van 1 april. Mijn opa is een enorme grappenmaker. Toen hij een keer naast een trap lag in de tuin en mij zei hulp te gaan halen, geloofde ik hem eerst niet en ben uiteindelijk schoorvoetend naar binnen gegaan (ik was 10 ofzo) om te gaan vertellen dat opa naast de trap lag, maar dat ik dacht dat het een grap was.
mijn zus moet naar de huisartsenpost nu. Volgens mij faket die troela alles
Oud 01-04-2013, 08:42
Verwijderd
En oh ja, dan heb je nog de situaties waarbij iemand al vanaf het begin zegt, ja donder op, het is 1 april. En dan begint de ander van nee, nee, echt niet en dit en dat. Om dan uiteindelijk te zeggen 'huhu' toch 1 april'

1 april is niet mijn meest favoriete datum ^^
Oud 01-04-2013, 08:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zou niet weten wat ik vandaag zou kunnen trollen. Ik zou finaal mijn spelling kunnen laten gaan, maar ja, obvious troll is obvious
Oud 01-04-2013, 09:04
Verwijderd
Mijn armband is bijna af, maar ik heb de elastiek een halve cm te hoog dichtgeknoopt. En dat losprutsen en lager krijgen is nog niet zo simpel.
Oud 01-04-2013, 09:10
Verwijderd
Toen ik nog op de basisschool zat, kregen alle leerlingen 31 maart een brief mee met de mededeling dat de plafonds 1 april geschilderd zouden worden. Of iedereen alsjeblieft een petje op zou willen zetten, zodat niemand verf in z'n haren kreeg. De dag eens hadden we allemaal braaf ons petje op en kwam de directer binnen met "1 april!!!"
Oud 01-04-2013, 09:12
Verwijderd
he LP, je veter zit los ;;;d:;D;
Oud 01-04-2013, 09:25
Verwijderd
Jongens welke kruiden vinden katten ook alweer vies? Er zijn nogal wat mensen bij ons nieuwe huis die katten hebben en ik vermoed dat die bij ons de tuin in komen, al heb ik daar niet zo'n zin in. En ik weet dat er een kruid is dat ze vies vinden ruiken maar weet niet meer welk.
Oud 01-04-2013, 09:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
he LP, je veter zit los ;;;d:;D;
Mongool

Mensen, dit wordt het jaar dat ik leer een omelet om te draaien zonder te vernachelen.
Oud 01-04-2013, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Jongens welke kruiden vinden katten ook alweer vies? Er zijn nogal wat mensen bij ons nieuwe huis die katten hebben en ik vermoed dat die bij ons de tuin in komen, al heb ik daar niet zo'n zin in. En ik weet dat er een kruid is dat ze vies vinden ruiken maar weet niet meer welk.

Volgens mij houden katten niet van citroengeur. Dus citroenmelisse, citroenverbena en citrusplanten zou je kunnen proberen.

En armband is gelukt, maar nu zit ie stiekem te strak, maar nu stikt hij er maar in
Oud 01-04-2013, 10:14
Verwijderd
goeiemorgen.

Oma is jarig. dus dalijk vlaai en koudbuffet enzo.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten