Advertentie | |
|
![]() |
|
Hier trouwens de foto's die ik vorig jaar postte, waaronder het tweekoppige kalf
![]() En Etmakas, ik had toch iets uitgebreider/schokkender beeld verwacht ![]() Kusje hoor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Deze komen uit Liverpool, Engeland. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik las het in het museum, ja ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Omg, zo fijn, zomaar een dagje bij mijn ouders. En toffe avond bij een vriendin van het mbo gehad en daar heb ik rammelende eierstokken aan over gehouden. Zo'n leuk mooi kindje ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben bij mijn ouders en ga zo weer naar huis, omdat ik moet werken vanavond. Ik moet met de trein, maar op t laatste stuk is werk aan het spoor. Daardoor ben ik waarschijnlijk geen drie, maar vier uur onderweg. Nu maar hopen dat er verder geen achterlijke dingen zijn, want ik moet om twee uur beginnen met werken en moet eerst langs huis.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat kereltje van gisteravond, hij is bijna drie jaar oud en ik had m voor 't laatst een jaar geleden, minstens, gezien. Dus hij kende me echt niet meer. Maar hij kwam me gisteren knuffelen en ik mocht zijn tandenpoetsen want dat wilde hij graag en toen kreeg ik twee knuffels en een kusje want hij ging naar bed ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het is gewoon slecht dat die winkel gewoon onvindbaar is op hun site. Dat is als dat de AH XL in de Brusselse poort niet meer via AH.nl te vinden is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik haal niet meer veel fruit of veel verschillende verse dingen in huis want de kans is groot dat ik iets moet weggooien omdat ik niet zoveel kan eten. Als ik iets specifieks wil, ga ik het halen. Alleen ja, nu loop ik dus tegen een probleem aan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zit drie weken voor een cursus in een guesthouse, waar ik een kamer deel met een meisje wat ik hiervoor niet kende. Nou is ze een dagje weg en mijn to do list is als volgt: - uitslapen en heel hard snurken - mijn haar verven (verf zit er nu in) - heel hard muziek luisteren (mee bezig) - nagels knippen (ga ik zo doen) - wenkbrauwen epileren - domme serie kijken - skypen met mijn vriendje - misschien maar even naar buiten - en dan vanavond als ze er is weer even verder aan iets voor werk HA!
|
Verwijderd
|
Het was inderdaad veranderd, ze waren al om half 9 open
![]() Ik heb ook nog een matte topcoat bij het Kruidvat gevonden, en een neontopje bij de JBC. Daar heb ik waarschijnlijk een vrouw kwaad gemaakt. Ik stond in gedachten verzonken te wachten bij de kassa en ik kreeg opeens in de gaten dat ze boos naar me keek en ik besefte ook meteen waarom. Mijn gezicht stond op pure walging terwijl ik naar haar kind in een buggy staarde. Oeps ![]() ![]() En ik vind dat er een Europese richtlijn voor broeksmaten moet komen. In de JBC, die enkel kleren van hun eigen merk verkoopt, 3 verschillende broeken, 3 verschillende maten. 40 die goed zat, 42 te klein en een 44 te klein. The fuck. |
![]() |
|
Haha Mutant, dat heb ik ook wel eens. Dan zit ik in de trein te staren en opeens besef ik dat ik al een kwartier gefascineerd naar iemands kruis aan het kijken ben.
En dat matensysteem, gaarne! Nu wil ik geen broeken meer kopen in de Hennes omdat ik me daar dikker voel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik kan ook goed staren naar mensen zonder dat ik het in de gaten heb. En dan krijg je blikken, omdat je erg lang naar iemand onbewust keek. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ja, dat is een truukje dat veel merken toepassen, een maat kleiner in de kleding zetten dan de werkelijke maat zodat mensen zichzelf slanker vinden dan ze werkelijk zijn en dus vaker dat merk zullen kopen omdat ze zich er beter door voelen. Zelfde met bhs en cupmaten, vaak gaan ze gewoon een letter hoger, ook al is het niet zo, omdat het dan beter klinkt. Paar maanden geleden had ik ook wel een broekendrama bij Mexx, de ene maat 42 was met geen tien paarden dicht te krijgen, een andere broek maat 40 zakte van mijn kont. En dat is dan één merk gewoon. Ffs. Daar kun je toch helemaal niks mee. Ik neem nu al standaard 2 maten van alles mee naar de paskamer. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|