Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De regels zijn wel wat minder relaxed dan DUO doet voorkomen ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Stel dat je een berichtje krijgt van een goeie vriendin waarvan haar zusje jaar in jaar uit in het ziekenhuis ligt. Het zusje krijgt voor de zoveelste keer nieuwe longen en moet naar een ziekenhuis aan de andere kant van het land. Hoe reageer je op zo´n berichtje, want alleen beterschap is toch wel een beetje meh.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En ik dacht misschien ga ik bijlenen in de maanden dat het collegegeld wordt afgeschreven, want ik vind het uitermate jammer dat dat niet maandelijks is maar verspreid over 6 maanden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik niet, ik zou mijn kind ook, binnen de grenzen van het redelijke en haalbare, financieel bij staan zodat ze niet krom hoeven te liggen om een of andere dure lening.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn ouders hielpen me (collegegeld en een deel van de huur) en daarbuiten hoefde ik ook echt niet bij ze aan te kloppen, op voorwaarde dat ik m'n studiepunten haalde en op een gegeven moment dat ik ernaast ging werken. Na 4 jaar werkte ik en kon ik zelfstandig redelijk met geld om gaan en toen moest ik het zelf gaan doen. Toen was ik 22. Anders had ik of veel meer bijgeleend terwijl m'n ouders het makkelijk kunnen missen, of was ik nooit op kamers gegaan, en dat laatste moedigden mijn ouders juist heel erg aan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oja, en ik heb 1 jaar maximaal geleend, á 850 p/m ofzo.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
ik zie het straks! moet even weg! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zo. Nu mag ik lekker de hele middag niks meer doen. In de tuin zitten met een boek en weer verbranden, zal het wel worden! En omgomg, ik krijg helemaal de kriebels van alleen het idee al dat we MISSCHIEN de logeerfik overnemen
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|