Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik val de afgelopen dagen steeds s middags voor een uur of drie in slaap. En ik slaap s nachts helemaal niet heel weinig (ook niet superveel maar gewone hoeveelheden). Ik weet niet precies wat m'n lichaam wil met al dat slapen maar ik vind het wel prima geloof ik. Even van genieten en aan toegeven zolang het kan.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik dacht, kom, laat ik weer eens koken, in plaats van salades maken. Nu heb ik het snikheet van naast het gasfornuis staan met drie brandende pitten
![]() ![]()
|
Ik bedacht gisteren trouwens ook dat het soortvan geplande tripje naar Venetië (Biennale!) in het najaar waarschijnlijk niet door kan gaan als ik die bijstand niet krijg
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Omdat ik dat niet lekker vond lopen en ik vond de saaie dochter wel grappig. |
![]() |
|
Grrrmbbl, ik zie net dat 2 vrienden van me me duizent keer gebeld hebben, maar mijn telefoon maakt geen geluid dus dat hoor ik niet. Overigens weten die vrienden dat en heb ik ze al 1 miljoenmiljard keer verteld dat ze me niet moeten bellen maar een berichtje moeten sturen.
Ik HAAT bellen. echte keiharde HAAT. en berichtjes zijn duizent keer handiger, want dan weet ik meteen wat er aan de hand is. Maar nee hoor, denk maar niet dat ze naar me luisteren. en dan achteraf gaan zeiken dat ik m'n telefoon niet opneem. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik weet dat het mss stom is, maar ik kan er niet tegen als ik mensen uitleg dat ik iets vervelend vind en dat ze 't dan alsnog doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
We hebben een speciale fb-groep en daar hebben we 't er al over gehad en ik heb als laatste gepost 'dus jullie 2 gaan mee?'. Post dan 'ja' of 'nee', dan is't klaar. Srsly, ik word echt supernerveus van bellen. Maar echt heel erg. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ondertussen vind ik de quiz ook gewoon best leuk, en Philip Freriks maakt het ook al iets minder een kutprogrammaatje. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Maar vertel es, hoe voelt z'n baard?
|
![]() |
|
|