Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2011, 02:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Van praktische commerciele stock-troep heb ik geen verstand! Heb je geen zin om een fictief stilleven te maken? Met rare voorwerpen die niet echt bestaan. Of een fictieve verpakking van een fictief product.

Ik heb al best lang zin om die twee te maken, maar ik kom er alsmaar niet aan toe.
Verpakkingen vind ik oersaai Stillevens ook een beetje. Ik wil wel een celebrity natekenen in karikatuur ofzo, denk ik. Een leuke portfolio piece ofzo.
Oud 20-09-2011, 02:11
Verwijderd
nou mijn vader heb je al een keer per ongeluk in karikatuur gemaakt, misschien nu mijn moeder?
Oud 20-09-2011, 02:12
Verwijderd
Luud: ik kan dat ene elektriciteitsplaatje niet meer vinden, dus hier heb je een andere. Plus een greep uit m'n opmerkelijke-dingen-mapje, aangezien je tijdens het zoeken toch altijd dingen tegenkomt die je wil delen.

Spoiler
Oud 20-09-2011, 02:13
Verwijderd

blijft goed
Oud 20-09-2011, 02:14
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oud 20-09-2011, 02:15
Verwijderd
Citaat:
Verpakkingen vind ik oersaai Stillevens ook een beetje. Ik wil wel een celebrity natekenen in karikatuur ofzo, denk ik. Een leuke portfolio piece ofzo.
Vind je niet-bestaande dingen ook saai?

Als je aan het karikaturen gaat en je hebt een referentie zou ik wel eerst een paar losse schetsen maken. Bij karikaturen geldt meestal dat hoe vaker je iemand tekent, hoe soepeler en grappiger het resultaat wordt. En dan kun je de leukste volledig uitwerken, natuurlijk.
Oud 20-09-2011, 02:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Vind je niet-bestaande dingen ook saai?

Als je aan het karikaturen gaat en je hebt een referentie zou ik wel eerst een paar losse schetsen maken. Bij karikaturen geldt meestal dat hoe vaker je iemand tekent, hoe soepeler en grappiger het resultaat wordt. En dan kun je de leukste volledig uitwerken, natuurlijk.
Nja, ik ben niet zo van het surrealisme bijv. Ik vind zulk soort werk leuk om te zien, maar ben er geen natuurtalent in

Nja, ik ga even een leuke celeb zoeken. Ik zit te denken in de trant van Jack Nicholson, al is die al zo vaak gedaan
Oud 20-09-2011, 02:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hij zag er toen al uit als een baas:

Oud 20-09-2011, 05:40
Verwijderd
Morgen

iemand vroeg bij economie of er een uitkering bestond voor drugs gebruik, oftewel voor junkies.

heb nu mn laarzen aan of is het daar eigelijk nog te warm voor?
Oud 20-09-2011, 06:39
Verwijderd
Goedemorgen! Ik ben al een tijdje wakker omdat de afleiding mij 's ochtends wat minder leek dan 's avonds en zo dus makkelijker de opdracht kon maken.

<3
Oud 20-09-2011, 07:05
Verwijderd
Goedemorgen. Ik vind het nog heeeel erg vroeg
Oud 20-09-2011, 07:07
Verwijderd
Ik ook
Oud 20-09-2011, 07:08
Verwijderd
Ik te wachten tot ik wakker word
Oud 20-09-2011, 07:21
Verwijderd
Ik heb mijn opdracht af, nu even douchen en ontbijten en dan straks nog een beeld er op werpen.
Oud 20-09-2011, 07:34
Verwijderd
Je hebt nog niet ontbeten ?

Ik kan echt niets zonder dat eerst wat heb gegeten
Oud 20-09-2011, 07:35
Verwijderd
Goeiemorgen.
Oud 20-09-2011, 07:35
Verwijderd
Morgen !
Oud 20-09-2011, 07:37
Verwijderd
Ik heb nog een boel te doen voor de deadline (of eigenlijk zijn het er twee) van 13.00.
Oud 20-09-2011, 07:38
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemorgen!
Oud 20-09-2011, 07:41
Verwijderd
Ik had volgens mij afgesproken om vanmiddag met mijn zus te gaan lunchen maar ik weet niet of zij het ook nog weet
Oud 20-09-2011, 07:51
Verwijderd
Citaat:
Je hebt nog niet ontbeten ?

Ik kan echt niets zonder dat eerst wat heb gegeten

Ik ben een moeizame eter 's ochtends en kan prima dingen doen zonder wat te eten daar voor
Oud 20-09-2011, 07:54
Verwijderd

Ik kan werkelijk alles wat ik normaal gesproken lekker vind eten als ontbijt. Ik heb dan ook gewoon een hekel aan brood, ik snap niet dat er mensen zijn die na 2 keer per dag ook best s avonds nog brood willen. Maar als je me 's ochtends pasta geeft eet ik dat wel

En nu is het collegetijd
Oud 20-09-2011, 08:00
Verwijderd
Een warme lunch, dikke prima maar 's ochtends... Denk niet dat ik dat zou kunnen opeten :x Goed brood <3 maar als het al enigszins droogjes proeft is er al niks meer aan Dat AH brood wat je zelf moet snijden vind ik erg lekker nomnomnom
Oud 20-09-2011, 08:03
Verwijderd
Oud 20-09-2011, 08:10
Lorelei
Lorelei is offline
Morguh!
Oud 20-09-2011, 08:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik eet echt elke dag bijna precies hetzelfde voor ontbijt, met miniscule variaties.
Oud 20-09-2011, 08:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Guten morgen
Oud 20-09-2011, 08:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik eet meestal periodes hetzelfde 's ochtends en dan ben ik er zat van en ga ik voor iets anders. Nu eet ik beschuitjes met jam en hagelslag en een bakje straciatellayoghurt met soms aardbeien.
Oud 20-09-2011, 08:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik eet al maanden elke ochtend twee schepjes euroshopper muesli en twee schepjes euroshopper havermout, meestal met heet water, heel soms met wat vruchtensap. Als drankje heb ik meestal thee, soms vruchtensap.
Oud 20-09-2011, 08:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Muesli met water uhl
Oud 20-09-2011, 08:24
Verwijderd
Goedemorgen!
Oud 20-09-2011, 08:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Goedemorgen!
Hai
Oud 20-09-2011, 08:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Muesli met water uhl
Ik mag geen melkproducten eten tijdens de maaltijd. Zegt de dokter.
Oud 20-09-2011, 08:26
Lorelei
Lorelei is offline
Muesli met water lijkt mij ook niet lekker nee.. Ik ga zo ontbijten met een soort knackebrodachterige dingen van AH met kaas en jam
Oud 20-09-2011, 08:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik mag geen melkproducten eten tijdens de maaltijd. Zegt de dokter.
Ohja oke!. Maar het lijkt me nog steeds niet lekker
Oud 20-09-2011, 08:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ohja oke!. Maar het lijkt me nog steeds niet lekker
Nou, ik vind het eigenlijk bestwel lekker, het is lekker warm (doe het alleen met warm water) en door de havermout bindt het een beetje en is het gewoon een pap eigenlijk
Oud 20-09-2011, 08:47
Verwijderd
Britten maken havermout toch ook met water? Alleen gooien ze er dan room doorheen, maargoed. Misschien mag je trouwens wel sojamelk, dan moet je even kijken of daar calcium aan toegevoegd is

Bodybuilders maken havermout ook met water trouwens, herinner ik me van iemand die een paar jaar geleden veel in het voeding&gezondheid topic kwam.

Oh wacht, je hebt het over muesli. Nouja muesli is ook vooral haver.
Oud 20-09-2011, 08:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, douchetaim.
Oud 20-09-2011, 08:49
Verwijderd
Ik eet soms maandenlang hetzelfde ontbijt trouwens, en soms elke dag wat anders. Op het moment doe ik aan afwisselen, vanochtend had ik appel-noten muesli met kwark en honing , gisteren knackebrod met jam, [bejaarde]vorige week vrijdag rijstpap [/bejaarde], enzovoort.
Oud 20-09-2011, 09:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Britten maken havermout toch ook met water? Alleen gooien ze er dan room doorheen, maargoed. Misschien mag je trouwens wel sojamelk, dan moet je even kijken of daar calcium aan toegevoegd is

Bodybuilders maken havermout ook met water trouwens, herinner ik me van iemand die een paar jaar geleden veel in het voeding&gezondheid topic kwam.

Oh wacht, je hebt het over muesli. Nouja muesli is ook vooral haver.
Ja ik doe er ook extra havermout door inderdaad, zodat het pap wordt.
Maar dat is inderdaad mijn issue, dat er ook calcium aan sojamelk wordt toegevoegd. Dus als er niet opstaat dat het er niet aan is toegevoegd, dan is het gewoon ok?
Oud 20-09-2011, 09:03
Verwijderd
ik ontbijt nooit fatsoenlijk, behalve als mijn vriend mij volpropt met zijn heerlijke elite-voer.
Oud 20-09-2011, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Ja ik doe er ook extra havermout door inderdaad, zodat het pap wordt.
Maar dat is inderdaad mijn issue, dat er ook calcium aan sojamelk wordt toegevoegd. Dus als er niet opstaat dat het er niet aan is toegevoegd, dan is het gewoon ok?
Als het er aan toegevoegd is, moet dat bij de ingrediëntenlijst staan
Oud 20-09-2011, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Dus als er niet opstaat dat het er niet aan is toegevoegd, dan is het gewoon ok?
Als ze iets toevoegen, moet het er ook opstaan.
Oud 20-09-2011, 09:05
Verwijderd
Boks Sarah!
Oud 20-09-2011, 09:07
Verwijderd
Oud 20-09-2011, 09:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
go sarah en lentekriebel
Citaat:
ik ontbijt nooit fatsoenlijk, behalve als mijn vriend mij volpropt met zijn heerlijke elite-voer.
wat is elitevoer dan?
Oud 20-09-2011, 09:10
Rationeel
Rationeel is offline
een uitsmijter quattro bijvoorbeeld, of wentelteefjes

iets met ei en vet
Oud 20-09-2011, 09:12
Verwijderd
Citaat:
go sarah en lentekriebel

wat is elitevoer dan?
gewoon dure, luxe broodjes en beleg dat ik normaal niet zo snel koop
Oud 20-09-2011, 09:15
Verwijderd
Hier is het meestal yoghurt met cruesli en fruit. Soms 2 boterhammen met kaas. En met een kater een tosti of een gebakken eitje
Oud 20-09-2011, 09:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
gewoon dure, luxe broodjes en beleg dat ik normaal niet zo snel koop
ah lekker

Citaat:
Hier is het meestal yoghurt met cruesli en fruit. Soms 2 boterhammen met kaas. En met een kater een tosti of een gebakken eitje
Wat ontzettend goed en burgerlijk
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten