Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je aan het karikaturen gaat en je hebt een referentie zou ik wel eerst een paar losse schetsen maken. Bij karikaturen geldt meestal dat hoe vaker je iemand tekent, hoe soepeler en grappiger het resultaat wordt. En dan kun je de leukste volledig uitwerken, natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nja, ik ga even een leuke celeb zoeken. Ik zit te denken in de trant van Jack Nicholson, al is die al zo vaak gedaan ![]()
|
Verwijderd
|
![]() Ik kan werkelijk alles wat ik normaal gesproken lekker vind eten als ontbijt. Ik heb dan ook gewoon een hekel aan brood, ik snap niet dat er mensen zijn die na 2 keer per dag ook best s avonds nog brood willen. Maar als je me 's ochtends pasta geeft eet ik dat wel ![]() ![]() En nu is het collegetijd ![]() |
![]() |
|
Ik eet meestal periodes hetzelfde 's ochtends en dan ben ik er zat van en ga ik voor iets anders. Nu eet ik beschuitjes met jam en hagelslag en een bakje straciatellayoghurt met soms aardbeien.
|
Verwijderd
|
Britten maken havermout toch ook met water? Alleen gooien ze er dan room doorheen, maargoed. Misschien mag je trouwens wel sojamelk, dan moet je even kijken of daar calcium aan toegevoegd is
![]() Bodybuilders maken havermout ook met water trouwens, herinner ik me van iemand die een paar jaar geleden veel in het voeding&gezondheid topic kwam. Oh wacht, je hebt het over muesli. Nouja muesli is ook vooral haver. |
![]() |
||
Citaat:
Maar dat is inderdaad mijn issue, dat er ook calcium aan sojamelk wordt toegevoegd. Dus als er niet opstaat dat het er niet aan is toegevoegd, dan is het gewoon ok? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|