Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2005, 16:12
cha0s
cha0s is offline
Ik ging vandaag zwartrijden met de trein en toen kreeg ik 'n boete en ik moest dik lang wachten tot die vent eindelijk 'ns had uitgerekend en had opgeschreven wat 't nu kostte terwijl ik het hem al voorgerekend had; maar dat nam 'ie niet van me aan tot het computertje het ook zei.
Daarna opgehaald door 655321 en boodschappen gehaald en zo gaan we in 't park zitten en daarna moet ik leren en morgen heb ik toelatingsexamens en ik stress me kapot en ik heb echt 'n ongelofelijk slechte timing wat betreft stoppen met roken, want dat ben ik sinds vrijdag. (op 1 sjekkie zondag na, maar die smaakte vies. )
Oud 11-04-2005, 16:20
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 11-04-2005 @ 14:48 :
hmm
hoe denk jij dat je het hebt gemaakt?!

ik heb gisteren heel veel geleerd en die avond heel erg gejankt omdat mn vriendje zei dat hij niet meer zo verliefd was op me en aan het twijfelen was of hij wel bij me wilde blijven. en toen mocht hij op de grond slapen van mij
en vannochtend wakker geworden en bijna overgegeven van de zenuwen en om 11 uur tentamen gemaakt en nu ben ik een samenvattingen van bijna 70 pag. aan het uitprinten voor mn volgende tentamen...zucht.
(K)

Ik heb boekies gelezen en muziek geluisterd in de tuin, tot ik de buren te irritant vond worden.
Oud 11-04-2005, 17:02
Nona Star
Nona Star is offline
Ik ben naar school gegaan en daar moest ik 3 uur hoorcollege volgen en we gingen Supernanny kijken want het had allemaal verband met elkaar en ik ben m na 2 uur gepeerd. Met vriendin de stad in en 2ehandswinkeltje doorgespit.
Daarna naar huis en daar werd ik gebeld door vriendje en hij zat heel sneu en chagrijnig te doen en toen werd ik boos omdat ie niet even normaal met mij aan de telefoon kon lullen en nu heb ik er geen zin meer in Verwend kreng.
Straks ga ik mihoen eten en ik hoef lekker niet te koken want ik ben wél leuk.
Oud 11-04-2005, 17:07
Horror Prut
Horror Prut is offline
eerst was ik dronken en toen niet meer en toen verveelde ik me en misschien heb ik binnenkort een kamer in den bosch maar dat is kut.
Oud 11-04-2005, 17:33
Back Door Man
Back Door Man is offline
Ik heb vandaag in het park van breda in de zon geleerd voor een toets voor morgen. met een witbier
Oud 11-04-2005, 18:02
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 11-04-2005 @ 14:48 :
ik heb gisteren heel veel geleerd en die avond heel erg gejankt omdat mn vriendje zei dat hij niet meer zo verliefd was op me en aan het twijfelen was of hij wel bij me wilde blijven.
ik snap nog steeds niet waarom je dat soort dingen op dit forum verteld. maar wel kut
Oud 11-04-2005, 18:07
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 11-04-2005 @ 18:33 :
Ik heb vandaag in het park van breda in de zon geleerd voor een toets voor morgen. met een witbier

in valkenberg? was ik ook nog even, maar ik had een grote zonnebril op.
Oud 11-04-2005, 18:15
Isiyanka
Isiyanka is offline
Scheikunde toets gemaakt, One tree hill gekeken, even in de zon gezeten, veel wiskunde gedaan
Oud 11-04-2005, 18:20
schimmel
schimmel is offline
ik heb vandaag een duif versierd door met gevouwen handen te roekoëen op onze rendez-vous neem ik een boterham voor hem mee
heb verder 1 uur les gevolgd en toen had ik het wel weer gehad. morgen 1ste dag van de inhaalweek
Oud 11-04-2005, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Tom Violence schreef op 11-04-2005 @ 19:02 :
ik snap nog steeds niet waarom je dat soort dingen op dit forum verteld. maar wel kut
Waarom zou ze het niet vertellen?
Oud 11-04-2005, 18:57
merels
merels is offline
Citaat:
eXo schreef op 11-04-2005 @ 19:36 :
Waarom zou ze het niet vertellen?
omdat je er niets mee opschiet als allemaal vreemde mensen jouw privéleven kennen?
Oud 11-04-2005, 19:17
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
merels schreef op 11-04-2005 @ 19:57 :
omdat je er niets mee opschiet als allemaal vreemde mensen jouw privéleven kennen?
vaak kennen ze hier ook niet iemand in het echte leven, dus ze weten niet wie het zegt, wat maakt het dan nog uit
Oud 11-04-2005, 19:36
Lady Jane
Lady Jane is offline
Ik ging eerst naar stage om de laatste videoband te bekijken en dat bleek dus heel slecht te zijn. Daarna ging ik naar school om mijn stageformulieren in te leveren maar ik kon mijn leraar nergens vinden.
Daarna weer terug naar stage met mijn chickies om een maandplanning te maken en te roddelen. Toen we klaar waren even naar de stad gegaan om ijs te eten. Toen kwam ik opeens mijn vriendje tegen dus heb ik afscheid genomen van mijn chickies die ik vervolgens weer 3 keer ben tegengekomen in de stad dus dat schoot ook niet echt op.
Nog even cadeautje gekocht voor de vader van mijn vriendje, uiteindelijk gevonden en toen naar huis gegaan.
Nu ga ik een film kijken en wijn drinken met een vriendin.
Oud 11-04-2005, 19:36
Tom Violence
Tom Violence is offline
ik vind het gewoon vreemd. net als mensen die in de supermarkt over hun sexleven praten.
Oud 11-04-2005, 19:51
grandmommy
grandmommy is offline
ik zie nu allemaal ouwe lijken vanin de zeventig voor me die me vertellen over hun sexleven baaaahhhh
Oud 11-04-2005, 19:56
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 11-04-2005 @ 19:02 :
ach, ik begrijp wel wat je bedoelt hoor.
ik zou het normaal gesproken denk ik ook niet zo snel doen, maar ik zat er een beetje mee en ik had zin om te zeuren.
maar eigenlijk heb je wel gelijk
Oud 11-04-2005, 19:58
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 11-04-2005 @ 20:51 :
ik zie nu allemaal ouwe lijken vanin de zeventig voor me die me vertellen over hun sexleven baaaahhhh
Oud 11-04-2005, 20:56
Xonzo
Xonzo is offline
ben vandaag naar school geweest, na 2 weken vakantie
Oud 11-04-2005, 20:58
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 11-04-2005 @ 20:56 :
ach, ik begrijp wel wat je bedoelt hoor.
ik zou het normaal gesproken denk ik ook niet zo snel doen, maar ik zat er een beetje mee en ik had zin om te zeuren.
maar eigenlijk heb je wel gelijk
doen de meeste mensen hier wel eens moet iedereen zelf weten
zolang je maar geen foto's post waarop je huilend achter je webcam zit want dat kan echt niet
Oud 11-04-2005, 21:07
*oma*
*oma* is offline
Ik ging naar school en had een miniwerkbespreking en ik had een 8.
Toen was ik blij. Daarna ging ik maar niet meer naar school om van het mooie weer te genieten, samen met een vriendin. Maar toen gingen we in het rookhok zitten, dus nog steeds binnen. Dus eigenlijk sloeg dat nergens op en toen ging ik haar fotorolletje wegbrengen
Oud 11-04-2005, 22:03
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Vanmorgen tentamen gemaakt en voor het eerst ook echt in 1 keer gehaald Kaartje voor groezrock gekocht. Daarna parkgehangen, heel ontwikkelingpsychologisch verantwoord zitten kijken naar een klein jochje dat rondwaggelde. Vergeten de sticker 'sex? nee, hoofdpijn' van mn OV te halen toen ik m de buschauffeur liet zien en nietsvermoedend doorliep.. Toen aardappelen geschild. En geboekt voor Berlijn
Oud 11-04-2005, 22:33
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Hermione schreef op 11-04-2005 @ 21:58 :
doen de meeste mensen hier wel eens moet iedereen zelf weten
zolang je maar geen foto's post waarop je huilend achter je webcam zit want dat kan echt niet
Oud 11-04-2005, 22:40
Roos
Roos is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 11-04-2005 @ 23:33 :
Zet die foto er nog eens op!
Oud 11-04-2005, 22:50
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
oh my gosh, dit menen jullie niet

jongens, ik ben nu op mn kamertje in utrecht, die fotos staan op mn familiecomputer in den haag
of ik moet natuurlijk in fototopics van een jaar terug bladeren
Oud 12-04-2005, 07:27
Verwijderd
gisteren met ene maat die een maand naar oosterijk geweest was gesmookt en filmpies gekeken, hij had ook nog een Kroaat meegenomen dus heb ik in mn aller beste duits geluld, en dat is alsnog kut
Oud 12-04-2005, 08:00
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 11-04-2005 @ 19:07 :
in valkenberg? was ik ook nog even, maar ik had een grote zonnebril op.
ja, maar ik zit altijd helemaal op het laatste stukje gras bij die kazerne, ver weg van die alto's en vlak bij de criminelen die op dat muurtje zitten.
Oud 12-04-2005, 08:30
Verwijderd
Ik moest een bl00donderz00k laten doen, en toen hebben ze bij dat bl00donderz00k wel driehonderd liter bl00d van me gejat. En ik heb wel vijfhonderd naalden in m'n arm gehad EN ZE WAREN ALLEMAAL HEEL ERG DIK maar ik ben heel dapper dus ik gaf natuurlijk geen kik. Ook al was het wel heel gothic. En naast me zat een meneer met een tattoeage van een papegaai, dus dat was ook wel een hele belevenis. Zijn papegaai heette Charlie, stond er onder. Spannend.
Oud 12-04-2005, 13:31
vixen
vixen is offline
Gisteren ging ik met mn vrriendje naar het bos en we zagen een hert en wel 5 muizen en 2 roofvogels. nou, whoe. Toen ging ie oefenen met zn band en ik ging bij hem slapen en hij kwam heeeel laat thuis. En toen stond ik vanochtend op en toen gignen we ruzie maken omdat ik em pestte. En straks ga ik een film kijken en veeel eten en dan cha0s de sleutel van mn huis geven zodat ie ergens kan slapen vanavond.
Oud 12-04-2005, 13:42
Verwijderd
ik heb vandaag een magnum op...mijn dag is weer goed
en ik ben naar bikini's gaan kijken, maar ik vind niks mooi, of dan is de stof mooi en de rest van de bikini niet. en ik ga zo boodschappen doen omdat 2 vriendinnen hier komen eten in mijn nieuwe kamertje, en ik heb dus weer internet, en mijn verslaving slaat metteen weer toe want eigenlijk moet ik, na 2 maanden niks voor school te hebben gedaan, maar weer een swat doen....toch?
Oud 12-04-2005, 13:47
Jones
Gisteren lekker laat opgestaan, late trein gepakt naar Delft, alleen maar gelezen in de trein. Vaker laat met de trein gaan, lekker rustig Daarna uurtje buiten gezeten en uurtje college.. opgebeld door m'n huisgenoten dat ik meteen naar de Delfste Hout kon komen (meertje in de buurt van Delft) daar lekker wit bier/rose gedronken en maaltijdsalade gegeten. 9 uur daar weg gegaan, tot half 1 gepoold in cafe, naar huis gegaan, turske pizza's gehaald en jochem myjer gekeken. Vandaag weer uitgeslapen, net buiten geluncht en nu ga ik een nieuwe binnenband kopen.
Oud 12-04-2005, 13:50
Babette
Babette is offline
Nou, mn wekker ging om 7u en toen ging k naar mn werk, tot 2u gewerkt en nu ben k thuis en dat was t wel weer... en straks komt mn vriend en gaan we naar hem toe..
Oud 12-04-2005, 13:57
RockaholiC
RockaholiC is offline
vanochtend van rotterdam naar amsterdam gereisd en naar mn werk gegaan en dat was gezellig want ik heb een gezellige collega en daarna ging ik mn foto's ophalen en zometeen ga ik mn kamer grondig opruimen en leuk maken. en vanavond ga ik met mn dinnies en mn homocollega boodschappen doen, koken en desperate housewives kijken en gezellig doen natuurlijk
Oud 12-04-2005, 14:16
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 12-04-2005 @ 09:00 :
ja, maar ik zit altijd helemaal op het laatste stukje gras bij die kazerne, ver weg van die alto's en vlak bij de criminelen die op dat muurtje zitten.

ah vlakbij het pad en het doolhof? daar zit ik ook meestal, want daar zijn niet zoveel eendenwant die zijn bij de fontein en ik vind ze eng
Oud 12-04-2005, 14:19
grandmommy
grandmommy is offline
ohja vandaag had ik twee tentamens en ze waren er wederom in gelsaagd een stuk of negentig vragen te verzinnen over onderwerpen als ' hoeveel vrouwen zitten er in de tweede kamer' en ' wat is de rol van een formateur binnen een regeerakkoord' hoezee

morgen duits en informatica
Oud 12-04-2005, 14:49
Kaps
Kaps is offline
Ik ben even naar Zaandam heen en terug geweest op de moteur.
En nèt voordat ik thuis was, stond mijn achterrem in de fik bij een stoplicht. Stond ik lekker midden op de autobahn stil.

Komt er binnen één minuut een agent uit de lucht vallen.
Zegt ie: "Zou je hem in de berm willen zetten? Je blokkeert de boel"
JA, NEE! DAAR HAD IK NOG NIET AAN GEDACHT?! SNOR! DIE NEUKENDE ACHTERREM BLOKKERT!

Dus met drie man de motor in de berm gesleept. En twee minuten later kon ik weer wegrijden.
Oud 12-04-2005, 16:52
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 12-04-2005 @ 15:16 :
ah vlakbij het pad en het doolhof? daar zit ik ook meestal, want daar zijn niet zoveel eendenwant die zijn bij de fontein en ik vind ze eng
nee, meer aan de andere kant, als je dat pad volgt (vanaf station ) tot het einde dat je weer op dat plein komt, en dat net iets voor het einde aan de linker kant, voor dat leger gedoe.

rustig en alto-loos
Oud 12-04-2005, 16:52
Back Door Man
Back Door Man is offline
nouja, minder eng bedoel ik.
Oud 12-04-2005, 16:55
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
vixen schreef op 12-04-2005 @ 14:31 :
en dan cha0s de sleutel van mn huis geven zodat ie ergens kan slapen vanavond.
yeah.

ik heb toelatingsexamens gedaan en van de stress 3 sjekkies gerookt.
ze gingen wel redelijk, medium, over 't algemeen, dus.
en net heb ik foo yung hai gemaakt voor stefanie en mezelf en zometeen neem ik de bus zodat ik die sleutel in ontvangst kan nemen.
Oud 12-04-2005, 16:57
Verwijderd
gewerkt en toen was er geen werkvoorraad meer en hebben we uren onbetaald niks zitten doen
Oud 12-04-2005, 17:01
cha0s
cha0s is offline
uren betaald niks doen lijkt me chiller
Oud 12-04-2005, 17:05
Verwijderd
eh ja dat bedoelde ik ook haha
Oud 12-04-2005, 17:08
cha0s
cha0s is offline
dacht ik al
Oud 12-04-2005, 17:20
Hagel
Hagel is offline
ik was vrij vandaag en mijn vriend sliep bij mij, toen kwam om iets voor 9 iemand die de wc kwam maken maar die zou hier pas om 10 uur zijn dus heb ik mijn vriend het laten regelen en ben ik zelf in bed blijven liggen Naar arnhem gebust, vriendje op trein gezet, geshopt maar ik heb niks gekocht naar huis gegaan, gecomputerd, geslapen, dr phil gekeken en nu zit ik een groot bord macaroni te eten
Oud 12-04-2005, 17:23
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Hagel schreef op 12-04-2005 @ 18:20 :
dus heb ik mijn vriend het laten regelen en ben ik zelf in bed blijven liggen
Oud 12-04-2005, 17:25
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
gister avond in slaap gevallen nadat om 7 uur ineens de tv en het internet uit viel waardoor ik helemaal aan het afkicken was

vanochtend weer naar de dokter geweest voor me oor, en die zei dus dat het nog wel 2 tot 4 weken kan duren !

en vanmiddag toen het internet EN de tv het nog steeds niet deden uit wanhoop huiswerk gemaakt

net gegeten en nu weer forummen en tv checken, aangezien ze hem weer gefixed hebbe
Oud 12-04-2005, 17:45
Lady Jane
Lady Jane is offline
Vandaag had ik weer stage en zijn we langs scholen geweest om een perfect iemand te zoeken voor onze Pilot die we gaan maken.
Daarna nog wat planningen gemaakt voor deze maand.
Toen naar huis gegaan en heel veel gegeten. En zometeen moet ik schoonmaken $$ en daarna komt hij hier slapen. <3
Oud 12-04-2005, 17:55
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 12-04-2005 @ 17:52 :
nouja, minder eng bedoel ik.

Oud 12-04-2005, 18:01
Miles
Miles is offline
Vandaag ben ik naar de kapper geweest en het ziet er niet uit. M'n dierbare bakkebaarden zijn weg en alles is tè kort.
Oud 12-04-2005, 18:08
Back Door Man
Back Door Man is offline
bakkebaarden op je 14 de
Oud 12-04-2005, 18:19
Miles
Miles is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 12-04-2005 @ 19:08 :
bakkebaarden op je 14 de
Ja nou bakkebaarden. Gewoon lange stukken haar dan voor je oren. EN DIE WAREN GAAF EN NU ZIJN ZE ERAF.

Regels voor berichten