Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *knuf* ![]() |
![]() |
|
Jeej, lijstjes
![]() Vrijdag: 21.10 The Specials 22.30 Flying Lotus 23.00 Black sun empire 0.45 News of comedy 01.30 Martyn Zaterdag 21.30 Richie Hawtin, Plastikman live 23.00 Lowlands rave/Global climax Zondag 21.00 Sleepy Sun 22.00 Shantel 23.15 De vrienden van 0.30 Joker 1.30 Kees van hondt Toch nog aardig wat aangezien ik elke dag pas 20.30 klaar ben, eigenlijk alleen erg jammer dat ik fintroll, kamagurka, gentleman en chase&status mis ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo te zien kom ik je alleen bij Kees tegen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar wel even fijn om te horen dat ze daar vroeg of laat wel een beetje uit zal komen... ![]() Thanks ![]() Mijn vader is trouwens allesbehalve dat. Die kiest alleen maar voor anderen, lijkt wel. En vooral voor ons. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kees van Hondt vind jij trouwens ook gaaf ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maja, net als vorig jaar weer biertjes verkopen, vorig jaar was het nachtdiensten bij de x-ray, nu gelukkig overdag diensten, of bij x-ray, of bij de lima (thank god voor voorkeur opgeven, zou een ongelukkig metroidje zijn als ik bij de alpha zou moeten staan ![]() Eigenlijk te zwaar werk, voor te weinig geld, maar als ik dit jaar wel het een en ander weet mee te pakken nog wel de moeite waard ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar mèn, ik twijfel echt heel erg of ik niet liever losga bij Shantel dan QOTSA zie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maja, moet effe kijken, volgens mij elke ziel die ik daar ken gaan naar qotsa, wie weet blijf ik wel bij die lui plakken ![]() Maja, zolang ik the specials maar zie, normaal ben ik nooit zo van ouwe lui die weer samen komen, maar voor deze jeugdliefde moet ik wel een uitzondering maken, nu maar hopen dat ze het niet verprutsen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
The Specials zijn wel leuk ja, maar weinig jeugdsentiment voor mij en ook niet echt dat ik zeg van daar MOET ik heen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik luister nu al uren naar die Lakmé opera en vind het zó mooi. Terwijl ik helemaal niet van klassieke muziek houd. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Blij dat ik zoiets heb kunnen vinden, zal denk ik nooit een echt hardcore marketing/sales mannetje worden ![]() Citaat:
![]() ![]() Moet wel zeggen dat als je niet klassiek bent opgevoed, het een pain in the ass genre is om in te komen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() En @Absinthe. Indd. HA. |
![]() |
|
Dunno, mensen waren aan het miepen dat ik te veel aan het spammen was, dan mijn topics duidelijk niet DK waren etc. Maja, was ook wel een vervelend muziek mannetje van de ouwe generatie, de vriendelijkheid is met de jaren gekomen
![]() En tja, meeste mensen reageren op zijn minst verbaast als ze er achter komen dat ik commerciële economie studeer ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Op basis van je fotoboek zou ik ook niet geraden hebben dat je CE studeert nee ![]() |
![]() |
|
|