Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2006, 11:19
T!ne
T!ne is offline
Wat heb je daar nu aan? Een vriend die je eigenlijk nooit meer ziet, maar wat wel zou kunnen moest hij wat ballen aan zn lijf hebben
Oud 03-09-2006, 11:46
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 02-09-2006 @ 17:59 :
"zelfs al ben je helemaal perfect, dan weet ik nog niet of ik wel wil samenwonen"
Ik weet dat we zouden ophouden met offtopic maar móest hier toch even op reageren.
Is dit een uitspraak van hem? Het komt namelijk op mij over als: "Maakt niet uit wat je doet en wat je ook probeert, ik zal nooit gaan samenwonen." Iemand die zich gewoon niet wíl binden. Lijkt me niet makkelijk om een relatie mee te hebben...

Ontopic: Gisteren lekker vroeg in bed gaan liggen en heel veel gezoend en geknuffeld, lekker lief en lang gevreeën.
En hij is lief, omdat hij mijn troep altijd weet terug te vinden terwijl ik al bijna chagi door het huis heen banjer omdat ik het niet vinden kon

Dinsdag zijn we allebei een hele dag vrij!
Oud 03-09-2006, 12:13
Nuck
Nuck is offline
Ik heb een paar heerlijke dagen gehad met hem, zo fijn om eens heel veel tijd voor elkaar te hebben en samen superleuke dingen te doen <3
Oud 03-09-2006, 12:29
Verwijderd
Wat een kkeikel.
Oud 03-09-2006, 12:59
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Nala schreef op 03-09-2006 @ 12:46 :
Ik weet dat we zouden ophouden met offtopic maar móest hier toch even op reageren.
Is dit een uitspraak van hem? Het komt namelijk op mij over als: "Maakt niet uit wat je doet en wat je ook probeert, ik zal nooit gaan samenwonen." Iemand die zich gewoon niet wíl binden. Lijkt me niet makkelijk om een relatie mee te hebben...

tis ook niet echt offtopic, natuurlijk
Het is een uitspraak van hem, maar zoals jij het schetst ligt het niet. Hij is alleen heel erg bang dat ie een 'belofte' doet die hij eventueel niet kan nakomen. (alsof ik hem aan zijn belofte gaat houden als hij het ooit uitmaakt, ofzo... 'ik maak het uit' 'nee, dat kan niet. Je hebt beloofd dat we voor altijd samen zouden blijven' )
Hij is daar gewoon een beetje raar in. Hetzelfde gebeurde toen we een relatie kregen. Hij wilde het heel zeker weten, terwijl een 'normaal' mens gewoon eraan begint zodra het goed voelt en wel ziet waar het schip strandt.
Wel heeft hij inderdaad bindingsangst, volgens mij (komt volgens hem deels omdat heel veel relaties in zijn omgeving geen stand hebben gehouden, van zijn ouders, oom&tantes etc.). En ja, dat is moeilijk, maar het feit dat hij twijfelt is bij hem positief. Klinkt gek, maar het is wel zo. Ook zei hij laatst: 'jij denkt dat het zeker weten uitgaat, maar zo zie ik dat helemaal niet! Denk maar aan de laatste keer dat ik ergens over twijfelde' (dat was dus of hij wel of niet een relatie met me wilde. En nu zijn we al 4 jaar bij elkaar en is hij echt gek op, dus tsja...)
Oud 03-09-2006, 14:07
luchtballon
luchtballon is offline
Hij heeft nog een uur om te bellen . Maar maakt niet zoveel uit, maar ik wil hem wel graag zien. Buh, zo verliefd zijn is neit leuk.
Oud 03-09-2006, 14:32
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Nala schreef op 03-09-2006 @ 11:46 :

En hij is lief, omdat hij mijn troep altijd weet terug te vinden terwijl ik al bijna chagi door het huis heen banjer omdat ik het niet vinden kon
haha hadden wij gisteren precies hetzelfde. Op zoek naar eenb onnetje, ik had 1 lade al helemaal uitgeplozen (2x!) en niks gevonden. Gaat hij die la nog eens doorzoeken met de mededeling 'ik weet hoe jij zoekt' en hij vindt het nog ook. Ik ben soms ook zo'n blinde kip.

Gisteren een leuk dagje wezen rondtoeren met de auto, nieuwe werkbroek kopen, gitaar opnieuw aflaten stellen, ouwehoeren met de mederwerkers van de gitaarwinkel onder het genot van een kop warme choco en de zoektocht naar de ruitersportzaak. Lekker samen de hele dag op pad praten over vanalles en nog wat.
Vandaag nog helemaal niks zinnigs uitgevoerd, maar zo even lekker in bad! En vanavond is de avond helemaal voor ons
Oud 03-09-2006, 14:52
Thee Muts
Thee Muts is offline
Hmm, dit weekend is echt heerlijk. Vrijdagavond zijn we flink wezen stappen, nog vanwege mijn verjaardag. Was echt super gezellig (en aardig lam ), heb weer echt eens met zoveel mensen bij kunnen praten. Had niet eens echt de tijd om te dansen. En ik was blij dat de rest van de visite de volgende dag pas vanaf een uurtje of 3 's middags kwam. Konden we tenminste nog wat slaap pakken, samen rustig ontbijten, wat boodschappen doen en het huis aan kant maken. Echt heerlijk, we zijn de hele week allebei al erg opruimerig, tis nog nooit zo schoon en netjes geweest bij ons Pas als je echt een eigen huis hebt, ga je dat soort dingen waarderen en wil je alles netjes houden. En het is wel lekker, we zijn allebei bij onszelf aan het opruimen en we nemen het huis dus ook lekker mee

Gister met de familie was ook erg gezellig. Eigenlijk zouden er mensen blijven slapen en zouden we vandaag met z'n allen gaan zeilen, maar door het slechte weer gaat dat helaas niet door. Maar stiekem is het ook wel lekker om vandaag lekker voor onszelf te hebben. Allebei onze eigen dingentjes doen, even geen andere mensen om ons heen. Heerlijk. We zijn ook pas net een uurtje uit bed en onder de douche vandaan

Ja, dit weekend is goed en hadden we ook echt wel nodig na afgelopen week, waarin het allemaal niet zo soepel liep.
Oud 03-09-2006, 15:15
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
T!ne schreef op 03-09-2006 @ 12:19 :
Wat heb je daar nu aan? Een vriend die je eigenlijk nooit meer ziet, maar wat wel zou kunnen moest hij wat ballen aan zn lijf hebben
Ik heb dit al meerdere malen overgelezen, maar ik snap er niks van.
Oud 03-09-2006, 15:41
I C U
I C U is offline
Zondagsgevoelshizzle... Typisch zo'n dag waarop je uiteindelijk toch drie uur langer in je bed had moeten blijven. Maar ja, in je uppie is daar ook weinig aan, uiteindelijk. Niet dat ik nu veel gezelschap heb.

^ See, dat bedoel ik, zondaggevoel, ik word er gewoon zeikerig van! Zo vermoeiend...
Oud 03-09-2006, 15:50
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 03-09-2006 @ 16:15 :
Ik heb dit al meerdere malen overgelezen, maar ik snap er niks van.
Mag ik je pm'en?
Oud 03-09-2006, 15:52
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
I C U schreef op 03-09-2006 @ 16:41 :
Zondagsgevoelshizzle... Typisch zo'n dag waarop je uiteindelijk toch drie uur langer in je bed had moeten blijven. Maar ja, in je uppie is daar ook weinig aan, uiteindelijk. Niet dat ik nu veel gezelschap heb.

^ See, dat bedoel ik, zondaggevoel, ik word er gewoon zeikerig van! Zo vermoeiend...
ik vind het juist verrot dat ik niet 3 uur eerder uit bed was gegaan omdat ik me nu brak/moe voel van het niets doen, dat is mijn typisch zondaggevoel

verder gaat het weer goed, vanavond empire kijken.
Oud 03-09-2006, 16:03
Ivon*
Ivon* is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1460281

Ben verliefd op m geworde...
Oud 03-09-2006, 16:13
stout!
stout! is offline
Met mij gaat het goed, geloof ik.
Oud 03-09-2006, 16:21
Verwijderd
morgen zie ik m weer <33
we studeren onderhand naast elkaar hij op heidelberg laan 7 e ik op 2.
Oud 03-09-2006, 17:25
I C U
I C U is offline
Citaat:
Ivon* schreef op 03-09-2006 @ 17:03 :
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1460281

Ben verliefd op m geworde...
Daz best onhandig.

@ Larry Flint: Tja, ik doe nu niets buiten bed. Ook zoiets. Allebei niets, voortaan maar gewoon zorgen dat je iets te doen hebt op zondag
Oud 03-09-2006, 17:27
Orpheo
Orpheo is offline
ik ben de draad kwijt
Oud 03-09-2006, 17:36
ilse
ilse is offline
tis uit.. net een paar uurtjes. t zat er al een tijd aan te komen maar evengoed moeilijk om de knoop door te hakken..
Oud 03-09-2006, 17:37
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 03-09-2006 @ 10:55 :
@ Orpheo: Mooi nummer. Een janknummer, dat wel. Maar goed.

ot: Niks met op relationeel gebied, maar ze belde net dat mijn oma misschien hartproblemen heeft. Minder... Maar aan de andere kant, ze is 94 en begint eigenlijk pas sinds een jaar af te takelen. Tot een jaar geleden is ze geestelijk de hele tijd heel helder geweest, dat was haar grootste goed. Het is goed zo. Tuurlijk is het stom, mócht ze gaan, maar het is goed geweest.
Nu ga ik echt ot: Ik voel me zoooooooo goed! Het is lang geleden dat ik me zo heb gevoeld. Ik krijg zoveel energie van onder andere mijn stage, en dat mensen me daadwerkelijk vragen om iets te gaan doen. Het is echt lang geleden, maar ik voel me echt echt heel erg goed.
zeker janknummer. ik werd GEK toen ik 't voor t eerst hoorde.

@ ilse: pff balen meid! sterkte ermee!!
Oud 03-09-2006, 17:46
Halflight
Halflight is offline
Hij was de hele avond in geen velden of wegen te bekennen. En verder hou ik er maar heel snel mee op. Al vond ik het wel bijzonder gezellig toen hij een arm om me heen sloeg, en ik om hem en we naar zijn huis liepen en om vanochtend wakker te worden en als eerste zijn lieve glimlach te zien.

Verdamd.
Oud 03-09-2006, 18:33
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
T!ne schreef op 03-09-2006 @ 16:50 :
Mag ik je pm'en?
Ja
Oud 03-09-2006, 18:43
Qimm
Qimm is offline
Oud 03-09-2006, 19:07
Moonspell
Moonspell is offline
Kut, maar ik kom er vast ooit wel een x overheen.

Zwaar jaar, maarja er komen nog wel leuke dingen (ook) aan.
Oud 03-09-2006, 20:29
fractuur
fractuur is offline
Vandaag moest ik even wat ruzie op mijn vriendje afreageren, best lullig. Maar ik heb het er daarna ook nog met hem over gehad, en ik trok snel bij. Hij heeft me zelfs weer vrolijk gekregen. Hij is nu weer een paar dagen weg, hoewel ik dat jammer vind is het gezien de eerste dagen van mijn studie wel even rustig.

@ilse: succes meisje. Waarom is het uitgegaan?
Oud 03-09-2006, 21:04
Thee Muts
Thee Muts is offline
Pff, veel discussies de laatste tijd, veel emoties. Maar daardoor ook érg goede seks...

Het liefst zou ik willen dat we dit allemaal achter de rug hebben, terwijl het nu pas begint...
Oud 03-09-2006, 21:09
Verwijderd
Ik wil geknuffeld worden.
Oud 03-09-2006, 21:20
zeep007
zeep007 is offline
Gaat zeer goed
Oud 03-09-2006, 21:48
ilse
ilse is offline
thnx fractuur en orpheo..

het ging uit omdat hij gewoon te jong is (bijna 3 jaar jonger dan ik) en met heel andere dingen bezig is als ik. en hij blowt veel te veel (vind ik) en ik kan daar niet echt tegen. ik hou echt wel van em maar het werkt gewoon echt niet.

en nou vanavond smste hij, dat ie in zijn bed ligt aan me te denken, en dat ie in mijn armen wil liggen huilen en me vertellen hoe veel hij van me houdt.. en dat is dan zo moeilijk, ik zou zo graag tegen hem zeggen kom terug we gaan gewoon verder waar we gestopt zijn maar ik weet wel dat het niet kan, dat het gewoon niet werkt..

maar ja, had em terug gesmst, en stiekem hoop ik dan weer op antwoord wat ik niet meer krijg..

voel me kut

edit: hij sms t natuurlijk net terug op t moment dat ik dat schrijf: hey lief ik heb vette koppijn van het janken, ik wil bij je zijn. ik mis je verschrikkelijk. ik kom vrijdag naar je afscheid, moet je zien. I love you. kusjes...

whaa, ik weet het ook niet meer hoor
(vrijdag is mijn afscheid van de kliniek waar ik anderhalf jaar gezeten heb, en waar hij ook gezeten heeft.. maar ik weet niet of ik wel wil dat ie komt.. weet nog niet wat ik daarmee moet... )

Laatst gewijzigd op 03-09-2006 om 21:51.
Oud 03-09-2006, 22:05
Iduna
Iduna is offline
Ik voel me wel goed, vandaag na lange tijd weer een paar vrienden gezien. Lekker gegeten en veel gepraat. De laatste tijd denk ik veel aan hoe leuk mijn vrienden wel niet zijn.

Wel ben ik ziek aan het worden, wat heel irritant is, maar goed er staan nog leuke dingen op het programma (op korte en lange termijn).

Citaat:
ilse schreef op 03-09-2006 @ 22:48 :
thnx fractuur en orpheo..

het ging uit omdat hij gewoon te jong is (bijna 3 jaar jonger dan ik) en met heel andere dingen bezig is als ik. en hij blowt veel te veel (vind ik) en ik kan daar niet echt tegen. ik hou echt wel van em maar het werkt gewoon echt niet.
Uit elkaar gaan is altijd moeilijk, je hebt toch wel het een en ander gedeeld met iemand. Je geeft zelf aan dat het voor jou niet meer werkte, hoe je het ook probeerde. Daarom is het wel goed om je erbij neer te leggen. En dat is moeilijk. Sterkte en veel succes.
Oud 03-09-2006, 22:08
ilse
ilse is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 03-09-2006 @ 23:05 :

Uit elkaar gaan is altijd moeilijk, je hebt toch wel het een en ander gedeeld met iemand. Je geeft zelf aan dat het voor jou niet meer werkte, hoe je het ook probeerde. Daarom is het wel goed om je erbij neer te leggen. En dat is moeilijk. Sterkte en veel succes.
ik dacht ook even dat ik me er bij neergelegd had, toen we het zo afgesloten hadden enzo.. maar de nacht is het moeilijkst, de eerste vooral.. omdat je dan de volgende ochtend weer wakker wordt ook en dan bedenk je dat dat gebeurd is.. brr, zie ik nu al tegen op en voor je in slaap valt is ook een drama.. maar goed.. als hij dan zo smst krijg ik weer hoop ofzo, terwijl ik degene was die erop aanstuurde dat het uit ging enzo.. pff ben in de war. weet ergens wel dat het de goede keuze is, maar tis zwaar..
Oud 03-09-2006, 22:27
Verwijderd
ze is zo lief, en ik moet de hele tijd aan haar denken.
ik wou dat ik minder last van me rug had, dan kon ik haar wat vaker zien
Oud 03-09-2006, 22:38
Orpheo
Orpheo is offline
ik haat haar. en toch vind ik 'r geweldig. aaaah mijn hoofd slaat op hol. morgen eerste dag college, en ik heb GEEN idee wat te verwachten. de kloon van mn beste buddy komt ook weer

ik heb gelukkig geen ruzie meer thuis, maar de spanning is bijna te snijden.

en in t algemeen voel ik me ook top, omdat mijn vingertoppen geen pijn meer doen

ik mis de arm die zo af en toe om me heen ging, de kus op mn mond en wang. de lieve woordjes. Of mis ik niet dat, maar eerder 'de jacht', de aanloop daar naar toe? Of combi van beiden? ik weet t niet. wat ik wel weet is dat mijn hoofd overloopt. gedachtes verdringen dagdromen, en ideeen worden vervangen door illusies.
Oud 04-09-2006, 00:30
M'ne
M'ne is offline
nogal in de war, maar hoop meer dan wat dan ook dat we bij elkaar blijven.
Oud 04-09-2006, 02:18
vedetje
vedetje is offline
Het is gedaan, denk ik...

Ik was zo in de war, ik stuurde hem gisteren van 'kom eens langs als je kan, ik zou graag wat babbelen'...
Hij belde me op, een paar uur later was hij er. Waarover wil je babbelen?

Ik ben verward, ik weet niet hoe ik het moet zeggen, ik weet niet wat ik voel. In het begin was het allemaal fijn, vrienden met wat meer lichamelijk contact zeg maar. Maar nu en dan voel ik me jaloers, als ik je samen zie met je vriendin...
En hoe jij je dan gedraagt tegenover mij. Hoe je me vastpakt en 'de mijne' noemt, hoe je jaloers kijkt als ik tussen de jongens zit, hoe je ze allemaal gaat afschrikken als ze me benaderen.
Ik ben bang, ik wil geen pijn voelen...

En de tranen kwamen, hij deed teken dichterbij te komen en knuffelde me 'ik wil je niet kwetsen' zei hij, 'ik wil je geen pijn doen. Laten we afspreken dat dit de laatste keer voor een lange tijd is dat ik langskom!'

Wat moet ik doen? vroeg ik hem. Je vergeten of niet, de gevoelens die ik begin te hebben onderdrukken of laten groeien?

Ik weet het niet, ik weet het echt niet. Het is allemaal zo nieuw voor me. En ik wil niet hebben dat je gekwetst raakt, geen 1 van ons.
(maar ik vrees ervoor dat we alle 3 al gekwetst zijn)

Ik wil je geen dingen beloven die ik niet kan waarmaken...

Het doet pijn. Ik probeer mezelf voor te houden van 'hij is niet de jongen voor jou, hij is niet voor jou...'
Maar dan heb ik die herinneringen.
En ik weet dat hij een vriendin heeft. En het is een aangenaam meisje, maar ze passen totaal niet bij elkaar.
En ze hebben veel discussie's, ze hebben problemen, misschien gaat het uit, misschien niet.

Maar het is te laat, ik voel pijn.
Ik ben al gekwetst...
Hij ook, ik zie het aan hem, en hoe een verschrikkelijke klootzak hij mag lijken om met 2 meisjes aan de hang te zijn, het was niet de bedoeling. Ik weet dat hij het ook moeilijk heeft, hij vindt zowel mij als zijn vriendin geweldig... maar als hij over haar praat heb ik het gevoel dat hij haar niet kan dumpen omdat zij het niet aan zou komen. Ze is nogal zwak, last van depressie, erg introvert.
En zij? Zij is ook gekwetst, ook al weet ze het misschien niet.

En als het uit gaat? Wat dan?

'Ik wil je geen dingen beloven die ik niet kan waarmaken'
Ik vind dit zo eerlijk van hem, hij wil me niet aan het lijntje houden, want hij zou het kunnen, en met gemak zou ik hem geloven, ook al zou ik beseffen dat het niet zo is. Maar hij is eerlijk...

Ironie,
we hadden er nog een discussie over gehad: 'Wat is het laatste dat overblijft?'
De hoop, zei ik
hij zei 'het vertrouwen'
Een vriend had het over 'hoop, vertrouwen en naastenliefde'.

Wat blijft bij mij? Van naastenliefde is geen sprake, vertrouwen heb ik totaal niet... hoop is er.

Maar mijn probleem is, wat doe ik met die hoop? Hou ik me vast aan die hoop, die hoop dat het allemaal goed komt, of laat ik die gaan, leg ik me er bij neer dat wat er ook gebeurt hij niet de jongen voor mij is.

Het doet pijn!
Oud 04-09-2006, 06:03
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
vedetje schreef op 04-09-2006 @ 03:18 :
*verhaaltje*
ai, je zat in een lastig parket. zo'n driehoeksverhouding is altijd lastig en pijnlijk. maar ja, emoties zijn eigenwijs, en trekken zich niks aan van het verstand. Het enige dat nu nog kan gebeuren is dat de pijn gaat slijten, mits je hem niet meer gaat zien, wat imo het meest verstandige is (kijkend vanuit een rationeel standpunt, niet emotioneel). maar dat was logisch denk ik.

Heel veel sterkte ermee. Het heen en weer gegooid worden, het 'ja nee ja nee' gevoel dat je van hem krijgt, en eigenlijk het gevoel 'reservebank zijn', ken ik helaas maar al te goed.

Als je wilt weten hoe t bij mij is afgelopen, of gewoon je/een verhaal kwijt wilt: pm.

good luck!
Oud 04-09-2006, 07:46
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 02-09-2006 @ 22:08 :
Sinds wanneer heb jij 'n vriendin en geen vriend meer?
Dat kan toch prima allebei? Ik zei niet dat ik verkering met 'r had

En Snoopy, ik snap het wel, hoor, en dus ook wel van zijn kant, ken dat gevoel ook wel. Hij doet echter wel een beetje moeilijk, maar dat weet jij zelf ook wel

Ontopic: Behalve dan dat ik een beetje gek wordt van mijn huisgenootjes, maar hopelijk is dat meer om miscommunicatie. En anders wordt ik kwaad; ze kunnen niet verwachten dat ze samen met iemand in een huis kunnen wonen en dan vervolgens niets van diegene kunnen merken... het spijt me zeer, maar jullie zullen ook wat rekening moeten houden met mij. En begin maar met afwassen en opruimen na het koken.
Oud 04-09-2006, 08:46
&#9834;
&#9834; is offline
Het gaat weer goed! Na een kleine dip van mijn kant en veel gepraat gaat het weer goed tussen ons.
Oud 04-09-2006, 08:56
snoopy
snoopy is offline
zo'n fijne avond gehad, gisteren...
Het klinkt misschien stom en naief, maar ik heb echt het idee dat alles helemaal goed gaat komen tussen ons.
Oud 04-09-2006, 09:37
Verwijderd
Samen naar huis rijden, bijpraten over het werk en 's avonds samen in bed kruipen
Oud 04-09-2006, 10:10
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
de Brosjes zijn op
Dat zegt al genoeg over mijn humeur
Oud 04-09-2006, 10:47
Verwijderd
Ik vraag me af of mijn collega me iets duidelijk probeert te maken. En verder: nieuw jaar, nieuwe mensen, nieuwe kansen. Ik heb 3 seconden door het gebouw gelopen en ik heb al genoeg mooie mannen gezien. (nou ja, nooit genoeg natuurlijk)

Enne.. mijn computer is dood.. ik voel me echt heel afhankelijk van dat ding

edit: en oja, van groot verdriet naar koele afgunst. Liefde is grillig. Hij maakt me boos.

Laatst gewijzigd op 04-09-2006 om 11:29.
Oud 04-09-2006, 11:02
stout!
stout! is offline
Vanmorgen mijn exvriendje aan de telefoon gehad. Hij was verdrietig hoewel hij het niet zei, hij mist me en is bang dat ik hem vergeet, en nu ben ik ook verdrietig . Ik weet niet wat ik wil maar nu is het zo moeilijk om ver weg te zijn. Ik kan niets en hoewel ik weet dat ik dat nodig had -er even niets meer aan kunnen doen-, doet het nu pijn. Ik ben zo bang dat het overgaat tussen ons, en aan de andere kant wacht ik erop. Maar ik heb nog steeds in mijn achterhoofd dat het weer goed komt, ik weet niet waarom. Nu ben ik erachter dat ik verder kan zonder hem, en weet ik niet of ik het wel wil .
Oud 04-09-2006, 14:41
Verwijderd
Gisteravond was gezellig! Bijna twee uur gezeten, ging sneller dan ik in de gaten had. Veel gepraat, niet gekletst, maar echt gepraat. Voornamelijk over hem, ik vond het knap dat hij zich zo bloot drufde te geven. Verder denk ik dat hij (andere hij) zo stiekem aan mijn beste vriend aan het worden is. Ik ben heel graag bij hem in de buurt, hij is er gewoon altijd. We hebben al veel afgesproken, dingen die we nog gaan doen: Lowlands (met z'n drieën), Amerika, Australië, Noorwegen, Londen (met z'n drieën en Les Mis inbegrepen!) en volgens mij nog wel veel meer. Ik hoop alleen dat dit zo blijft, dat hij niet verliefd word.
Ik vind het trouwens strontvervelend dat mensen constant blijven vragen of we iets hebben. Nee, dat is niet zo. En dat word ook niks. Ben maar niet bang.
En ik mis het punt van mijn vader geloof ik. Wat is er mis mee als ik niet echt een groep mensen heb, maar meerdere losse vrienden, die elkaar niet kennen, maar waar ik het wel gezellig mee heb? Wat maakt het uit? Ik ben al lang blij dat het zo gaat. Mijn sociale leven is een tijd echt dood geweest, toen was het: "Ga dingen doen, spreek af, leer mensen kennen!" Nu ken ik een hoop mensen, heb er nog lol mee ook, en is het nog niet goed.
Zo bedoeld hij het niet, ik weet het, maar zo voelt het stiekem toch.
Oud 04-09-2006, 15:34
Verwijderd
Echt zo vreemd dat hij nu echt daar woont enzo. En alleen in het weekend eigenlijk thuis is. En nouja. Gewoon even wennen. En nu mis ik hem, maar dat is ook omdat ik zo zit van ik zie hem heel lang niet. En eigenlijk is het nog best te doen nu, want woensdag is hij er weer alleen moet ik dan werken
Nouja.
Iig. Ik ben heel erg verliefd.
Oud 04-09-2006, 15:59
I C U
I C U is offline
Gossiej, ik ben gewoon moe! Maar ik heb voor voorlopig een nieuwe baan, en dat is (hopelijk) leuk. Vandaag ook 't eerste dagje college's achter de rug. Viel ook niet tegen. En... Ehm... Verder eigenlijk weinig bijzonders, ergens voel ik me een beetje verloren, gaat ook wel weer over, natuurlijk, maar... Mjah, het zijn ook wel fuckin' veel mensen in een keer.

Waarom, WAAROM dwaalt mijn blik toch weer telkens zijn kant op? Echt fuckin' storend! Zo leuk istie niet. Dus. Puh. Toch maar kijken of ie in mijn mentoraat groep zit...

Edit: En VERDOMD! Hij zit er nog in ook. Dit is écht heel irritant. Whaha. Omg.
Oud 04-09-2006, 16:10
Verwijderd
Pfoe, vandaag nog een soort van introductie gehad. Met mijn klas. En morgen sportdag in Arnhem. Klinkt allemaal best leuk, maar stiekum vind ik het eng en zie ik er tegen op. Heb enorme behoefte aan een knuffel van hem, of gewoon, hem even bellen. Maar we zijn allebei druk en moet het gewoon weer even afleren, het luxe leven van elkaar veel zien etc.
Gelukkig morgenavond weer!
Oud 04-09-2006, 17:40
Verwijderd
op dit moment lijkt het wel perfect dat is wel eens anders geweest, dus ik ben héél blij
Oud 04-09-2006, 17:49
Verwijderd
jeeeeej
Oud 04-09-2006, 17:50
Verwijderd
Uitstekend
Oud 04-09-2006, 18:08
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Morgen wat drinken met die leuke jongen van de intreeweek Geen idee of het wat is, maar daar komen we wel achter
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten