Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik had een 4,9. Best raar ik heb me helemaal kapot geleerd voor 5tiende hoger. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb een heel laag cijfer voor m´n toets NL gehaald, een fucking 5,8 wtf???!!! Die toets ging voor m'n gevoel heel goed. Nou, het is wel een voldoende, maar ik ga er nu maar echt vanuit dat ik die andere toetsen niet heb gehaald want dat ging erg moeizaam en kut.
Ik ben dus te dom voor het hbo ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Jezus, het was gewoon een tekst lezen en vragen beantwoorden, dan ben je ook wel een dombo als dat niet eens lukt hoor. Nou weer een illusie armer. Even zm en alles plegen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja, een tijd terug ook al eens gedaan, toen een citroencheesecake oid. Dit is 't enige wat ik voor d'r kan doen waar ze iets aan heeft, dus dan doe ik dat maar eens in de zoveel tijd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sadye, je moet van je ouders andere vakken nemen? Als je je jaar overdoet met dezelfde vakken, is de kans groter dat je volgend jaar wel slaagt, want je kent de leerstof al en hebt meer tijd om hem te begrijpen, leren en gebruiken.
Ik ben in het 4e blijven zitten op iets van 5 vakken, het jaar er op had ik voor alles schitterende punten, ook die 5 zakvakken. Op twee andere vakken opeens na, maar dat lag echt niet aan de leraar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, maar dat moet van de school. Mijn ouders willen dat ik deze vakken aanhoud. Zelf wil ik wel fa in gs veranderen, Want fa was zo moeilijk. Nee dit ligt aan de school. ik heb elk jaar problemen met die school. ik kan zo een verhaal typen erover wat ze verkeerd doen enzo. |
![]() |
|
|