Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2010, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Dat is het betere werk! Ik ben vandaag bezig met afstuderen, maar dat mag ook wel want ik heb gisteren en eergisteren een paar dagen rust gepakt.
*aanmoedig*

Ik ga vanaf maandag weer hard aan het werk Eerst ook een paar dagen nagenieten van het geen tentamens meer hebben.
Advertentie
Oud 18-06-2010, 09:40
Verwijderd
Citaat:
Zo, even sollicitatiebrief en CV printen op kosten van mijn binnenkort ex-werkgever. Wat ben ik toch een rebel.
Diefstal! (kom er maar in lucky)
Neem je ook wel eens per ongeluk pennen mee, of suikerzakjes?
Oud 18-06-2010, 09:44
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
*aanmoedig*

Ik ga vanaf maandag weer hard aan het werk Eerst ook een paar dagen nagenieten van het geen tentamens meer hebben.
Ja, heb je zeker verdiend!
Citaat:
Diefstal! (kom er maar in lucky)
Neem je ook wel eens per ongeluk pennen mee, of suikerzakjes?
Ik geef het toe!

Ik gebruik geen suiker, maar ik vind wel eens een pen terug in mijn tas, maar op de afdeling is het sowieso één grote stoelendans wat betreft pennen, dus dat is an sich niet verwonderlijk. Wel vond ik laatst een paar naalden en een spuit terug in mijn tas, toen had ik even zoiets van "huh, wtf ".
__________________
you're not my demographic
Oud 18-06-2010, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Ze presenteren het ook alsof het een product van Apple zelf is, maar volgensmij heeft Apple helemaal geen afbetalingsregelingen ofzo.
Die hebben ze wel. Maar volgens mij is dat een regeling van gespreid betalen, waardoor je dus uiteindelijk 500 euro meer betaald ofzo, als of het nog niet duur genoeg is. En ze hebben studentenkorting, 6%, geldt volgens mij ook voor scholieren. Niet dat dat veel scheelt, uiteindelijk kreeg ik 67 euro korting geloof ik

@Mean ga liever 2 jaar sparen, over 2 jaar is er waarschijnlijk een supermooie nieuwe versie & dan moet jij je 'ouderwetse rotmac' nog betalen
Oud 18-06-2010, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Zo, even sollicitatiebrief en CV printen op kosten van mijn binnenkort ex-werkgever. Wat ben ik toch een rebel.
Dat zal ze leren
Oud 18-06-2010, 09:53
Verwijderd
hoi
ons apparaat werkt nog niet helemaal zoals het moet maar we weten nu hoe we daar omheen kunnen werken... dus volgende week proefjes!
Oud 18-06-2010, 09:55
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
hoi
ons apparaat werkt nog niet helemaal zoals het moet maar we weten nu hoe we daar omheen kunnen werken... dus volgende week proefjes!
Ik neem aan dat het om die zenuwstimulator gaat die niet werkt? Maar succes Sarah! Ik vond het twee weken geleden ook heel spannend om de eerste testen te draaien met het fantoom!
__________________
you're not my demographic
Oud 18-06-2010, 09:55
Verwijderd
Hm dat MacMe is wel een premium reseller, dat had ik niet verwacht. Ik heb geen idee hoe die macstores in elkaar zitten, als het een soort franchise is kunnen er natuurlijk via verschillende winkels verschillende 'aanbiedingen' gegeven worden. Interessant.
Oud 18-06-2010, 09:58
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hm dat MacMe is wel een premium reseller, dat had ik niet verwacht. Ik heb geen idee hoe die macstores in elkaar zitten, als het een soort franchise is kunnen er natuurlijk via verschillende winkels verschillende 'aanbiedingen' gegeven worden. Interessant.
Volgensmij heb je in Nederland geen officiële Apple Stores, alleen een hoop verschillende premium resellers. Utrecht heeft aMac, die zit ook in Den Bosch en Eindhoven volgensmij. In Eindhoven vond ik die winkel maar irritant, gelijk zo'n irritante verkoper die aan je vast plakt en je bestookt met vragen terwijl je gewoon wil rondkijken.
__________________
you're not my demographic
Oud 18-06-2010, 10:00
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Oh, kut, nou geneeskunde studeren gaat er dus nooit meer inzitten. Ik heb mn bachelor al bijna, en alleen als ik nu al was begonnen met geneeskunde hoef ik geen instellingscollegegeld in plaats van het normale collegegeld te betalen.
__________________
you're not my demographic
Oud 18-06-2010, 10:02
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Kutplasterk, nou ik ben blij dat ik geen PvdA heb gestemd.
__________________
you're not my demographic
Oud 18-06-2010, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Volgensmij heb je in Nederland geen officiële Apple Stores, alleen een hoop verschillende premium resellers. Utrecht heeft aMac, die zit ook in Den Bosch en Eindhoven volgensmij. In Eindhoven vond ik die winkel maar irritant, gelijk zo'n irritante verkoper die aan je vast plakt en je bestookt met vragen terwijl je gewoon wil rondkijken.
Ja oke, wat is het precieze verschil dan?

Utrecht heeft er volgens mij 2 of 3(premium resellers). De mijne komt bij HTR vandaan, en daar waren ze heel lief & niet opdringerig enzo. Ze hebben me heel goed geholpen En de verkoper was ook nog eens heet
Oud 18-06-2010, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Ik neem aan dat het om die zenuwstimulator gaat die niet werkt? Maar succes Sarah! Ik vond het twee weken geleden ook heel spannend om de eerste testen te draaien met het fantoom!
Ja die, nouja die werkt wel, maar dan doen we ook metingen, en dan hoort de robotarm die de stimulator vashoudt te weten wat het beste punt was van de proefmetingen en daarnaartoe bewegen, en daar gaat het mis. Maar we onthouden nu gewoon zelf wat het beste punt was en bewegen de robot daarnaartoe
Oud 18-06-2010, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Volgensmij heb je in Nederland geen officiële Apple Stores, alleen een hoop verschillende premium resellers. Utrecht heeft aMac, die zit ook in Den Bosch en Eindhoven volgensmij. In Eindhoven vond ik die winkel maar irritant, gelijk zo'n irritante verkoper die aan je vast plakt en je bestookt met vragen terwijl je gewoon wil rondkijken.
Ik ben er in Delft en Haarlem wel een tegengekomen.
Oud 18-06-2010, 10:17
Verwijderd
blbuuuhuhbbb ik krijg mezelf niet wakker. En ik ga vandaag uit nood heel de dag engelse illustratoren mailen, in de hoop dat die willen toetsen. Hoera.
Oud 18-06-2010, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Zo, even sollicitatiebrief en CV printen op kosten van mijn binnenkort ex-werkgever. Wat ben ik toch een rebel.
Je hoeft tegenwoordig nergens meer hardcopy te solliciteren Hoewel, toen ik bij het Forensisch Instituut solliciteerde moest dat wel. Ik heb toen wel zorgvuldig gelet op alle vingerafdrukken en DNA-sporen
Oud 18-06-2010, 10:28
Verwijderd
Citaat:
blbuuuhuhbbb ik krijg mezelf niet wakker.
Oud 18-06-2010, 10:29
Verwijderd
Ah ik ben even trots op mezelf,
Toets Nederlands 9.7 ahhaha *nerdhead*
Oud 18-06-2010, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Ah ik ben even trots op mezelf,
Toets Nederlands 9.7 ahhaha *nerdhead*
Oud 18-06-2010, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Jaja, het grappige is dat mijn vriendin in 3 weken nog 28 studiepunten moet ,
En ik dus al haar Nederlands maak ahahaha,
Scoor ik voor haar mooi 5 studiepunten
Oud 18-06-2010, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Volgensmij heb je in Nederland geen officiële Apple Stores, alleen een hoop verschillende premium resellers. Utrecht heeft aMac, die zit ook in Den Bosch en Eindhoven volgensmij. In Eindhoven vond ik die winkel maar irritant, gelijk zo'n irritante verkoper die aan je vast plakt en je bestookt met vragen terwijl je gewoon wil rondkijken.
Wij hebben in Groningen de Applestore en daarbij in de MacMe
Oud 18-06-2010, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Ah ik ben even trots op mezelf,
Toets Nederlands 9.7 ahhaha *nerdhead*
Nice
Oud 18-06-2010, 10:56
Verwijderd
Nou over een maandje zie ik mijn vader voor het eerst in meer dan een half jaar weer een x bizar, we hebben elkaar heel 2010 nog niet gezien
Oud 18-06-2010, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Nou over een maandje zie ik mijn vader voor het eerst in meer dan een half jaar weer een x bizar, we hebben elkaar heel 2010 nog niet gezien
:boks:

Gescheiden ouders?
Oud 18-06-2010, 11:04
Verwijderd
Citaat:
:boks:

Gescheiden ouders?
en een vader die 80% van de tijd voor z'n werk in 't buitenland zit oh en een feeks van een vrouw heeft, dus ik ga liever niet daarheen, dus er is zeg maar 1% van z'n tijd beschikbaar voor mij.
Oud 18-06-2010, 11:08
Verwijderd
andrew sisters <3
Oud 18-06-2010, 11:11
Verwijderd


Oud 18-06-2010, 11:11
Verwijderd
Citaat:
en een vader die 80% van de tijd voor z'n werk in 't buitenland zit oh en een feeks van een vrouw heeft, dus ik ga liever niet daarheen, dus er is zeg maar 1% van z'n tijd beschikbaar voor mij.
Dat is echt niet leuk zeg. Als jullie elkaar zien, is het dan wel quality time?
Oud 18-06-2010, 11:12
Verwijderd
Citaat:
en een vader die 80% van de tijd voor z'n werk in 't buitenland zit oh en een feeks van een vrouw heeft, dus ik ga liever niet daarheen, dus er is zeg maar 1% van z'n tijd beschikbaar voor mij.
Wat is dat toch met boze stiefmoeders ;x
Oud 18-06-2010, 11:13
Verwijderd
Ha!
Wat een dag heb ik tot nog toe. Net geslapen vanaf een uurtje of 8 tot nu. Daarvoor dus gefigureerd in werkelijk een walgelijke voorstelling, tenenkrommend was ´ie. En mijn rol was ´de ballonnenman´ in de Danse Macabre. Het was wel een leuke belevenis, iedereen zo vroeg in de tuin bij school... Maar die voorstelling, miiijn god zeg!
Oud 18-06-2010, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Nou over een maandje zie ik mijn vader voor het eerst in meer dan een half jaar weer een x bizar, we hebben elkaar heel 2010 nog niet gezien
Nou, dat is ook niet leuk
Oud 18-06-2010, 11:14
Verwijderd


i liek this one

hoewel de versie van Ella Fitzgerald leuker is denk ik
Oud 18-06-2010, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Ha!
Wat een dag heb ik tot nog toe. Net geslapen vanaf een uurtje of 8 tot nu. Daarvoor dus gefigureerd in werkelijk een walgelijke voorstelling, tenenkrommend was ´ie. En mijn rol was ´de ballonnenman´ in de Danse Macabre. Het was wel een leuke belevenis, iedereen zo vroeg in de tuin bij school... Maar die voorstelling, miiijn god zeg!
Je wist niet van te voren dat het zo erg was? En waarom in hemelsnaam speelde 'ie zo vroeg? Komen er echt mensen uit hun nest om op dat tijdstip naar toneel te kijken?
Oud 18-06-2010, 11:22
Verwijderd
Mag ik jullie iets vragen:

Krijgen jullie de indruk dat ik dement ben?
Oud 18-06-2010, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Dat is echt niet leuk zeg. Als jullie elkaar zien, is het dan wel quality time?
dan gaan we een middag wat leuks doen we bellen wel veel hoor, we kunnen wel echt heel goed met elkaar, we zien elkaar alleen bijna nooit.
Oud 18-06-2010, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Wat is dat toch met boze stiefmoeders ;x
Dat hoort gewoon zo. Mijn stiefvader is wel een schatje trouwens.
Citaat:
Mag ik jullie iets vragen:

Krijgen jullie de indruk dat ik dement ben?
Ehm nee hoezo?

Mijn broertje moet een her doen wat een faler is ie toch
Oud 18-06-2010, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Dat hoort gewoon zo. Mijn stiefvader is wel een schatje trouwens.


Ehm nee hoezo?
Nou op BZ worden alle drogredenen weer gebruikt die vorige maand al aangegeven waren als drogreden
Oud 18-06-2010, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Mag ik jullie iets vragen:

Krijgen jullie de indruk dat ik dement ben?
Ja, nee en hoezo?

Citaat:
dan gaan we een middag wat leuks doen we bellen wel veel hoor, we kunnen wel echt heel goed met elkaar, we zien elkaar alleen bijna nooit.


Citaat:
Mijn broertje moet een her doen wat een faler is ie toch
Jeetje.
Oud 18-06-2010, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Nou op BZ worden alle drogredenen weer gebruikt die vorige maand al aangegeven waren als drogreden
Ze oefenen voor ambtenaar, snap dat dan. Iedere generatie heeft mensen nodig die het leven moeilijker maken, dat is vast goed voor de economie of zo.
Oud 18-06-2010, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Ja, nee en hoezo?



Jeetje.
Ja Zucht

Citaat:
Nou op BZ worden alle drogredenen weer gebruikt die vorige maand al aangegeven waren als drogreden
Oud 18-06-2010, 11:35
Verwijderd
Ach ''modereerbaar'' blablabla. Forumbazen weten niks meer van forummen dan wij hoor. Het is allemaal zo'n gezever op Beleidszaken.

Ik zou gewoon voor mijn voorstel gaan, de microdichtendag weer herinvoeren
Oud 18-06-2010, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Ach ''modereerbaar'' blablabla. Forumbazen weten niks meer van forummen dan wij hoor. Het is allemaal zo'n gezever op Beleidszaken.

Ik zou gewoon voor mijn voorstel gaan, de microdichtendag weer herinvoeren
Woensdag microdichtdag was het, als ik het me goed herinner
Oud 18-06-2010, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Je wist niet van te voren dat het zo erg was? En waarom in hemelsnaam speelde 'ie zo vroeg? Komen er echt mensen uit hun nest om op dat tijdstip naar toneel te kijken?
Het was behoorlijk druk. Maar je zag dus allerlei mensen redelijk chagrijnig voor zich uitstaren in de kou, omdat het zo slecht gespeeld werd en omdat er ook weer zo nodig naakt in moest zitten (totaal misplaatst)... En het stomme is dat het volgens mij helemaal niet zo nodig was om het om 5 uur te doen, want het moest met zonsopgang maar rond die tijd is het gewoon al licht,
En ik had wel verwacht dat het niet mijn smaak voorstelling zou zijn, maar dat het echt zó slecht was, had ik niet verwacht nee.
Oud 18-06-2010, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Woensdag microdichtdag was het, als ik het me goed herinner
Mooi! Dat is bij deze heringevoerd.

*klopt met hamer*
Oud 18-06-2010, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Het was behoorlijk druk. Maar je zag dus allerlei mensen redelijk chagrijnig voor zich uitstaren in de kou, omdat het zo slecht gespeeld werd en omdat er ook weer zo nodig naakt in moest zitten (totaal misplaatst)... En het stomme is dat het volgens mij helemaal niet zo nodig was om het om 5 uur te doen, want het moest met zonsopgang maar rond die tijd is het gewoon al licht,
En ik had wel verwacht dat het niet mijn smaak voorstelling zou zijn, maar dat het echt zó slecht was, had ik niet verwacht nee.
Hahaha

Sta je daar dan om 5 uur smorgens
Oud 18-06-2010, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Het was behoorlijk druk. Maar je zag dus allerlei mensen redelijk chagrijnig voor zich uitstaren in de kou, omdat het zo slecht gespeeld werd en omdat er ook weer zo nodig naakt in moest zitten (totaal misplaatst)... En het stomme is dat het volgens mij helemaal niet zo nodig was om het om 5 uur te doen, want het moest met zonsopgang maar rond die tijd is het gewoon al licht,
En ik had wel verwacht dat het niet mijn smaak voorstelling zou zijn, maar dat het echt zó slecht was, had ik niet verwacht nee.
En daar kom je dan zo vroeg je bed voor uit

Citaat:
Mooi! Dat is bij deze heringevoerd.

*klopt met hamer*
Volgens mij hebben we maar een microdichtdag gehad, maar ik vind het best
Oud 18-06-2010, 11:40
Verwijderd
Er was een vacature voor de regisseur van Joseph and the amazing technicolor dreamcoat in Valkenswaard Archont! Maar ik ga niet solliciteren, maar vond het wel grappig en zat een fractie van een seconde te twijfelen omdat ik het wel echt een leuke musical vind, maar nee.
Oud 18-06-2010, 11:41
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Hoi!
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 18-06-2010, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Er was een vacature voor de regisseur van Joseph and the amazing technicolor dreamcoat in Valkenswaard Archont! Maar ik ga niet solliciteren, maar vond het wel grappig en zat een fractie van een seconde te twijfelen omdat ik het wel echt een leuke musical vind, maar nee.
Doen!! Mag je dat met Were Di doen dan! Worden we collega's en er is veel talent in Valkenswaard
Oud 18-06-2010, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Hahaha

Sta je daar dan om 5 uur smorgens
Goed stom ja. Maar het was wel een leuke belevenis hoor. En zo'n maffe dag, dat vind ik ook wel leuk. We gingen om kwart over 12 slapen, kwart voor 3 wakker, 8 uur weer slapen en nu weer wakker. En dan heb je tussendoor iets heel mafs gedaan, lijkt net alsof dat een droom was ofzo
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:19.