![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb het ook al tig keer gezegd dat ik dergelijke dingen afkeur.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ik belicht nu gewoon wat meer "de andere kant" ![]() dr is al genoeg gezeik te lezen over wat die foute israeliers die arme palestijnen aandoen, dus nu laat ik eens benadrukken wat die foute palestijnen die arme israeliers aan doen. ![]()
||
Citaat:
![]() Maar ik ga slapen.. welterusten allen. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat vind ik nou ook altijd. Ze zijn even fout. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
We weten allemaal dat er door beide partijen foute dingen worden gedaan zoals jij dat noemt. Het leed dat israel de palestijnen aan doet is alleen op veel grotere schaal en op zeer lange termijn die weinig uitzicht op positieve veranderingen biedt. Ga nou niet doen alsof de Palestijnen de israeliers onder de duim houden met hun geweld want dat is de omgekeerde wereld. En jij hoeft niet heel hard op de ene kant van de weegschaal te gaan springen omdat je een bepaald evenwicht wil veroorzaken in een oneerlijke situatie. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
je zal je voor kunnen stellen dat weinigen dit werkelijk geloven. als een leger ergens opdracht voor krijgt is dat iets anders dan wanneer ze hetzelfde uit eigen beweging doen.
||
Citaat:
||
Citaat:
||||
Citaat:
politiek gezien ja. als ze hun voordeel eruit kunnen halen zijn ze wel opeens helemaal met de palestijnen, maar intussen geven ze geen fuck om de palestijnen. Citaat:
lijden bedoel je en ik bdoelde organisaties op de westbank en gaza Citaat:
![]() hoezo.
||
Citaat:
ik ga want dit is echt vermoeiend, ik kom er in een frisse bui vast nog wel op terug
||
Citaat:
|||||
Citaat:
![]() ![]() @ Staafmixer: moest jij niet naar Israël om Palestijntjes te onderdrukken? Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Als je geen leven hebt, geen familie meer, geen huis meer, geen werk meer, geen eer meer etc. en het enige dat je hebt is de strijd tegen de "bezetter" dan wordt je vanzelf terrorist, zeker dankzij die goede indoctrinatie technieken van de extremisten. Zeker de massa-volgende, geen-meninghebbende, zwak-in-hun-schoenen-staande figuren (hier op het forum ook sterk vertegenwoordigd) worden terrorist. nou niet mouwen, huichelaars. wat betreft het terrorisme en het terrorisme dat geen terrorisme zou zijn maar vergeldingsacties van het Israelische leger: Als het Israelische leger appartementen van Palestijnen sloopt omdat daar een vermoed zelfmoordterrorist woonde, dan is dat net zo goed terrorisme als dat een Palestijn een bus opblaast met 20 onschuldige Israeli's en 5 fundamentalisten. De Palestijnen en de 20 onschuldige Israeli's zin in beide gevallen gewoon collateral damage. Dat het Israelische leger gerichter (niet totaal doelgericht: ze kunnen de leiders niet vinden, daarom gaan ze maar elke losse terrorist zijn huis platgooien, of zoeken onschuldige Palestijntjes voor een vergeldingsactie) is dan de Palestijnse terroristen is simpel te verklaren: de Palestijnse terroristen kunnen het leger, de regering en de legerleiding onvoldoende raken en dus pakken ze de burgers. tsja.. zo gaat dat in een oorlog. |
![]() |
||
Citaat:
![]() "Skyrise-style", "Skyrise heeft wel vaak een punt maar brengt et verkeerd" *uche,. ahem ![]() tsss, voordat je et weet wordt je een begrip. - Skyrise is een soort van karikatuur van zichzelf |
![]() |
|||
Citaat:
Dat is je reinste onzin en is gewoon niet onderbouwd, kappen ermee hoe vaak moet(en) ik (wij?) nou nog zeggen dat beide partijen op dit moment verkeerd bezig zijn? Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Oh trouwens, om nog even terug te komen op een reactie van... hmm McCaine? "Je bent hier voor de ene partij OF anders automatisch voor de andere? ![]() Ik ben niet voor de Palestijnen en ook niet voor de Joden, ik ben voor de Russen!!! Hop! het Russische leger op de afscheidingsmuur en iedere vinger die ik de lucht wordt gestoken wordt erafgeschoten ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
je bent niet voor de ene of voor de andere gap. Nix fiese communisten eh, we sturen ome huup, linke joop en scheve nelis erop af en wie stoer doet krijgt een ram voor z'n muil godverdomme.
||
Citaat:
![]() ondermeer in de nederzettingen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Los daarvan lees je niet goed. Ik zeg niet dat ik nooit een zelfmoordaanslag zou plegen, ik zeg alleen dat ik het me nu niet kan voorstellen. De reden daarvoor is simpel, namelijk dat ik niet in Palestina woon en dat er dus geen noodzaak toe is. Als ik naar Palestina zou verhuizen, onderdrukt zou worden en mijn familie gedood zag worden, dan zou ik vast ook een zelfmoordaanslag plegen, maar dan zijn de omstandigheden heel anders. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Israël/Palestina V T_ID | 500 | 07-08-2006 15:59 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 29-06-2006 13:47 | |
Invasie van Irak: zijn jullie vóór of tegen? Rabbi Daniel | 187 | 25-09-2002 09:02 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |