Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
WTF:
Het stroopwafeldieet .... Bij dit dieet is het niet zo dat je alleen maar stroopwafels eet. Dat zou niet gezond zijn. ... Stroopwafels zijn minder ongezond dan wij vaak denken. Stroopwafels bevatten ingrediënten als suikerstroop, tarwebloem, plantaardige oliën en vetten en eieren ... Hoe ziet het stroopwafeldieet eruit? Het stroopwafeldieet is eenzijdig en verloopt elke dag volgens een vast patroon. Ontbijt: 2 boterhammen met stroop en schijfjes appel Glas melk Tussendoor: Volkorenbischuit met appelstroop of suikerstroop Lunch: 2 boterhammen met appelstroop ofsuikerstroop en vleeswaren Glas melk Tussendoor: Appel ½ stroopwafel Avondeten: 3 aardappelen 3 opscheplepels groente 100 gram mager vlees Magere yoghurt met 1 eetlepel stroop Tussendoor: Banaan en ½ stroopwafel Gewichtverlies per week Het Stroopwafeldieet streeft naar een gewichtsverlies van 0,5 tot 1 kg per week. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat ik wel chill vind is appel chips. M'n zus heeft zo'n droogunit en dus zelf van die chippies gemaakt met kaneel erop en die heb ik echt achter elkaar weg zitten stouwen. Net of je zit te snoepen, maar dan minder erg. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Of gewoon een bierdieet! http://www.bierdieet.nl/index.html
![]() Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Stel je voor! Outrage!
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En Kevin Smith is idd een funny fucker. Z'n eerste 'evening with' schijnt wel wat relaxter te zijn, want toen was 'ie zich er minder van bewust dat er een DVD werd opgenomen, maar hij vertelt alsnog goede verhalen. Ik ben ook verliefd op z'n films. <3 edit: Behalve 'Jersey Girl'. Wat dat betreft ben ik 't eens met Prince. Wat een kakfilm. Die was van de week ook op TV en echt... bleeeegh.
||
Citaat:
Maar ja, hij is grappig ![]() Ga ik ook doen ![]()
|
![]() |
http://www.youtube.com/watch?v=1iRqbIhq38Y hahaha ik kwam nog een filmpje van 3 jaar geleden tegen op youtube grappig om weer terug te zien ( ik ben die ene gast ) me haar zat toen echt verschrikkelijk ( weird) |
![]() |
|
Huhu, wtf, volgens weeronline komt er heeeeeeel slecht weer aan vanuit duitsland, met heel veel regen en onweer, en toen ik net keer zou het op dat moment zo'n 137 mm per uur regenen, terwijl het hier stralend weer is
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|