Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Jullie hebben sowieso de lekkerste (en snelste) koffie. Beter dan Den Haag (maar volgens mij is dat niet zo moeilijk) en die op Amsterdam CS en Schiphol zijn ze ook niet zo heel spannend. Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ffs, de zenders zijn weer aan het falen in het doorgeven van de gegevens aan de digiboxen. Project Runway staat standaard geprogrammeerd en nu kom ik er achter dat de aflevering van afgelopen woensdag ontbreekt. Bah! En het ergste is dat Telenet daar geen zak aan kan doen, want dat ligt bij de zenders zelf, dus ik kan wel tegen Telenet klagen, maar dat lost niks op.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en 'Tokio Hotel' valt nog wel mee. Van de week had ik drie meisjes die, totaal zonder schaamte, wilden dat ik 'Belieber' op hun beker schreef. ![]()
|
Oh, ik vroeg er niet om
![]() ![]() ![]() Belieber is wel heel triest ![]()
|
Verwijderd
|
Belieber
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik probeer trouwens al heel lang m'n moeder over te halen om es mee te gaan sushi eten, maar ze heeft een paar keer van die weeige supermarkt sushi op en vind nu dus alle sushi goor. Ze vreet ook zalm en haring en kibbeling enzo, en verder douwt ze normaal ook alles in d'r muil, dus waarom ze dit niet wilt snap ik verder niet echt.
|
Bij ons thuis doen we niet aan subtiel eten.
en gofferdomme, ik wil snacken, maar ik heb niks in huis. Gaaaaah! Ik had nooit de wijn open moeten trekken, want van alcohol krijg ik trek in peuken en dat heb ik niet, dus wil ik vreten. Het leven is zo moeiluk!
|
Dat zag ik niet joh!
![]() Ja, superkut. Ovens zijn soms stomme dingen, dus ik heb inmiddels geleerd dat ik de kooktimer op 10 minuten voor de eigenlijke tijd zet, want bij mij fikte ook altijd alles aan. *aai*
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
En mijn comouter vertikt weer om op te straten. The Joy. Straks wegbrengen en intussen leven met tabletse typtyfus en dwarsliggerij. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het vervelendste aan 1 april vind ik dat niemand je gelooft als je iets aan de hand zou hebben. Haha, ja, 1 april! De dochter van mijn nicht wordt vandaag 16. Het heeft wat voeten in de aarde gehad om de familie te overtuigen dat ze echt geboren was destijds.
En nog een voorbeeld, maar niet van 1 april. Mijn opa is een enorme grappenmaker. Toen hij een keer naast een trap lag in de tuin en mij zei hulp te gaan halen, geloofde ik hem eerst niet en ben uiteindelijk schoorvoetend naar binnen gegaan (ik was 10 ofzo) om te gaan vertellen dat opa naast de trap lag, maar dat ik dacht dat het een grap was. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen ik nog op de basisschool zat, kregen alle leerlingen 31 maart een brief mee met de mededeling dat de plafonds 1 april geschilderd zouden worden. Of iedereen alsjeblieft een petje op zou willen zetten, zodat niemand verf in z'n haren kreeg. De dag eens hadden we allemaal braaf ons petje op en kwam de directer binnen met "1 april!!!"
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jongens welke kruiden vinden katten ook alweer vies? Er zijn nogal wat mensen bij ons nieuwe huis die katten hebben en ik vermoed dat die bij ons de tuin in komen, al heb ik daar niet zo'n zin in. En ik weet dat er een kruid is dat ze vies vinden ruiken maar weet niet meer welk.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij houden katten niet van citroengeur. Dus citroenmelisse, citroenverbena en citrusplanten zou je kunnen proberen. En armband is gelukt, maar nu zit ie stiekem te strak, maar nu stikt hij er maar in ![]() |
![]() |
|
|