Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
alto's zeggen altijd dat ze "zichzelf" zijn.... en ze moeten bij elk klein dingetje laten zien dat ze anders zijn.... altijd zeggen de maatschappij is kut enz.... en zeggen dat ze niet meegaan in de massa....
Maar tegenwoordig is "alto" net zo mainstream als alle andere "subculturen".... depressief zijn, je haar zwart verfen, 300 armbandjes, gekleurde brede veters.... 1 cd van within temptation hebben.... en je bent alto.... het zijn gewoon mensen die een beetje te weining aandacht hebben gekregen.... p.s. skater zijn is wel wat anders dan je haren zwart maken en wijde kleren dragen... ik hoop dat die K*T kinderen dat nou es een keer doorkrijgen...
||
Citaat:
Jeez, kalmeer toch eens... Laatst gewijzigd op 25-01-2004 om 15:19. |
![]() |
||
Citaat:
|
Waarom wil iedereen toch tot een 'subcultuur' horen? Waarom zegt iemand überhaupt van zich zelf 'ik ben alto' of 'ik ben skater' of 'ik ben gothic'. Je bent toch jezelf? Je wilt toch niet in een hokje gepropt worden?
Ik ben geen alto, geen skater, geen gothic, geen kakker, geen gabber, geen breezer.... Wat ben ik dan???? Mama, help. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Dat zijn de wannabees. Daar heb ik zo'n gruwelijke hekel aan. Ze gillen het hardst hoe alto ze zijn, hoe depressief. Ze luisteren allemaal naar Metallica, Evanescence, Slipknot en Korn. Nu zal ik wel heel veel boze reacties op mijn dak krijgen
![]() Ze willen zich graag afzetten en gillen dat de regering kut is.
|
|