Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2006, 14:24
Strever
Strever is offline
Ik ga woensdag naar FC Groningen - Excelsior toe. Niet dat ik van de club houd, maar de sfeer in de Euroborg is altijd geweldig. En misschien maak ik wel weer een blunder van Roorda mee
Oud 23-10-2006, 17:50
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hier kan geen enkele trainer iets aan doen wat er nu bij Feyenoord aan de hand is, ik denk dat het ook niet aan Koeman ligt. Voor een topclub heeft Feyenoord op dit moment nou eenmaal en te kwalitatief zwakke selectie, die ook nog eens mentaal zeer kwetsbaar is als het even tegenzit. Gisteren was daar een goed voorbeeld van. Feyenoord begint die eerste 10 minuten gewoon goed, maar als het een doelpunt tegen krijgt dan dondert de hele zaak weer in elkaar. Als de kansen zich dan ophopen voor Ajax slaat de machteloosheid, en daardoor ook de frustratie ook toe.
Oud 23-10-2006, 20:38
Fides
Fides is offline
Ik vond van Hooijdonk wel triest. Die oude vent kan het niveau gewoon niet meer aan, is gefrustreerd en krijgt een rode kaart. Beneden peil.
Oud 24-10-2006, 13:09
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Onzin, hij ziet gewoon dat de helft de kantjes er vanaf loopt en wil dan iets forceren maar doet dat een beetje verkeerd. Die agressie zegt iets positiefs over de wil van hem om zijn team aan te sporen. Oke, subtiel is het niet en de rode kaart is niet goed te praten maar ik heb liever een speler die er alles voor over heeft om te winnen en dan een fout begaat dan een die zich er bij een kleine achterstand al wel bij neerlegt.
Oud 24-10-2006, 14:30
Verwijderd
Mijn gedacht.
Oud 24-10-2006, 14:40
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Oud 24-10-2006, 22:06
Strever
Strever is offline
Citaat:
Fides schreef op 23-10-2006 @ 21:38 :
Ik vond van Hooijdonk wel triest. Die oude vent kan het niveau gewoon niet meer aan, is gefrustreerd en krijgt een rode kaart. Beneden peil.
Met jou ben ik het eens. Van Hooijdonk is niet goed genoeg meer, begaat een belachelijke overtreding (Hoe lang stond hij in het veld? 15 minuten??), en krijgt rood. Een echt voorbeeld voor het team..
Oud 24-10-2006, 23:14
Gimme more beer
Citaat:
Strever schreef op 24-10-2006 @ 23:06 :
Met jou ben ik het eens. Van Hooijdonk is niet goed genoeg meer, begaat een belachelijke overtreding (Hoe lang stond hij in het veld? 15 minuten??), en krijgt rood. Een echt voorbeeld voor het team..
Nee, het is geen ajax-speler. Hij heeft karakter en liefde voor het spel.
Oud 24-10-2006, 23:40
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Heerlijk he, supporters van clubs en hun opvattingen over het spel. Het bevestigt wel een Ajax-vooroordeel
Oud 25-10-2006, 12:38
Escapism
Escapism is offline
het was gewoon een domme overtreding. als dat de enige manier is waarop je je teamleden kan opjutten...
Oud 25-10-2006, 13:21
Strever
Strever is offline
Citaat:
Escapism schreef op 25-10-2006 @ 13:38 :
het was gewoon een domme overtreding. als dat de enige manier is waarop je je teamleden kan opjutten...
Het was ook een domme overtreding. Als Ajax met 4-0 had verloren en Stam of wie dan ook, was zo`n domme overtreding begaan en had daarvoor in een interview zitten zeuren over de generatiekloof o.i.d. Tjah, dan had ik dat ook belachelijk gevonden..
Oud 25-10-2006, 14:18
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-10-2006 @ 00:14 :
Nee, het is geen ajax-speler. Hij heeft karakter en liefde voor het spel.
Ik vind hem anders knap irritant. Als je iemand zo onderuit schopt, getuigt dat niet van liefde voor het spel. Misschien nog van karakter, maar niet het juiste karakter naar mijn smaak.

Wat ik karakter vond, is dat die gasten van Ajax niet ook hun kop verloren na drie/vier? aanslagen.

Zijn uitspraken vind ik ook ongelukkig en niet collegiaal.
Oud 25-10-2006, 14:23
Strever
Strever is offline
in de VI van vandaag:

'Eigenlijk is het juist goed dat de jongere Feyenoorders niet dezelfe beleving hebben als Pierre Van Hooijdonk. Anders was de Klassieker tegen Ajax afgelopen zondag gestaakt omdat de Rotterdammers te weinig spelers over hadden'

Woordvoerder tuchcommissie KNVB over PI-air: 'In interviews heeft hij laten blijken dat voetballen met dit Feyenoord voor hem momenteel de grootste straf is'

Oud 25-10-2006, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 25-10-2006 @ 15:18 :

Wat ik karakter vond, is dat die gasten van Ajax niet ook hun kop verloren na drie/vier? aanslagen.
Gabri ging anders een paar keer nogal hard 'verhaal halen'. Niet onbegrijpelijk gezien de overtredingen op hem, maar zeg niet dat het niet zo is.

Het is trouwens wel erg gemakkelijk rustig blijven als je met twee vingers in de neus en een rits kansen missend met 4-0 voorstaat in de Kuip
Oud 25-10-2006, 18:45
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ertur schreef op 25-10-2006 @ 16:37 :
Het is trouwens wel erg gemakkelijk rustig blijven als je met twee vingers in de neus en een rits kansen missend met 4-0 voorstaat in de Kuip
Vond inderdaad dat tijdens deze editie van Feyenoord-Ajax weinig nieuws met betrekking tot rellen is geweest. Natuurlijk alleen maar goed, maar in pak 'm beet Italië of zo was in een soortgelijke beladen wedstrijd na een 0-2 of 0-3-tussenstand al lang de pleuris uitgebroken.
Oud 26-10-2006, 09:24
Gimme more beer
Gelukkig gisteren een betere wedstrijd gezien dan zondag, NEC was dan ook de betere ploeg. We missen alleen nog steeds een echte spits, iemand die ze er in knalt. Holman kwam een paar keer mooi voor de keeper, maar raakte dan knullig de bal kwijt of schoot hard over. Jammer is dat, anders had het gisteren best een overtuigende overwinning kunnen zijn.
Oud 26-10-2006, 12:14
Strever
Strever is offline
Ik ben gisteren bij Groningen - Excelsior geweest. Groningen was steeds de betere ploeg, maar wist de kansen niet af te maken. Vlak voor rust scoorde Excelsior een mooie goal, wat ik absoluut niet erg vond. Misschien zouden we dan een betere 2e helft krijgen.
De 2-1 was een mooie kopbal die leidde tot de overwinning. Er vielen nog twee rode kaarten. De eerste rode kaart was wel opmerkelijk. Ik zag vanaf de tribune duidelijk een slaande beweging, maar op tv zag ik die niet terug. Onterect rood, absoluut geen kopstoot.
Oud 26-10-2006, 12:53
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Terecht rood natuurlijk, voor dat staan bij de cornervlag moet direct rood altijd de sanctie zijn.
Oud 26-10-2006, 12:57
Fides
Fides is offline
Helemaal vergeten dat gister er nog gevoetbalt werd :\
Oud 26-10-2006, 13:33
Strever
Strever is offline
Hebben jullie allemaal het stuk over Feyenoord gelezen in de Telegraaf?:

ROTTERDAM - De technische leiding van Feyenoord zoekt driftig naar een 'lek' in de spelersgroep. De laatste weken komen nogal wat vertrouwelijke zaken uit de kleedkamer naar buiten. „Als ik zeker weet wie daarvoor verantwoordelijk is, schop ik hem meteen eruit”, sprak technisch manager Peter Bosz woensdag in De Kuip gespierde taal.
...................................................................... ..................................
Klik hier voor meer...

Ik denk dat het PI-air is
Oud 26-10-2006, 13:40
Verwijderd
Van Hooijdonk heeft inderdaad nogal wat lijntjes met de pers lopen, dat is geen geheim...

Maar ach, kan zo goed als iedereen zijn.

Zit Jan D. Swart nou nog bij Feyenoord? Die lekte toch ook standaard naar VI?
Oud 26-10-2006, 14:46
Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
Ze zitten bij Feyenoord wel erg omhoog he..
Oud 26-10-2006, 14:49
Nick-Name
Nick-Name is offline
Citaat:
Strever schreef op 26-10-2006 @ 14:33 :
Hebben jullie allemaal het stuk over Feyenoord gelezen in de Telegraaf?:

ROTTERDAM - De technische leiding van Feyenoord zoekt driftig naar een 'lek' in de spelersgroep. De laatste weken komen nogal wat vertrouwelijke zaken uit de kleedkamer naar buiten. „Als ik zeker weet wie daarvoor verantwoordelijk is, schop ik hem meteen eruit”, sprak technisch manager Peter Bosz woensdag in De Kuip gespierde taal.
...................................................................... ..................................
Klik hier voor meer...
Citaat:
Nieuwkomer Danny Buijs was het volmondig eens met Bosz. „Maar ik stoor me helemaal niet aan jongens die niet naakt douchen”, liet de middenvelder droogjes weten. „Voor mijn part zetten ze een helm op. Als ze er in de wedstrijd maar staan.”
Oud 26-10-2006, 17:33
Fides
Fides is offline
Als het Pi-euro zou zijn dan zou hij zich echt moeten schamen. Wel een grote smoel altijd, maar dan zelf de grootste lapzwans zijn.
Oud 26-10-2006, 21:12
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
PSV deklasseert Sparta gisteren, en desondanks had Sparta nog wel een paar goede kansjes in de eerste helft, maar de cijfers zeggen toch best veel: 7-0. Mede-degradatiekandidaat ADO speelde vrij goed tegen Ajax, maar het ging toch ten onder. Feyenoord revancheerde zich van afgelopen zondag, het won met 2-1 van Twente (in mijn ogen verrassend aangezien Twente goed draait en Feyenoor niet), maar het lek zal zeker nog niet boven zijn in Rotterdam.

En morgen mag Henkie Vos knallen tegen ons. Ik zeg een kansloze 3-0-nederlaag, 3x Henk Vos.
Oud 26-10-2006, 21:13
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Zonde, zonde
Oud 26-10-2006, 21:51
Gimme more beer
Nu moet er zondag wel gewonnen worden
Oud 26-10-2006, 22:47
Escapism
Escapism is offline
wel mooi al die reddingen van sinouh, afgezet tegen die spreekkoren die aan hem gericht waren.
Oud 27-10-2006, 00:20
professor2
professor2 is offline
en we staan weer boven twente
Oud 27-10-2006, 09:58
Verwijderd
Ik heb de supporters van Willem II écht nog nooit zo hard horen zingen

Wat hadden ze nou eigenlijk tegen Sinouh? Omdat ie voor RKC gespeeld heeft? Of is er iets niet op tv geweest ofzo?
Oud 27-10-2006, 13:28
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Het Feyenoordpubliek zet zichzelf ook voor lul. Eerst slaan ze er fijn op los als het niet goed gaat, vervolgens gaan ze (5 jaar na dato ) vuurwerkgeluiden maken en als ze vlak voor tijd nog de 3 punten krijgen beginnen ze pas te zingen. Ze zaten bij mij altijd hoog maar dit is een beetje jammer
Oud 27-10-2006, 13:42
Verwijderd
Ik hoorde die vuurwerkgeluiden laatst ook al in de kuip, en toen speelden ze niet tegen Twente. Ik heb verder geen idee wat ze er mee bedoelden dan.
Oud 27-10-2006, 15:03
Strever
Strever is offline
Ik heb voor het eerst 'De Wedstrijden' gekeken zonder dat ik wist hoeveel Feyenoord werd. Ik baalde echt dat die vrijetrap erin ging. Maar wel mn complimenten, hij zat er lekker in!
Oud 27-10-2006, 15:18
Strever
Strever is offline
Citaat:
Ertur schreef op 27-10-2006 @ 10:58 :
Ik heb de supporters van Willem II écht nog nooit zo hard horen zingen

Wat hadden ze nou eigenlijk tegen Sinouh? Omdat ie voor RKC gespeeld heeft? Of is er iets niet op tv geweest ofzo?
Wat zeiden ze dan? Dat verstond ik maar niet..
Oud 27-10-2006, 16:10
Gimme more beer
Citaat:
Stom Konijn schreef op 27-10-2006 @ 14:28 :
Het Feyenoordpubliek zet zichzelf ook voor lul. Eerst slaan ze er fijn op los als het niet goed gaat, vervolgens gaan ze (5 jaar na dato ) vuurwerkgeluiden maken en als ze vlak voor tijd nog de 3 punten krijgen beginnen ze pas te zingen. Ze zaten bij mij altijd hoog maar dit is een beetje jammer
Feyenoordpubliek is al lang niet meer wat het geweest is
Oud 27-10-2006, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Strever schreef op 27-10-2006 @ 16:18 :
Wat zeiden ze dan? Dat verstond ik maar niet..
Sinouh schapenneuker

Viel me al op voordat de verslaggever er iets van zei, en het was inderdaad echt doorlopend te horen

Echt, ik sta er nu nog van te kijken, normaal hoor je niets bij Willem II, alleen gejuich bij een goal en eventueel iets uit het uitvak
Oud 27-10-2006, 17:42
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Volgens mij maken de Feyenoord-"supporters" nog elk jaar als ze thuis spelen tegen Twente van die vuurwerkgeluiden. Kunnen ze maar niet vergeten, triest. Zag ook nog dat ze met elkaar stonden te matten tijdens te wedstrijd. Waarom dat dan?

Haha ja, Willem II doet inderdaad zijn bijnaam (Stillem II) altijd eer aan. Het is daar altijd stil op de tribunes, maar wat ze opeens tegen Sinouh hebben vraag ik me ook af.

Trouwens, over spreekkoren en dergelijke gesproken:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/5...e83/index.html

En nog wat foto's:
http://mokumrulez.nl/ado.htm

Tja, was wel te verwachten dat dit zou gebeuren, zeker bij de Ajax-supporters die al genoeg mot hebben met Ado.
Oud 27-10-2006, 18:05
Quay
Quay is offline
opzich best dom dat de feyenoorders vuurwerkgeluiden maken omdat hun aanvoerder nog een strafblad heeft wegens het illegaal handelen in vuurwerk
Oud 27-10-2006, 20:41
Nick-Name
Nick-Name is offline
Citaat:
Quay schreef op 27-10-2006 @ 19:05 :
opzich best dom dat de feyenoorders vuurwerkgeluiden maken omdat hun aanvoerder nog een strafblad heeft wegens het illegaal handelen in vuurwerk
Ze maken vuurwerk geluiden.. je denkt toch niet dat die gasten zo slim zijn dat ze weten dat Lucius daarvan verdacht wordt?
Oud 28-10-2006, 09:34
Verwijderd
Citaat:
Nick-Name schreef op 27-10-2006 @ 21:41 :
Ze maken vuurwerk geluiden.. je denkt toch niet dat die gasten zo slim zijn dat ze weten dat Lucius daarvan verdacht wordt?
Dat is nu al twintig keer gezegd, dat ze vuurwerkgeluiden maakten. En ja, ik denk dat die gasten wel weten dat Lucius daar wat problemen mee heeft gehad. Ben jij zo iemand die denkt dan mensen die naar voetbalstadions gaan hersenloze losers zijn?
Oud 28-10-2006, 10:31
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Strever schreef op 24-10-2006 @ 23:06 :
Put your hands up....
Put your hands up for Pi-Air.

haha, trieste hond, bij nac lukte het niet, hier lukt het niet, stop dan toch man.

Genieten dit seizoen, wie is in de kuip vermoord, feyenoord, feyenoord.

Haha
Oud 28-10-2006, 10:53
Nick-Name
Nick-Name is offline
Citaat:
Ertur schreef op 28-10-2006 @ 10:34 :
Dat is nu al twintig keer gezegd, dat ze vuurwerkgeluiden maakten. En ja, ik denk dat die gasten wel weten dat Lucius daar wat problemen mee heeft gehad. Ben jij zo iemand die denkt dan mensen die naar voetbalstadions gaan hersenloze losers zijn?
Wel als ze vuurwerk geluidjes maken
Oud 28-10-2006, 11:39
Strever
Strever is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 28-10-2006 @ 11:31 :
Put your hands up....
Put your hands up for Pi-Air.

haha, trieste hond, bij nac lukte het niet, hier lukt het niet, stop dan toch man.

Genieten dit seizoen, wie is in de kuip vermoord, feyenoord, feyenoord.

Haha
Pi-air is gewoon een loser. Hij stopt dit jaar ook wel, dus dat komt goed uit voor Feyenoord. Ze hebben toch niets meer aan hem, want de Guzman kan nu ook vrije trappen nemen.

Afscheidsfeest Van Hooijdonk in Ahoy'
door onze Telesportredactie

Pierre van Hooijdonk

Rotterdam - Pierre van Hooijdonk maakte vorige week bekend zijn actieve carrière aan het einde van het seizoen te stoppen. De spits van Feyenoord onderzoekt de mogelijkheden om na afloop van het seizoen een groot afscheidsfeest te geven in sportpaleis Ahoy'.
Daarbij wil 'Big Pete' ook allerlei spelers uitnodigen waarmee hij heeft gespeeld in het binnen- en buitenland bij RBC, NAC, Celtic, Nottingham Forest, Vitesse, Benfica, Fenerbahce en uiteraard Feyenoord, waarmee hij de UEFA Cup won in 2002.

En, wat denken jullie. Komt de andere 'generatie' van Feyenoord ook op zijn big-party?
Oud 28-10-2006, 20:27
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 26-10-2006 @ 22:12 :
En morgen mag Henkie Vos knallen tegen ons. Ik zeg een kansloze 3-0-nederlaag, 3x Henk Vos.
Offtopic: Even offtopic: geflatteerd verloren, onder andere door de inbreng van wereldspits Henkie Vos, maker van het mooiste doelpunt van de avond (lobje over onze keeper) en angstgegner voor onze amper falende rechts back die zomaar even (doordat Henkie achter hem liep) de bal maar zelf in ons eigen doel schoot (anders had Henkie het zelf wel gedaan ).

Henk.

Tussenstanden van vanavond:
Spoiler

De eerste overwinning van ADO is overigens binnen. Zojuist wonnen ze met 2-0 van Heracles Almelo.
Oud 29-10-2006, 02:20
kalinho
kalinho is offline
Mwoah Rkc-PSV, kbegin langzamerhand toch wel bang te worden voor Psv. Zeker als je ziet wat er wegging aan het begin vh seizoen + koeman als coach....khad ze lager ingeschat
Ado eindelijk gewonnen, werd ook wel tijd. Toch hoop ik nog steeds dat ze rechtstreeks degraderen
Excelsior- Vitesse: die kaart van dikke theo vond ik nergens op slaan.
Heerenveen-Ajax. Eindelijk een keer een wedstrijd met een witte bal, normale omstandigehden dus. Ajax wint imo verdiend
Oud 29-10-2006, 11:22
Strever
Strever is offline
Ik heb zo`n donkerbruin vermoeden dat Feyenoord het heeel moeilijk krijgt bij Roda.
Oud 29-10-2006, 11:23
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Strever schreef op 29-10-2006 @ 12:22 :
Ik heb zo`n donkerbruin vermoeden dat Feyenoord het heeel moeilijk krijgt bij Roda.
en er zal morgen in de omgeving wel geen bushokje meer recht staan hiero, dat is althans meestal als feyenoord op bezoek is geweest.

3-0 moet te doen zijn, hattrick Ramzi.
Oud 29-10-2006, 12:07
professor2
professor2 is offline
1 - 0
wanneer begint dat klote roda eens met verliezen
Oud 29-10-2006, 13:02
Gimme more beer
Charisteas olee olee!
Oud 29-10-2006, 13:24
Strever