Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2006, 13:00
__
__ is offline
ik heb een tijdje zitten praten met mn moeder en dat was wel gezellig en grappig enzo toen ik gisternacht thuiskwam waren mn ouders ook al zo aardig en gezellig en gingen we nog een tijdje in de tuin zitten kletsen hoewel ze eigenlijk al naar bed gingen, ik snap er niks van, ik dacht dat ze boos waren. maargoed. boeiend. ik ga zo in mn eentje alfred jodokus kwak cakejes bakken want ja ik heb verder niet echt denderend veel te doen het zijn hele schattige cakejes want er zitten ook plaatjes van alfred bij en die moet je er dan opplakken ofzo, te fucking vet natuurlijk! verder moet ik vanavond werken en daar heb ik op zich wel zin in want een vriend van me die ik al een tijdje niet gezien heb moet ook werken
Advertentie
Oud 24-07-2006, 13:15
botulismf
botulismf is offline
Ik ben net een half uurtje wakker. Ik heb de vaatwasser leeggeruimd, mijn droge kleren opgeruimd en wat zooi weggegooid. En nu zit ik wat aan een website te knutselen en ik vind het verreweg de gaafste website worden die ik ooit gemaakt heb.
Oud 24-07-2006, 15:01
Blenderhead
Blenderhead is offline
kaapstad doorgewandeld, haaien en andere bizar zeegespuis gespot, bang geweest om overvallen te worden in een ghetto, booze gekocht en nu heb ik honger.
Oud 24-07-2006, 15:17
dext0r
dext0r is offline
rijles, en net die hele badkamer lopen boenen, zweet staat op me rug pvd!
Oud 24-07-2006, 15:21
dext0r
dext0r is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 24-07-2006 @ 13:28 :
ik werd opgebeld door de rembrandt bioscoop dat ik fulltime ben aangenomen. ik blij. toen vroeg hij wanneer ik op vakantie was. toen noemde ik het weekend van lowlands. en toen zei hij "oh sorry dan kan ik je niet aannemen dat weekend heb ik juist mensen nodig"

beetje dubieus als het om een fulltime baan ging
Oud 24-07-2006, 15:25
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
nja inderdaad, daarom snap ik er geen ene ruk van.
het ging om een jaarcontract
Oud 24-07-2006, 15:28
dext0r
dext0r is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 24-07-2006 @ 16:25 :
nja inderdaad, daarom snap ik er geen ene ruk van.
het ging om een jaarcontract
nou bellen en om opheldering vragen, heb je recht op.
t zou zomaar een flauwe rotsmoes kunnen zijn.
Oud 24-07-2006, 15:43
cha0s
cha0s is offline
net boodschappen gedaan ftw.
Oud 24-07-2006, 15:54
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 24-07-2006 @ 16:43 :
net boodschappen gedaan.
BBQ, .
Oud 24-07-2006, 16:13
zeehond23
zeehond23 is offline
shag gehaald en boodschappen stufi ftw!
Oud 24-07-2006, 16:14
Gadje
Gadje is offline
Ik heb gewerkt en de vriezer ging kapot en dat is erg leuk met dit weer . Gelukkig kwam de koelceltechnicus en die deed het 4 uur over om de vriezer te maken.
Oud 24-07-2006, 16:44
Carn
Carn is offline
Citaat:
11 schreef op 24-07-2006 @ 09:22 :
het boeide je blijkbaar zo erg, dat je in slaap viel
het blonde mannetje was moe ja!
Oud 24-07-2006, 17:03
Verwijderd
boodschappen gedaan en toen kwam ik tot de ontdekking dat de IBgroep mijn lening van €200 niet had verwerkt wat er dus voor zorgt dat ik voorlopig nog geen Pukkelpop kaartje kan kopen, en dat is KUT. Nu ga ik pizza eten en straks komt botulismf langs om een film te kijken en dat is tof.
Oud 24-07-2006, 17:04
suvórov
suvórov is offline
Ik heb de lalalala ik kan nog steeds niet van de caffeïne afblijven op maandag.
Oud 24-07-2006, 17:13
Verwijderd
gewerkt en ik ben nog steeds brak van vrijdagnacht
Oud 24-07-2006, 17:50
Anaïs
Anaïs is offline
Eerste dag van mijn vakantiejob vandaag. Beetje info opzoeken, en dingen ingeven in een database. Valt best wel mee. Voor de rest ga ik gewoon niets meer doen vanavond
Oud 24-07-2006, 18:22
innogen
innogen is offline
gewerkt en straks naar concertje.
Oud 24-07-2006, 18:24
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Gewerkt van 10:00 tot 15:30.
Oud 24-07-2006, 20:38
grandmommy
grandmommy is offline
ik ging barbecuen bij kennissen maar toen kreeg ik een migraine-aanval en toen ben ik naar huis gefietst en zometeen ga ik proberen te slapen. en waarschijnlijk gezellig kotsen van de koppijn.
Oud 24-07-2006, 20:51
kruizer
kruizer is offline
Ik vond op Goog0l Video alle afleveringen van Probleemwijken en die ga ik vanavond kijken.
En dan voel ik me hartstikke superieur vanavond.
Oud 24-07-2006, 21:49
Verwijderd
Wakker geworden, trein naar nijmegen gepakt. Op de uni afgesproken om te leren. Eten gekookt, vervolgens naar het waalstrand maar afgehaakt wegens intense misselijkheid. Jay.
Oud 24-07-2006, 22:38
*amélie*
*amélie* is offline
Keuken geschrobt, maar gestopt, want te warm, maar nu is ie toch een beetje meer begaanbaar. Dan maar boodschappen gaan doen. Veel ijsjes ingeslagen, stufi en in het park gaan hangen. Net naar Pirates of the Caribbean 2 geweest. Wat een hilarisch en gave film. Prima dagje dus.

Zomer <3
Oud 25-07-2006, 01:23
Outlaw
Outlaw is offline
de meest gave date ooit gehad.
Oud 25-07-2006, 02:06
__
__ is offline
ik ga maar eens slapen
Oud 25-07-2006, 03:55
Electriq
Electriq is offline
Vandaag naar Haarlem, met als uitkomst een gezellige middag met EPD, dvd's Kreatief met Kurk, La Linéa, Will&Grace seizoen 4, zeep, tuinkruiden, cd van Lilly Anne oid en een heel lief chinees theekopje <3
Vanavond uitgeweest met vrienden en nu luisteren naar wonderschoon gitaarspel en vocalen doorspekt met dubbele tong.
Oud 25-07-2006, 10:09
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Electriq schreef op 25-07-2006 @ 04:55 :
dvd's Kreatief met Kurk,
<3!!!
Oud 25-07-2006, 10:15
Gadje
Gadje is offline
Ik heb gerijlesd en ik moest voor het eerst op de snelweg en ik vond het eng haha. Ik ga zo naar de opticien waar ik mijn bril voor een paar uur af moet staan en dan ga ik naar stad en dan ga ik vast heel arrogant doen omdat ik tegen niemand hoi zeg en omdat ik niet terug zwaai. Maar dat komt omdat mn brillie weg is en dan zie ik dus niks.
Oud 25-07-2006, 10:41
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Outlaw schreef op 25-07-2006 @ 02:23 :
de meest gave date ooit gehad.
met wie ?
Oud 25-07-2006, 11:03
mookid
mookid is offline
ik ging gister fietsen naar het van gogh museum maar toen ik er bijna was had ik geen zin meer, toen heb ik lowlandskaartjes gekocht en boeken en ondergoedjes en klompjes met bont en bloemetjes aww. toen ging ik uit eten met mijn vriendje want die kwam na zn werk ook, en toen fietsten we romantisch naar huis. toen was oprah op tv dus dat was dolle pret!
nu ga ik straks naar het van gogh en daarna eten bij mijn vorige hospiet.
Oud 25-07-2006, 11:22
11
11 is offline
Ik heb vandaga nog niets gedaan. Dadelijk de laatste dingetjes inpakken en dan op vakantie
Oud 25-07-2006, 11:37
the exploding boy
the exploding boy is offline
Naar de dokter geweest, toen gaan werken en nog overwerken ook

En nu even mijn vriend mailen dat ie mee uit eten moet, al wil ie vast niet, want in het donker kun je op de heide met zaklampen op zelzame vogels schijnen en dat is geloof ik way more interesting
Oud 25-07-2006, 11:43
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
11 schreef op 25-07-2006 @ 12:22 :
Ik heb vandaga nog niets gedaan. Dadelijk de laatste dingetjes inpakken en dan op vakantie
Oud 25-07-2006, 13:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb gisteren niks gedaan en vandaag ook niet, want het is gewoon te warm. Ik gamaar weer bij m'n ventilator liggen en Buzzcocks kijken. <3
Oud 25-07-2006, 13:52
Drez
Drez is offline
Ik werd wakker bij mijn vriendje en ging toen koffie drinken en naar huis fietsen. En nu ben ik al uren aan het niksen, nadat ik een to do list heb opgesteld die eigenlijk ook geen zak voorstelt. Ik zoek ook een reisverzekering en dat wil niet. En ik eet ijs. (:
Oud 25-07-2006, 15:34
655321
655321 is offline
Citaat:
G-Lo schreef op 24-07-2006 @ 22:49 :
Wakker geworden, trein naar nijmegen gepakt. Op de uni afgesproken om te leren. Eten gekookt, vervolgens naar het waalstrand maar afgehaakt wegens intense misselijkheid. Jay.
Met Bas?
Lukt het een beetje?

Ik werd vanochtend te laat wakker na te weinig slaap ik haaste me naar de Albert Heijn alwaar ik uitgleed over de pas geboende vloer waarop ik bijkans mijn iPod liet vallen. De turk achter de dweilmachine kon er harder om lachen dan ik.
En terecht.
Daarna miste ik de bus en kwam iets te laat aan op werk. Het kon de mevrouw, noch mij, wat schelen en we kletsen vrolijk elk halfuur over hetzelfde verhaal dat ze steeds met hernieuwd enthousiasme vertelde.
's middags moest ik werken bij een moeder en een dochter die elkaar het licht in de ogen niet leken te gunnen. Het was grappig, maar ook wel triest. Heel triest.
Daarna ging ik een fiets aanschaffen en die is morgen klaar.

Nu ben ik moe en ga ik slapen
Oud 25-07-2006, 15:40
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Niks bijzonders.
Ik heb vanochtend gestreken en de rest van de dag heb ik achter de computer gezeten
Oud 25-07-2006, 15:42
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik heb in m'n eentje gewinkeld en zometeen ga ik bij m'n zus eten en zelda spelennn <2
Oud 25-07-2006, 15:47
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef op 25-07-2006 @ 12:37 :
En nu even mijn vriend mailen dat ie mee uit eten moet, al wil ie vast niet, want in het donker kun je op de heide met zaklampen op zelzame vogels schijnen en dat is geloof ik way more interesting
Oud 25-07-2006, 15:57
Tonnie B.
Tonnie B. is offline
gisteravond met vrienden op t strand gezeten en per ongeluk veel te veel gedronken. wat nogal stom was want ik moest vanmorgen om 6 uur weer op om te werken.
ik werd wakker met een mega kater en ik ben nog half dronken naar mijn werk gegaan. gewerkt, en iets eerder naar huis gegaan.
toen heb ik even geslapen, en nu zit ik met mijn brakke kop te nerden.
pffff, het leven is zwaar
Oud 25-07-2006, 16:03
capibara
capibara is offline
Vier uur lang in de hitte lopen sjouwen, again.
Oud 25-07-2006, 16:25
Verwijderd
Citaat:
655321 schreef op 25-07-2006 @ 16:34 :
Met Bas?
Lukt het een beetje?

[..]
Ja,
een beetje.

Oud 25-07-2006, 16:33
Verwijderd
Ik vertel liever over gisteren, want gisteren was ik actief.

Giiisteren heb ik namelijk mijn nieuwe identiteitskaart opgehaald, langs het spannende winkelcentrum van Uithoorn geweest want die ligt tegenover het gemeentehuis - alwaar ik een postzegel haalde, ik kan er niet over op, wat een prachtzegel is het toch - en vervolgens heb ik na een welverdiende pauze mijn fiets opgehaald bij de fietsenmaker. Hij fietst nu heel gaaf, dus toen heb ik ook maar een rondje in 't Libellebos gefietst, alhoewel daar meer bosjes zijn dan bos.

Nu ga ik maar alwéér douchen want het is zo pokkewarm en daarna eventueel weer rondjes fietsen op zoek naar een toffe locatie voor foto's voor een projectje mij en van een vriend. En eventueel wat proeffoto's maken om aan 'm te laten zien. Ik denk dat 't het industrieterrein van Uithoorn wordt, ik heb zelden zo'n enge plaats gezien als dat.
Oud 25-07-2006, 16:45
Stevill
Stevill is offline
eerst ff gelopen
ontbijt
m00der helpen met random stuff
de stad in horloge laten maken
ff bij de lokale platenboer waar een forummer werkt gechilled
meer stuff gekocht
en nu aan de gang met cd's rippen
Oud 25-07-2006, 16:56
Verwijderd
gesport, gegeten, ruzie gemaakt, gezwommen, gedronken, spannend !!
Oud 25-07-2006, 17:10
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik was afgelopen nacht bij the thermals in eindhoven en aan het eind van de avond werd ik ziek door de alcohol enzo en dat was kut.
vanochtend werd ik wel oke wakker al heb ik heel de dag amper gegeten.

vanavond weer een feestje
Oud 25-07-2006, 18:13
Verwijderd
Citaat:
mookid schreef op 25-07-2006 @ 12:03 :
klompjes met bont en bloemetjes aww
ik heb ze gezien ze zijn zo lelijk
Oud 25-07-2006, 18:18
Verwijderd
gisteren ging ik naar de roze maandag in tilburg en daar dronk ik "wat" drankjes en dat resulteerde in wakker worden met een grote opblaasbare hamer naast me in bed,maar he,beter dan een vent.
vandaag ging ik terug naar mijn kamer en kocht ik mn lowlandskaartje.
oh,en ik ben mn fietssleutel gisteren verloren dus ik moet een manier vinden omdat slot open te krijgen.
straks ga ik hardlopen en dan ben ik moe.
Oud 25-07-2006, 19:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben zojuist naar de ikea geweest en daar was het weer eens plundra dus lekker goedkoop. Lampje 'gescoord' en een dekbed en nog wat ideetjes opgedaan voor de kleine klote kamer die ik over meer dan een jaar pas heb.
En toen ik net m'n handen vol had brak de band van m'n tas die ik pas een maand heb, en toen kon ik die ook nog eens gaan sjouwen.
Pluspunt van de avond: Ik werd gebeld door m'n werk en wou eerst niet opnemen, omdat ze altijd vragen of ik extra wil werken, maar ik nam maar wel op en toen kreeg ik te horen dat ik morgen pas om 4 uur hoef te beginnen ipv 1 uur. Bet0r .
Oud 25-07-2006, 19:35
Verwijderd
ik heb mn nagels bestickerd met blauwe vlindertjes en witte bloemetjes enzo en nou ben ik driftig naar mn camkabeltje aan t zoeken
Oud 25-07-2006, 21:12
__
__ is offline
ik ging naar hemelrijk en dat was wel tof.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten