Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2013, 10:10
Verwijderd
Ik wil wel, maar ik breng mijn dagen al werkend door. En als ik niet hoef te werken, moet ik slapen omdat ik de volgende dag weer veel te veel moet doen.
Promoveren, hiephoi.
Advertentie
Oud 23-06-2013, 16:32
Verwijderd
Zo, tussen al het werken, studeren en stressen door heb ik even geshred. Ik was zo klaar met aan mijn bureau zitten, dat ik van shredden even mijn pauze heb gemaakt. Ging best lekker!
Nu even snel douchen en dan weer aan de slag

19/30
Oud 23-06-2013, 16:35
Nemo
Nemo is offline
Ik heb gisteren Evy les 14 gelopen Ik vond het wel zwaar omdat het heel hard waaide en soms ook regende, maar wel gered! Deze week dans ik 5 dagen, dus volgende week maar weer verder met Evy!
Oud 23-06-2013, 18:27
Verwijderd
sann, ik heb echt veel bewondering voor hoe je dit allemaal doet
Oud 24-06-2013, 19:41
Verwijderd
Les 13 gelopen en het ging best lekker. Wel moeilijk op gang komen in het koude weer... maar het begint wel ergens op te lijken.
Oud 24-06-2013, 23:53
Pancakes
Pancakes is offline
Ik heb nu al een tijd niet geshred en nou durf ik niet eens meer te posten dat ik weer verder ga, anders krijg ik the rage of Jillian (of Sanne ) over me heen
Oud 25-06-2013, 06:51
Verwijderd
Citaat:
Zo, tussen al het werken, studeren en stressen door heb ik even geshred. Ik was zo klaar met aan mijn bureau zitten, dat ik van shredden even mijn pauze heb gemaakt. Ging best lekker!
Nu even snel douchen en dan weer aan de slag

19/30
En succes met de drukte *aai*

Citaat:
Ik heb gisteren Evy les 14 gelopen Ik vond het wel zwaar omdat het heel hard waaide en soms ook regende, maar wel gered! Deze week dans ik 5 dagen, dus volgende week maar weer verder met Evy!

Citaat:
sann, ik heb echt veel bewondering voor hoe je dit allemaal doet
Thanks pip Maar het gaat me serieus behoorlijk makkelijk af

Citaat:
Les 13 gelopen en het ging best lekker. Wel moeilijk op gang komen in het koude weer... maar het begint wel ergens op te lijken.
Wh00p

Citaat:
Ik heb nu al een tijd niet geshred en nou durf ik niet eens meer te posten dat ik weer verder ga, anders krijg ik the rage of Jillian (of Sanne ) over me heen
Je gaat weer verder SUPERGOED

Ik heb eergisteren les 11 gelopen van Evy en gisteren met mama meegegaan met les 2 van haar, vanavond ga ik een willekeurig shredje doen en morgen les 12 dan
Oud 25-06-2013, 10:04
Verwijderd
Level 2 afgerond

Toch handig, zo'n thuiswerkdag

20/30
Oud 25-06-2013, 17:31
Verwijderd
Shred level 2 gedaan, maar ik vind nu alles random door elkaar toch een beetje irritant geloof ik, dus misschien begin ik wel gewoon opnieuw ofzo.
Oud 25-06-2013, 17:34
Verwijderd
En dan alles supermegaprostyle zodat ik in de volgende video van Lillian mee kan doen omdat ik beter ben dan Nathalie
Oud 26-06-2013, 01:20
Pancakes
Pancakes is offline
Citaat:

Je gaat weer verder SUPERGOED

Ik heb eergisteren les 11 gelopen van Evy en gisteren met mama meegegaan met les 2 van haar, vanavond ga ik een willekeurig shredje doen en morgen les 12 dan
Woopwoop gaat echt veel beter dan ik dacht, ik was gestopt bij 24/30 en nu weer opgepikt, level 1 en 2 achter elkaar en allebei natalie morgen level 3 voor de rest van de dagen en daarna killer buns

Wat is Evy?
Oud 26-06-2013, 08:03
Verwijderd
Wh00p lekker Pancakes Relaxed dat je het ook nog steeds bij kunt houden

Evy is hardlopen voor enorme n00bs met een conditie van 0 In 10 weken leert ze je 5 km (in een half uur) hard te lopen. Zijn gewoon mp3'tjes. 3 lessen per week moet je doen en je begint met 1 minuut hardlopen, 1 minuut wandelen en dat wordt steeds verder hardlopen en steeds minder wandelen tot je 30 minuten achter elkaar rent en als het goed is dus 5 km in het half uur loopt. Ondertussen draait ze slechte hitjes uit 2006 (tenminste, er is ook een programma uit 2011, die is vast hipper maar ik vind de slechte hitjes juist GENIAAL Ze heeft ook de baywatch tune in een van de lessen zitten ) om het leuker te maken. En slechte ballads en R&B als je mag wandelen om uit te puffen En ondertussen roept ze je toe dat je goed bezig bent en dat ze fier op je is enzo.
Oud 26-06-2013, 09:44
Verwijderd
Ik vroeg me al af waarom het zo'n oude muziek was, maar dat is dus omdat ik van jou de versie uit 2006 heb.

Als het meezit vanavond les 14 van Evy, en anders wordt het zaterdag.
Oud 26-06-2013, 09:50
Verwijderd
Ik heb net les 12 gelopen en ontdekt dat je op Runkeeper de GPS-fouten gewoon handmatig bij kunt stellen
Oud 26-06-2013, 12:08
Verwijderd
Wie rent met Evy en zijn jullie begonnen met 5 of 10 km? Ik had die van 5 gedownload maar die duurt maar 20 minuten? In de sportschool ren ik al langer aan een stuk dus ik zit te denken om meteen met 10 te beginnen.
Oud 26-06-2013, 12:11
Verwijderd
Dan heb je al een prima onditie dus zou ik met 10 beginnen ja.

Ik ga binnenkort verder met les 4 (van de 5 km). Eht. Éht. En ook met Jillian, hoewel level 2 van Ripped me al een beetje de keel begint uit te hangen.
Oud 26-06-2013, 12:27
Lorelei
Lorelei is offline
Jouw c doet het niet zo goed he?
Oud 26-06-2013, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Wie rent met Evy en zijn jullie begonnen met 5 of 10 km? Ik had die van 5 gedownload maar die duurt maar 20 minuten? In de sportschool ren ik al langer aan een stuk dus ik zit te denken om meteen met 10 te beginnen.
5-10 km begint met 30/35 minuten aan een stuk rennen, als je dat kunt zou ik dan dus daarmee beginnen. Anders bij bijv. week 8 van eerste Evy beginnen, dat is 2x een kwartier met twee minuten wandelen tussendoor.

Laatste weken Evy programma 0-5 zijn dit:

Oud 26-06-2013, 12:41
Verwijderd
Pffrt 30 min rennen Ik was al superFIER op mezelf dat ik 3 minuten kon rennen in les 3
Oud 26-06-2013, 12:42
Carn
Carn is offline
ik ga kijken of ik er nog een 10km kan uitkloppen vanavond of morgen
Oud 26-06-2013, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Pffrt 30 min rennen Ik was al superFIER op mezelf dat ik 3 minuten kon rennen in les 3
Oh dat moet bij 2006-versie al in les 1 Dan wel drie weken lang trouwens, en dan in les 9 is het 1-2-4-4-5 (met 1-2-3-3-1 wandelen tussendoor) en dan is het JEZUS KUTHOER WAT DOE JE, DRIE MINUTEN WAS DE AFSPRAAK
Oud 26-06-2013, 12:44
Verwijderd
Citaat:
ik ga kijken of ik er nog een 10km kan uitkloppen vanavond of morgen
Lekker
Oud 26-06-2013, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Oh dat moet bij 2006-versie al in les 1 Dan wel drie weken lang trouwens, en dan in les 9 is het 1-2-4-4-5 (met 1-2-3-3-1 wandelen tussendoor) en dan is het JEZUS KUTHOER WAT DOE JE, DRIE MINUTEN WAS DE AFSPRAAK
Ohja dat is ook zo. Ik heb ook de 2006 versie. Maar dan maar 1 keer.
Oud 26-06-2013, 12:49
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dan ga je te snel. Je hoeft niet te sprinten he.. 30 minuten is overigens best veel hoor, dat je dat niet in 1x kan snap ik wel.. maar meer dan 3 minuten moet je wel kunnen volhouden op een redelijk tempo
Oud 26-06-2013, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Ohja dat is ook zo. Ik heb ook de 2006 versie. Maar dan maar 1 keer.
Ja klopt, daarna wordt het steeds wat vaker drie minuten, maar dan weet je dat je drie minuten kunt dus dat is prima
Oud 26-06-2013, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Dan ga je te snel. Je hoeft niet te sprinten he.. 30 minuten is overigens best veel hoor, dat je dat niet in 1x kan snap ik wel.. maar meer dan 3 minuten moet je wel kunnen volhouden op een redelijk tempo
Je hebt een te positief beeld van een barslechte conditie popje
Verwijderd
Citaat:
Nee dan ga ik niet snel hoor. Heb gewoon eht een beroerde konditie, altijd al gehad.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Je hebt een te positief beeld van een barslechte conditie popje
Bedenk even tegen wie je het hebt he?
Oud 26-06-2013, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Bedenk even tegen wie je het hebt he?
Ja, jij loopt 5 km in het half uur Daar heb ik nog zeker 6 weken voor nodig.
Oud 26-06-2013, 12:53
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja, jij loopt 5 km in het half uur Daar heb ik nog zeker 6 weken voor nodig.
Niet aan een stuk.. zitten toch meestal wel 1 of 2 pauzes in
Oud 26-06-2013, 12:53
Verwijderd
Maar als je zegt dat 3 minuten op een redelijk tempo vol te houden is dan heb je dus een vertekend beeld bij barslechte conditie. Internet staat vol met mensen die level 1 van Evy meerdere keren deden voor ze 'm konden. Dan heb je het wel heel slecht voor elkaar, maar toch.
Oud 26-06-2013, 12:55
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Maar als je zegt dat 3 minuten op een redelijk tempo vol te houden is dan heb je dus een vertekend beeld bij barslechte conditie. Internet staat vol met mensen die level 1 van Evy meerdere keren deden voor ze 'm konden. Dan heb je het wel heel slecht voor elkaar, maar toch.
Nou ja.. ik bedoel dit niet onaardig naar jullie toe he, begrijp me niet verkeerd.. maar ik snáp dat niet. Niet omdat ik niet snap dat je een barslechte conditie kunt hebben.. maar ik snap niet hoe ik 8 jaar ziek thuis heb kunnen zitten en dan nog steeds een (veel?) betere conditie kan hebben dan die mensen
Oud 26-06-2013, 12:56
Lorelei
Lorelei is offline
En dan is mijn conditie dus nog absoluut matig
Oud 26-06-2013, 12:57
Verwijderd
Ik denk dat het vooral dikkerdjes zijn, bind de kilo's die jij en ik verschillen eens op je rug en probeer het dan eens En voor echte fatty's kun je er dan nog 30 kg bij doen.
Oud 26-06-2013, 12:58
Verwijderd
En ik vermoed dat de mensen die Evy les 1 niet kunnen ook voor alles de auto pakken enzo, dan kun je beter ziek thuis zitten, bij wijze van spreken.
Oud 26-06-2013, 12:59
Verwijderd
Maar goed, overmorgen begin ik aan week 5, wh00p En in november ren ik 10 km
Oud 26-06-2013, 13:00
Verwijderd
Ik denk dat het ook een kwestie van basisonditie is. Weet niet of daar een woord voor is. Sommige mensen zijn gewoon "van nature" sportiever aangelegd. Ik ben niet dik, als kind ook niet, maar ik haalde toen al met veel pijn en moeite een voldoende voor de piepjestest.
Oud 26-06-2013, 13:02
Verwijderd
Citaat:
5-10 km begint met 30/35 minuten aan een stuk rennen, als je dat kunt zou ik dan dus daarmee beginnen. Anders bij bijv. week 8 van eerste Evy beginnen, dat is 2x een kwartier met twee minuten wandelen tussendoor.

Laatste weken Evy programma 0-5 zijn dit:

[afbeelding]
Oja, ik zie het! Ik denk dat ik met week 7 begin dan, blessure-wise.
Oud 26-06-2013, 13:07
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik denk dat het vooral dikkerdjes zijn, bind de kilo's die jij en ik verschillen eens op je rug en probeer het dan eens En voor echte fatty's kun je er dan nog 30 kg bij doen.
Ja dat is waar. Ik heb een keer geprobeerd te fietsen in nijmegen terwijl ik m'n backpack op had (toen ik ging verhuizen) en dat was, met name berg op, wel echt zwaar kut

Nou ja, nogmaals.. ik bedoel het niet onaardig. Het voelt alleen zo vreemd dat gezonde mensen een minder goede conditie hebben

Toen ik voor het eerst ging hardlopen in Utrecht nog liepen we meestal ongeveer dezelfde route:
Beginnen vanaf het viaduct, 2e daalseweg af, egelantiersstraat in, Marnixstraat oversteken, naar rechts langs het park, a'damsestraatweg oversteken, hermannius elconniusstraat helemaal, dan naar links, a'damsestraatweg oversteken, langs het julianapark op de julianaparklaan, onder het spoor door, vlampijpstraat, Marnixstraat oversteken, weer onder het spoor door (langs station zuilen), seringstraat/bremstraat in, en dan de 2e daalseweg weer helemaal terug tot het viaduct. Dat is ongeveer 5 km en in het begin deed ik daar dan 40 of 45 minuten over. Maar nu gaat dat dus inderdaad wat sneller.

De eerste keer moest ik gaan lopen op de egelantiersstraat, de julianaparklaan en de seringstraat. En de tweede keer ook. Maar de derde keer haalde ik het al aan een stuk door tot de hermannius elconniusstraat, toen heb ik die hele straat gelopen want ik was dood en vervolgens weer gerend tot station zuilen. Dus ik vond dat het ook nog best wel snel verbeterde.

Citaat:
Ik denk dat het ook een kwestie van basisonditie is. Weet niet of daar een woord voor is. Sommige mensen zijn gewoon "van nature" sportiever aangelegd. Ik ben niet dik, als kind ook niet, maar ik haalde toen al met veel pijn en moeite een voldoende voor de piepjestest.

Ja voor ik ziek werd was ik inderdaad wel sportief en energiek en zo
Oud 26-06-2013, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Toen ik voor het eerst ging hardlopen in Utrecht nog liepen we meestal ongeveer dezelfde route:
Beginnen vanaf het viaduct, 2e daalseweg af, egelantiersstraat in, Marnixstraat oversteken, naar rechts langs het park, a'damsestraatweg oversteken, hermannius elconniusstraat helemaal, dan naar links, a'damsestraatweg oversteken, langs het julianapark op de julianaparklaan, onder het spoor door, vlampijpstraat, Marnixstraat oversteken, weer onder het spoor door (langs station zuilen), seringstraat/bremstraat in, en dan de 2e daalseweg weer helemaal terug tot het viaduct. Dat is ongeveer 5 km en in het begin deed ik daar dan 40 of 45 minuten over. Maar nu gaat dat dus inderdaad wat sneller.
Waarom om het park heen?
Oud 26-06-2013, 13:22
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Waarom om het park heen?
Had met openingstijden te maken. Okt-maart is het park maar tot 17.00 uur open.
Oud 26-06-2013, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Had met openingstijden te maken. Okt-maart is het park maar tot 17.00 uur open.
Oh zo, dat wist ik niet eens. Nu is het wel open toch?
Oud 26-06-2013, 13:25
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh zo, dat wist ik niet eens. Nu is het wel open toch?
Ja, tot 9 of 10 uur 's avonds geloof ik.
Oud 26-06-2013, 13:41
Verwijderd
WTF umberto, woon jij in Utrecht?
Oud 26-06-2013, 13:49
Verwijderd
Citaat:
WTF umberto, woon jij in Utrecht?
nee
Oud 27-06-2013, 09:13
Verwijderd
Haha OMG Mijn vader is gestart met shredden!! Mijn moeder was al eerder begonnen en heeft nu mijn vader aangestoken en mijn vader is ineens super fanatiek

Ik vind het zo goed! Hij kon echt wel wat beweging gebruiken, dus dit is zo'n goede stap (hoe belachelijk ook)
Oud 27-06-2013, 09:15
Verwijderd
Wat goed Mijn moeder whatsappte gister heel trots dat ze les 3 van Evy in d'r eentje had gedaan
Oud 27-06-2013, 10:34
Verwijderd
godverdomme zo is het een plaag aan het worden die zich langzaam uitspreidt over Nederland.
Oud 27-06-2013, 12:28
Pancakes
Pancakes is offline
Citaat:
Wh00p lekker Pancakes Relaxed dat je het ook nog steeds bij kunt houden

Evy is hardlopen voor enorme n00bs met een conditie van 0 In 10 weken leert ze je 5 km (in een half uur) hard te lopen. Zijn gewoon mp3'tjes. 3 lessen per week moet je doen en je begint met 1 minuut hardlopen, 1 minuut wandelen en dat wordt steeds verder hardlopen en steeds minder wandelen tot je 30 minuten achter elkaar rent en als het goed is dus 5 km in het half uur loopt. Ondertussen draait ze slechte hitjes uit 2006 (tenminste, er is ook een programma uit 2011, die is vast hipper maar ik vind de slechte hitjes juist GENIAAL Ze heeft ook de baywatch tune in een van de lessen zitten ) om het leuker te maken. En slechte ballads en R&B als je mag wandelen om uit te puffen En ondertussen roept ze je toe dat je goed bezig bent en dat ze fier op je is enzo.
Level 3 was stiekem wel even zweten, maar ging goed

Oei, dat klinkt nog best leuk
Oud 27-06-2013, 12:29
Pancakes
Pancakes is offline
Ik had vanochtend net m'n shred erop zitten, even onderuit zakken en de tv aan: Jillian op TellSell

Regels voor berichten