Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2004, 21:13
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Marcade schreef op 02-05-2004 @ 22:03 :
[/B]
Ja, beetje maar. Ik ben serieus niet op zoek...maar zou het wel leuk vinden om eindelijk eens een "serieuze lange relatie te hebben" doordat ik de afgelopen 2 jaar verdacht/ toevallig (vrij) veel "foute" boel heb ontmoet.

Je vergeet m'n posts op N&A en de kantine en ... ow, never mind.
Ja okee, dat je een jongen bent, dat geloof ik wel. Zie niet zoveel vrouwelijke trekjes in je posts
Maar vanuit vrouwelijk perspectief gezien, weet ik er ook wel wat vanaf. En vanuit m'n ervaringen is dat niet zo veel positiefs
Advertentie
Oud 02-05-2004, 21:20
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 02-05-2004 @ 22:13 :
Ja, beetje maar. Ik ben serieus niet op zoek...maar zou het wel leuk vinden om eindelijk eens een "serieuze lange relatie te hebben" doordat ik de afgelopen 2 jaar verdacht/ toevallig (vrij) veel "foute" boel heb ontmoet.

Je vergeet m'n posts op N&A en de kantine en ... ow, never mind.
Ja okee, dat je een jongen bent, dat geloof ik wel. Zie niet zoveel vrouwelijke trekjes in je posts
Maar vanuit vrouwelijk perspectief gezien, weet ik er ook wel wat vanaf. En vanuit m'n ervaringen is dat niet zo veel positiefs
Op die twee fora heb ik je nog niet gespot. Ik zal is naar je posts gaan zoeken
Oud 02-05-2004, 21:24
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
oeh wat een chatconversatie hiero!.
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Marcade schreef op 02-05-2004 @ 22:20 :
Op die twee fora heb ik je nog niet gespot. Ik zal is naar je posts gaan zoeken
En filosofischbladiebla forum en heel soms nog paar andere, maar de ene keer de ene meer dan de andere, net waar ik zin in heb.

*Heb ik nu een schaduw?
sublime
sublime is offline
Citaat:
Talon schreef op 02-05-2004 @ 22:09 :
want een olifant loopt door?
jungle book <3

om nog maar even ontopic te reageren:

IEW wat frustrerend.. ik heb een digicam en poog een foto van mezelf te maken (wat sowieso al best lastig is als je camera een mega lens heeft die de hele tijd in de weg zit) - maar ze mislukken allemaal. in die zin dat ik geen van de meisjes op de foto's zou willen zijn

hurray, mn minderwaardigheidscomplex speelt weer eens op

/edit: en nu word ik volslagen idioot gek irritant vervelend naar niet leuk meer wil gillen maar dat kan natuurlijk niet achtig.

Laatst gewijzigd op 02-05-2004 om 21:34.
Oud 02-05-2004, 21:37
sublime
sublime is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 02-05-2004 @ 18:59 :
Vervelend die twijfels en het schuldig voelen. Met welke negatieve gedachten en gevoelens zit je(daarover)?. (Hoe) zou je daar een positieve draai aan kunnen geven?
hm, slecht zelfbeeld (uiterlijk vooral) en twijfel over mn eigen kijk op de dingen, of die wel realistisch is, zo positief als ie de laatste tijd is.. bang dat iedereen me toch stom/lelijk/dom/irritant/vaag/vervelend/enz vind

et je ne sais pas - ik zwelg een beetje in rotgevoelens en hoop dat het uiteindelijk weer goed komt. (morgen weer naar utrecht <3 leuke mensen die aardig doen )

(btw, ik vind jouw reacties op posts in dit topic altijd zo lief alleen al de interesse doet een mens weer een beetje vrolijker worden. dankje dus )
Oud 02-05-2004, 21:41
Maija
Maija is offline
Ik krijg geen reactie, op mn topic, en nu ben ik boows..
Oud 02-05-2004, 22:31
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Vandaag was weer eens een echte zondag. Dat betekent Studio Sport, huiswerk en vroeg eten. Ik heb vandaag mn PO voor geschiedenis waar ik twee jaar ( ) aan gewerkt heb, afgemaakt met een collage, tis nog wat geworden ook, ik word nog eens creatief.

Verder rust ik goed uit, ook in mn hoofd. Daantje is een lang weekend naar Londen. De laatste tijd hadden we af en toe wat onenigheid, zaten we op een andere golflengte om het zo maar te zeggen. Maar volgens mij zijn we een beetje uit het oog verloren wat we aan elkaar hebben. Wat we voor elkaar voelen. Nu is ze er niet, nu merk ik dat pas. Waar is mijn maatje dat alles van mij aanhoort? Waar het meisje wiens zielenroerselen ik mag analyseren? Waar is Daan om urenlang dom mee te kletsen? Nee, ze is er niet. En nu merk ik weer wat ze voor me is....

Gelukkig zie ik dr deze week alweer. Vrijdags ga ik naar dr verjaardag (ze wordt al 18 ), en dan ga ik een keertje blijven slapen. Tenminste, dat is de bedoeling, ze begon erover te morren omdat ze uit eten zou gaan en ik eigenlijk do-vr zou komen, maar volgens mij vindt ze t best gezellig, en dan ga ik zaterdags maar wat vroeger naar huis hoor. En ik kan er gewoon niet tegen om steeds zo gauw weer afscheid te moeten nemen. Vorige keer zat ik praktisch te janken. Maar volgens mij word dr verjaardag wel leuk, en dan komt er natuurlijk ook allemaal familie die mij gaan ondervragen

Verder komt er vrij weinig uit als ik mn hart even openzet, ik maak ook niks mee op het moment. Ik ben nog wat ziekig en slaap slecht, maar dat komt allemaal wel goed.

Laatst gewijzigd op 02-05-2004 om 22:33.
Oud 02-05-2004, 23:41
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Offtopic:

Voor de mensen die graag het volkskrant magazine artikel over automutilatie wilden hebben:

Mijn scanner doet moeilijk dus ik zal het op z'n vroegst morgenmiddag ingescand hebben. Zover ik nu gelezen heb zijn er 3 geinteresseerden, maar mochten het er nog meer zijn PM me dan even.

Liefs,

Laura

Oud 03-05-2004, 08:01
Verwijderd
@Quiana: dat het zo bevalt, geniet er van!

Citaat:
BizZz schreef op 02-05-2004 @ 22:41 :
Ik krijg geen reactie, op mn topic, en nu ben ik boows..
Offtopic: Je hebt toch op beide topics reacties?

Ik ben moe...en ik heb pijn, last van m'n ogen en erge honger... Vandaag is het 'huiswerk-maak-dag' (of waarschijnlijk meer: deze week is het 'huiswerk-maakweek')...heb gelukkig ook al wat gedaan, nu nog afmaken. Volgende week maandag moeten om 12.00u de cijfers bekend zijn... Hopelijk valt het allemaal mee... Die dag ook weer stage lopen, wordt al moe bij het idee, maar goed... 't is vast wel weer leuk en gezellig enzo. En er komen nog redelijk wat vrije dagen aan (twee, niet super veel, maar meer dan niks) en over een week of 8 oid is het ook al zomervakantie, dus daar kan ik 'naar toe leven'. Ik heb geen inpiratie voor een vernieuwd begin stuk van een gedicht...misschien maar gewoon zo laten dan. Ik ben heel erg benieuwd hoe het met bepaalde mensen gaat...

Laatst gewijzigd op 03-05-2004 om 09:12.
Oud 03-05-2004, 09:58
Fantôme
Fantôme is offline
ik had vannacht weer gedroomd. ik droom tegenwoordige echt iedere nacht... soms gewoon absurde dingen maja...
goed. Het ging erover (ik weet het niet meer precies) dat ik een ziekte had en dat men zei dat ik vandaag, of in ieder geval morgen, niet meer zou halen... ik kreeg een heel onbehaaglijk gevoel, toen zei mn moeder ineens 'er is wel een alternatief' ik: 'dus ik kan nog wel langer leven?!' zij: 'ja, maar hooguit een week'. Ik had dus nog een week... en het voelde zo machteloos, ik vond het eng, en was bang. Mn vriendinnen kwamen me opzoeken, en begonnen te huilen, en ik ook... want ik wilde niet dood, maar het wat zeker dat het binnen een week zo zou zijn.
toen ik wakker werd wist ik niet of het nou echt was of niet. maar ik had het gevoel alsof het echt was.... kreeg weer dat onbehagelijke gevoel, en toen viel het van me af... maar ik besefde dus 'ik zou nooit zelfmoord kunnen plegen, als ik zo ontzettend bang ben voor de dood, en als ik dus, in zo'n geval wél door wil leven'. Het was geen leuke droom, maar ik denk dat het me iets belangrijks heeft meegegeven.
Oud 03-05-2004, 10:07
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 03-05-2004 @ 10:58 :
Het was geen leuke droom, maar ik denk dat het me iets belangrijks heeft meegegeven.
Soms zijn dromen of andere dingen ondanks dat ze niet leuk zijn wel nuttig.
Oud 03-05-2004, 10:07
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 03-05-2004 @ 10:58 :
ik had vannacht weer gedroomd. ik droom tegenwoordige echt iedere nacht... soms gewoon absurde dingen maja...
goed. Het ging erover (ik weet het niet meer precies) dat ik een ziekte had en dat men zei dat ik vandaag, of in ieder geval morgen, niet meer zou halen... ik kreeg een heel onbehaaglijk gevoel, toen zei mn moeder ineens 'er is wel een alternatief' ik: 'dus ik kan nog wel langer leven?!' zij: 'ja, maar hooguit een week'. Ik had dus nog een week... en het voelde zo machteloos, ik vond het eng, en was bang. Mn vriendinnen kwamen me opzoeken, en begonnen te huilen, en ik ook... want ik wilde niet dood, maar het wat zeker dat het binnen een week zo zou zijn.
toen ik wakker werd wist ik niet of het nou echt was of niet. maar ik had het gevoel alsof het echt was.... kreeg weer dat onbehagelijke gevoel, en toen viel het van me af... maar ik besefde dus 'ik zou nooit zelfmoord kunnen plegen, als ik zo ontzettend bang ben voor de dood, en als ik dus, in zo'n geval wél door wil leven'. Het was geen leuke droom, maar ik denk dat het me iets belangrijks heeft meegegeven.
Wat mooi zeg, dat zo'n droom je -ook al is het een enge/"moeilijke" droom-, in een zekere zin kan helpen.

Je droom deed mij denken aan het liedje van Marco Borsato, ken je vast wel:---------->

Als er nooit meer een morgen zou zijn,
en de zon viel in slaap met de maan
Heb je enig idee wat het met je zou doen,
als je nog maar een dag zou bestaan?.

Ingrijpend Mooi nummer en sluit best wel aan op je droom, niet?
Oud 03-05-2004, 14:52
Verwijderd
ben gister neit naar de verjaardag geweest. ik durfde niet ik voel me zo'n lafaard, ik durf niet eens naar de verjaardag van mn vriendin. kheb zitten huilen van angst. en ook nog met een sms-je gezegd dat ik niet kwam. voel me nu zo onwijs slecht. help, en ik heb ook nog gezegd dat ik dr zou bellen, maar dat durf ik nou ook niet meer.
ok, niet aan denken, gewoon verder gaa nmet leren als dat al lukt
Oud 03-05-2004, 15:37
sublime
sublime is offline
ik moet heel nodig wat gaan doen, maar heb zó geen zin.. echt, mn motivatie is ver te zoeken

verder voel ik me wel ok, beter dan de afgelopen dagen iig. utrechtse mensen vrolijken me altijd op college was erg grappig (niet het college, maar de mensen die naast me zaten ) alhoewel ik nu niet meer op mn pen durf te kauwen
en vergadering was vrij chaotisch (eerste onder nieuw regime ) maar tevens erg gezellig.. alleen wel irritant dat d mij nu de hele tijd op de vingers zat te tikken dat ik mn mond moest houden ach boeiend..

en oe het is zo verwarrend allemaal...
Oud 03-05-2004, 16:23
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik geloof dat ik toch maar eens iets moet gaan eten, ook al heb ik totaal geen eetlust...

Offtopic:
Ik heb het artikel uit de volkskrant op de pc staan en ook al naar een aantal mensen gemailed, maar ik heb niet van iedereen het emailadres. Zouden de mensen die nog niets hebben gekregen me even hun emailadres kunnen pmmen?
Ik kan het artikel namelijk (natuurlijk) niet hier posten omdat het hoofdonderwerp automutilatie betreft.
Oud 03-05-2004, 16:59
miss-suus
miss-suus is offline
kwil niet meer
ik heb pijn

ik kap er mee
Oud 03-05-2004, 17:18
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
miss-suus schreef op 03-05-2004 @ 17:59 :
kwil niet meer
ik heb pijn

ik kap er mee
*knuffelt*

Waar kap je mee meis...?
Oud 03-05-2004, 17:38
phensicske
phensicske is offline
De ruzie ligt NIET AAN MIJ!!
Eindelijk heb ik de bevestiging dat het niet alweer eens aan mij ligt. Een lerares die mijn (VROEGERE) vriendin al drie jaar héél goed kent heeft me vertelt dat het niet de eerste keer is dat ze mensen laat vallen als een baksteen en dat er zelfs iemand van klas moest veranderen door haar gedrag!!

Opgelucht.

En ik heb eindelijk een goede toets gemaakt.
(Zelfstudie is echt niet gemakkelijk, zeker als de helft van je notities niet in orde zijn)

woehoew ...happy.

(en nu nog beginnen aan die grote hoop over de bevruchting...alweer maar es pure zelfstudie... ..maar we gaan ervoor!)

Oak & oame komn te loate, dus kgoa der mo best nki an bgun!
Oud 03-05-2004, 19:06
Nijn*
Nijn* is offline
Alles is teveel, ik ben zo ontzettend moe..Ik wil bellen, maar ik durf niet, ik wil met dr praten...Jezus, waarom kan ik dat nou niet.. Ik heb nergens meer zin in, ik weet niet wat het nog voor zin heeft. Weet niet meer wat ik moet geloven, waar ik op kan vertrouwen..M'n hoofd wordt steeds voller. Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan hem denk, ik weet dat het niet goed gaat, en ik wil hem troosten, maar ik kan mn eigen verdriet niet eens aan. Weet niet meer wat te doen, alles lijkt grauw en grijs...Niemand maakt het wat uit, niemand hoeft zich zorgen te maken, ik verdwijn gewoon heel stilletjes..
Oud 03-05-2004, 19:17
Verwijderd
Citaat:
-xxx-Nijn schreef op 03-05-2004 @ 20:06 :
Niemand maakt het wat uit, niemand hoeft zich zorgen te maken, ik verdwijn gewoon heel stilletjes..
Ik snap dat de mensen hier niet tot de mensen irl behoren en waarschijnlijk ook niet tot de mensen die je hier mee bedoelt en misschien ook niet tot de mensen die jou het gevoel kunnen geven dat het wel wat uitmaakt, maar ik zeg het toch: het maakt mij wel wat uit. En ik denk met mij nog meer mensen.
Oud 03-05-2004, 19:30
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 03-05-2004 @ 20:17 :
Ik snap dat de mensen hier niet tot de mensen irl behoren en waarschijnlijk ook niet tot de mensen die je hier mee bedoelt en misschien ook niet tot de mensen die jou het gevoel kunnen geven dat het wel wat uitmaakt, maar ik zeg het toch: het maakt mij wel wat uit. En ik denk met mij nog meer mensen.
*Stemt in met Leonoors woorden*
Oud 03-05-2004, 19:34
Verwijderd
argh, dit is zon zenuwslopende tijd... het bepaald mijn toekomst...
ok, ik moet dus volgende week maandag naar de reumatologe voor de uitslag. en ik ben zo bang dat het SLE is. en dan nog de opnames die eraan zitten te komen... hoe lang gaat het allemaal duren? echt... de tijd gaat veel te langzaam voor me.
Oud 03-05-2004, 19:35
Verwijderd
Citaat:
dat heb je goed gedacht. mij maakt het ook uit!
Oud 03-05-2004, 19:40
Verwijderd
Citaat:
me blackrose schreef op 03-05-2004 @ 20:34 :
argh, dit is zon zenuwslopende tijd... het bepaald mijn toekomst...
ok, ik moet dus volgende week maandag naar de reumatologe voor de uitslag. en ik ben zo bang dat het SLE is. en dan nog de opnames die eraan zitten te komen... hoe lang gaat het allemaal duren? echt... de tijd gaat veel te langzaam voor me.
wat is sle?
Oud 03-05-2004, 19:40
Verwijderd
mij maakt het ook uit nijn!
Oud 03-05-2004, 19:41
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
lief..

Maar de mensen die ik op dit moment nodig heb, maakt het niets uit..'t Is waarschijnlijk alleen maar een opluchting voor ze..Ik heb er vaak doorheen gezeten, maar nu is het het ergst..ik weet het echt niet meer
Oud 03-05-2004, 21:11
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 03-05-2004 @ 20:40 :
wat is sle?
Citaat:
SLE

Inleiding
Systemische lupus erythematodes of SLE, werd vroeger beschouwd als een steeds erger wordende en levensbedreigende ziekte. We weten nu dat bij een grote meerderheid van de patiënten de ziekte gecontroleerd kan worden.

SLE is een ziekte waarbij de afweer van het lichaam in de war is geraakt.
Hierbij is mogelijk sprake van een afweerreactie tegen lichaamseigen weefsels.

De problemen kunnen zich in vrijwel alle weefsels voordoen, wat de term “systemisch” verklaart.

SLE kan sluipend beginnen. Een begin met een zware aanval komt echter ook voor.

De ziekte komt het meest voor bij volwassen vrouwen.

Klachten
Een bont scala aan verschijnselen kan zich voordoen. Dit kan per patiënt sterk wisselen. Een aantal verschijnselen zijn:

Gewrichtsontstekingen;
Huidverschijnselen;
Bloedarmoede, waardoor moeheid bij inspanning en hartkloppingen;
Blauwe plekken door te weinig bloedplaatjes;
Hardnekkige infecties door te weinig witte bloedcellen;
Griepachtige verschijnselen met koorts en spierpijn;
Het zogenaamde fenomeen van Raynaud: Het koud en bleek worden van een lichaamsdeel, waarna het pijnlijk gaat kloppen.
Verder kunnen onder meer epilepsie, een gestoorde nierfunctie en ontstekingen van longbladen en hartzakje voorkomen.

Oorzaken
Het is niet geheel zeker dat antistoffen tegen lichaamseigen weefsels een oorzakelijke rol spelen. Waarschijnlijk speelt erfelijke aanleg een rol. Van bepaalde geneesmiddelen (fenytoine, hydralazine en nicotinezuuramide) is bekend dat zich SLE-verschijnselen kunnen voordoen bij langdurig gebruik.

Diagnose
Bij ziekteverschijnselen in twee of meer organen kan bloedonderzoek de diagnose praktisch zeker maken. Zeker als dit gepaard gaat met huid en/of gewrichtsverschijnselen. In het bloed kunnen bepaalde kenmerken worden gevonden zoals het ANF (antinucleair factor) en de LE-factor.

Behandeling

Die bestaat vooral uit de toepassing van medicijnen zoals:

NSAID’s (ontstekingsremmers);
Hydroxychloroquinesulfaat;
Prednison of hieraan verwante medicijnen;
Medicijnen die het immuunsysteem remmen zoals azathioprine.

SLE-patiënten moeten nauwlettend in de gaten worden gehouden om snel te kunnen handelen bij nieuwe ziekteverschijnselen.
Oud 03-05-2004, 21:45
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
sublime schreef op 02-05-2004 @ 20:57 :
@Marcade: ik studeer in utrecht, mss moet ik beter kijken?
hmm... de leukste jongen van de wereld woont anders in Utrecht, hoor

maar dies bezet
Oud 03-05-2004, 22:03
Verwijderd
Vandaag voor het eerst sinds jaren voor de tweede keer bij m'n tante geweest, het was raar. Deze keer heb ik de kamer beter bekeken. Hier en daar een enkele foto van m'n overleden oom en verder allemaal vrolijke foto's van mijn nichtje. Die ene foto, die foto met een lach op zijn gezicht en in zijn armen zijn dochter, vrolijk, probleemloos, volmaakt.

Mijn hoofd zit vol met gedachtes en gevoelens. Ik ben gaan denken hoe het zou zijn als hij er nog wel was geweest, wat ik zou doen als ik hem nog één keer in de ogen kon kijken en met hem kon praten. Mjuh die kans zal ik nooit krijgen denk ik.
Oud 03-05-2004, 22:20
DvoorA
DvoorA is offline
Ik haat menselijke grenzen! Ik haat mijn eigen grenzen! Ik haat het dat ik vaak niet weet hoe mensen over mij denken als ze het me niet vertellen. Ik wil zoveel, ik heb aan zoveel dingen behoefte, maar bepaalde dingen houden me tegen. Ik wil dat mensen alles tegen me zeggen wat ze denken zonder bang te zijn voor mijn reacties, want ik zal nooit gemeen reageren. Ik haat het als mensen genoeg te zeggen hebben, zo interessant zijn, maar toch dit niet (durven) laten merken. Dit haat ik vooral ook aan mezelf. Ik wil ver weg van hier zijn, weer eens een mooie zonsopgang en zonsondergang bewonderen, met mijn blote voeten over het strand wandelen, zwijgend genieten van alles, maar zelfs dit kan hier niet. Ik mis mijn beste vriend, die in Maleisie zit en die ik al zo lang niet heb gezien. Ik mis iemand om aandacht te geven, om van te houden, om de nek te springen.

Ik heb behoefte om mn moeders servies kapot te gooien en me helemaal te laten gaan, zonder dat iemand vreemd opkijkt, omdat men weet: zo voelen we ons allemaal wel eens.

Ha, mijn hart is gelucht, nu kan ik weer verder
Oud 04-05-2004, 00:44
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
London was zooooo gaaf!!!

Dit tot nu toe, ga nu slapen, ik loop nog een uur achter op alle mensen hier maar t word nu voor mij ook een beetje laat. De rest horen jullie nog wel!

Goodnight!
Oud 04-05-2004, 08:29
Verwijderd
ik moet iets doen. het gaat echt steeds slechter. gister zo iets vreselijks gedaan . en ik weet dat zij wil dat ik hulp zoek maar ik durf niet, ik durf echt niet. ben gewoon bang voor mn eigen ouders
Oud 04-05-2004, 11:44
kroot
kroot is offline
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 04-05-2004 @ 09:29 :
ik moet iets doen. het gaat echt steeds slechter. gister zo iets vreselijks gedaan . en ik weet dat zij wil dat ik hulp zoek maar ik durf niet, ik durf echt niet. ben gewoon bang voor mn eigen ouders
Waarom ben je bang voor je ouders? Houden ze je tegen voor het hulp zoeken? Maar wat ze er ook van denken, je moet proberen om die stap te zetten, hoe moeilijk het ook is. Je kan het altijd proberen, toch?
Heel veel sterkte en succes
Oud 04-05-2004, 12:13
miss-suus
miss-suus is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 03-05-2004 @ 18:18 :
*knuffelt*

Waar kap je mee meis...?
*knuff*

ik stop met vechten tegen me eetprobleem
ik stop met me te laten beledigen door hem

ik laat alles gewoon gebeuren
Oud 04-05-2004, 12:16
miss-suus
miss-suus is offline
Citaat:
-xxx-Nijn schreef op 03-05-2004 @ 20:06 :
Alles is teveel, ik ben zo ontzettend moe..Ik wil bellen, maar ik durf niet, ik wil met dr praten...Jezus, waarom kan ik dat nou niet.. Ik heb nergens meer zin in, ik weet niet wat het nog voor zin heeft. Weet niet meer wat ik moet geloven, waar ik op kan vertrouwen..M'n hoofd wordt steeds voller. Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan hem denk, ik weet dat het niet goed gaat, en ik wil hem troosten, maar ik kan mn eigen verdriet niet eens aan. Weet niet meer wat te doen, alles lijkt grauw en grijs...Niemand maakt het wat uit, niemand hoeft zich zorgen te maken, ik verdwijn gewoon heel stilletjes..
hey meissie, mij maakt het wel uit
ik begrijp je!
heel veel sterkte

*knuffje*
Oud 04-05-2004, 12:31
snoopy
snoopy is offline
wow... wat voel ik me goed! Geen ideeee waarom, dr is niks veranderd sinds laatst. Maar goed... toen had ik eigenlijk geen reden om me zo klote te voelen, dus...
Oud 04-05-2004, 12:39
Gothic
Gothic is offline
ik paste een te strakke broek weer

leuk dag gehad met vriend gister

en nu ben ik zo ontzettend moe en ga ik slapen
Oud 04-05-2004, 12:53
Babette
Babette is offline
Ik heb keelontsteking en koorts, alleen heb ik wel t gevoel dat dat al iets weg gaat...maar die keelontsteking niet en ik word er echt heeeeeeeeeeel gek van!

En iedereen maar zeggen je moet veel drinken, maar dat doet pijn dus ja dat doe ik dus ook niet veel. En net ging mn moeder lekker een kaassnack eten en ik zat daar naast, die heerlijke geur.....maja!

Ik wil echt van die keelontsteking af, ga zo maar weer een hoop medicijnen enzo slikken, volgens mij helpt t geen *piep* maar goed, je moet toch wat..
Oud 04-05-2004, 15:03
Verwijderd
Mjaaah, wat zal ik eens zeggen. Vanmorgen lekker gesport, dat was wel lekker. Wel ontzettend vroeg.. maargoed. Morgen weer. Mijn vriend heeft me al voor gek verklaard dat ik dat doe. Ik zie steeds meer op tegen volgende week, ik vind het best leuk hoor, om naar Vlaanderen te gaan. Maar ik zit daar zo gruwelijk alleen.
Onze oude buurvrouw is op het moment bij ons op bezoek. Kreeg nog een verjaardagscadeautje van d'r. Erg lief. Ik mis haar echt, ik liep altijd zo binnen daar enzo.
Ik ga weer twijfelen aan mezelf, aan dingen, aan vanalles. En dat kloteweer werkt ook niet echt mee vandaag. Pff, en ik heb eigenlijk alleen maar even behoefte aan een knuffel. En mijn buik doet stom en zeer

Zou je niet mooier dan mooi willen zijn voor een dag?
Oud 04-05-2004, 16:24
coopergirl
coopergirl is offline
Gisteravond ruzie met moeder en stiefvader. Ben momentaan zoekende naar ander onderkomen, want ben au fond uit huis geschopt. Ze negeren me kompleet. Voel me nog eenzamer dan normaliter.. Heb met moeder geen affiniteit, laat staan met iemand anders.. Voorheen i.v.m mijn ruziefobie nog nooit ruzie met ze gemaakt... Verwoord ik mijn zienswijze, moet ik 'opdonderen'...

Weet iemand een lowbudget studentenkamer omstreek Zwolle... Anybody?!
Oud 04-05-2004, 16:30
Verwijderd
Grr. Ik haat mezelf momenteel een klein beetje. Moet ik vóór vrijdag nog een noot schrijven bij een arrest, had ik al láng geleden aan moeten beginnen (slappeling) en óók nog voor komende dinsdag een voorlopige scriptie-opzet inleveren (terwijl ik dus écht nog helemaal niks aan die hele scriptie heb gedaan ).

Het komt wel goed, daar twijfel ik niet aan (ik presteer verrassend goed onder druk) maar ik baal van mezelf omdat ik het nu weer lang uitstel, terwijl ik mezelf dit jaar had voorgenomen om dat niet meer te doen.
Oud 04-05-2004, 17:12
Luna
Luna is offline
Moet nu dus eigenlijk hard aan school zitten werken. Ik werk wel, maar niet hard... Mn hoofd wil niet, zit constant ergens anders.
Eigenlijk is het mn eigen schuld en moet ik niet zeiken maar mn lichaam is echt al dagen helemaal kapot aan het gaan. Ik slaap te weinig, heb totaal geen ritme, teveel drugs gebruikt afgelopen dagen, ben beetje verliefd kortom; teveel energie verbruikt en dat is nu te merken. En dan heb ik straks ook nog rijles. Dat wordt nog wat, zucht... (en het is nog wel vakantie, dat is eigenlijk bedoeld om tot rust te komen, dat is bij mij dus andersom: geen school> geen ritme> geen rust...)
Oud 04-05-2004, 17:19
Verwijderd
Misschien moet ik maar eens wat aan school doen. Zucht.
Oud 04-05-2004, 17:31
Nijn*
Nijn* is offline
't gaat echt klote man! Nu moet ik ook nog eens naar WS bellen, om de uitslag te vertellen, dat durf ik geeneens, laat staan naar Altrecht bellen..Vandaag een hele tijd met mir gebelt, dat deed me wel goed.. Overal om me heen zijn vrienden en vriendinnen en toch voel ik me zo alleen..Wat heb ik in godsnaam?! Ik voel me echt zwak en machteloos tegenover hem..Waarom nog?*huilt*
Oud 04-05-2004, 19:08
Guinevere03
Guinevere03 is offline
'Leuk, een feestje met z'n allen' dacht ik. Niet echt dus. Waarom ga je nou in godsnaam zoveel drinken als je weet dat je dan zo doet, als je weet dat je je al niet lekker voelt, als je al zo weinig hebt gegeten. En hoe kan hij het L. nou aandoen? Hij ziet L. voor het eerst en dan doet ie dit...Daar ben ik nog wel het meest boos om.

En waarom wil ie nou geen hulp? Ik wil hem helpen, in ieder geval proberen te helpen. Ik weet niet eens of ik hem kan helpen. Waar komt die neiging tot niets willen zeggen toch vandaan? Zelfs als ie aan iemand gaat melden dat ie zich zorgen maakt om die persoon, wil ie niet zeggen waarover. Het maakt me zo moedeloos dat ie pertinent blijft weigeren te praten, terwijl het zo ontzettend mis is met hem.

L. was wel erg aardig. Wel leuk om haar ook eens in het echt te zien en mee te maken, het was net een mini-forummeet. We hebben haar wel goed opgevangen met z'n allen geloof ik. Ze was in ieder geval blij dat het allemaal geregeld werd en dat er zo mee omgegaan werd. Ik hoop wel dat die twee het goed kunnen uitpraten en dat dit niet funest is voor hun relatie.
Een relatie waar ik eigenlijk niet zo blij mee ben, maar me gewoon bij neer moet leggen. Mijn gevoelens voor hem moeten overgaan, ik mag er geen aandacht aan besteden, zulke gevoelens voor één persoon koesteren is nu al bijna teveel, laat staan dat ik dat bij twee mensen voel.

Waarom doe je dingen als je weet dat ze fout zijn? Als je weet dat het niet zo kan (en mag) zijn? Ik had het niet moeten doen, maar ik weet zeker dat ik, als ik weer zo in zijn ogen kijk, hem weer zo voel, ruik, hoor, dat ik het dan weer zou doen. Ik moet het helemaal niet willen doen - en hij ook niet - maar toch verlang ik er naar om het weer te doen. En dat is fout, misschien zelfs wel slecht. Ik mag niet meer voelen dan vriendschap (en misschien een beetje extra 'houden van'), maar niet zo, niet op deze manier. Maar toch was het stiekem wel fijn en leuk

Zoals gewoonlijk moet alles voor morgen nog geregeld worden. Alles gebeurt in onze groep altijd zo lekker op het laatste moment. Soms krijg ik het idee dat men dat gewoon leuk vindt. In ieder geval weet men nu naar welke concerten ze willen, nu alleen nog een tijd en een plaats af gaan spreken.

Verder was het allemaal wel leuk hoor, alleen enige problemen die het wat (nou ja, aardig wat ) minder leuk maakten. We hebben wel lol gehad met de Kids Games van Pokémon Stadium voor de Nintendo 64. Dat is wel heel grappig om 4 uur 's nachts (net als frikandellen eten op dat tijdstip) . Morgen gaat wel een leuke dag worden volgens mij. Er is in ieder geval geen sterke drank, dus dat zal al heel veel schelen..
Oud 04-05-2004, 19:12
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Vandaag heb ik haar weer gezien. Het was zo kort. En het voelde wel vreemd.
Maar ze was zo lief. Alleen- ik denk dat ik gewoon nog wat moet wennen. Dat is normaal, toch? Al helemaal als je zo groen bent als ik mbt. relaties. Toch?
Wel hoop ik dat ik dr strakjes weer eens kan zien, over niet al-te-lang. & ik wil met haar op vakantie. Zwijmel.
Oud 04-05-2004, 19:49
snoopy
snoopy is offline
deze dame is even helemaal gelukkig.
Oud 04-05-2004, 20:26
Roxann
Roxann is offline
best wel een leuke dag vandaag, ondanks die zeven eindeloos lange lesuren heb ik me echt wel geamusseerd. Veel werk voor morgen, heb geen zin.
Oud 04-05-2004, 21:03
Verwijderd
veel beelden van auschwitz, dingen die ik gezien heb op foto's die verschrikkelijk zijn van de WO-II en vooral mijn nachtmerries kwamen toch weer boven...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten