Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als Robin het gedaan heeft moet er inderdaad iemand het moordwapen verduisterd hebben, maar wie? Misschien is het Harmsen wel, hij was zo stil gisteren. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ga je mij blijmaken? ![]() anyway, dit hoort in een spoiler |
![]() |
||
Citaat:
Maar dat doet robin altijd.. als er iets ergs gebeurt ofzo, dan "grijpt"ie naar zn hoofd enz.. |
![]() |
||
Citaat:
Trouwens, Laura heeft toch ook die Philip ofzo vermoord? Ik weet niet zeker meer of hij zo heette, maar zij was toen nog advocaat en ze had die vent gedrogeerd en vastgebonden op haar bed. En ze heeft ook een keer samen met Cleo iemand vermoord ofzo toch? Of haal ik het nou allemaal door de war?
||
Citaat:
![]() ik denk echt dat morris dat geld heeft gejat...maar pascal vermoorden...daar zie ik morris niet voor aan...
|||
Citaat:
van www.gtst.nl: (gaat over seizoen van 2000) Citaat:
|
ik heb het topic op fok gelezen dat over de moord op pascal gaat.
daarin wordt gezegd dat morris misschien wel het geld gejat heeft ivm zijn financiële problemen. Bovendien was er een diamant gevonden en in zuid-afrika zijn veel diamanten. Ik vind het wel een aardige theorie. (betekent overigens niet dat ik denk dat hij de moord heeft gepleegd). en een figurante wist te vertellen dat
Spoiler
||
Citaat:
Philip werkte als stagiair voor Laura toen ze advocaat was. Ze kregen een romance en dit leidde tot een breuk tussen Laura en Robert. Robert kon dit niet hebben en saboteerde de auto van Philip. Hij krijgt een ongeluk waarbij hij met de schrik vrijkomt en wil Robert aanklagen. Laura voelt zich schuldig tegenover Robert en regelt een vals alibi voor hem: Mary Verstraete. Na een tijd ontdekt Philip dat Laura Robert een vals alibi verstrekte. Laura slaat door als ze dit hoort en aangemoedigd door Cleo vermoord ze Mary en dumpt haar lichaam in een kanaal. Vervolgens vermoord ze Philip 'virtueel', ze vernietigd alles wat er over hem bekend is bij de overheid, waardoor hij Nederland niet meer in kan (hij was in het buitenland) omdat hij officieel niet bestaat... Anderhalve moord dus.. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
morris kon nog niet weten dat er geld uit de kas was gejat! dat werd niet gezegd toen hij stond af te luisteren. hij hoorde alleen dat het misschien een inbraak was geweest, maar niet dat het om geld uit de kas ging. Hij moet dat dus zelf hebben gejat om dat te kunnen weten
ik denk dat ik rechercheur word.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Hij heeft vast per ongeluk op de avond van de moord zijn inbraakje gepland.
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
![]() ![]() en morris zat wel heel opvallend achter die agent. Normaal doen ze dat soort dingen tenminste nog een béétje subtiel... ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik denk dat die gast uit Zuid-Afrika het heeft gedaan en mss heeft Morris dan wel het geld gejat. Ik bedoel, Morris gedraagt zich opeens heeeeeel erg verdacht en hij krijgt zomaar opeens plotseling geen telefoontjes meer
![]()
||
Citaat:
![]()
|
mijn theorie:
Robin gaat naar Pascalle om te vragen of ze Benjamin weer blij kan maken, Pascalle zegt nee, en ondertussen komt Morris om het geld te stellen en Laura arriveerd ook om met Dennis te praten, Robin valt Pascalle aan en er ontstaat een gevecht, Pascalle valt door de klap op het hoofd Pascalle valt en Laura en Morris zien het gebeuren, ze zeggen niets tegen de politie om Robin te beschermen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en die gast uit Zuid-Afrika belt niet meer naar Morris, want Morris heeft nou het geld terugbetaald.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() we moeten nog minstens anderhalve maand wachten op de oplossing, dus een paar dagen na de moord denk ik niet dat ze al hints gaan geven. ze kan het best heel simpel aan iets hebben opgehaald (iets dat niet met de moord te maken heeft dan)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
hulp nodig bij invullen enquete! fietske | 19 | 01-02-2007 14:37 | |
Psychologie |
stage bij sociaal verwaarloosde kinderen/jongeren. Verwijderd | 12 | 16-11-2003 13:50 | |
Muziek |
Gagelijst artiesten benelux Carn | 17 | 25-09-2003 23:05 | |
De Kantine |
Wat zijn jouw plannen voor vandaag? Phileine | 57 | 11-06-2003 18:53 | |
De Kantine |
Hoe ziet jouw week eruit? Evito | 33 | 07-05-2003 22:12 | |
De Kantine |
Wat hebben jullie vandaag gedaan??? xxSweetLoverxx | 54 | 09-05-2002 01:21 |