Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2004, 22:50
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-09-2004 @ 23:49 :
"Idioot. I-D-IO-T"
Hoeveel letterwaarde is dat?
Ligt aan de letter/woordwaarde enz.
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 22-09-2004 @ 23:49 :
Die indruk wek je zelf hoor.
jullie lezen gewoon niet goed

ik heb het ook al tig keer gezegd dat ik dergelijke dingen afkeur.
LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Zaina schreef op 22-09-2004 @ 23:50 :
je vergeet deze »
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-09-2004 @ 23:49 :
"Idioot. I-D-IO-T"
Hoeveel letterwaarde is dat?
bwahahaha
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 22-09-2004 @ 23:49 :
Die indruk wek je zelf hoor.
Je kan ook zien, wat je zelf wilt zien.
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Ja, ik weet nog wel hoe Scrabble werkt, hoor.
Oud 22-09-2004, 22:51
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 22-09-2004 @ 23:50 :
je vergeet deze »
Gelukkig maakte ik hem in de volgende reply weer goed.
LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Gatara schreef op 22-09-2004 @ 23:50 :
jullie lezen gewoon niet goed

ik heb het ook al tig keer gezegd dat ik dergelijke dingen afkeur.
Ja maar je doet net of het om incidenten gaat en het er verder allemaal keurig aan toegaat en ze alleen maar hun burgers verdedigen en blabla. Er gebeuren dagelijks vieze dingen daar en mensen worden hard van het leger. Is jouw term achterlijk niet van toepassing op soldaten die kinderen beschieten?
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 22-09-2004 @ 23:50 :
bwahahaha
Da's geen woord. Daarvoor kan ik je geen punten toekennen.
Oud 22-09-2004, 22:52
LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Je kan ook zien, wat je zelf wilt zien.
Nee, bij Gatara heeft een aardverschuiving plaatsgevonden. Ik ben niet de enige die dat gemerkt heeft.
Oud 22-09-2004, 22:52
Levitating Nun
aw hell

ik heb liever monopoly eigenlijk
Oud 22-09-2004, 22:53
Joostje
Joostje is offline
vriendjespolitiek he :/
Oud 22-09-2004, 22:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 22-09-2004 @ 23:52 :
aw hell

ik heb liever monopoly eigenlijk
Goed. Ik koop de Gazastrook. En iedereen die erdoor wil, moet al z'n geld inleveren en de gevangenis in.
Oud 22-09-2004, 22:54
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 22-09-2004 @ 23:51 :
Ja maar je doet net of het om incidenten gaat en het er verder allemaal keurig aan toegaat en ze alleen maar hun burgers verdedigen en blabla. Er gebeuren dagelijks vieze dingen daar en mensen worden hard van het leger. Is jouw term achterlijk niet van toepassing op soldaten die kinderen beschieten?
praten is zilver, zwijgen is goud.

Oud 22-09-2004, 22:54
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-09-2004 @ 23:53 :
Goed. Ik koop de Gazastrook. En iedereen die erdoor wil, moet al z'n geld inleveren en de gevangenis in.
ik koop m over je mag egypte hebben
Oud 22-09-2004, 22:55
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 22-09-2004 @ 23:52 :
Nee, bij Gatara heeft een aardverschuiving plaatsgevonden. Ik ben niet de enige die dat gemerkt heeft.

ik belicht nu gewoon wat meer "de andere kant"

dr is al genoeg gezeik te lezen over wat die foute israeliers die arme palestijnen aandoen, dus nu laat ik eens benadrukken wat die foute palestijnen die arme israeliers aan doen.

Oud 22-09-2004, 22:55
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 22-09-2004 @ 23:52 :
Ik heb op dat subfora gedeelte nauwelijks gepost, dus dat kan ik amper weten. Maar volgens mij valt dat wel mee.

Maar ik ga slapen.. welterusten allen.
Oud 22-09-2004, 22:56
Levitating Nun
Citaat:
Gatara schreef op 22-09-2004 @ 23:55 :
dr is al genoeg gezeik te lezen over wat die foute israeliers die arme palestijnen aandoen, dus nu laat ik eens benadrukken wat die foute palestijnen die arme israeliers aan doen.

Juist
Oud 22-09-2004, 22:57
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gatara schreef op 22-09-2004 @ 23:54 :
ik koop m over je mag egypte hebben
Wie zegt dat ik hem verkoop? Ik wacht wel toen er een aardige meneer met een hoofddoek en een Hamas-bage langskomt.
Oud 22-09-2004, 22:57
Zaina
Zaina is offline
Citaat:

Dat vind ik nou ook altijd. Ze zijn even fout.
Oud 22-09-2004, 22:59
Levitating Nun
Waar twee vechten, hebben twee....
Oud 22-09-2004, 22:59
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-09-2004 @ 23:57 :
Wie zegt dat ik hem verkoop? Ik wacht wel toen er een aardige meneer met een hoofddoek en een Hamas-bage langskomt.
mm ik heb nog wat apaches in mijn achtertuin staan
Oud 22-09-2004, 23:01
LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:

ik belicht nu gewoon wat meer "de andere kant"

Ow asjeblieft zeg, vandaar dat er wereldwijd ook zoveel steun is voor de Palestijnen. En dan bedoel ik niet al dat geroep van "we willen vrede" maar steun zoals de VS die ONVOORWAARDELIJK aan Israel geeft om allerlei dubieuze redenen. Als een rijke oliebaard de Palestijnen geld toe weet te steken dan is er weer reden om te gaan lopen knallen, muren te verhogen en greppels te graven.

We weten allemaal dat er door beide partijen foute dingen worden gedaan zoals jij dat noemt. Het leed dat israel de palestijnen aan doet is alleen op veel grotere schaal en op zeer lange termijn die weinig uitzicht op positieve veranderingen biedt. Ga nou niet doen alsof de Palestijnen de israeliers onder de duim houden met hun geweld want dat is de omgekeerde wereld.

En jij hoeft niet heel hard op de ene kant van de weegschaal te gaan springen omdat je een bepaald evenwicht wil veroorzaken in een oneerlijke situatie.
Oud 22-09-2004, 23:01
LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Zaina schreef op 22-09-2004 @ 23:57 :

Dat is niet wat Gatara zegt hoor.
Oud 22-09-2004, 23:07
Gatara
Gatara is offline
@LaResistance, ja Israel is sterker t.o.v. de Palestijnen, het is echter de vraag of het ook sterker is t.o.v. de gehele Arabische wereld.

Verder: die Arabische wereld geeft weinig om de Palestijnen - eigen belang. Jordanië is blij dat Israel de "grens" (verdragsgrens) bewaakt daar bij de dode zee omdat ze bang is dat de Palestijnen massaal naar Jordanie aan verhuizen en hiermee de huidige politieke situatie zullen ontwrichten.
Libanon en Syrie geven alleen in de politiek naar Israel toe wat om de Palestijnen, maar in hun eigen landen leven ze als tweederangsburger.

Daarnaast hebben terreurorganisaties in de gebieden veel te grote invloed op het leven van de Palestijnen (zelfs tot op prive niveau toe) en is het dus echt niet alleen die boze IDF die de vrijheid beperkt van de Palestijnen, maar die kutorganisaties ook.
Oud 22-09-2004, 23:08
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 23-09-2004 @ 00:01 :
jawel hoor
Oud 22-09-2004, 23:10
LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Gatara schreef op 23-09-2004 @ 00:07 :
@LaResistance, ja Israel is sterker t.o.v. de Palestijnen, het is echter de vraag of het ook sterker is t.o.v. de gehele Arabische wereld.

Verder: die Arabische wereld geeft weinig om de Palestijnen - eigen belang. Jordanië is blij dat Israel de "grens" (verdragsgrens) bewaakt daar bij de dode zee omdat ze bang is dat de Palestijnen massaal naar Jordanie aan verhuizen en hiermee de huidige politieke situatie zullen ontwrichten.
Libanon en Syrie geven alleen in de politiek naar Israel toe wat om de Palestijnen, maar in hun eigen landen leven ze als tweederangsburger.

Daarnaast hebben terreurorganisaties in de gebieden veel te grote invloed op het leven van de Palestijnen (zelfs tot op prive niveau toe) en is het dus echt niet alleen die boze IDF die de vrijheid beperkt van de Palestijnen, maar die kutorganisaties ook.
Dus in de eerste alinea insinueer je dat "de arabische wereld" aan de palestijnse kant maakt terwijl je dat in de tweede alinea weer tegenspreekt. En in de derde alinea is de conclusie dat de palestijnen niet alleen leiden onder de israeliers maar ook onder organisaties uit buurlanden. Nou dat verandert de zaak echt hoor. Dit maakt het alleen nog maar triester, geen enkele reden om de israeliers maar eens te gaan verdedigen dus.
Oud 22-09-2004, 23:11
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 22-09-2004 @ 23:46 :
Daar zit het probleem. Het leger is één grote boef. Accepteer dat onderhand maar eens.
vast wel.

je zal je voor kunnen stellen dat weinigen dit werkelijk geloven.

als een leger ergens opdracht voor krijgt is dat iets anders dan wanneer ze hetzelfde uit eigen beweging doen.
Oud 22-09-2004, 23:11
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 23-09-2004 @ 00:07 :
och, het gaat om het geweld dat de ene partij de andere wordt aangedaan, en wat dat betreft liegen de cijfers van het aantal doden aan de beide kanten er niet om
Oud 22-09-2004, 23:13
LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
T_ID schreef op 23-09-2004 @ 00:11 :
vast wel.

je zal je voor kunnen stellen dat weinigen dit werkelijk geloven.

als een leger ergens opdracht voor krijgt is dat iets anders dan wanneer ze hetzelfde uit eigen beweging doen.
dat is bullshit, dat mensen dat geloven is gevaarlijk en het rijmt niet met het collectieve geschreeuw om vrede.
Oud 22-09-2004, 23:13
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 23-09-2004 @ 00:10 :
Dus in de eerste alinea insinueer je dat "de arabische wereld" aan de palestijnse kant maakt terwijl je dat in de tweede alinea weer tegenspreekt.

politiek gezien ja.

als ze hun voordeel eruit kunnen halen zijn ze wel opeens helemaal met de palestijnen, maar intussen geven ze geen fuck om de palestijnen.

Citaat:

En in de derde alinea is de conclusie dat de palestijnen niet alleen leiden onder de israeliers maar ook onder organisaties uit buurlanden.

lijden bedoel je
en ik bdoelde organisaties op de westbank en gaza

Citaat:

Nou dat verandert de zaak echt hoor. Dit maakt het alleen nog maar triester, geen enkele reden om de israeliers maar eens te gaan verdedigen dus.

hoezo.
Oud 22-09-2004, 23:18
LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Gatara schreef op 23-09-2004 @ 00:13 :
janeejatochjaneenietechtofwel
woman, stop talking

ik ga want dit is echt vermoeiend, ik kom er in een frisse bui vast nog wel op terug
Oud 22-09-2004, 23:20
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 23-09-2004 @ 00:18 :
woman, stop talking

ik ga want dit is echt vermoeiend, ik kom er in een frisse bui vast nog wel op terug
doe dat.
Oud 22-09-2004, 23:32
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-09-2004 @ 20:04 :
Maar ik verwacht niet van jou dat je dat snapt.
nee meneer snapt alleen zichzelf. doe geen moeite

@ Staafmixer: moest jij niet naar Israël om Palestijntjes te onderdrukken?

Citaat:
LaResistance schreef op 22-09-2004 @ 22:36 :
Mensen die hier het leven niet meer zien zitten omdat ze ontevreden zijn over hun haakneus of omdat hun ouders gaan scheiden boehoe en zich voor de trein gooien, zijn helden omdat ze het zo gewild hebben en de knoop door hebben gehakt en nee ze waren niet gek maar ongelukkig blablabla. Je kent het wel.
Maar owee als jouw leven zuur gemaakt wordt door de politieke toestand in jouw land waardoor je afgerasterd wordt achter een hoge muur die je letterlijk het uitzicht op het leven afneemt en je afsnijdt van familieleden en werkgelegenheden en je vrienden, familie en kennisen hebt die afgeknald worden door soldaten die ze voor terroristen aanzagen en dan je leven niet meer ziet en een wanhopige daad als deze pleegt. DAN BEN JE ACHTERLIJK.

Nee.. mensen die (denken dat ze) de wereld beter maken door zich op te blazen vanuit een idealistisch oogpunt zijn iig voor zichzelf grotere winnaars dan mensen die uit zieligheid vluchten voor het leven.

Citaat:
Gatara schreef op 22-09-2004 @ 22:40 :
en dan stap je dus maar een restaurant binnen in Haifa met je bommenriem om je middel; bestelt met je partner een etentje. Die partner gaat weg en jij gaat in het midden van het restaurant staan - zegt nog sorry tegen de kinderen die naast je staan en blaast jezelf op?

hier, en ze doen het nog op een fatsoenlijke manier ook! eerst sorrie zeggen, dan pas boem doen

Citaat:
nare man schreef op 22-09-2004 @ 22:44 :
Er is een verschil tussen begrip hebben voor, begrijpen en kunnen verklaren. Bij zelfmoordaanslagen kan ik alleen het laatste. Ik kan mezelf niet indenken in een situatie waarin ik dat zou doen.
verander je nationaliteit, ga in Palestina wonen en ervaar; ik weet zeker dat er een grote groep mensen is die nu hard zegt: ik zou dat nooit doen, ik kan me dat niet voorstellen, zo ben ik niet; maar die net zo zou zijn geworden als die zelfmoordterroristen.
Als je geen leven hebt, geen familie meer, geen huis meer, geen werk meer, geen eer meer etc. en het enige dat je hebt is de strijd tegen de "bezetter" dan wordt je vanzelf terrorist, zeker dankzij die goede indoctrinatie technieken van de extremisten.
Zeker de massa-volgende, geen-meninghebbende, zwak-in-hun-schoenen-staande figuren (hier op het forum ook sterk vertegenwoordigd) worden terrorist.

nou niet mouwen, huichelaars.

wat betreft het terrorisme en het terrorisme dat geen terrorisme zou zijn maar vergeldingsacties van het Israelische leger:

Als het Israelische leger appartementen van Palestijnen sloopt omdat daar een vermoed zelfmoordterrorist woonde, dan is dat net zo goed terrorisme als dat een Palestijn een bus opblaast met 20 onschuldige Israeli's en 5 fundamentalisten.

De Palestijnen en de 20 onschuldige Israeli's zin in beide gevallen gewoon collateral damage. Dat het Israelische leger gerichter (niet totaal doelgericht: ze kunnen de leiders niet vinden, daarom gaan ze maar elke losse terrorist zijn huis platgooien, of zoeken onschuldige Palestijntjes voor een vergeldingsactie) is dan de Palestijnse terroristen is simpel te verklaren: de Palestijnse terroristen kunnen het leger, de regering en de legerleiding onvoldoende raken en dus pakken ze de burgers.

tsja.. zo gaat dat in een oorlog.
Oud 22-09-2004, 23:34
Gatara
Gatara is offline
@skyrise: dikke

ik ben pitten
Oud 22-09-2004, 23:40
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Gatara schreef op 23-09-2004 @ 00:34 :
@skyrise: dikke

ik ben pitten
HEY! blijf hier!!! grrrr... owh.. en trouwens, wat wordt er hier veel over mij gebabbeld

"Skyrise-style", "Skyrise heeft wel vaak een punt maar brengt et verkeerd" *uche,. ahem * "Skyrise heeft achter elke zin een punt", "niet, geen punt, maar 10 uitroeptekens"

tsss, voordat je et weet wordt je een begrip.

- Skyrise is een soort van karikatuur van zichzelf
Oud 22-09-2004, 23:43
olijke otter
olijke otter is offline
meeeeeeeeeeeeensen wat een discussie. hoi pixelvriendjes. Onee, nu ben ik veelste luchtig bezig voor dit zware en moeilijke onderwerp.

mja tis lastig he.... Ik begrijp beide kanten niet eigenlijk. Beide kanten zijn daar zo fout bezig als het maar kan.
De grote kwaaddoeners zijn volgens mij maar 1 groep. De fanatiekelingen. En die heb je aan beide kanten, die ik allebei eng vind. Rechtse joden die alleen maar hard willen toeslaan en dingen veroorzaken zoals het platwalzen van huisen, bouwen van muren dwars door land van de palestijnen heen, doodschieten van onschuldige burgers ed. Aan de andere kant heb je weer de standaardissue fanatieke hamas-strijder. die met z'n ak in de lucht spammend allah allah akbar zit te roepen en zelfmoordaanslagen pleegt in restaurants en disco's ed, en anderen meeneemt in zijn fanatisme.
Terroristische acties zijn amoreel idd, maar ik kan me wel indenken hoe volkomen wanhopige mensen tot dergelijke acties overgaan. Ze hebben geen andere middelen om terug te slaan.

het is echt een stompzinnige situatie daar. huhuhuh israel mept palestijnen huhuhuh palestijnen slaan terug huhuhuh deed pijn sukkel ik beuk je enz enz..

De oplossingen die ik zie zijn irreele oplossingen.
Soort van ontwapening van het hele gebied, of ingrijpen van VN, door er echt een enorme troepenmacht neer te zetten dat iedereen uit elkaar moet houden oid.

Vs zou wat onpartijdiger zijn.

huhuh anders ontruimen we het hele gebied en nuken het plat. Ben je ook weer van een paar atoombommen af, anders blijft het toch eeuwig ruzie daar. Dat is echt al sinds tig voor christus al.

jezus wat blaat ik veel.[edit niemand leest het toch waarsch]

Laatst gewijzigd op 22-09-2004 om 23:46.
Oud 22-09-2004, 23:47
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Gatara schreef op 22-09-2004 @ 23:48 :
Er worden vast en zeker fouten gemaakt door soldaten binnen het leger. Vast en zeker ook "opzettelijke fouten".

bv. die raketaanval op de demonstrerende menigte in Rafah.

Jullie doen net alsof ik dat soort dingen goedkeur
precies!!! er lopen hier (geen namen noemen: T_ID iig) een stel provocateurs rond die oa. Gatara en mij afschilderen als grote voorvechters van zowel Palestijns als Israelisch terrorisme.

Dat is je reinste onzin en is gewoon niet onderbouwd, kappen ermee

hoe vaak moet(en) ik (wij?) nou nog zeggen dat beide partijen op dit moment verkeerd bezig zijn?

Citaat:
Zaina schreef op 22-09-2004 @ 23:57 :

Oud 22-09-2004, 23:51
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Wasbeermeneer schreef op 23-09-2004 @ 00:43 :
meeeeeeeeeeeeensen wat een discussie. hoi pixelvriendjes. Onee, nu ben ik veelste luchtig bezig voor dit zware en moeilijke onderwerp.

mja tis lastig he.... Ik begrijp beide kanten niet eigenlijk. Beide kanten zijn daar zo fout bezig als het maar kan.
De grote kwaaddoeners zijn volgens mij maar 1 groep. De fanatiekelingen. En die heb je aan beide kanten, die ik allebei eng vind. Rechtse joden die alleen maar hard willen toeslaan en dingen veroorzaken zoals het platwalzen van huisen, bouwen van muren dwars door land van de palestijnen heen, doodschieten van onschuldige burgers ed. Aan de andere kant heb je weer de standaardissue fanatieke hamas-strijder. die met z'n ak in de lucht spammend allah allah akbar zit te roepen en zelfmoordaanslagen pleegt in restaurants en disco's ed, en anderen meeneemt in zijn fanatisme.
Terroristische acties zijn amoreel idd, maar ik kan me wel indenken hoe volkomen wanhopige mensen tot dergelijke acties overgaan. Ze hebben geen andere middelen om terug te slaan.

het is echt een stompzinnige situatie daar. huhuhuh israel mept palestijnen huhuhuh palestijnen slaan terug huhuhuh deed pijn sukkel ik beuk je enz enz..

De oplossingen die ik zie zijn irreele oplossingen.
Soort van ontwapening van het hele gebied, of ingrijpen van VN, door er echt een enorme troepenmacht neer te zetten dat iedereen uit elkaar moet houden oid.

Vs zou wat onpartijdiger zijn.

huhuh anders ontruimen we het hele gebied en nuken het plat. Ben je ook weer van een paar atoombommen af, anders blijft het toch eeuwig ruzie daar. Dat is echt al sinds tig voor christus al.

jezus wat blaat ik veel.[edit niemand leest het toch waarsch]
(dat met die NUKES mag er wel uit though... dat zou Fleet Admiral teveel zijn zin geven)

Oh trouwens, om nog even terug te komen op een reactie van... hmm McCaine? "Je bent hier voor de ene partij OF anders automatisch voor de andere? "

Ik ben niet voor de Palestijnen en ook niet voor de Joden, ik ben voor de Russen!!! Hop! het Russische leger op de afscheidingsmuur en iedere vinger die ik de lucht wordt gestoken wordt erafgeschoten *(natuurlijk kunnen er ook eerst VN-troepen worden gelegerd in Israel, maar dat werkt toch niet.... laat de rooie rakkers et klusje maar klaren)
Oud 22-09-2004, 23:59
olijke otter
olijke otter is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 23-09-2004 @ 00:51 :
(dat met die NUKES mag er wel uit though... dat zou Fleet Admiral teveel zijn zin geven)

Oh trouwens, om nog even terug te komen op een reactie van... hmm McCaine? "Je bent hier voor de ene partij OF anders automatisch voor de andere? "

Ik ben niet voor de Palestijnen en ook niet voor de Joden, ik ben voor de Russen!!! Hop! het Russische leger op de afscheidingsmuur en iedere vinger die ik de lucht wordt gestoken wordt erafgeschoten *(natuurlijk kunnen er ook eerst VN-troepen worden gelegerd in Israel, maar dat werkt toch niet.... laat de rooie rakkers et klusje maar klaren)

je bent niet voor de ene of voor de andere gap. Nix fiese communisten eh, we sturen ome huup, linke joop en scheve nelis erop af en wie stoer doet krijgt een ram voor z'n muil godverdomme.
Oud 23-09-2004, 00:01
olijke otter
olijke otter is offline
vond dit plaatje wel toepasselijk.

nu ga ik mijn eigen religie aanhangen en molecular biology of the cell lezen.

ktnxby
Oud 23-09-2004, 07:59
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 23-09-2004 @ 00:51 :

Er zitten al genoeg Russiche nepjoden in Israel
ondermeer in de nederzettingen
Oud 23-09-2004, 08:45
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 23-09-2004 @ 00:40 :
HEY! blijf hier!!! grrrr... owh.. en trouwens, wat wordt er hier veel over mij gebabbeld

"Skyrise-style", "Skyrise heeft wel vaak een punt maar brengt et verkeerd" *uche,. ahem * "Skyrise heeft achter elke zin een punt", "niet, geen punt, maar 10 uitroeptekens"

tsss, voordat je et weet wordt je een begrip.

- Skyrise is een soort van karikatuur van zichzelf
Serieus. Zoek hulp.
Oud 23-09-2004, 10:27
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 23-09-2004 @ 00:01 :
Zij zelf zegt van wel en dat lees ik er ook wel uit.
Oud 23-09-2004, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Skyrise schreef op 23-09-2004 @ 00:32 :
verander je nationaliteit, ga in Palestina wonen en ervaar; ik weet zeker dat er een grote groep mensen is die nu hard zegt: ik zou dat nooit doen, ik kan me dat niet voorstellen, zo ben ik niet; maar die net zo zou zijn geworden als die zelfmoordterroristen.
Als je geen leven hebt, geen familie meer, geen huis meer, geen werk meer, geen eer meer etc. en het enige dat je hebt is de strijd tegen de "bezetter" dan wordt je vanzelf terrorist, zeker dankzij die goede indoctrinatie technieken van de extremisten.
Zeker de massa-volgende, geen-meninghebbende, zwak-in-hun-schoenen-staande figuren (hier op het forum ook sterk vertegenwoordigd) worden terrorist.
Hoewel ik geen arts ben, begin ik vrij zeker te worden van de diagnose bij jou - 'stoornis in het autistische spectrum', misschien Asperger. Laat daar eens naar kijken. Vaak is het een hele opluchting als je het een naam kunt geven.

Los daarvan lees je niet goed. Ik zeg niet dat ik nooit een zelfmoordaanslag zou plegen, ik zeg alleen dat ik het me nu niet kan voorstellen. De reden daarvoor is simpel, namelijk dat ik niet in Palestina woon en dat er dus geen noodzaak toe is. Als ik naar Palestina zou verhuizen, onderdrukt zou worden en mijn familie gedood zag worden, dan zou ik vast ook een zelfmoordaanslag plegen, maar dan zijn de omstandigheden heel anders.
Oud 23-09-2004, 12:40
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-09-2004 @ 11:40 :
Hoewel ik geen arts ben, begin ik vrij zeker te worden van de diagnose bij jou - 'stoornis in het autistische spectrum', misschien Asperger. Laat daar eens naar kijken. Vaak is het een hele opluchting als je het een naam kunt geven.
ik heb al eerder gezegd dat flamen, hoe creaief oo, niet de bedoeling is. Als je dan toch advies wil geven doe dat dan op psychologie
Oud 23-09-2004, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 23-09-2004 @ 13:40 :
ik heb al eerder gezegd dat flamen, hoe creaief oo, niet de bedoeling is. Als je dan toch advies wil geven doe dat dan op psychologie
Ban die zak hooi dan eens.
Oud 23-09-2004, 12:57
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-09-2004 @ 13:52 :
Oud 23-09-2004, 14:42
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
No way. Hij -en inmiddels ook Wasbeermeneer- houden dit topic leesbaar en zorgen nog eens voor een in dit anders deprimerende topic.
Oud 23-09-2004, 15:26
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:

Regels voor berichten