Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
beetje rondspringen met z'n allen, ok. maar dat getrek en geduw en gemep en geschop. fuck you, ik sta niet bij die band vooraan omdat ik de rest van de week mank wil lopen. ik stond op polsslag bij msi vooraan en dat heb ik geweten, 3 weken een blauwe enkel gehad. maar msi is dan ook echt een moshpit band.
verder heb ik er zin in en heb ik de lowlandkrant niet. misschien straks nog even hysterisch op 't laatste moment naar de albert heijn rennen, als 'ie er nog is... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nondeju, ik ben eigenlijk best teleurgesteld in de line-up.
Editors als afsluiters? Goeie band hoor, maar hebben we die niet vorig jaar al gezien? Was drie kwartier toen niet aan de lange kant? Jawel! Voor de organisatie zal deze lowlands kwa line-up toch wel de goedkoopste zijn in jaren (wat niet wil zeggen dat goedkopere bandjes minder relaxt zijn), en ze komen er nog mee weg ook. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Sorry hoor, maar hoe kan je dit nou een relaxed time table vinden?
vrijdag: - hadouken! - hoosiers - national TEGELIJK!!!! ![]() - na de wombats rennen naar charlie om holy fuck nog te zien. (rennen tijdens lowlands,,,,, daaahaag) - dropkickmurphys - ting tings - hot chip!!!:!:! hot chip al gezien tijdens MELT maar evengoed,,,, dan maar de tingtings ![]() - the kooks - santogold - pendulum dan maar pendulum ondanks het rare tijdstip ![]() - infadels - roisin murphy ----- HOE KUNNEN ZE DIT TEGELIJK DOEN. Ik ben er nog niet uit... waarschijnlijk infadels. Dan is deze dag niet zo erg nog zaterdag: - nerd - blood red shoes --- mja.. kan gebeuren - los campesinos - tunng - claw boys claw ---- ![]() ![]() - kissy sell out - FOALS--- Ach.. - franz ferdinand - iron and wine - digitalism --- hoe verzin je het!! - sex pistols - british sea power -- mja so be it - underworld - gutter twins - does it offend you, YEAH? - wat een misser, had gutter twins dan wat vroeger gedaan en underworld een uur later. en dan in de avond nog modeselektor tegelijk met andy c en black sun tijdens miss kitten ![]() zondag: de ergste twijfels - we are scientists - fuck buttons ---- zie ik daar wel, moeilijk ![]() - danko jones - black mountain ----- DIT IS DUS ECHT BULLSHIT, DIE ZET JE TOCH NIET GELIJK. - gogol bordello - yeasayer --:\ - the hives - MGMT --- hives had ik ook wel willen zien ![]() en dan begint Black Kids gewoon iets voor het einde van MGMT, kan ik dus ook niet afzien ![]() - dEUS - Simian Mobile Disco - Crystal Castles --- gggggvfd - Editors - The Roots --- ![]()
|
Verwijderd
|
Blijft een geile timetable.
Vrijdag Hadouken - Hot Chip - Santogold - Infadels - Chille of junkie XL - The walk and roger seventtwo Zaaterdag volbeat - kraak 'n smaak - xray: kissy sellout, le le, does it offend you (ja die aws wel moeiljik met digitalism, maarja hoe kleiner de tent hoe geiler meestal), en dan DIPLO want geil Zondag hercules 'n love affair - jamie lidell - kid sister - crystal castles - midnight juggernauts - joost van bellen - the dcount & sinden - erol alkan. En zo niet dan ben ik ergens anders of chill ik voor me tent, leuk is het toch wel. Dus nie jenke plx. |
![]() |
|
Vr:
1300: Henry Rollins 1500: Roni size 1710: Thrice 1825: Hot Chip / Be kind, rewind. / Paranoid Park 2000: Pendulum (met LIVEBAND! Dus ipv dat die ene kerel zijn iTunes een uurtje op shuffle laat lopen komen ze nu allemaal.) / Autokratz 2115: The Flaming Lips 2200: Scotch Egg, Bong-ra, Promo Sven Vath, yes. Vr 1400: No age. 1440: Volbeat. 1625: NERD. 1730: Tunng. 1840: [Rec] (viva la fete is ook een optie) 2015: Digitalism. En dan Deformer & Andy C. vs Diplo & Modeselektor. Tja, kut. En zondag dan nog eens Sigur Ros, Editors en the Roots tegelijk. Jammer voor Editors en the Roots.
|
Gvd, Jamie Lidell, Gogol Bordello en Yeasayer tegelijkertijd.
Nou heb ik Jamie en Gogol al meerdere keren gezien, maar dat is omdat ik uberfan ben en ze dus graag NOG een keer wil zien. Damn you lowlands. ![]() Mss ga ik dit jaar maar voor de 'dingen die ik niet ken' route. Is vorig jaar ook goed bevallen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Overigens kan ik héél soms ook wel met plezier opgaan in een pit, maar alleen als de band zowel heel hard als matig is.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
kheb er zin in!
maar er zijn wel een aantal dingen tegelijk weer..bummer. vooral the kooks en pendulum tegelijk..(sowieso pendulum om 8uur savonds al?) ah well eenmaal daar vergeet je toch wat je wou zien.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hier is plek voor foto's van forumers. Verwijderd | 500 | 05-07-2009 10:59 | |
Muziek |
Lowlands 2008 part deux Verwijderd | 42 | 27-08-2008 10:31 |