Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2007, 08:47
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 02-05-2007 @ 09:19 :
Weet ik Hm, nu heb ik zin om krypton en lavalampen te gaan verkopen, in plaats van te schrijven over het Arabisch alfabet...

OT: Ik voel gewoon vlinders in mijn buik, haha. Ik voel me veilig bij haar. Ze is zo lief en ik ben zo blij met haar.
Haha ik handelde vooral in Exotic en Edelstenen, kom maar hier met dat geld
Heb je ook Zapitalism? Die is nog genialer! Heb ook ergens Profitania liggen, maar daar vond ik weinig aan...
Advertentie
Oud 02-05-2007, 08:48
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Haligh schreef op 01-05-2007 @ 18:47 :
^ lekker rust in de tent toch?
in de ehh relatietent wel ja lopen hier alleen thuis nog 2 koters van 11 rond die net beginnen te puberen dus echt rustig is het nog niet, maar gelukkig rotten die morgen op dus ik mag niet klagen.
Oud 02-05-2007, 09:15
I C U
I C U is offline
Tis raa rom allen thuis te zijn. Heel relaxed, maar raar Morgen naar Parijs! Moet alleen nog ff uitvinden hoe laat ik waar moet zijn enzo. Pfff. Voel me soms zo kneuzig wat dat betreft
Oud 02-05-2007, 09:17
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Crimson schreef op 02-05-2007 @ 09:47 :
Haha ik handelde vooral in Exotic en Edelstenen, kom maar hier met dat geld
Heb je ook Zapitalism? Die is nog genialer! Heb ook ergens Profitania liggen, maar daar vond ik weinig aan...
Nee, helaas Alleen van gehoord hoe leuk het is en zo. Ach ja
Oud 02-05-2007, 09:58
Anaïs
Anaïs is offline
Ik weet het niet... Ik zou me moeten goed voelen, maar ik heb iets gelezen dat me onzeker maakt. En ik kan er niets over zeggen, want dan weet hij dat ik dat gelezen heb...
Oud 02-05-2007, 10:57
Scatterheart
Scatterheart is offline
Nog een nachtje in ons "vakantiehuis" (met bad, tuin aan het water, afwasmachine en + 150m2). We hebben het goed samen. Het kan heus geen kwaad om dat wat vaker naar elkaar toe uit te spreken. En dat zeg ik meer tegen mezelf, geloof ik.
Oud 02-05-2007, 12:56
Verwijderd
Fjiew, die crisis is zo goed al bezworen. Zat ik meteen weer alle rampscenario's uit te kast te trekken, dacht dat ik gelijk en een vriend en een vriendin kwijt zou zijn, maar natuurlijk, het valt allemaal wel mee. Hij was er niet eens met college dus als ik ze dit weekend weer zie is de helft al vergeten.
Oud 02-05-2007, 14:38
Tommie K.
Tommie K. is offline
Ooooh, lastiglastig, en het is ook al zo lang LASTIG.
En het allerlastigst is dat ik er met niemand over kan praten want het is niet uit te leggen, behalve met hemzelf maar dat durf ik dan weer niet.
Maar aan de andere kant heb ik eigenlijk niks te klagen want ik heb het hartstikke leuk
Oud 02-05-2007, 15:41
Verwijderd
Na die uitbarsting van zondag gaat het tussen mn vriend en mij weer goed Hier thuis, geen idee. Ben niet veel thuis geweest. We zien vanavond wel.
Oud 02-05-2007, 16:51
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Anaïs schreef op 02-05-2007 @ 10:58 :
Ik weet het niet... Ik zou me moeten goed voelen, maar ik heb iets gelezen dat me onzeker maakt. En ik kan er niets over zeggen, want dan weet hij dat ik dat gelezen heb...
wat heb je gelezen dan? Ik heb ok zoiets gehad een keer en het blijkt altijd weer niets te zijn, dus probeer het te vergeten... Ik weet dat dat heel moeilijk is, maar toch...
Oud 02-05-2007, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 01-05-2007 @ 23:42 :
Haha, dat is leuk ja. Ik heb ook een tante die op een ietwat verbaasde toon bleef herhalen: "Goh, je hebt wel een knappe vriend!" Eh ja, is dat zo vreemd?

Of vriendinnen die af en toe met een serieuze blik in hun ogen komen melden dat hij toch wel erg leuk is. Of dat wíj erg leuk zijn samen, dat hoor ik dan nog weer liever
Ja, dat blijven mijn vriendinnen ook maar zeggen. En tijdens iedere ietwat romantische film krijg ik boze blikken en de mededeling dat ik niets mag zeggen De meesten hebben nu al regelmatig verzucht "Ik wil wat jij hebt! Heeft ie geen broer?" (Ja, die heeft ie.. maar die is al 10 jaar getrouwd en met kind, helaasch )

We're lucky ladies!
Oud 02-05-2007, 18:07
Poepkind
Poepkind is offline
het word er allemaal niet makkelijker op! kwam ik maandag mn spullen ophalen bij hem, en evt nog wat laatste dinge ophalen. Voor ik erheen ging was ik zo zeker dat het nu gewoon echt voorbij is, dat ik het helemaal zat ben. Hebben we gepraat over wat er was gebeurd enzo, ben ik de hele dag gebleven. Hij deed alsof er niks aan de hand was en uiteindelijk is onze relatie toch niet over. We hebben morgen zelfs een uitje Als ik niet bij hem ben, wil ik het liefste dat het uit is, maar op het moment zelf... dan laat ik het toch afweten maarja hij is een fanatiek forummer, dus ik zal maar niet teveel lullen
Oud 02-05-2007, 18:58
Verwijderd
Hehe eigenlijk is het een soort van vraag maar ik vind het te stom om er een topic voor te openen

Maar laatst was ik op een feest en ik zag een hele leuke jongen en ik wilde echt wel met hem praten en hem beter leren kennen enz,
1 probleem, ik durf echt niet
dus ik heb nog maar een wijn besteld, maar helaas, ik heb de hele avond niks gezegd

wtf hoe komen mensen zo in contact? Ik weet niet wat ik moet zeggen ofzo
en meestal kan ik wel de aandacht van de ander krijgen, maar toen niet
en ik vraag het me echt af
Oud 02-05-2007, 19:07
Verwijderd
Niet zo goed!
Oud 02-05-2007, 19:18
Mariekje*
Mariekje* is offline
Heerlijk (in dubio over van alles)!

Grote god, ik ben de weg kwijt. Ik zie het wel. Vooruit, goed, oke?
Oud 02-05-2007, 19:56
Qimm
Qimm is offline
Mán wat heb ik zin aan RaR! *ongeduldig is*
Oud 02-05-2007, 23:29
Verwijderd
@ forever; ik heb geen idee.. Wat ik meestal deed, was echt heel cliché, beetje lachen, als ik naar de wc moet ofzo, er langs lopen en kijken, zorgen dat je oogcontact kan maken enzo. En dan wachten
Maar vaak had ik geen geduld, bestelde ik ook nog een wijntje en dan kwam mn lef wel vanzelf. Of mn verlegenheid / onzekerheid aan de kant zetten en dan maar voor 1x het risico nemen op mn bek te gaan.

OT: ik wil wég hier! Het wordt écht tijd dat ik uit huis ga
Oud 03-05-2007, 08:40
Verwijderd
Ik mis de mensen in Finland. Ik kon daar zo mezelf zijn, hoefde nergens mijn best voor te doen en voelde me zo goed tussen hen.

En hier.. ik heb bij de meeste vriendinnen het gevoel ze constant teleur te stellen, tekort te doen en niet leuk genoeg te zijn.. Ik voel me de hele tijd schuldig en heb steeds het idee te moeten bewijzen dat wat ik nu allemaal doe het beste voor mezelf is.

Zowel vriendinnen, als collega's als mijn moeder. Het voelt alsof mijn keel wordt dichtgeknepen en ik van weinig mensen echt ruimte krijg. Alsof niemand me echt ziet en ook niet ziet hoe belangrijk dit voor me is.

Ik neem het niemand kwalijk.. maar ik voel me wel benauwd en weet slecht wat ik eraan moet doen.
Oud 03-05-2007, 09:52
stout!
stout! is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 02-05-2007 @ 19:07 :
Als ik niet bij hem ben, wil ik het liefste dat het uit is, maar op het moment zelf... dan laat ik het toch afweten [...] hij is een fanatiek forummer
Als ik hem was en ik las dit, dan wist ik het wel (en die kans is blijkbaar groot). Ben ik ouderwets dat ik het een rare gang van zaken vind dat je op het internet zet dat je het eigenlijk wil uitmaken en dat je vriend het dan zo moet lezen?
Oud 03-05-2007, 09:57
Jones
Citaat:
stout! schreef op 03-05-2007 @ 10:52 :
Als ik hem was en ik las dit, dan wist ik het wel (en die kans is blijkbaar groot). Ben ik ouderwets dat ik het een rare gang van zaken vind dat je op het internet zet dat je het eigenlijk wil uitmaken en dat je vriend het dan zo moet lezen?
Nee, dat heb ik ook nooit gesnapt

OT: Ik kreeg gisteren te horen dat ik een goed vriendje ben
Oud 03-05-2007, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-05-2007 @ 18:57 :
We're lucky ladies!
Jah. Naast elkaar wakker worden, lieve dingen zeggen, knuffelen en kletsen. Dan eruit en samen op de bank zitten leren, waarbij er ondertussen natuurlijk steeds geknuffeld wordt. En dan toch maar taktisch gebruik maken van het laatste half uur voor hij naar college moet. Ben blij met hem. En hij met mij, geloof ik

Oh en hij zegt toch regelmatig zo iets van "maar ik blijf gewoon bij je, hoor."
Oud 03-05-2007, 10:31
Anki
Anki is offline
Ik denk dat ik er straks een punt achter zet als hij komt.. Moeilijk, maar niet eerlijk tegenover hem om het nog aan te houden. Ik zie hem meer als gewone vriend, dan als vriendje.. Daar komt ook nog eens bij dat ik straks zeven weken weg ben, omdat ik ga werken in Frankrijk, en daarna op kamers ga aan de andere kant van Nederland...

Ik vind dit soort dingen altijd zo kut.. hij komt zo
Oud 03-05-2007, 10:38
Sofia
Sofia is offline
Hmm.. ik zag hem gisteren alweer, nog even film gekeken en ik viel bijna in slaap op de bank, maar dan wel tegen hem aan.

Wel jammer dat ik niet kon blijven slapen, mja, we hebben allebei nog genoeg dingen die gedaan moeten worden en ben in ieder geval blij dat ik hem nog even heb gezien.
Oud 03-05-2007, 10:39
Verwijderd
Ja, goed! <3
Oud 03-05-2007, 10:50
Jones
Citaat:
Anki schreef op 03-05-2007 @ 11:31 :
Ik denk dat ik er straks een punt achter zet als hij komt.. Moeilijk, maar niet eerlijk tegenover hem om het nog aan te houden. Ik zie hem meer als gewone vriend, dan als vriendje.. Daar komt ook nog eens bij dat ik straks zeven weken weg ben, omdat ik ga werken in Frankrijk, en daarna op kamers ga aan de andere kant van Nederland...

Ik vind dit soort dingen altijd zo kut.. hij komt zo
Sterke/Succes!
Oud 03-05-2007, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 03-05-2007 @ 11:39 :
Heel goed! <3
Oud 03-05-2007, 11:07
Nienna*
Nienna* is offline
Pff, het is me uit handen genomen. Gelukkig. Ik wist niet wat ik moest doen, omdat we exen zijn, maar ook vrienden. Alleen dat ziet zijn nieuwe vriendin niet in. Als ik het zou vertellen, zou ze nog meer reden hebben om mij als vijand te zien. Ik wist het echt niet meer.

Er valt een hele last van mijn schouders...
Oud 03-05-2007, 11:27
stout!
stout! is offline
Morgen wordt hij 23 en ik kan niet wachten om hem zijn cadeautje te geven. Ik ga vanavond lekker voor hem koken, samen chillen en ik heb nog wat tegoed van gisteravond .

Daarnaast had ik dinsdagnacht last van een 'stalker' die me maar bleef bellen 's nachts en zei dat hij wilde kennismaken. Ik was toch wel een beetje bang (en kreeg mijn kamerdeur niet op slot), dus hij kwam meteen naar me toe. En ook gisteren toen ik weer 2 gemiste oproepen van een onbekend nummer had was hij beschermend, zonder verstikkend of belerend te zijn. Hij is zo'n goede . Ik denk dat ik me aansluit bij de lucky ladies.
Oud 03-05-2007, 13:51
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 02-05-2007 @ 07:32 :
De meeste dromen zijn bedrog, laten we het daar maar op houden
when you're dreaming with a broken heart, the waking up is the hardest part... ;(
Oud 03-05-2007, 13:59
belli
belli is offline
we hebben het allebei vet druk. ik met examens, hij met tentamens. en ik werk ook nog eens te veel deze week. maar buiten dat gaat het eigenlijk wel super morgen lekker uit eten met zijn tween, en het hele weekend samen
Oud 03-05-2007, 16:23
brinta
brinta is offline
Op relationeel gebied is het een troep bij mij. Ik heb mijn relatie van 9 jaar uitgemaakt.

Meteen daarna ben ik in t kader van rebound t bed ingedoken met iemand, die nu twee maanden op reis is.

Laatstgenoemde heeft een soort van dubieuze BN-er status, waardoor ik te veel van 'm pik omdat hij zo interessant is

Ik dacht wel even met m te spelen, maar wie een kuil graaft voor een ander...

Laatst gewijzigd op 03-05-2007 om 16:36.
Oud 03-05-2007, 18:21
Anki
Anki is offline
Ik heb er een punt achter gezet, en zoals ik dacht.. Hij moest huilen, en niet zo weinig ook. Ik vond het zo zielig, en ging echt nadenken of het wel een goede keuze was. Maar ik wéét dat dat dit beter is..
alleen lijkt dat soms niet zo..
Oud 03-05-2007, 19:19
Verwijderd
Haha, ik ben zo zenuwachtig voor vanavond, ik vind het eng Heb hem al zo immens lang niet gezien en misschien stelt hij zich wel heel stom op en argh ik wil niet.
Oud 03-05-2007, 19:25
Verwijderd
Morgen! <3
Oud 03-05-2007, 19:34
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
stout! schreef op 03-05-2007 @ 10:52 :
ik heb hem ook alles vertel wat ik hier typ, want anders was ik idd de lul Dus nee je bent niet ouderwets
Oud 03-05-2007, 20:02
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 03-05-2007 @ 14:51 :
when you're dreaming with a broken heart, the waking up is the hardest part... ;(
omg, so true!

Vandaag wel een verhelderend gesprek gehad met een vriendin over mijn ex-relatie. Die bevestigde wat andere vriendinnen en mijn ouders ook al hadden gezegd. Stom dat je dat soort dingen zelf niet ziet
Oud 03-05-2007, 20:28
Halflight
Halflight is offline
Klootzak. Met een gigantisch bord voor z'n kop.
Oud 03-05-2007, 22:32
WolterB
WolterB is offline
Jeuj
Oud 03-05-2007, 23:15
BleuEyes
BleuEyes is offline
Gezellig joh!
Oud 04-05-2007, 09:50
gurl19
gurl19 is offline
Morgen saampjes naar de bioscoop..

Morgen duurt nog zo lang
Oud 04-05-2007, 11:04
Nienna*
Nienna* is offline
Oei, dat was zo níet de bedoeling... gelukkig heb ik me aardig in kunnen houden. OMG.
Oud 04-05-2007, 11:29
zeep007
zeep007 is offline
hij stuurt de hele tijd lieve mailtjes vanaf zijn werk
Oud 04-05-2007, 12:45
__
__ is offline
welk stel maakt er nou een stuk of 5x ruzie op één avond? tijdens het uitgaan nog wel?

Oud 04-05-2007, 13:10
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
__ schreef op 04-05-2007 @ 13:45 :
welk stel maakt er nou een stuk of 5x ruzie op één avond? tijdens het uitgaan nog wel?

ach, dat hebben wij ook een keer gehad. Als het elke keer zo gaat wordt het vervelend, maar een keertje een periode waarin je veel ruzie hebt is niet zo erg toch?
Oud 04-05-2007, 13:17
Verwijderd
Ach, ik ben in ieder geval een illusie armer. In de zomer, ontkleed, bruin en met lang haar was hij toch ietwat leuker.
Oud 04-05-2007, 13:18
ST*R
ST*R is offline
omg hij is leuk en lief! en KNAP!! eerst was hij al leuk, maar toen hij aangekleed was enzo: WOW. Echt precies het type waar ik op val, en ik zie m volgende week weer
Oud 04-05-2007, 13:45
woezel
woezel is offline
ik voel me soms abnormaal in mn vriendengroep, iedereen neukt iedereen ofzo?.
Oud 04-05-2007, 13:46
ST*R
ST*R is offline
En nu weet ik opeens niet helemaal zeker of hij mn nr wel heeft maar volgens mij kan ik me wel vaag iets herinneren dat ik mn nr gaf
En die andere jongen betekent echt niks meer, het duurt nu al te lang dat ik niet zeker weet wat ik voor hem voel, en dat betekent dat ik m dus niet super leuk vind, en ik heb het wel beetje gehad.
En voor de andere jongen ben ik echt een bitch, en hij is zo aardig.. maargoed.
Oud 04-05-2007, 14:03
Jones
Citaat:
jukeboxxx schreef op 04-05-2007 @ 14:17 :
Ach, ik ben in ieder geval een illusie armer. In de zomer, ontkleed, bruin en met lang haar was hij toch ietwat leuker.
Het is 25 graden, ik ben half ontkleed, bruin en mijn haar is langer dan ooit.
Oud 04-05-2007, 14:51
__
__ is offline
Citaat:
snoopy schreef op 04-05-2007 @ 14:10 :
ach, dat hebben wij ook een keer gehad. Als het elke keer zo gaat wordt het vervelend, maar een keertje een periode waarin je veel ruzie hebt is niet zo erg toch?
ja dat is ook wel zo maar het scheelt wel gewoon echt dat we elkaar niet bepaald vaak zien, als we dan een keertje iets gaan doen wil ik eigenlijk dat het gewoon helemaal perfect en superleuk is, maar op de een of andere manier krijgen we het toch (bijna) altijd voor mekaar om weer ruzie/gezeik te krijgen en boos uit elkaar te gaan.. dat is dan gewoon nogal ja, kut gewoon eigenlijk, want dan blijven er dus bijna geen leuke momenten over.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten