Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2011, 14:55
Verwijderd
Citaat:
ik moet toegeven dat je het niet zo heel vaak over de gnorkbaby hebt; dus dat is een plus
Bovendien is Gnork een gaaf wijf en Gnorkie ongetwijfeld ook een gave baby
Advertentie
Oud 29-06-2011, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Ik had vandaag voor het eerst sinds tijden echt weer eens geluk met het openbaar vervoer. Eerst toen ik naar de bus liep, de bus kwam net aanrijden, dus ik kon gelijk instappen. Vervolgens had er een trein vertraging, dus kon ik ook meteen die trein instappen i.p.v. eentje later, en toen bleek vervolgens in Den Bosch de aansluiting op de vertraagde trein nog te rijden, dus toen kon ik ook gelijk instappen en zo had ik een kort ritje Utrecht - Tilburg en natuurlijk een ontzettend interessant verhaal voor jullie. Ik hoop dat jullie nu wel allemaal heel aardig zijn en tegen me zeggen dat jullie blij voor me zijn, zeker omdat ik de laatste tijd zoveel last heb gehad van grote vertragingen en uitval van treinen enzo. Maar goed, dat weten jullie, want dat heb ik hier verteld.
Goffer.

Fuuuh ik wil ze ook zien!

Citaat:
Schrödinger, ik moet toch even tegen je zeggen dat ik je bijzonder sympathiek en uitermate komisch vind de laatste tijd En dat heeft er ongetwijfeld mee te maken dat je weer chickies moet scoren enzo, maar het mag toch wel even gezegd worden
Qft. Ik ben vóór the new and improved Schrödinger.

Citaat:
En met wie moeten we nu over seks praten?
Met mij!~!@#@@!!~~!! Ik weet er duisent veel vanaf.

Citaat:
Ik durf nooit in een pit. Ik heb wel eens een beetje in de buurt van een pit gestaan en werd echt helemaal gek. En blauw. Rare hobby, dat gebeuk.
Ik háát het. Quis in pit = platte, zo niet dode Quis.

Laatst gewijzigd op 29-06-2011 om 15:03.
Oud 29-06-2011, 14:56
Rationeel
Rationeel is offline
hij is nog te zien in de quotes, quis
Oud 29-06-2011, 14:57
Verwijderd
Gelukkig, ik ben soms wel eens bang dat jullie vinden dat ik het veelstevaak over hem heb zo iemand wil ik ook niet zijn. Maar hij is serieus een gave baby, dat zeker!
Rationeel
Rationeel is offline
"choo choo, all aboard the retard-train!" deed ik daar
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Waarom ben je zo onaardig carn
Scharen met de kat dan maar?
Oud 29-06-2011, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Oud 29-06-2011, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik dacht, ik doe jou een plezier en haal hem weg
Oud 29-06-2011, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Scharen met de kat dan maar?
wát? ;(
Oud 29-06-2011, 15:00
Rationeel
Rationeel is offline
ow jeetje, en schrodinger heeft em ook weggehaald. hij is écht sympathiek geworden :
Oud 29-06-2011, 15:02
Carn
Carn is offline
Citaat:
Haha, dat weet ik nog, als vijftienjarige in de pit bij Slayer. Dat was wel een Ronald Goedemondt-momentje.
Pink en wijsvingeren - Alex N.

Acht biertjes thuis, vier in de auto. De Bob parkeert, je stapt uit en je helpt je beste vriend uit de auto te slepen. Naar de rij voor de ingang van Ahoy. Kaartjes pakken, en af en toe willekeurig 'Slayer' roepen. Buurman in de rij complimenteren op vies grijs gewassen 'White Zombie European Tour 1987'-T-shirt. De deuren naderen. Naast je kotst iemand. Je juicht. Vlak daarna schreeuwt iemand weer 'Slayer', weer juichen.

Bij de ingang, overdosis testosteron macho's en lesbiennes in de vorm van security willen je betasten. Hagenees voor je scheldt een lesbienne uit voor lelijke trol. 'Slayer!' Je zwalkt na het betasten door daar de foyer. Waar zijn je vrienden? Rondjes draaien om ze te proberen te spotten. Je roept ze. 'Ronald', 'Fons', 'Jack', 'Kareltje'. Maar pas als je weer 'Slayer' roept word je gevonden. Fons kijkt je stomdronken aan door zijn beslagen brilglazen en zegt, 'moekje jasop pange?'.

Euro lichter, en je wacht terwijl er in de grote zaal achter je hels gedonder losbarst. Het voorprogramma is begonnen. Naast je kotst weer iemand, je slaat hem op zijn rug en zegt: 'Slayer rules.' De kotser staat even recht, kijkt je aan en zegt 'Yup,' alvorens hij verder gaat met het treurliederen van zijn avondmaal. Fons komt schijnbaar niet meer terug, dus je besluit maar de hal in te gaan door je aan te sluiten bij de mensenmassa. Door de sluis, door de trechter, je maag draait om maar je rug wordt rechter.

In de zaal kom je de drummer van die Death Metal band uit Coevorden tegen. Je probeert conversatie te maken ('Slayer!' schreeuwen), maar het blijft bij tevergeefse pogingen. De muziek van het voorprogramma scheurt jouw woorden aan flarden. 'Laat maar.' Maar de drummer van die Death Metal band uit Coevorden verstaat het toch niet, die hoort alleen. 'Sl..yer? aat..m..r..' Je besluit de wijsvinger en pink op te steken en boos te kijken. Je krijgt een vriendschappelijke doch zeer pijnlijke stomp op je schouder.

Naar de bar. Of je mij kunt helpen? Bier! Eén! Bier! Wat? Drie euro? Ja ok. Dan maar duur bier. '..lay.r!' Bier achterover nokken, en ritmisch het hoofd op en neer bewegen, alsof je met je voorhoofd een denkbeeldige pan met aardappels in puree wilt veranderen. Nog één restje bier, weg smijten die handel. Wijsvinger en pink in paraatheid. Hé, daar is Ronald!

Hé Ronald! 'R..ald! Hé! .on.ld! G.dv.rdo.me! Sl.yer!' Ronald komt direct op je af en omhelst je op een echte mannenmanier, dat het pijn doet en je zijn acné op je gezicht voelt openspatten. Afvegen, biertje aanbieden. Ja lekker, naar de bar. Je was al dronken, nu ben je té dronken.

Voorprogramma is afgelopen, biertje halen met Ronald. Je vraagt hem waar de rest is. 'Kareltje is al lang pleite, Jack ligt in de EHBO en Fons liep met twee jassen bij de garderobe rond te dwalen en 'Slayer' te schreeuwen.' Nou da's gunstig. Biertje gehaald, naar voren. Onderweg struikelen jij en Ronald halverwege de zaal over Jack, die klaarblijkelijk terug is uit de EHBO. Of jij even een biertje voor hem wilt halen. Waar hij was? Ja, bij de EHBO werken altijd lekkere wijven. Is goed, ik haal een biertje.

Terug met drie halfvolle bierglazen (na meerdere aanvaringen met lotgenoten van Jack), net als het zaallicht dimt. Introtape start, drie halfvolle bierglazen worden geleegd, al dan niet liggend op de smerige vloer. Tom Araya komt op, Kerry King steekt zijn gebalde vuist richting het publiek. Tienduizend vuisten of pinkwijsvinger combinaties groeten terug. Naast je staat iemand te pissen, achter je kotst iemand en bij de eerste maten van 'God Hates Us All' slaat de helft van het publiek elkaar halfdood en gooit met laatste restjes bier tussen het 'Slayer' schreeuwen en het betere pinkwijsvinger opsteken door.

Voor je na het derde nummer dronken in elkaar stort kun je een hardnekkige glimlach niet langer onderdrukken, en begrijpt waar je het allemaal voor doet. Slayer.
Oud 29-06-2011, 15:04
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Qft. Ik ben vóór the new and improved Schrödinger.
Citaat:
Met mij!~!@#@@!!~~!! Ik weet er duisent veel vanaf.
Shoot!
Citaat:
ow jeetje, en schrodinger heeft em ook weggehaald. hij is écht sympathiek geworden :
Oud 29-06-2011, 15:05
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik moet toegeven dat je het niet zo heel vaak over de gnorkbaby hebt; dus dat is een plus
Niet vaak? We weten alles over die baby, want dat vertelt ze hier de hele tijd. Ze hoopt natuurlijk dat we enorm blij zijn voor haar en dat we het enorm interessant vinden, en aardig zijn om dat ze zo veel last heeft van het moederschap.
Oud 29-06-2011, 15:05
Carn
Carn is offline
Overigens vind ik dat je niet alle 'moshpits' over een kam mag scheren, gezien bepaalde subgenres voornamelijk lager-opgeleide figuren aantrekken die denken dat ze in een dojo staan en epileptisch met hun ledematen zwaaien.
Oud 29-06-2011, 15:06
Carn
Carn is offline
Citaat:
Niet vaak? We weten alles over die baby, want dat vertelt ze hier de hele tijd. Ze hoopt natuurlijk dat we enorm blij zijn voor haar en dat we het enorm interessant vinden, en aardig zijn om dat ze zo veel last heeft van het moederschap.
kak, ik mors koffie.
Oud 29-06-2011, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Shoot!
Ik weet niks. Want stiekem praat ik alleen over seks onder invloed van sann.
Citaat:
Overigens vind ik dat je niet alle 'moshpits' over een kam mag scheren, gezien bepaalde subgenres voornamelijk lager-opgeleide figuren aantrekken die denken dat ze in een dojo staan en epileptisch met hun ledematen zwaaien.
Toch ben ik in iedere moshpit ten dode opgeschreven.
Oud 29-06-2011, 15:07
Martiño
Martiño is offline
Absinthe naamzoek, de radio deed zojuist le vieux piano <3
Oud 29-06-2011, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Ja, we reageren ook maar een beetje op al die babyposts, want anders is het weer 'waarom reageren jullie al vijf pagina's lang niet op mijn babyverhalen, ik wil aandacht!11!! :''''( '
Niet om het een of ander, want ik heb geen mensenkennis, maar je bent je ervan bewust dat je door zo te overdrijven niet zo héél intelligent doet, op het moment? Waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat je niet intelligent bent, want dat is iedereen, ergens, wel.
Oud 29-06-2011, 15:09
Martiño
Martiño is offline
Martiño
Martiño is offline
sorry quis
Martiño
Martiño is offline
ik heb mn posts ook maar verwijderd
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja, vooral voor progmetal geldt dat heel sterk.
Citaat:
Ik weet niks. Want stiekem praat ik alleen over seks onder invloed van sann.
Waar is sann als je haar nodig hebt.
Oud 29-06-2011, 15:10
Rationeel
Rationeel is offline
het was toch wel een grapje hoop ik?
Oud 29-06-2011, 15:10
Verwijderd
Citaat:
sorry quis
Nouja, eigenlijk moet ik sorry zeggen, want dat was natuurlijk erg onaardig van me.

Citaat:
Wat?
Oud 29-06-2011, 15:11
Verwijderd
Oh ik neem aan dat Sanne het WW-spel integraal speelt?
Oud 29-06-2011, 15:11
Rationeel
Rationeel is offline
die post(s) van martin
Oud 29-06-2011, 15:12
Verwijderd
Ah prima.
Oud 29-06-2011, 15:13
Verwijderd

Ha, wat kon die man zíngen zeg.
Oud 29-06-2011, 15:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nouja, eigenlijk moet ik sorry zeggen, want dat was natuurlijk erg onaardig van me.
Zullen we het dan maar goedmaken?
Oud 29-06-2011, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Zullen we het dan maar goedmaken?
Ja. Hoe doen we dat? Zoenen?
Oud 29-06-2011, 15:18
Edelweiss
Edelweiss is offline
ikwilmeenaarhetuitjevandeklasmaardatkannietwantikweetdewegnietenalsikw elwilmoetpauitzijnwerkkomenvoordatieklaarisendatvindikweerlulligvoorhe mmaarzelfweetikhetnietendankaniknietendanmisikhetlaatstemomentmetdekla senmijnvriendinnenkomenookenikwilzograagennubenikboos

Oud 29-06-2011, 15:18
Verwijderd
Citaat:
ik moest wel lachen, dus ik denk van wel!
Oud 29-06-2011, 15:21
Verwijderd
Citaat:
<3

Citaat:
Dat is ongetwijfeld waar ja. Maar ik heb ze in elk geval meegemaakt in mijn altopuberteit bij de Heideroosjes (jaja ), Green Lizard en Luie Hond. Vet kut.
Green Lizard niet natuurlijk <3

Citaat:
Absinthe naamzoek, de radio deed zojuist le vieux piano <3
Ooooh <333 Het "Freek gaat dood"-liedje toch? Ja. Dat moet ik zelf beter weten dan jij
Oud 29-06-2011, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Niet om het een of ander, want ik heb geen mensenkennis, maar je bent je ervan bewust dat je door zo te overdrijven niet zo héél intelligent doet, op het moment? Waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat je niet intelligent bent, want dat is iedereen, ergens, wel.
Oh my <3
Oud 29-06-2011, 15:22
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, vooral voor progmetal geldt dat heel sterk.
Nee, daar wordt autistisch met ledematen gezwaaid
Oud 29-06-2011, 15:24
Edelweiss
Edelweiss is offline
AAAAAAAAAARRRRRRGGHHHHHHHHHHHHHHHHH /drein boos chagerijnig twijfel shit
Oud 29-06-2011, 15:26
Carn
Carn is offline
kak, ik ben sinds nu hoofdverantwoordelijke voor de koffie-unit
Oud 29-06-2011, 15:26
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nee, daar wordt autistisch met ledematen gezwaaid
Autisten op een progmetalconcert? Never!
Oud 29-06-2011, 15:27
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
AAAAAAAAAARRRRRRGGHHHHHHHHHHHHHHHHH /drein boos chagerijnig twijfel shit
13V - Lid
Verwijderd
Citaat:
Oei, hoe dat zo?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja. Hoe doen we dat? Zoenen?
Hm, ik dacht eerder aan een handdruk en/of vriendschappelijke knuffel

Citaat:
ik moest wel lachen, dus ik denk van wel!
Ja natuurlijk gnorkje Ik zou niet durven

Ik wist wel even niet hoe ik die post van Quis moest interpreteren
Citaat:
Ooooh <333 Het "Freek gaat dood"-liedje toch? Ja. Dat moet ik zelf beter weten dan jij
Ja! Ik word er altijd even triest van (totdat het wat vrolijker wordt natuurlijk )
Verwijderd
Mensen vertel nog eens even iets heel grappigs zodat ik met een goed humeur mijn koffiepauze weer verlaat!
Of iets wat me ervan overtuigd dat met dit weer binnen zitten echt beter is dan buiten sportieve activiteiten ondernemen.

Citaat:
Oh my <3
Je wordt er wel lui van, als je zo'n grap kunt blijven recyclen.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Schuift het extra?
Oud 29-06-2011, 15:29
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oei, hoe dat zo?
Ik ben de grootverbruiker hier Dus bij elke piep en scheet die dat ding nu laat moet ik gaan checken wat er mee is.
Oud 29-06-2011, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Hm, ik dacht eerder aan een handdruk en/of vriendschappelijke knuffel
Ja. Maar. Als mensen niet met me willen zoenen word ik zo onzeker.
Oud 29-06-2011, 15:30
Martiño
Martiño is offline
he getver, ik had zojuist een patiënt die nogal moeilijk liep, en als ik haar scan zie snap ik ook wel waarom haar hele rechter bekkenhelft is één grote uitzaaiïng
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja. Maar. Als mensen niet met me willen zoenen word ik zo onzeker.
Martiño
Martiño is offline
Vooruit, een kusje op de wang
Oud 29-06-2011, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Vooruit, een kusje op de wang
Hij vindt me niet heet!~!!@! /zm en alles.
Oud 29-06-2011, 15:32
Verwijderd
Ok nu houd ik op voordat ik als de flauwste forumer van DK te boek kom te staan.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten