| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ha, had ik even geluk! In de taxi naar huis bedacht ik me dat ik mijn sleutel was vergeten. Vriendinnetje die reservesleutel heeft stond op het punt te vertrekken maar was gelukkig nog net thuis!
Nu is het time to relax. Even helemaal alleeeeeen
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Godver, waarom heb ik ook alweer ingestemd met een dienst morgenochtend en maandag?
De volgende keer zeg ik echt nee, want ik ben helemaal verrot. En ik heb geen zin in gillende vrouwtjes die niet weten dat ze hun speeksel moeten doorslikken of heel de tijd hetzelfde vragen en mannetjes die naar je borsten en billen grijpen Gelukkig ga ik dinsdag naar het Teylers
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
maar ja, voorspelbaar, maar als je bent ingelopen, weet je nog niks!Ik heb nu de app
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
net als de Wie is Tim-app van vorig jaar.Ja, er komt nog drama met die moeder uit onverwachte hoek komt er ook nog wat btw! Ik had in ieder geval een flink wtf-momentje.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maar nee, al is het natuurlijk allemaal nog mogelijk, want het is Meerdijk, jwz.
![]() |
|
|