Advertentie | |
|
![]() |
|
wat is eigenlijk het grote probleem van het chatten in fototopics? Niemand heeft er moeite mee als ik dit topic doorlees behalve de forumbazen. Laat voor de lol eens al het gechat staan en ga eens kijken of er ook maar 1 forummer is die bij mededelingen gaat vragen of het fototopic van lifestyle ook dicht mag vanwege het vele gechat. Denk niet dat dat gaat gebeuren. Waarom zijn de forumbazen er zo ontzettend op gebrand om maar alle gechat te stoppen? Blijkbaar werkt dat niet echt en ontstaan er zo alleen maar irritaties. Miss is een chat/fototopic wel een goed idee. Gewoon 1 topic waarin je het gechat wel toelaat want blijkbaar hebben we daar behoefte aan. Waarom dan zo moeilijk gaan doen?
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik geloof niet dat jullie zo'n belofte kunnen maken, dat er alleen gechat wordt in fototopics, en niet in andere topics. Tenzij er 20 fototopics per maand komen ![]() Het is niet onze bedoeling om jullie te naaien of te pesten of wat dan ook, maar soms moeten we gewoon even maatregelen treffen, om het een beetje in de hand te houden. En eXo ik vind je heel lief, maar je wordt nu echt irritant ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maarja, ik heb geen zin meer in deze discussie, het is een vaststaand besluit, punt uit. |
![]() |
||
Citaat:
en wat is een forumbaas nou als ze confrontaties uit de weg gaat? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En niet meer reageren is erg dapper inderdaad. Daar komt alles wel goed mee. Een discussie aangaan slaat nergens op aangezien de leden toch niet bepalen of dit forum leeft of niet. Nee, de leden hebben er niks mee te maken of het forum loopt of niet. Ze boeien niet en eigenlijk zijn we ze liever kwijt dan rijk... of zeg ik nu iets raars? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ligt het nou aan mij of is dat een beetje tegenstrijdig. Ik denk stiekem dat we je toch niet kunnen overtuigen ookal komen we met ons laatste (misschien in jouw ogen slappe) argument dat het hier niet om de forumbazen draait maar om de leden. En dat je als forumbaas best wel in discussie mag gaan met de leden. Ookal heb jij er dan niet zoveel zin meer in. |
![]() |
|
volgens mij vergeten jullie een beetje dat chatten gewoon niet mag of in beperkte mate is toegestaan, natuurlijk is het forum voor de leden. Maar als de leden zich misdragen en de forumbazen gaan daardoor voorwaarden stellen en de leden gaan daarop weer piepen, vind ik dat niet erg rechtvaardig eigenlijk.
en het chatten in fototopics valt niet mee, op de eerste pagina doet iedereen nog braaf zijn best om foto's te posten maar de laatste pagina's staan meestal bomvol gechat. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Lifestyle draait niet om fototopics en dat zou het ook niet moeten doen, geilen op jezelf of op anderen kan op andere fora, of je gaat ze via pmetjes maar aan elkaar versturen. |
![]() |
||
Citaat:
Elk zichzelf respecterende lifestyler vind het leuk om op zichzelf en anderen te geilen blijkbaar, en waarom ook niet. Er is niemand die last heeft van meerdere fototopics per maand, en ook niemand die last heeft van een beetje gechat.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-03-2004 om 20:39. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 25-03-2004 om 21:06. |
![]() |
||
Citaat:
maar narod vind het dan nodig om me voor dom en lightheaded (?) uit te maken en het 5 minuten later toch maar weer weg te halen. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
OPGELET: veranderingen en evaluatie. Verwijderd | 212 | 13-01-2007 18:14 | |
Lifestyle |
evaluatie-topic Verwijderd | 500 | 18-03-2005 16:54 | |
Beleidszaken |
'gewone topic's op Lifestyle Verwijderd | 49 | 20-12-2004 12:48 | |
Lifestyle |
lifestyle evaluatie topic 2 Verwijderd | 500 | 01-07-2004 14:07 | |
Lifestyle |
Waar moet een Lifestyle-moderator aan voldoen? Verwijderd | 17 | 04-04-2004 22:36 | |
Beleidszaken |
WD en Avelon zijn belachelijk streng op lifestyle. Party_Bunny | 58 | 31-07-2003 02:37 |