Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2010, 14:23
Verwijderd
Niks hoor.
Advertentie
Oud 02-08-2010, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Niks hoor.
Ongetwijfeld
Oud 02-08-2010, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Gaaf en zulke dagjes zijn daar indd goed voor .
Vrijdag op zich ook wel lekker aan de Prosecco gezeten met Lara en m'n moeder. En fijn gepraat enzo. Nadat er eerst weer ruzie om iets stompzinnigs was waarbij we weer even kennis konden maken met de zo egocentrische kant van m'n moeder die ze sinds de scheiding steeds meer aan het ontwikkelen is... (maar goed, uiteindelijk dus )
Oud 02-08-2010, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Vrijdag op zich ook wel lekker aan de Prosecco gezeten met Lara en m'n moeder. En fijn gepraat enzo. Nadat er eerst weer ruzie om iets stompzinnigs was waarbij we weer even kennis konden maken met de zo egocentrische kant van m'n moeder die ze sinds de scheiding steeds meer aan het ontwikkelen is... (maar goed, uiteindelijk dus )
Naar is dat ja maar mijn ervaring is dat ouders daar vaak even doorheen moeten en na verloop van tijd weer normaal gaan doen. Dan zitten ze in zo'n fase van "En nu kies ik lekker even HELEMAAL voor mezelf" ofzoiets.

*knuf*
Oud 02-08-2010, 14:28
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Jeej, lijstjes

Vrijdag:
21.10 The Specials
22.30 Flying Lotus
23.00 Black sun empire
0.45 News of comedy
01.30 Martyn

Zaterdag
21.30 Richie Hawtin, Plastikman live
23.00 Lowlands rave/Global climax

Zondag
21.00 Sleepy Sun
22.00 Shantel
23.15 De vrienden van
0.30 Joker
1.30 Kees van hondt

Toch nog aardig wat aangezien ik elke dag pas 20.30 klaar ben, eigenlijk alleen erg jammer dat ik fintroll, kamagurka, gentleman en chase&status mis
Oud 02-08-2010, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Jeej, lijstjes

Vrijdag:
21.10 The Specials
22.30 Flying Lotus
23.00 Black sun empire
0.45 News of comedy
01.30 Martyn

Zaterdag
21.30 Richie Hawtin, Plastikman live
23.00 Lowlands rave/Global climax

Zondag
21.00 Sleepy Sun
22.00 Shantel
23.15 De vrienden van
0.30 Joker
1.30 Kees van hondt

Toch nog aardig wat aangezien ik elke dag pas 20.30 klaar ben, eigenlijk alleen erg jammer dat ik fintroll, kamagurka, gentleman en chase&status mis
Je werkt op Lowlands? Wat ga je er doen?

Zo te zien kom ik je alleen bij Kees tegen
Oud 02-08-2010, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Naar is dat ja maar mijn ervaring is dat ouders daar vaak even doorheen moeten en na verloop van tijd weer normaal gaan doen. Dan zitten ze in zo'n fase van "En nu kies ik lekker even HELEMAAL voor mezelf" ofzoiets.

*knuf*
Dat is precies de fase waar ze in zit, ja. Ik kan die zin ook niet meer horen gewoon
Maar wel even fijn om te horen dat ze daar vroeg of laat wel een beetje uit zal komen...

Thanks

Mijn vader is trouwens allesbehalve dat. Die kiest alleen maar voor anderen, lijkt wel. En vooral voor ons. Niet dat dat dan wél goed is, maar het maakt hem natuurlijk wel sympathieker.
Oud 02-08-2010, 14:30
Verwijderd
Kamagurka vind ik ook heel jammer ja, dat ik die ga missen
En whut, Shantel?? Heb ik daar gewoon helemaal overheen gekeken?! Maar dat is natuurlijk weer tijdens QOTSA ofzo... Hmm.
Oud 02-08-2010, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Dat is precies de fase waar ze in zit, ja. Ik kan die zin ook niet meer horen gewoon
Maar wel even fijn om te horen dat ze daar vroeg of laat wel een beetje uit zal komen...

Thanks

Mijn vader is trouwens allesbehalve dat. Die kiest alleen maar voor anderen, lijkt wel. En vooral voor ons. Niet dat dat dan wél goed is, maar het maakt hem natuurlijk wel sympathieker.
Ik heb het bij heel veel mensen gehoord hoor, meestal is het er indd maar één, en meestal degene die al een hele tijd daarvoor heeft besloten dat het niet meer ging en dus al een flinke tijd 'op eieren heeft gelopen'. Maar het komt weer goed

Kees van Hondt vind jij trouwens ook gaaf DJ met veel balkan beats, en slechte jingles van pipi langkous enzo, fantastische afsluiter elk jaar, al het meubilair gaat het publiek in, rodeo rondjes op opblaasbare zebra's, "surfen" op opgetilde stukken vloer enz. <3.
Oud 02-08-2010, 14:34
Verwijderd
Ik ben blij dat ik binnen zit .
Oud 02-08-2010, 14:35
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Zo te zien kom ik je alleen bij Kees tegen
En ik nog zo hopen dat ik een heel weekend met sann zou kunnen gaan optrekken

Maja, net als vorig jaar weer biertjes verkopen, vorig jaar was het nachtdiensten bij de x-ray, nu gelukkig overdag diensten, of bij x-ray, of bij de lima (thank god voor voorkeur opgeven, zou een ongelukkig metroidje zijn als ik bij de alpha zou moeten staan)

Eigenlijk te zwaar werk, voor te weinig geld, maar als ik dit jaar wel het een en ander weet mee te pakken nog wel de moeite waard
Oud 02-08-2010, 14:36
Verwijderd
Auw, mijn rug doet pijn.
Oud 02-08-2010, 14:37
Verwijderd
Citaat:
En ik nog zo hopen dat ik een heel weekend met sann zou kunnen gaan optrekken

Maja, net als vorig jaar weer biertjes verkopen, vorig jaar was het nachtdiensten bij de x-ray, nu gelukkig overdag diensten, of bij x-ray, of bij de lima (thank god voor voorkeur opgeven, zou een ongelukkig metroidje zijn als ik bij de alpha zou moeten staan)

Eigenlijk te zwaar werk, voor te weinig geld, maar als ik dit jaar wel het een en ander weet mee te pakken nog wel de moeite waard
Huhuu, weer een droom in duigen maar dan komen absinthe en ik wel een biertje bij je kopen
Oud 02-08-2010, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het bij heel veel mensen gehoord hoor, meestal is het er indd maar één, en meestal degene die al een hele tijd daarvoor heeft besloten dat het niet meer ging en dus al een flinke tijd 'op eieren heeft gelopen'. Maar het komt weer goed

Kees van Hondt vind jij trouwens ook gaaf DJ met veel balkan beats, en slechte jingles van pipi langkous enzo, fantastische afsluiter elk jaar, al het meubilair gaat het publiek in, rodeo rondjes op opblaasbare zebra's, "surfen" op opgetilde stukken vloer enz. <3.
Oh my, ja, daar moet ik bij zijn!!!
Maar mèn, ik twijfel echt heel erg of ik niet liever losga bij Shantel dan QOTSA zie Nou ja, dat zien we ook tegen die tijd dan wel weer!
Oud 02-08-2010, 14:38
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Kamagurka vind ik ook heel jammer ja, dat ik die ga missen
En whut, Shantel?? Heb ik daar gewoon helemaal overheen gekeken?! Maar dat is natuurlijk weer tijdens QOTSA ofzo... Hmm.
Haha, samen met de Specials de enige die ik echt wil zien
Maja, moet effe kijken, volgens mij elke ziel die ik daar ken gaan naar qotsa, wie weet blijf ik wel bij die lui plakken
Maja, zolang ik the specials maar zie, normaal ben ik nooit zo van ouwe lui die weer samen komen, maar voor deze jeugdliefde moet ik wel een uitzondering maken, nu maar hopen dat ze het niet verprutsen
Oud 02-08-2010, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Maar mèn, ik twijfel echt heel erg of ik niet liever losga bij Shantel dan QOTSA zie Nou ja, dat zien we ook tegen die tijd dan wel weer!
Shantel komt ook in Tivoli in november, ik ga er sowieso heen met een vriendin.
Oud 02-08-2010, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Ik ga iig niet naar Shantel, maar jasp wilde geloof ik wel, dus wellicht kun je met hem onderhandelen .
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Huhuu, weer een droom in duigen maar dan komen absinthe en ik wel een biertje bij je kopen
haha, menig s.com mini meet bij de bar van metroid, schrale studentenlui
Verwijderd
Citaat:
Haha, samen met de Specials de enige die ik echt wil zien
Maja, moet effe kijken, volgens mij elke ziel die ik daar ken gaan naar qotsa, wie weet blijf ik wel bij die lui plakken
Maja, zolang ik the specials maar zie, normaal ben ik nooit zo van ouwe lui die weer samen komen, maar voor deze jeugdliefde moet ik wel een uitzondering maken, nu maar hopen dat ze het niet verprutsen
Ja, Shantel is gewoon zo ultieme feest- en dansmuziek. En fantástisch live, heb ik mij laten vertellen. QOTSA vind ik gaaf hoor, maar geen favoriet. Maar goed, ik verwacht een beetje hetzelfde als jij. Iedereen gaat natuurlijk naar QOTSA.
The Specials zijn wel leuk ja, maar weinig jeugdsentiment voor mij en ook niet echt dat ik zeg van daar MOET ik heen
Oud 02-08-2010, 14:41
Verwijderd
Citaat:
haha, menig s.com mini meet bij de bar van metroid, schrale studentenlui
Oud 02-08-2010, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Shantel komt ook in Tivoli in november, ik ga er sowieso heen met een vriendin.
Oeh, nog niet uitverkocht toch? Want dan ga ik dan wel
Oud 02-08-2010, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Ik ga iig niet naar Shantel, maar jasp wilde geloof ik wel, dus wellicht kun je met hem onderhandelen .
Dacht ik al wel Maar we zien dan wel!
Oud 02-08-2010, 14:44
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
The Specials zijn wel leuk ja, maar weinig jeugdsentiment voor mij en ook niet echt dat ik zeg van daar MOET ik heen
Ach ja, als het nog een beetje de magie van vroeger heeft, is het wel een gegarandeerd feestje, kan nooit kwaad
Oud 02-08-2010, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Oeh, nog niet uitverkocht toch? Want dan ga ik dan wel
Weet ik niet, die vriendin zou kaartjes regelen! Moet er maar eens achteraangaan geloof ik. En dat zou tof zijn, als je ook kwam.

Ik luister nu al uren naar die Lakmé opera en vind het zó mooi. Terwijl ik helemaal niet van klassieke muziek houd.
Oud 02-08-2010, 14:46
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:

Ik luister nu al uren naar die Lakmé opera en vind het zó mooi. Terwijl ik helemaal niet van klassieke muziek houd.
Komt met de jaren
Oud 02-08-2010, 14:48
Verwijderd
Wat doe je eigenlijk op DK m3tr01dm1nd3d? (jezus wat is jouw naam kut om te schrijven ) Je bent toch een onzinnert?

(niet dat je niet welkom bent natuurlijk )
Oud 02-08-2010, 14:51
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Auw, mijn rug doet pijn.
*masseer*
Oud 02-08-2010, 14:52
Verwijderd
3 december Tivoli. Nog niet uitverkocht. Ik kan het mijn zusje cadeau doen voor haar verjaardag. Misschien samen met m'n andere zusje en dan nog iets anders erbij. Dan kunnen we met z'n drieën gaan. Want zij vinden het ook tof en dan heb ik concertpartners
Oud 02-08-2010, 14:52
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Haha, drukte per ongeluk op DK ipv onzin, zag een lowlands topic, en dat was natuurlijk perfecte sog, dus vandaar

Wie weet gaat DK wel mijn nieuwe ding worden, kan met een naderende deadline van mijn scriptie natuurlijk alle afleiding gebruiken
Oud 02-08-2010, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Haha, drukte per ongeluk op DK ipv onzin, zag een lowlands topic, en dat was natuurlijk perfecte sog, dus vandaar

Wie weet gaat DK wel mijn nieuwe ding worden, kan met een naderende deadline van mijn scriptie natuurlijk alle afleiding gebruiken
wat studeer je & waar gaat je scriptie over?
Oud 02-08-2010, 14:53
Rationeel
Rationeel is offline
naderende deadlines
Oud 02-08-2010, 14:55
Verwijderd
Citaat:
*masseer*
Oh haai <3

Ik ben over de Millau brug gereden vorige week maandag
Oud 02-08-2010, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Komt met de jaren
Zou het ja? Ik schreef mijn opa net een kaartje, dat hij eindelijk trots op mij kan zijn. Hij probeerde me namelijk al jaren tevergeefs aan de klassieke meuk te krijgen.

Citaat:

Ahaa, je bent een onzinnert. En *boks* voor het scriptie-ontwijkend gedrag.
Oud 02-08-2010, 14:56
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Oh haai <3

Ik ben over de Millau brug gereden vorige week maandag
ow rawrrr!
Oud 02-08-2010, 15:05
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
wat studeer je & waar gaat je scriptie over?
Een product voor de vakbond ontwikkelen om in te spelen op de verandering/flexibilisering van de arbeidsmarkt. Studeer commerciële economie, maar deze opdracht gaat meer richting blue ocean/product development.
Blij dat ik zoiets heb kunnen vinden, zal denk ik nooit een echt hardcore marketing/sales mannetje worden

Citaat:
Zou het ja? Ik schreef mijn opa net een kaartje, dat hij eindelijk trots op mij kan zijn. Hij probeerde me namelijk al jaren tevergeefs aan de klassieke meuk te krijgen.
Merk het in ieder geval aan mezelf en mijn omgeving. Zelf ging ik van puber muziek naar degelijke muziek, toen expirimenteel, jazz, inmiddels zit ik tussen feest (volk/elektronisch), mellow (ambient, post rock, dub(step) reggae) en klassiek, maar merk dat ik vroeger 1 keer per jaar naar het concertgebouw ging, en verder het thuis nooit luisterde, terwijl ik nu toch wel vaker effe een concertje via google video opzet (en vanavond weer concertje in concertgebouw heb, jeej) Maar ook bijvoorbeeld laatste jaars studenten die het aan hebben staan als ze voor school bezig zijn (luistert normaal iet wat suffe meisjes britpop en foute 80's en 90's) , of huisgenoten die niet meer meteen wegzappen als het op tv is (normaal van de top 40 en hiphop/D&B)
Moet wel zeggen dat als je niet klassiek bent opgevoed, het een pain in the ass genre is om in te komen
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Ahaa, je bent een onzinnert. En *boks* voor het scriptie-ontwijkend gedrag.
Is wel vriendelijker geworden hier, werd vroeger nog wel eens weggejaagd hier
Verwijderd
Oud 02-08-2010, 15:06
Rationeel
Rationeel is offline
weggejaagd? door wie in godsnaam?
Oud 02-08-2010, 15:06
Rationeel
Rationeel is offline
oeeee habba habba habba
Oud 02-08-2010, 15:07
Verwijderd
Waar is dat?
Oud 02-08-2010, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Is wel vriendelijker geworden hier, werd vroeger nog wel eens weggejaagd hier
HA, eat that, Kitten!
Oud 02-08-2010, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Een product voor de vakbond ontwikkelen om in te spelen op de verandering/flexibilisering van de arbeidsmarkt. Studeer commerciële economie, maar deze opdracht gaat meer richting blue ocean/product development.
Blij dat ik zoiets heb kunnen vinden, zal denk ik nooit een echt hardcore marketing/sales mannetje worden
Klinkt interessant en marketing/sales mannetjes jagen we hier wel weg hoor Wie jaagde je hier vroeger weg?

En @Absinthe. Indd. HA.
Oud 02-08-2010, 15:13
Carn
Carn is offline

Verhuispret..ik ben blij als alles dadelijk af is.
Oud 02-08-2010, 15:14
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Dunno, mensen waren aan het miepen dat ik te veel aan het spammen was, dan mijn topics duidelijk niet DK waren etc. Maja, was ook wel een vervelend muziek mannetje van de ouwe generatie, de vriendelijkheid is met de jaren gekomen

En tja, meeste mensen reageren op zijn minst verbaast als ze er achter komen dat ik commerciële economie studeer (menig maar een pijnlijke dooddoener geweest in gesprekken met leuke mensen)
Oud 02-08-2010, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Waar is dat?
http://maps.google.com/maps?f=q&sour...916382&t=h&z=8
Oud 02-08-2010, 15:16
Verwijderd
mmm ik kan er vandaag niet inkomen, die striptekenflow. Ook niet met de academie truc van 'ik drink een paar biertjes en teken een stuk vrolijker verder'
Oud 02-08-2010, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Dunno, mensen waren aan het miepen dat ik te veel aan het spammen was, dan mijn topics duidelijk niet DK waren etc. Maja, was ook wel een vervelend muziek mannetje van de ouwe generatie, de vriendelijkheid is met de jaren gekomen

En tja, meeste mensen reageren op zijn minst verbaast als ze er achter komen dat ik commerciële economie studeer (menig maar een pijnlijke dooddoener geweest in gesprekken met leuke mensen)
Oh ja, maar de fb's vinden ook dat 'saai' (dit topic dus) hier niet past, dus daarom match je nu mss wat meer

Op basis van je fotoboek zou ik ook niet geraden hebben dat je CE studeert nee
Oud 02-08-2010, 15:18
duivelaartje
duivelaartje is offline
Lijstjes! Ik ben dit van plan

Vrijdag:
Katzenjammer
OK Go
Jónsi
The ting things

Daarna weet ik het niet

Zaterdag:
Typhoon and new cool collective
Blood red shoes
The gaslight Anthem
Miike Snow
Snow patrol

Zondag:
Moss
Pendulum
Kamagurka
Placebo
Shantel
Oud 02-08-2010, 15:18
Verwijderd
Shit, nu kan ik geen nerdpunten meer scoren.
Oud 02-08-2010, 15:19
Verwijderd
godver, Typhoon and new cool collective. Dat wil ik echt héél graag zien.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten