| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoop wel dat de anorexiameisjes heel zijn gebleven in zijn bijzijn. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ah neeee, krijg een vriendvoorstel op facebook, is dat een (ex-)forumer waar ik ooit een date mee heb gehad en dat was niet geslaagd
![]() ![]() edit: en geen gemeenschappelijk vrienden!
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Dat vind ik stom. Waarom hebben ze 'Nederlands taal' niet verwijderd? Ik erger me daar al best wel lang aan.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Neeeee. Het zou me wel verbazen trouwens, volgens mij was het echt wederzijds dat het geen geslaagde date was. Volgens mij hebben we daarna ook nooit meer met elkaar gesproken.Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Dat gezegd hebbende, ik zie mijzelf nog niet zo snel PVV stemmen
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geheugen in welk opzicht? |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Hoe betrouwbaar het menselijk geheugen is. Als voorbeeld haalden ze een rechtzaak aan over iemand waarvan de auto was gestolen. De verzekering wou niet vergoeden. Na 6 jaar kwam de zaak voor, met 3 getuigen die alledrie getuigden dat ze zéker wisten dat die avond het auto-alarm was aangezet. Interessant eh
? Na 6 jaar nog een heel klein detail weten. Voor 2 was het aannemelijk dat ze het nog wisten, voor de derde niet. Eigenlijk ging het bijbehorende college over interviews, en in hoeverre je die kan gebruiken als historische bron. Hoe je het kan controleren e.d. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Terwijl er geen hond was dan zeiden inderdaad ook mensen dat ze weliswaar een beetje afgeleid waren. Maar ik moest er wel om lachen, want er werd wel meteen even opgemerkt dat het alleen kleine details zijn die je kan veranderen :') omdat als je zou zeggen: Heeft u die olifant niet opgemerkt dan? het toch wel apart zou zijn
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|