Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2013, 19:01
pixie
pixie is offline
*zwaai*
Oud 26-04-2013, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Absinthe was maar een paar maanden weg! En dat rellen, daar mag je niks over zeggen
Ptss, wel 8 maanden, ik vind dat meer dan een half jaar
Oud 26-04-2013, 19:02
Verwijderd
O, er staat een spotje op.

Ik vind het lief dat sterrenmeisje en Lisa weer herenigd zijn Maar nu moet ik gaan koken, want dat de oven al een kwartier voor niks aan staat kan ik niet aan mezelf verkopen.
Oud 26-04-2013, 19:03
Verwijderd
*terugzwaai*
Oud 26-04-2013, 19:07
Verwijderd
Citaat:
In ander brekend nieuws: vorige week heb ik kennis mogen maken met de bessenkoning, deze week heb ik hier de koning der knofloken.

[afbeelding]

Citaat:
Waarom is mijn ene hand zo glimmend

Citaat:
Cool! Spannend! Waar willen jullie gaan wonen?

En nee joh, Vld ftw. Ik doe daar vrijwilligerswerk, mijn familie woont er en veel vrienden, en je zit veel dichter bij de polders enzo. Ik ben de stad zo beu.

Opgraven heb ik nog niet gedaan, dat komt in september als het goed is (ein-de-lijk!). Ik heb 2 maanden in Sydney gezeten voor een cursus, daarna 5 maanden in Barcelona om naar dode paarden te kijken en straks moet ik weer 3 weken naar Frankfurt voor een cursus over dode paarden. Maar ik hou mezelf lekker bezig iig!

Jaaaa, is Absinthe er ook? Jeetje, dat had ik eigenlijk niet verwacht, dat zoveel mensen zouden blijven hangen. Wat leuk!
delft. wij zijn den haag nogal beu en met name de wijk waar we zitten. veel junken hier, en binnenkort nog meer want het dagcentrum van het leger des heils komt hier om de hoek gezellig naast de hoerenstraat.

zo dat zijn de locaties waar je wezen moet . quincy kom er maar in met je 'trekken aan een dood paard' grappen
wat doe je met die beesten, behalve kijken? snijden?
Oud 26-04-2013, 19:11
pixie
pixie is offline
Delft lijkt me ook wel fijn inderdaad, zeker als je een beetje uit de studentenbuurten wegblijft. Dat koor, man man man... Die mensen mogen ze van mij echt vandaag nog in de fik steken.
Naar is dat, als de buurt om je heen aftakelt. Hier hetzelfde. Weet niet of je over die schietpartij had gehoord, laatst? Dat was bij mijn buren

De paarden zijn al 10 miljoen jaar dood, dus ik kijk vooral naar de kiezen, want daaraan kan je het beste soorten herkennen en ook zien wat ze aten en dus in wat voor omgeving ze leefden. Niet alleen paarden trouwens, ook mastodonten en sabeltandtijgers en neushoorns en hertjes enzo. Alles wat 10 jaar geleden rond Barcelona leefde. Hiervoor werkte ik met fossiele muizenkiesjes, dus dit is wel wat leuker.
Oud 26-04-2013, 19:27
Turk February
Turk February is offline
Trimm Trabb naamzoek, weet je wat dat fragment van QI is, waarin Stephen Fry een definitie geeft van 't een of 't ander en het heel slecht uitlegt, waar hij dan op gewezen wordt door, ik geloof, Dara Ó Briain?
Oud 26-04-2013, 19:30
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Delft lijkt me ook wel fijn inderdaad, zeker als je een beetje uit de studentenbuurten wegblijft. Dat koor, man man man... Die mensen mogen ze van mij echt vandaag nog in de fik steken.
Naar is dat, als de buurt om je heen aftakelt. Hier hetzelfde. Weet niet of je over die schietpartij had gehoord, laatst? Dat was bij mijn buren

De paarden zijn al 10 miljoen jaar dood, dus ik kijk vooral naar de kiezen, want daaraan kan je het beste soorten herkennen en ook zien wat ze aten en dus in wat voor omgeving ze leefden. Niet alleen paarden trouwens, ook mastodonten en sabeltandtijgers en neushoorns en hertjes enzo. Alles wat 10 jaar geleden rond Barcelona leefde. Hiervoor werkte ik met fossiele muizenkiesjes, dus dit is wel wat leuker.
Doe je paleontologisch onderzoek?
Oud 26-04-2013, 19:34
Verwijderd
Citaat:

Omg, wat interessant.
Oud 26-04-2013, 19:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind het ook echt supertof inderdaad Once in a blue moon heb ik paleontologie ook nog overwogen, maar er stond duidelijk in de eisen dat je je talen goed moet spreken, dus toen ben ik maar afgehaakt
Oud 26-04-2013, 19:45
Verwijderd
Citaat:

haha gezellig wijkje
wow tien miljoen jaar! wat ongelooflijk dat dat bewaard is.
klinkt interessant!
Oud 26-04-2013, 19:47
Verwijderd
Volgens mij is het de eerste keer dat ik iemand "spreek" die dingen bestudeerd die ouder zijn dan de dingen die ik studeer . En ja, ik weet dat ze bestaan ik ben ze gewoon nog nooit tegen gekomen.
Oud 26-04-2013, 20:14
Carn
Carn is offline

Oud 26-04-2013, 20:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vind het ook echt supertof inderdaad Once in a blue moon heb ik paleontologie ook nog overwogen, maar er stond duidelijk in de eisen dat je je talen goed moet spreken, dus toen ben ik maar afgehaakt
Ik dacht steeds 'dit is niet het woord dat ik zoek', en inderdaad ik bedoelde dus archeologie
Oud 26-04-2013, 20:34
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik wil toch even snel hier posten om op te merken dat ik het gaaf vind dat Anneke hier weer eens is.
Oud 26-04-2013, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Ptss, wel 8 maanden, ik vind dat meer dan een half jaar
Ja, ik vind acht maanden ook meer dan een half jaar
Oud 26-04-2013, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Ik wil toch even snel hier posten om op te merken dat ik het gaaf vind dat Anneke hier weer eens is.
*omverkegel*

Reageer eens
Oud 26-04-2013, 20:39
Verwijderd
ik zoek een film. ja ik heb gegoogeld.

ik weet alleen nog dat er een jonge negerin in zat die gevangen was genomen door een psycho. Zij probeerde als een jekko te trainen om fit te blijven maar die gek gaf haar steeds spuitjes waardoor ze heel slap werd. Ik weet niet of ik het verzonnen heb maar volgens mij heette ze ook Naomi. En volgens mij was er ook nog een aspect met afgehakte voeten aanwezig. Het liep goed af met haar.
Oud 26-04-2013, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik vind acht maanden ook meer dan een half jaar
Ik bedoel dan klinkt het als meer
Oud 26-04-2013, 20:42
Verwijderd
Citaat:
ik zoek een film. ja ik heb gegoogeld.

ik weet alleen nog dat er een jonge negerin in zat die gevangen was genomen door een psycho. Zij probeerde als een jekko te trainen om fit te blijven maar die gek gaf haar steeds spuitjes waardoor ze heel slap werd. Ik weet niet of ik het verzonnen heb maar volgens mij heette ze ook Naomi. En volgens mij was er ook nog een aspect met afgehakte voeten aanwezig. Het liep goed af met haar.
Waren er meer meisjes? A la kiss the girls?
Oud 26-04-2013, 20:45
Verwijderd
aha, kiss the girls ja ik had het net gevonden.
Het zag er toch anders uit in mijn hoofd de plek waar ze gevangen werd gehouden.
Oud 26-04-2013, 20:47
Verwijderd
maar ik ga dat maar beter niet kijken geloof ik, dat soort dingen hebben te lang effect op mijn nachtrust
Oud 26-04-2013, 20:54
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
secret handshake
Woow, Pix!

Citaat:
Hoi s'meisje! op een ander forum waar ik zit, zit ook iemand met die Uieravatar, en dan moet ik nog altijd aan jou denken.

groetjes, Katje
O hai!

Citaat:
Nu hebben we dus TopDrop, sterrenmeisje en Absinthe weer terug. Het enige wat nog moet gebeuren is dat Stefenoot weer gaat rellen en dan zijn de DK-dagen van weleer compleet.

Citaat:
Iedereen heeft een andere naam. Dat is wel een beetje ingewikkeld. En ik ben al slecht in namen vrdmm.
Ik hou het simpel.
Oud 26-04-2013, 20:58
Verwijderd
Mijn avondeten is zo goeddddddddddddddddddddddddd. Pasta met pompoen, wortel, kip, ui, knoflook en geitenkaas. Het duurt even maar dan heb je ook wat
Oud 26-04-2013, 20:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Jongens, heeft hier iemand verstand van?
Spoiler

Ik wil weten of ik de volle mep moet betalen of in mijn recht sta, lang verhaal
Sann naamzoek?
Guys help plx: moet ik een bezwaarmail sturen met verzoek om een nieuwe rekening of heeft dat geen zin?
Enge verwarrende shit
Oud 26-04-2013, 21:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Mijn avondeten is zo goeddddddddddddddddddddddddd. Pasta met pompoen, wortel, kip, ui, knoflook en geitenkaas. Het duurt even maar dan heb je ook wat
Pompoen en knoflook is wel een bazencombinatie
Oud 26-04-2013, 21:03
Verwijderd
Citaat:
aha, kiss the girls ja ik had het net gevonden.
Het zag er toch anders uit in mijn hoofd de plek waar ze gevangen werd gehouden.
Ahw bietje sonde dat je er zelf achter was

Dat was wen van de eerste thrillers die ik keek
Oud 26-04-2013, 21:04
Miekje*
Miekje* is offline
Sterrenmeisje Vroeger heette ik miekiej10, wellicht dat je dat nog weet

En ik las iets over Delft. Delft
Oud 26-04-2013, 21:04
Verwijderd
Komende zondag rond vier uur gaan we ons logeerhondje halen
Oud 26-04-2013, 21:11
Verwijderd
En m'n voedingscentrumstats zijn vandaag ook through the roof Ondanks dat m'n lunch voornamelijk bestond uit chocola.

Mijn levensdoel is één dag alles in het groen hebben, dan kan ik vredig sterven.
Oud 26-04-2013, 21:13
Verwijderd
En ik heb vandaag mijn zusjes en zus uitgenodigd om met koninginnedag hier naar toe naar te komen en mijn zus komt niet en mijn jongste zusje misschien, maar het voelt zó luxe dat ik ze gewoon kan uitnodigen zonder datt ik na hoef te denken over "Oeh past dat wel of gaat dat wel en wat moeten ze dan meenemen en dan moet ik wel opletten dat we de was niet hebben hangen want dan past het niet meer." Zo fijn, ons nieuwe huis <3
Oud 26-04-2013, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Pompoen en knoflook is wel een bazencombinatie
Pompoen met geitenkaas vooral. Ik ben erg blij dat geitenkaas in de reprise mocht, want vroeger vond ik het niet te hachelen maar sinds vorige week is het mijn lievelings.

Citaat:
Guys help plx: moet ik een bezwaarmail sturen met verzoek om een nieuwe rekening of heeft dat geen zin?
Enge verwarrende shit
Ja, ik zou er wel iets van zeggen. Liefst telefonisch, dan is het meteen afgehandeld. Misschien is de rekening gewoon gestuurd door de assistente of de administratieafdeling? Ik zou het behandelen als misverstand, niet als conflict.
Oud 26-04-2013, 21:14
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
En m'n voedingscentrumstats zijn vandaag ook through the roof Ondanks dat m'n lunch voornamelijk bestond uit chocola.

Mijn levensdoel is één dag alles in het groen hebben, dan kan ik vredig sterven.
Hoe krijg je dat? Ik wil ook wel zo'n mooi tabelletje!
Oud 26-04-2013, 21:15
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Pompoen met geitenkaas vooral. Ik ben erg blij dat geitenkaas in de reprise mocht, want vroeger vond ik het niet te hachelen maar sinds vorige week is het mijn lievelings.
Heb je ook geitenkaas met koriander geprobeerd? Dan gaat je hoofd een beetje zo:
Oud 26-04-2013, 21:16
Miekje*
Miekje* is offline
Forumpapa *in armen springt*
Oud 26-04-2013, 21:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Ja, ik zou er wel iets van zeggen. Liefst telefonisch, dan is het meteen afgehandeld. Misschien is de rekening gewoon gestuurd door de assistente of de administratieafdeling? Ik zou het behandelen als misverstand, niet als conflict.
nee ze heeft de rekening voor me uitschreven waar ik bij zat en ik heb gezegd dat ik het daar niet mee eens was maar ze heeft hem toch meegegeven. Dus een misverstand is het geenszins, helaas.
Oud 26-04-2013, 21:22
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Forumpapa *in armen springt*
Haaaai. Pfoe, 19 alweer!
Oud 26-04-2013, 21:23
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Haaaai. Pfoe, 19 alweer!
Jaja, kleintjes worden groot
Oud 26-04-2013, 21:30
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Jaja, kleintjes worden groot
Maar alleen als je even niet oplet.
Oud 26-04-2013, 21:31
Miekje*
Miekje* is offline
Hmmm, ik heb een mooi patroon gevonden voor een boekentas, denk ik Het stofje dat ze gebruikt hebben is afstotelijk, maar het idee is wel gaaf. Lekker simpel. Ik denk dat de mijne van zwart canvas wordt, met een grijze voering
Oud 26-04-2013, 21:37
Verwijderd
Pompoen. Pompoenplanten. <3<3 POMPOENPAP.
Oud 26-04-2013, 21:40
Miekje*
Miekje* is offline
Pompoen <3 Ik moet nog ergens pompoenpitten hebben. Dit jaar maar weer eens een poging wagen om pompoenplanten in de tuin te poten.
Oud 26-04-2013, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Pompoen <3 Ik moet nog ergens pompoenpitten hebben. Dit jaar maar weer eens een poging wagen om pompoenplanten in de tuin te poten.
Jaaa, pompoenpitten.

En even iets heel anders, maar vinden jullie DAH een leuke forumer? Ik weet bij hem nooit of ik hem nou heel sympathiek of een beetje een engnek (dat zei TopDrop ergens in dit topic, dat woord ) vind.
Oud 26-04-2013, 21:45
Miekje*
Miekje* is offline
Ik lees bij engnek altijd en-g-nek
Oud 26-04-2013, 21:46
Miekje*
Miekje* is offline
En DAH valt mij niet echt op, dus ik sta vrij neutraal tegenover deze forumer.

Omg, ik leer net een nieuw Engels woord, namelijk 'bobbin' Wat een gaaf woord is dat.
Oud 26-04-2013, 21:46
Verwijderd
Ik en-gnek. Met de gn als in GNOE. Ik vind gnoe een leuk woord
Oud 26-04-2013, 21:49
Verwijderd
Oh hai Sterrenmeisje en ook nog TopDrop!
Oud 26-04-2013, 21:50
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Jaaa, pompoenpitten.

En even iets heel anders, maar vinden jullie DAH een leuke forumer? Ik weet bij hem nooit of ik hem nou heel sympathiek of een beetje een engnek (dat zei TopDrop ergens in dit topic, dat woord ) vind.
Ik heb het woord engnek niet in de mond genomen hoor
Verwijderd
Citaat:
Ik en-gnek. Met de gn als in GNOE. Ik vind gnoe een leuk woord
Ik ook. Sowieso, -gn-. Gnuiven. Gniffelen. Agnes. Gnaak. Gnospelen.
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Oh hai Sterrenmeisje en ook nog TopDrop!
Quis! Feest!
Topic gesloten

Regels voor berichten