Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2013, 10:25
Verwijderd
Of nou ja eigenlijk nu werken, morgen pas Brussel
Advertentie
Oud 05-12-2013, 17:08
Verwijderd
Vanmorgen eindelijk weer eens iets gedaan: Ripped level 1. Hopelijk houd ik het vol.
Oud 05-12-2013, 17:52
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ripped 9/30. Nu met 'echte' gewichten en ik moet zeggen: dat is toch wel fijner. Behalve dat ik dan niet de keus heb voor lichte gewichten, maar ja, ik ben toch geen mietje!!!
Nu last van mijn buikspieren en pizza aan het eten.
Oud 05-12-2013, 19:49
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Omdat je soms een beetje in het niet valt tussen als die fanatiekelingen, wil ik je even zeggen dat je goed bezig bent
Awhhh
Ik heb me aan mijn voornemen gehouden: vandaag een stapje hoger! 1km op 4, 1km op 5, 1km op 7, 1km op 8 (potdomme wel héél veel zwaarder dan 7), 2km op 4 en 1km op 1. Morgen naar mijn ouders dus een paar dagen niet hometraineren, daarentegen wel wandelen en écht fietsen.
Oud 06-12-2013, 20:04
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ripped 10/30! Met meer dan de helft als gevorderde, maar ook 1 oefening tussendoor op adem moeten komen omdat ik niet meer kon. Maar da's al weer beter dan gisteren!
Oud 07-12-2013, 20:27
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ennn omdat ik niet zomaar opgeef heb ik net 11/30 gedaan. Vanochtend moest ik slepen met zakken potgrond in de tuin, dus had ik geen tijd om te gaan lopen. En na het avondeten zat ik te puzzelen (heerlijk kneuterig zo in de winter) en toen bedacht ik me dat ik nog niet gesport had en toen heb ik mezelf toch naar boven gesleept voor Ripped. Woehoe!
Oud 08-12-2013, 12:35
Verwijderd
Ik heb vannacht gedroomd dat ik gestart was met Ripped. Was dat een teken, Jiliian ?
Oud 08-12-2013, 15:20
Hawahaai
Hawahaai is offline
@ Lieveheersbeest: wie weet...

Ik heb vanmiddag 7,1 km gelopen, omdat ik gisteren niet heb gelopen. Even mijn armspieren rust geven. Die voel ik behoorlijk bij level 2 van Ripped... die table en daarna het opdrukken-met-been-opzij... pffff.
Oud 08-12-2013, 22:54
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Mijn lage rugpijn icm pijnlijke benen gaat niet weg . Sowieso besloten te stoppen met body revolution want t komt vast door die rare bewegingen .. jammer maarja. Als pijn weg is ga ik wel weer wat anders doen
Oud 09-12-2013, 10:55
Hawahaai
Hawahaai is offline
Jammer, WishfulDreaming... Goed opletten met blessures, daar kun je lang last van hebben.

Ik heb 4,2 km op rustig tempo gelopen vanochtend, want ik kwam net van de tandarts en ik wist niet of het kwaad kon. Morgen doe ik wel weer fanatieker.
Oud 10-12-2013, 17:53
Hawahaai
Hawahaai is offline
12/30! Mijn vriend zei dit weekend dat mijn buik wat strakker begint te worden, dus dat geeft extra goede moed!
Oud 11-12-2013, 14:14
Verwijderd
Koud Volgende x ga ik met handschoenen, serieus
Oud 11-12-2013, 15:04
Verwijderd
Als je hard genoeg loopt gaat de kou vanzelf weg!
Oud 11-12-2013, 16:14
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Koud Volgende x ga ik met handschoenen, serieus
Nu al? Wat doe je dan als het echt koud wordt?
Oud 11-12-2013, 16:58
Verwijderd
Wow, wtf, ik loop al weken met handschoenen

Edit: oh wacht, dit is niet het saaitopic

Dan zal ik maar zeggen dat Ripped level 1 4/7
Oud 11-12-2013, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Nu al? Wat doe je dan als het echt koud wordt?
Niet meer gaan

Ik ben een enorme koukleum En het was 3 graden
Oud 11-12-2013, 17:40
Hawahaai
Hawahaai is offline
Haha, dat is inderdaad ook een oplossing! Maar je bent zo goed bezig, je laat je toch niet tegenhouden door een beetje kou?
Oud 11-12-2013, 20:23
Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, ik heb weer 1650 meter gezwommen. ging lekker!
Oud 12-12-2013, 07:05
WishfulDreaming
Ik mis sporten maar ook weer niet want mn avonden zijn weer vrij.

Eindelijk erachter dat pijnstillers werken, en morgen naar de fysio
Oud 12-12-2013, 08:59
Neko*
Neko* is offline
Ik ben erachter dat het niet helemaal aan body revolution lag, maar ook gewoon aan het feit dat ik de afgelopen tijd (en helaas ook de komende tijd) gewoon ernstig druk ben. En ik vind 's avonds sporten echt verschrikkelijk, waardoor ik me er gewoon niet toe kan zetten. Zo af en toe doe ik nog wel een keer shredden (als mijn ochtenden rustig/vrij zijn), maar ik ga pas in mijn kerstvakantie weer echt beginnen. Ik ben nu zelfs ziek aan het worden, zo druk als ik ben. HET SPIJT ME. Zo wordt dit topic wel een beetje erg rustig!
Oud 12-12-2013, 14:16
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb de afgelopen dagen niet gefietst Ik had het druk (voor mijn doen) en sinterklaasweekend waar mijn twee neefjes van 1 en 3 ook waren had me behoorlijk gesloopt. Maar dat is eigenlijk geen excuus. Het spijt me! Vandaag heb ik buiten een stukje gewandeld, ongeveer een kilometer (super lekker weer!!)
Oud 12-12-2013, 18:12
Hawahaai
Hawahaai is offline
Wat een excuses (kuch, smoezen), mietjes!

13/30. Ik ben level 2 nu wel beu.... nog 1 keer en ik ben er vanaf. Ik ben heel slecht in mountain climbers en squat trusts. Ik vroeg me af waar dat door kwam en ontdekte vandaag dat als ik goed op mijn ademhaling let, de mountain climbers best vol te houden zijn. Morgen dus kijken of ik ook die squat trusts vol kan houden, mooi streven voor de laatste keer level 2.
Oud 12-12-2013, 23:14
Verwijderd
Ik vond level 2 best leuk. Level 3 werd ik ontzettend chagrijnig van, misschien dat ik hem deze keer gewoon oversla. Level 4 is juist weer cool.
Oud 13-12-2013, 05:27
Hawahaai
Hawahaai is offline
Op zich is level 2 wel oké, maar ik kan er niet zo goed tegen als ik iets niet kan of niet vol kan houden . En nu ben ik wel benieuwd naar level 3...
Oud 13-12-2013, 09:58
Verwijderd
ZO JEZUS GENOEG WEEKDIERENGEDRAG TIJD OM DINGEN TE DOEN
Oud 13-12-2013, 10:14
WishfulDreaming
Iets met een wervel en gelei eromheen, waarschijnlijk heb ik iets te fanatiek buikspieroefeningen gedaan

Aangepaste stoel op t werk, Jezus ik voel me ineens oud
Oud 13-12-2013, 10:34
Verwijderd
WTF Liek

42/90 Op naar week 7

Ik ga 62 kg niet halen voor 31 december, ik doe tegenwoordig twee weken over een kilo verliezen en ik wil niet onder de 1500 kcal gaan zitten want dat vind ik freaky. Jammer maar helaas, dan maar in januari
Oud 13-12-2013, 10:41
WishfulDreaming
Ik denk dat je sowieso wel trots op jezelf kunt zijn
Oud 13-12-2013, 10:45
Verwijderd
Hehehe ja I know, maar 31 december was zo'n mooie datum. Nou jaaa, lekker belangrijk
Oud 13-12-2013, 10:45
Verwijderd
Ben ik nu klaar als ik klaar ben met body revolution
Oud 13-12-2013, 10:46
Verwijderd
En dan Jillian mailen met foto's en vragen of ik mee mag doen in d'r volgende video Lijkt me geniaal.
Oud 13-12-2013, 10:47
Verwijderd
Citaat:
En dan Jillian mailen met foto's en vragen of ik mee mag doen in d'r volgende video Lijkt me geniaal.
Doen!
Oud 13-12-2013, 19:19
Hawahaai
Hawahaai is offline
14/30 level 2 af, en ook nog alles volgehouden. Het ligt echt aan mijn ademhaling... ik heb level 3 bekeken en dat wordt nog wat... maar morgen ga ik weer lopen.
Oud 14-12-2013, 15:03
Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, toch nog een stukje gelopen
Oud 15-12-2013, 12:13
Hawahaai
Hawahaai is offline
15/30, level 3 dus. Pffff. Soms moest ik zelfs pauze nemen bij de beginnersmoves.
Het komt goed, het komt goed, het komt goed (moet ik mezelf nu even voorhouden)...
Oud 15-12-2013, 12:47
WishfulDreaming
Rug/been is redelijk over, ik ga weer sporten maar niet body revolution en ik ga ook niet meer hier posten, dus succes allemaal
Oud 16-12-2013, 08:46
Hawahaai
Hawahaai is offline
^ Jammer! Hopelijk blijft je blessure weg.

Ik heb vandaag hetzelfde rondje gelopen als zaterdag en ik merkte nu dat ik stiekem toch best wel spierpijn heb van level 3... in mijn bovenarmen en bovenbenen vooral
Oud 16-12-2013, 08:54
Neko*
Neko* is offline
Waarom ga je niet meer posten, WhisfulDreaming?
Oud 16-12-2013, 11:54
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb gisteren weer een stukje gewandeld, ongeveer een kilometer. Vandaag komt pappa en die heeft een fiets voor me op de kop getikt Dus dan kan ik op een échte fiets gaan oefenen en hopelijk zo snel mogelijk de scootmobiel de deur uit doen. Ik wilde eerst zeggen vanaf 2014 geen scootmobiel meer, maar dat is misschien niet realistisch. Mijn streven wordt eind januari.
Oud 16-12-2013, 14:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zo Snebbel, volgens mij gaat het echt heel goed met je, of niet? Dat je zo snel van dat ellendeding al af bent (het lijkt nog maar een paar maanden geleden dat je hem kreeg) en nu zelfs al écht wil gaan fietsen, gaaf man pas alleen op dat je jezelf niet te hard pusht!
Oud 16-12-2013, 15:49
WishfulDreaming
Citaat:
Waarom ga je niet meer posten, WhisfulDreaming?
Ik vind alleen t posten wat ik gedaan heb niet zo boeiend meer, het motiveerde me echt dat o.a. jij ook bodyrev deed maar nu hou ik t gewoon voor mezelf. ben het forum ook (weer) zat
Oud 16-12-2013, 19:33
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik vind alleen t posten wat ik gedaan heb niet zo boeiend meer, het motiveerde me echt dat o.a. jij ook bodyrev deed maar nu hou ik t gewoon voor mezelf. ben het forum ook (weer) zat
Ah, ja, ik snap het wel. Jammer hoor, ik hoorde juist graag over bodyrev, voor als ik dat op den duur weer een keer ging doen.
Oud 16-12-2013, 19:36
Neko*
Neko* is offline
Oh, en ik wilde het hier toch nog even posten: ik had vandaag laatste keer passen van mijn trouwjurk, en daar viel gelijk in op dat ik was afgevallen. Hij was niet te klein geworden, maar hij sloot nu gewoon nét een beetje netter aan zo hier en daar. Helemaal tof. En mijn broertje zei vorige week ook al dat het echt wel opviel dat ik afgevallen was en dat ik er zo goed uit zag.

Geeft goede echt moed om het straks weer op te pakken en de rest van de kilo's en vetkwabbels er nog af te werken.
Oud 16-12-2013, 19:52
Verwijderd
Vandaag naar de bus gelopen. Donderdag weer s zaalvoetballen, een halfuurtje zweten.
Oud 17-12-2013, 10:19
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Zo Snebbel, volgens mij gaat het echt heel goed met je, of niet? Dat je zo snel van dat ellendeding al af bent (het lijkt nog maar een paar maanden geleden dat je hem kreeg) en nu zelfs al écht wil gaan fietsen, gaaf man pas alleen op dat je jezelf niet te hard pusht!
Vorig jaar, toen ik hetzelfde had, was ik er veel sneller vanaf. Toen heb ik denk ik twee maanden erin rondgereden, nu al een half jaar en ook de tijd voordat ik in een scootmobiel kon was veel langer. En eigenlijk staat het een beetje stil nu dus ik hoop dat het helpt om mezelf een doel te stellen. Maar mijn pa zei gisteren (alsof ie geroken had dat ik had gezegd dat mijn doel is om eind januari van het ding af te zijn) dat ik nu niet moet zeggen dat ik over vier weken het ding weg doe. 'Ga nou eerst maar eens rustig wat oefenen en doe je scoot weg op het moment dat het kan.'
Gisteren was een drukke dag dus ik heb niet echt geoefend, maar wel even de fiets uitgeprobeerd, 50 meter ofzo Het is nog onwennig en ik zwabber wat maar pap heeft het zadel nog wat lager gezet zodat ik makkelijk mijn voet op de grond kan zetten dus hopelijk is het nu iets minder eng. Ik hoop dat ik een vriendin kan strikken om een klein stukje met me te fietsen. Ik durf niet zo goed alleen Oh en gister trouwens ook veel trappen gelopen. Mijn pap snapte niet hoe de trappen in de flat in elkaar zitten en dat zit hem dan enorm dwars dus we hebben alles gelopen en uitgetekend Oh en ik word ook steeds lichter -2kg sinds augustus en -15kg vanaf mijn zwaarste punt, anderhalf jaar geleden
Oud 17-12-2013, 11:05
Verwijderd
Meh, m'n collega is geopereerd, dus ik werk ongeveer 24/7, donderdag en vrijdag ga ik er weer tegenaan
Oud 17-12-2013, 11:07
Verwijderd
Oh en dat heb ik hier nog niet gedeeld, ik pas in S Om het te vieren wilde ik een nieuwe little black dress, maar dat werd een M en toen was ik zo van maar toen was ik vergeten dat Mango klein valt en er staat in dat het size 6 USA is en dat is gewoon 36. Eigenlijk ben ik gewoon al klaar

Kreeg een shitload aan kleren gedoneerd van een vriendinnetje en daar zat een broek bij in 28 en toen deed ik BWAHAHA, maar toen kon ie dicht /skinnybitch
Oud 17-12-2013, 11:29
Verwijderd
Sanne, je hebt me dus écht wel ingehaald Ik pas net in een 30 ofzo.

/fatbitch
Oud 17-12-2013, 17:47
Verwijderd
Jonge dit is een wonderbroekje, pas jij ook (m'n overige broeken zijn gewoon 30 nl)
Oud 17-12-2013, 17:47
Verwijderd
Neem m 4 januari wel mee, kijken of echt iedereen m past
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten