Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Afgelopen zondag in New York overleden, op 94-jarige leeftijd... (voor degenen die niet weten wie Elia Kazan is: de regisseur van A Streetcar Named Desire, en dingen als On The Waterfront, Gentleman's Agreement, East of Eden, tevens winnaar van een Ere-Oscar voor zijn gehele oeuvre...)
|
Gister op tv...
Cast away.. vondt uhm nix aan.. wie praat er nou tegen een lekke volleybal met je eigen bloed erop als gezichtje.. dan moet je wel heel erg ver heen zijn.. maar verder is het wel nuttig.. weet je zelf ook wat te doen als je op een onbewoond eiland komt.. thx jouw thom hanks..
||
Citaat:
![]() Gisteravond The Hunted gezien. Wel aardig, deed me denken aan The Fugitive.
|
![]() |
Freddy vs. jason ...driedubbel niks, t duurde veels te lang voordat ze elkaar gingen proberen te doden en zelfs dat was niet leuk neergezet...
![]() ![]() ![]()
|
Zabriskie Point
Qua beelden een bijzonder mooie film, ook een mooie vrij-scene, alleen jammer dat er weinig verhaal in zit.
|||
Citaat:
Tip: kijk NOOIT Fight Club ![]() Of Se7en for that matter... En zo kan ik nog wel een lijstje opnoemen... Bloederig en verwarrend... Face Off... Naja... Citaat:
Ik vond het net iets te saai, amerikaans, te flauwtjes afgewerkt. Als je zo'n film durft te maken, DURF dan ook echt. Ik ben zelf geen extremist, maar ik heb wel genoten van die stukjes als het zingen van die dikke in die auto. "My eyes have seen the glory" etc... Gewoon omdat het gedurfd was, omdat het lekker lomp was, maar omdat ze het maar wel mooi deden.
|
The Leage of Extraordinary Gentleman heb ik gister gezien en ik vond hem echt tof
Nu lees ik resensies over de film en er is verschrikkelijk veel kritiek Ik heb echt genoten! Ik vond het een lord-of-the-ring/matrix/buffy-film Wat vond jij van deze film?
|
Monty Python and the quest for the holy grail +
Monty Python's Life of Brian. Allebei al een triljoen keer gezien maar ze blijven geweldig. Ook de flying circus aflevering die ineens ook op de band bleek te staan was erg...nou ja...eh...geweldig. *zucht* Ik krijg ineens herinneringen aan groep 7 (het begin van mijn python obsessie) ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 6 AJMouse | 500 | 22-08-2004 07:25 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 5 AJMouse | 500 | 14-07-2004 01:03 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 4 AJMouse | 500 | 17-05-2004 18:33 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 3 AJMouse | 500 | 20-03-2004 15:19 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 2 Verwijderd | 500 | 13-01-2004 23:03 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? Toet0r | 6 | 16-10-2003 20:03 |