Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Carly mocht van Dr. Weston Jack bellen en nam afscheid van hem. Jack ging meteen naar het vliegveld om zo naar Brussel te kunnen vliegen. Craig wenste hem succes en besloot niet mee te gaan omdat zijn dochter bang was hem te verliezen. Jack vloog toen alleen naar Brussel (zullen we vandaag wel meer van zien). Mary, ex-oppas van de kinderen van Molly en Jake, bleek de geheime minnares van Nick te zijn. Ze ging Abigail opzoeken die haar na een waarschuwend telefoontje van Molly buiten wist te sluiten. Later was Mary bij Molly in nicks appartement. Ze zei dat het tijd was de waarheid te vertellen en besloot mee te gaan naar het politie-bureau. Daar gaf ze alles toe behalve de moord op nick: dat had ze Abigail zien doen! Belva (hospita van nick) wilde echter wel tegen Mary getuigen (dat zij daar was geweest toen het gas werd opengedraaid in Nicks appartement en Abigail en Adam bijna stikten). Later werd Belva dood gevonden in de badkuip. Verder weet ik even niets interessants meer ![]() ![]() |
![]() |
|
Simon...ik begin Simon nu eindelijk koel te vinden. In het begin vond ik hem een sukkel en Katie een doos, maar ik vind ze nu eindelijk tof!
Jack is ook koel, ik begin Jack eindelijk weer te waarderen. Met Craig en John is ook bepaald niets mis. Koel... "So who's gonna buy today, you or your mom?" ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb Simon vanaf het begin al kewl gevonden..met z'n mooie accent ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
CRAIG WAS GENIAAL! met zijn aansteker ![]() Ik ben alleen bang dat we nu allerlei gezeik krijgen met Dailiah met die auto, dat Simon haar probeerde te vermoorden oid ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sorry hoor ![]()
||
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
![]() Laatste keer dat we Aaron zagen was het nog een klein ventje ![]()
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 24-12-2003 om 13:54. |
![]() |
|
Ja, en het gekke is, ik mocht Bryant eerst niet zo, hij acteerde slecht, had een irritante verhaallijn. Ok, dat met Jennifer was nog steeds een rotverhaallijn, maar komop, de zoon van Craig Montgomery die ook nog eens sprekend op zijn soapvader lijkt, die haal je toch niet zomaar uit de serie!
Trouwens, ook Lucy vind ik erg leuk, ze doet het best goed. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
hulp nodig bij invullen enquete! fietske | 19 | 01-02-2007 14:37 | |
Films, TV & Radio |
[Quiz] Raad de Tunes VI - We're back! AJMouse | 125 | 27-04-2005 15:40 | |
Films, TV & Radio |
As The World Turns [3] Blubje | 451 | 26-08-2004 19:33 | |
Films, TV & Radio |
Je top 3 van favoriete tv-programma's.. Carpe Diem | 62 | 23-05-2003 22:40 | |
Films, TV & Radio |
1 acteur, 2 rollen, zelfde serie: goed of slecht? (ik doel op de Nederlandse Soaps) de Duif met de Bijl | 12 | 01-06-2002 19:50 | |
Films, TV & Radio |
Favo programma....? rickert | 31 | 16-02-2002 19:37 |