Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2009, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Uiteraard ben je niet verplicht je stem bekend te maken, maar vaak afwezig zijn kan iets indiceren.
tink lijkt ronde 1 ook geen stem door te hebben gegeven btw
Nu weten we het wel
Advertentie
Oud 18-05-2009, 22:25
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Uiteraard ben je niet verplicht je stem bekend te maken, maar vaak afwezig zijn kan iets indiceren.
tink lijkt ronde 1 ook geen stem door te hebben gegeven btw
Dan heb je niet echt opgelet

Citaat:
Oh verjaardagen zijn wel leuk. Kleinepierik it is!
En ik stond zelfs in het stemlijstje... Probeer je nu de verdenking subtiel naar mij te schuiven?
Oud 18-05-2009, 22:43
arPos
arPos is offline
Citaat:
Goed nieuws.

Ik vermoed dat Gidorah en Geen punt in de eerste ronde gewoon samen op Kleine Pierik gestemd hebben. Vrij voor de hand liggende verklaring voor het gelijkspel.

En ik geloof Archont's verhaal dat hij geen pm gehad heeft niet zo.
Ik denk;
Citaat:
Ghidorah
Severus
KaPip
Light fighter
Eye of Sauron
Vegs

Mr Soija
Matige muis (ziener)
Archont
Ghidorah )
Geen punt
met 1 wolf/verader/heks whatnot,
Oud 18-05-2009, 22:44
Wammus
Wammus is offline
Ik ben na een lang weekend afwezig weer terug. Ik heb alles vluchtig doorgelezen en zal me er morgen eens goed op beramen.
Oud 18-05-2009, 22:45
arPos
arPos is offline
Citaat:
Dan heb je niet echt opgelet
Je hebt gelijk; kleinepierik.

Zou maar weinig subtiel zijn trouwes.
Oud 18-05-2009, 22:58
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ik denk;

met 1 wolf/verader/heks whatnot,
Het gelijkspel ging tussen Kleine Pierik en 'iemand' anders. Ik had het in die situatie veiliger gevonden om twee stemmen bij hem weg te zetten, dan om één stem toe te voegen.
Oud 18-05-2009, 23:06
arPos
arPos is offline
Citaat:
Het gelijkspel ging tussen Kleine Pierik en 'iemand' anders. Ik had het in die situatie veiliger gevonden om twee stemmen bij hem weg te zetten, dan om één stem toe te voegen.
Hmm ja dan kan wat ik zeg in ieder geval niet.
Hoogstens als de geliefden de stemmen hebben verdeeld, tussen pierik en een ander, en dan gelijkspel 4-4
Oud 18-05-2009, 23:16
Verwijderd
Gave uitslag
Oud 19-05-2009, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Goed nieuws.

Ik vermoed dat Gidorah en Geen punt in de eerste ronde gewoon samen op Kleine Pierik gestemd hebben. Vrij voor de hand liggende verklaring voor het gelijkspel.

En ik geloof Archont's verhaal dat hij geen pm gehad heeft niet zo.
Wat, Tink zegt inderdaad. Ik kan me niet voorstellen dat hij liegt over het krijgen van een pm. HIj heeft dus geen pm gekregen. Maar dat zegt niks over zijn functie.
Of hij is wolf en krijgt dus geen pm. Of hij is verrader en liegt dat ie niet heeft gestemd. Of hij is dorpeling, heeft niet gestemd en heeft daar, vooralsnog, geen waarschuwing voor ontvangen.
Maar goed, ik verdacht hem voornamelijk van geliefde-zijn, dus verdacht vind ik hem niet meer eigenlijk. Een speciale functie heeft ie sowieso niet volgens mij.

Citaat:
Dit vind ik wel verdacht. Ze zegt dus dat ik geen wolf ben. Wat je na die stomme actie van mij ook wel kunt concluderen enkel wil ze toch gewoon op mij stemmen. Nu zal een Tovenaar (ik heb het nog extra een keer doorgelezen, de spelregels ) mij hoogstwaarschijnlijk wél gaan beschermen en moet een wolf mij er dus op een andere manier uitkrijgen.
Al vind ik dit wel weer verdacht, dat je almaar de tovenaar aanhaalt.

Citaat:
Zou kleine pierik homo zijn?
Nu ja, ik dacht aanvankelijk zelf dat Ghidorah een vrouw was. En aan de deelnemerslijst is niet te zien wat het geslacht van iedereen is.
Oud 19-05-2009, 13:02
Allure
Allure is offline
Ik vind niemand echt verdacht, dus ga ik voor een stille speler. Ik stem alvast, want anders vergeet ik het misschien. Het is nog niet definitief.

Light Fighter
Allure
Oud 19-05-2009, 13:22
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ik twijfelde. Eigenlijk wilde ik op iemand stemmen die het had opgenomen voor vytan. Maar uiteindelijk wilde hij me er zo per se uit hebben dat ik begon te denken dat ik misschien een bad guy door had ofzo. Ik had een gevoel, zijn posts kwamen op me over dat het meer om overleven dan over wolven ophangen ging. Dus toen heb ik alsnog op vytan gestemd.
Om nog even hierop terug te komen: het lijkt me nogal natuurlijk dat iemand die serieus met ophanging bedreigd wordt zich op dat moment drukker maakt om niet opgehangen te worden, dan wie de wolven zijn. Ik vind het een vreemde reden om iemand op te hangen.

Ik ga voor Dabo, denk ik. Ik vind deze redenatie raar, geenpunt leek op hem te gaan stemmen en die is gegeten en ik vertrouw spelers niet als ze proberen te voorkomen dat mensen het voor elkaar opnemen, aangezien dat alleen maar schaapgedrag uitlokt.

En ik zit nog een beetje met Archont in mijn hoofd, maar die laat ik voor nu maar. Dat geblaat dat de tovenaar hem moet beschermen en dat hij geen pm heeft gehad, blijf ik dubieus vinden. Aan de andere kant; wil je jezelf als wolf zo in the picture zetten op zo'n twijfelachtige manier?
Kazet hou ik ook nog in mijn achterhoofd, met name van wege de reden die hij voor Vytan gaf en de algemene stilheid. Sowieso zijn er nogal wat stille spelers die behoorlijk verradelijk kunnen zijn...
Oud 19-05-2009, 13:44
Daboman
Daboman is offline
Ik ga voor Vegs. Ten eerste staat ze in het "foute" rijtje in hangronde 1. Toen heb ik gezegd dat dat op zichzelf niet zoveel zegt. Maar later nam ze het ook op voor vytan, die onder vuur lag. Ik zou als ik werkelijk wolf was op die manier m'n kans grijpen om wat sympathie bij de dorpelingen in te winnen.

@vegs: ik denk dat een wolf sneller in zo'n overlevingsdrang komt dan de gemiddelde dorpeling.

Theorie: archont is jager. De spelleiders waren toch vergeten de jagerfunctie te versturen?
Oud 19-05-2009, 14:07
Verwijderd
Waar komt die laatste theorie vandaan?
Oud 19-05-2009, 14:08
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ik ga voor Vegs. Ten eerste staat ze in het "foute" rijtje in hangronde 1. Toen heb ik gezegd dat dat op zichzelf niet zoveel zegt. Maar later nam ze het ook op voor vytan, die onder vuur lag. Ik zou als ik werkelijk wolf was op die manier m'n kans grijpen om wat sympathie bij de dorpelingen in te winnen.

@vegs: ik denk dat een wolf sneller in zo'n overlevingsdrang komt dan de gemiddelde dorpeling.

Theorie: archont is jager. De spelleiders waren toch vergeten de jagerfunctie te versturen?
Ik ben zo _niet_ verbaasd dat je voor mij gaat.

En eerlijk gezegd hoop ik dat iedereen een dergelijke overlevingsdrang heeft; het spelletje wordt nogal saai als het mensen niet uitmaakt dat ze dood gaan.
Oud 19-05-2009, 14:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wou net zeggen mevrouw de heks kijkt hier naar op die foto

[afbeelding]
Oud 19-05-2009, 15:15
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Waar komt die laatste theorie vandaan?
Hiervan:

Citaat:
Wat, Tink zegt inderdaad. Ik kan me niet voorstellen dat hij liegt over het krijgen van een pm. HIj heeft dus geen pm gekregen. Maar dat zegt niks over zijn functie.
Of hij is wolf en krijgt dus geen pm. Of hij is verrader en liegt dat ie niet heeft gestemd. Of hij is dorpeling, heeft niet gestemd en heeft daar, vooralsnog, geen waarschuwing voor ontvangen.
Maar goed, ik verdacht hem voornamelijk van geliefde-zijn, dus verdacht vind ik hem niet meer eigenlijk. Een speciale functie heeft ie sowieso niet volgens mij.
Jij concludeert dat hij geen PM heeft gekregen. Ik leg de link tussen jouw conclusie dat archont geen PM gekregen heeft en het feit dat er in de eerste instantie geen jager in het spel zat.

Maar goed, ik heb me misschien vergist, want misschien heb ik even gemist dat het niet gaat om een PM waar zijn functie in stond. Maar dat is wel de enige PM die de spelleider stuurt naar dorpelingen en veel andere functies.

Citaat:
Ik ben zo _niet_ verbaasd dat je voor mij gaat.

En eerlijk gezegd hoop ik dat iedereen een dergelijke overlevingsdrang heeft; het spelletje wordt nogal saai als het mensen niet uitmaakt dat ze dood gaan.
Ik was ook niet verbaasd dat je voor mij ging Ik kan me geen spel herinneren waar we elkaar niet verdacht vonden En op wie zou ik anders moeten gaan? Stil zijn zegt niets over je functie, dat heb ik in de tussentijd wel geleerd. En kazet vind ik dit in spel gewoon niet verdacht. Ik snap niet dat je zo op hem gefocused bent.
Oud 19-05-2009, 15:29
Verwijderd
Wtf, is dat voor rare conclusie. Het is duidelijk dat het niet gaat om een functie-pm. Komt erg gemaakt over, die vergissing. Of je leest het topic gewoon niet omdat je wolf bent.

Het enige typische aan jouw stem op VeGs is dat je stemt op degene die op jou stemt.
Oud 19-05-2009, 15:32
VeGs
VeGs is offline
@ Dabo;
Naja, ik vind het wel typisch dat je die eerste ronde nog aan durft te halen, aangezien het vrij duidelijk is dat dat ook door het stelletje kan komen. Ik vind het niet heel verstandig om op de stemlijstjes af te gaan daar.

Maar goed, waar jij twijfelt bij mensen die het opnemen voor anderen, twijfel ik bij mensen die dat willen voorkomen.
Wat overigens niet weg neemt dat je wel een punt hebt dat het voor wolven veiliger is. Ik vind dat alleen niet voldoende reden; straks wordt er alleen nog maar geschaapt en het zijn juist wolven die dat willen.
Ik vind het tweede schadelijker voor de dorpelingen dan het eerste.
Oud 19-05-2009, 15:33
Verwijderd
Mijn stem gaat naar Daboman.
Oud 19-05-2009, 15:53
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Mijn stem gaat naar Daboman.
Af en toe ben je ook best lachwekkend Je stemt gewoon op mij omdat je me eruit wil hebben en het eerste het beste aangrijpt om me verdacht te maken. En dat beschuldigt mij dan van "gemaakt".

@vegs: ik neem aan dat de geliefden in het begin met de dorpelingen meeliften.
Oud 19-05-2009, 15:54
Verwijderd
Ik stem op Archont, omdat het gek zou zijn als de spelleiders hem er niet op gewezen hebben dat hij niet gestemd heeft.
Oud 19-05-2009, 16:14
arPos
arPos is offline
ik ga voor LF
Oud 19-05-2009, 16:29
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Af en toe ben je ook best lachwekkend Je stemt gewoon op mij omdat je me eruit wil hebben en het eerste het beste aangrijpt om me verdacht te maken. En dat beschuldigt mij dan van "gemaakt".

@vegs: ik neem aan dat de geliefden in het begin met de dorpelingen meeliften.
Niet zo verstandig aangezien een van de geliefden ogenschijnlijk de meeste stemmen had.
Oud 19-05-2009, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Ik stem op Archont, omdat het gek zou zijn als de spelleiders hem er niet op gewezen hebben dat hij niet gestemd heeft.
Nogmaals dat is niet zo. Ze waren het niet opgevallen. Enkel ik zou niet weten hoe ik het kan bewijzen. Ask het de Spelleider?
Oud 19-05-2009, 16:38
Verwijderd
Spelleider mag daar niks over zeggen.
Oud 19-05-2009, 16:38
Verwijderd
Je mag de Spelleider niet bij het spel betrekken natuurlijk.
Oud 19-05-2009, 16:41
Verwijderd
Oh. Nouja, mijn stem gaat nog steeds naar Cherry Springs. Omdat ze op mij stemt zonder geldige reden door die domme actie van mij snap ik dat ik mijzelf in diskrediet heb gebracht enkel zij bracht als reden dat ze enkel mij eruit wilde omdat ik een n00b ben in dit spel.

Raar omdat velen onder ons mijn functie in het dorp wel kan raden. Dus waarom zou ze een dorpeling eruit willen?
Oud 19-05-2009, 16:42
Verwijderd
Volgens mij ging ze je eruit stemmen omdat ze je irritant vond.
Oud 19-05-2009, 16:44
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Nogmaals dat is niet zo. Ze waren het niet opgevallen. Enkel ik zou niet weten hoe ik het kan bewijzen. Ask het de Spelleider?
Citaat:
Spelleider mag daar niks over zeggen.
Oud 19-05-2009, 16:45
arPos
arPos is offline
Citaat:
Oh. Nouja, mijn stem gaat nog steeds naar Cherry Springs. Omdat ze op mij stemt zonder geldige reden door die domme actie van mij snap ik dat ik mijzelf in diskrediet heb gebracht enkel zij bracht als reden dat ze enkel mij eruit wilde omdat ik een n00b ben in dit spel.

Raar omdat velen onder ons mijn functie in het dorp wel kan raden. Dus waarom zou ze een dorpeling eruit willen?
Als je een dorpeling ben waarom stem je dan op iemand die nog geen stem gekregen heeft in deze ronde, wil je je stem expres niet mee laten tellen of wil je gewoon onder een veilige naam staan?
Oud 19-05-2009, 16:51
Verwijderd
Aparte post hierboven.
Oud 19-05-2009, 16:53
Severus
Severus is offline
Ik ga ook op Archont stemmen, want ondanks de aangedragen tegenargumenten van anderen, vertrouw ik het zaakje toch niet helemaal. Het is niet waterdicht en rammelt aan alle kanten, en bovendien maak je mij niet wijs dat een forumregular als Solero oprecht zo n00berig is. Dus ik doe liever safe than sorry wat betreft Archont.
Oud 19-05-2009, 16:53
Verwijderd
Citaat:
citaat citaat
Stel hij heeft wél pm gekregen en heeft gelogen daarover. Dan gaan jullie deze post toch niet maken, als hij jullie misbruikt? "Sorry, we mogen je niet helpen" zeg je denk ik niet tegen iemand die je überhaupt niet kan (en wilt) helpen.
Stel hij heeft géén pm gekregen en spreekt de waarheid. Dan gaan jullie geheel automatisch ervan uit dat deze post neutraal is.

MJa, ik verdacht Archont toch al niet, maar goed.
Oud 19-05-2009, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Als je een dorpeling ben waarom stem je dan op iemand die nog geen stem gekregen heeft in deze ronde, wil je je stem expres niet mee laten tellen of wil je gewoon onder een veilige naam staan?
Dat beschrijf ik toch hierboven?

Met redenen en argumenten.
Oud 19-05-2009, 16:57
flyaway
flyaway is offline
Die quote gaat enkel over 'Ask de spelleider?', niet over de rest van de inhoud van die post.
Oud 19-05-2009, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Ik ga ook op Archont stemmen, want ondanks de aangedragen tegenargumenten van anderen, vertrouw ik het zaakje toch niet helemaal. Het is niet waterdicht en rammelt aan alle kanten, en bovendien maak je mij niet wijs dat een forumregular als Solero oprecht zo n00berig is. Dus ik doe liever safe than sorry wat betreft Archont.
forumregular (sinds paar weken weer )

Maar als je kijkt naar álle weerwolfspellen die ooit gemaakt zijn (vanaf 2003) zieje dat ik ooit in 1 gepost heb. Wil je die zoeken is gemaakt door Jet toendertijd en op de 1e pagina heb ik gepost dat ik geen zin had in zo'n spel toendertijd.

Dus zeker geen weerwolfregular.

Maargoed ik wil er niet uit, wat vind je dan zo rammelen aan het zaakje? Want ik heb het gevoel dat alle dorpelingen mij wél helpen en de badguys mij nu er natuurlijk uit proberen te krijgen. Omdat ze onderhand wel ongeveer weten wat mijn functie is.
Oud 19-05-2009, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Die quote gaat enkel over 'Ask de spelleider?', niet over de rest van de inhoud van die post.
Ja duh, maar daar hoort de rest ook bij. Maar het doet er überhaupt niet toe of je de rest van zijn post ook meeneemt, want de delen hebben apart van elkaar geen toegevoegde waarde ofzo; het is één kwestie.

Maar goed, ik zal erover ophouden.
Oud 19-05-2009, 17:13
Allure
Allure is offline
Voeg jezelf eens toe aan het stemlijstje.

Light Fighter
Allure
Severus
Severus is offline
Citaat:
Maar als je kijkt naar álle weerwolfspellen die ooit gemaakt zijn (vanaf 2003) zieje dat ik ooit in 1 gepost heb. Wil je die zoeken is gemaakt door Jet toendertijd en op de 1e pagina heb ik gepost dat ik geen zin had in zo'n spel toendertijd.

Dus zeker geen weerwolfregular.
Niet echt een argument, want als je de spelregels gewoon één keer rustig en aandachtig doorleest, valt het spel zelfs als nieuweling heel goed te spelen. Bovendien kan die ene post van jou niet bewijzen dat je in het verleden het spel niet als lurker gevolgd hebt (door het volgen van het spel als lurker zou je eigenlijk al heel goed op de hoogte zijn van de spelregels). En van dat laatste kan ik me slecht voorstellen dat je dat niet gedaan hebt - lijkt me sterk dat je out of the blue aan een spel mee gaat doen waar je nog nooit iets van (mee)gelezen hebt. Ik begin überhaupt ook nooit ergens aan voordat ik me ingelezen of voorbereid heb.

Verder vind ik n00b-vragen overigens best irritant in het algemeen (maakt niet uit of ze oprecht zijn of niet); eentje kan er nog wel van af, maar meerdere achter elkaar, dat vind ik minder. Ik stel voor dat toekomstige n00b-vragen in de toekomst per privébericht aan de Spelleider gesteld worden, inplaats van andere spelers ermee lastig te vallen en het spel daarmee ook nog een beetje te belemmeren.

Citaat:
Maargoed ik wil er niet uit, wat vind je dan zo rammelen aan het zaakje?
Je alibi is simpelweg niet waterdicht. Er bestaat altijd nog een kans dat je gelogen hebt, dat je slecht bent, en dat degenen die voor je opkomen liegen en ook slechteriken zijn.

Citaat:
Want ik heb het gevoel dat alle dorpelingen mij wél helpen en de badguys mij nu er natuurlijk uit proberen te krijgen. Omdat ze onderhand wel ongeveer weten wat mijn functie is.
Ook al ben je waarlijk dorpeling (waar ik niet van overtuigd ben): in zeldzame gevallen is het beter om een onschuldige uit het spel te zetten, als deze onbedoeld een gevaar is voor zijn of haar team (net als een voetbalspeler die in eigen doel scoort). Met al dat n00b-gedoe leid je alleen maar de aandacht een beetje af en maak je het spel onoverzichtelijker, zodat de slechteriken gemakkelijker de dorpelingen kunnen manipuleren. Dus dan is het beter om in zo'n geval de zwakste schakel er uit te filteren.
Verwijderd
Ik ga denk ik voor Kazet deze ronde. Hij is toch wat stiller dan anders, en post niet echt geniale theorieen, maar vooral korte onopvallende dingen, ik krijg toch een beetje een wolfgevoel bij hem. Archont vind ik zoals gezegd niet verdacht, en over Dabo twijfel ik nog. Maar omdat dat een actieve en ervaren speler is krijgt hij het voordeel van de twijfel. Cherry's MOVE om op Archont te stemmen terwijl ze wel gelooft dat hij onschuldig is vind ik trouwens ook wel raar, maar ik denk dat een wolf dat niet zo zou hebben gezegd omdat het wel opvallend is. Dan had ze waarschijnlijk gewoon gezegd dat ze hem niet gelooft en dus verdacht vindt.
Oud 19-05-2009, 17:19
Verwijderd
Citaat:

Verder vind ik n00b-vragen overigens best irritant in het algemeen (maakt niet uit of ze oprecht zijn of niet); eentje kan er nog wel van af, maar meerdere achter elkaar, dat vind ik minder. Ik stel voor dat toekomstige n00b-vragen in de toekomst per privébericht aan de Spelleider gesteld worden, inplaats van andere spelers ermee lastig te vallen en het spel daarmee ook nog een beetje te belemmeren.

Ook al ben je waarlijk dorpeling (waar ik niet van overtuigd ben): in zeldzame gevallen is het beter om een onschuldige uit het spel te zetten, als deze onbedoeld een gevaar is voor zijn of haar team (net als een voetbalspeler die in eigen doel scoort). Met al dat n00b-gedoe leid je alleen maar de aandacht een beetje af en maak je het spel onoverzichtelijker, zodat de slechteriken gemakkelijker de dorpelingen kunnen manipuleren. Dus dan is het beter om in zo'n geval de zwakste schakel er uit te filteren.
Goed maar andere mensen (n00bs) moeten het spel ook leren anders blijf je dezelfde personen krijgen, maar laten we die discussie stoppen.

En dat komt je niet slecht uit een dorpeling offeren? Rare reactie.
Oud 19-05-2009, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Ik ga denk ik voor Kazet deze ronde. Hij is toch wat stiller dan anders, en post niet echt geniale theorieen, maar vooral korte onopvallende dingen, ik krijg toch een beetje een wolfgevoel bij hem. Archont vind ik zoals gezegd niet verdacht, en over Dabo twijfel ik nog. Maar omdat dat een actieve en ervaren speler is krijgt hij het voordeel van de twijfel. Cherry's MOVE om op Archont te stemmen terwijl ze wel gelooft dat hij onschuldig is vind ik trouwens ook wel raar, maar ik denk dat een wolf dat niet zo zou hebben gezegd omdat het wel opvallend is. Dan had ze waarschijnlijk gewoon gezegd dat ze hem niet gelooft en dus verdacht vindt.
Ik moet wel even vermelden dat ik nu "werk" van 9 tot 5!
Oud 19-05-2009, 17:25
Severus
Severus is offline
Citaat:
En dat komt je niet slecht uit een dorpeling offeren? Rare reactie.
Denk je echt dat als ik waarlijk een slechterik was, ik dat hardop gezegd zou hebben? Veel te riskante zet voor een slechterik.

Nee, ik ben gewoon een onschuldige dorpeling. Dorpeling zijn betekent echter niet automatisch dat je je mede-dorpelingen koste wat kost beschermt - als er een zwakke schakel tussen zit die de goede zaak niet echt helpt, dan schroom ik er inderdaad niet voor om de zwakste schakel te elimineren. Natuurlijke selectie, als het ware.
Oud 19-05-2009, 17:29
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Nou kijk, archont, je kan wel roepen dat je gewoon een dorpeling bent en misschien ben je dat ook maar het punt van het spel is dat wij de functies van andere mensen niet zeker weten, hoe hard ze ook roepen dat ze onschuldig zijn. Bluffen komt vrij veel voor in het weerwolfspel.
Mijn stem gaat dus naar jou!
Oud 19-05-2009, 17:31
Sens.
Sens. is offline
Ik was van plan om op Kazet te stemmen, aangezien hij nogal stil is. Maar bij het lopen van stage is het normaal dat je minder tijd hebt.

Ik geloof niet dat Archont weerwolf is, want dan richt je de aandacht niet zo op jezelf. Maar ik vind het ook wel een beetje jammer dat hij het regelment niet beter heeft doorgenomen.

Kortom ik weet het nog niet.
Oud 19-05-2009, 17:31
light fighter
light fighter is offline
Pff wat is er veel gepost zeg , zit ook een keer een dag op de faculteit. Ik vind het n00bgedrag van Archont inderdaad wel opvallend. N00bs oké maar dit slaat tot nu toe wel echt alles.
Het vorige spel was ik totaal niet met Severus eens maar in dit geval zeg ik ook better safe than srry.

Archont it is
Oud 19-05-2009, 17:35
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik ben het hier echt helemaal mee eens!

Citaat:
Ik moet wel even vermelden dat ik nu "werk" van 9 tot 5!
Ja dus? Je hebt de hele avond nog, dit spel is sowieso het meest actief na vijven heb ik het idee. Ik vind dit wel een heel lame excuus. En je doet ook nog mee met z'n tweeën onder één account toch? Dus pip kan ook nog posten. Ik stem op jou.
Oud 19-05-2009, 17:44
Severus
Severus is offline
Citaat:
Voeg jezelf eens toe aan het stemlijstje.

Light Fighter
Allure
arPos

VeGs
Daboman

Daboman
Mr Soija

Archont
Kazet Nagorra
Severus
Cherry Springs
Light fighter

Cherry Springs
Archont

Kapip
Tink*
Oud 19-05-2009, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Ik was van plan om op Kazet te stemmen, aangezien hij nogal stil is. Maar bij het lopen van stage is het normaal dat je minder tijd hebt.

Ik geloof niet dat Archont weerwolf is, want dan richt je de aandacht niet zo op jezelf. Maar ik vind het ook wel een beetje jammer dat hij het regelment niet beter heeft doorgenomen.

Kortom ik weet het nog niet.
Het stond niet echt zo duidelijk in het regelement en ik heb toen maar gedaan wat de rest deed.
Oud 19-05-2009, 17:50
Verwijderd
Serverus lijst:

Het was me een waar genoegen Tot de volgende keer
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten