Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2012, 18:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dingen moeten altijd langer in de oven dan op de verpakking staat!
Klopt. Behoorlijk irritant.
Oud 24-09-2012, 18:13
Verwijderd
Nou, bij de oven hier moet je dat toch echt niet doen met diepvriespizza's; dan krijg je er zwarte plekken aan.
Oud 24-09-2012, 18:17
Verwijderd
Dan is je oven te heet geijkt!
Of 95% van de ovens is te koud geijkt, natuurlijk
Oud 24-09-2012, 18:17
Verwijderd
Of er staat gewoon iets niet goed op de pizzadoos.
Oud 24-09-2012, 18:18
Verwijderd
Ik weet niet of ik hier het woord ijken wel goed gebruik maar je begrijpt me!
Oud 24-09-2012, 18:20
Verwijderd
Je gebruikt het goed hoor. En het kan inderdaad ook zijn dat ze rekening houden met de ovens die eigenlijk iets te koud zijn.
Oud 24-09-2012, 18:27
Verwijderd
Rekenen jullie wel vanaf het moment dat de oven goed voorverwarmd is?
Oud 24-09-2012, 18:34
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Sollicitatie + cv in comic sans
Gelijk door de shredder neem ik aan?
Oud 24-09-2012, 18:35
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
hehe. Ja ik kreeg iig de tip om een zakloze te kopen
Ja duh, anders heb je iedere keer dat gezeik met die zakken, die over vijf jaar misschien steeds lastiger verkrijgbaar zijn, etc. Deze kiep je gewoon even om in de vuilbak und fertig ist Herr Carn!
Oud 24-09-2012, 18:39
Miekje*
Miekje* is offline
Toen ik bij de Marskramer werkte, hadden we ook altijd gezeik met die stofzuigerakken. Mensen wisten nooit welke ze moesten hebben, of kochten de verkeerde zodat ze weer terug moesten met opengescheurde doos en al. Dra-ma. Door dat baantje heb ik echt een trauma over gehouden aan stofzuigerzakken.
Oud 24-09-2012, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Ik wel.
Oud 24-09-2012, 18:43
Verwijderd
Ik geef toch de voorkeur aan een stofzuiger met een zak, anders stuift, met een beetje pech, al die troep in het rond als je het in de container kiept. En ik kan me bij bijvoorbeeld Miele ook niet voorstellen dat de zakken na een paar jaar niet meer te verkrijgen zijn.
Oud 24-09-2012, 18:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb net al m'n fb-foto's bekeken en nu heb ik heel veel zin om naar Londen te gaan. Of Parijs. Of wat dan ook, gewoon naar een fijne stad en daar lekker rondslenteren en naar musea en winkelen en lekker eten en en en. Jammer dat er niks op de planning staat. Jammer ook dat zo'n stedentrip naast heel erg leuk ook heel vermoeiend is, dus ik weet niet eens of het wel 'mag' van m'n behandelaar
Oud 24-09-2012, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Gelijk door de shredder neem ik aan?
Ironisch genoeg de enige die enigzins in de buurt komt van wat we zoeken maar goed, vacature staat pas net online.
Oud 24-09-2012, 18:46
Verwijderd
Afgezien van comic sans dan.
Oud 24-09-2012, 18:46
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik geef toch de voorkeur aan een stofzuiger met een zak, anders stuift, met een beetje pech, al die troep in het rond als je het in de container kiept. En ik kan me bij bijvoorbeeld Miele ook niet voorstellen dat de zakken na een paar jaar niet meer te verkrijgen zijn.
Gewoon stof en haar (mensenhaar dan) stuift niet als je het reservoir leeg maakt, hoor De zuiging van het apparaat zorgt ervoor dat de troep er niet helegaar los in zit, maar het wordt een soort stofnestje.

Of je moet een kilo bouwstof hebben opgezogen ofzo. Dan stuift het natuurlijk wel.
Oud 24-09-2012, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Ik heb net al m'n fb-foto's bekeken en nu heb ik heel veel zin om naar Londen te gaan. Of Parijs. Of wat dan ook, gewoon naar een fijne stad en daar lekker rondslenteren en naar musea en winkelen en lekker eten en en en. Jammer dat er niks op de planning staat. Jammer ook dat zo'n stedentrip naast heel erg leuk ook heel vermoeiend is, dus ik weet niet eens of het wel 'mag' van m'n behandelaar
Lukt het ook niet als je het op zo'n stedentrip wat rustiger aan doet?
Oud 24-09-2012, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Gewoon stof en haar (mensenhaar dan) stuift niet als je het reservoir leeg maakt, hoor De zuiging van het apparaat zorgt ervoor dat de troep er niet helegaar los in zit, maar het wordt een soort stofnestje.

Of je moet een kilo bouwstof hebben opgezogen ofzo. Dan stuift het natuurlijk wel.
Toch stuift het wel iets.
Oud 24-09-2012, 18:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Lukt het ook niet als je het op zo'n stedentrip wat rustiger aan doet?
Op zich kan ik het wel, het gaat er meer om dat ik dan dus snel teveel doe.
Oud 24-09-2012, 18:51
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Toch stuift het wel iets.
Een volle stofuigerzak die je weggooit stuift ook uit z'n gat. Je moet ook niet wachten tot zo'n reservoirtje stampienokkievol zit, hè?
Oud 24-09-2012, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Een volle stofuigerzak die je weggooit stuift ook uit z'n gat. Je moet ook niet wachten tot zo'n reservoirtje stampienokkievol zit, hè?
Als je op de stofzuigerzak drukt wel ja, maar dat moet je ook gewoon niet doen.
Oud 24-09-2012, 18:54
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Als je op de stofzuigerzak drukt wel ja, maar dat moet je ook gewoon niet doen.
Zo moet je ook niet met een stofbak gaan zwaaien. Dan valt alles reuze mee.
Oud 24-09-2012, 18:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jongens, het zijn stofzuigers hoeveel kan je daar helemaal over discussiëren.
Verwijderd
Met mij oneindig.
Verwijderd
Citaat:
Ironisch genoeg de enige die enigzins in de buurt komt van wat we zoeken maar goed, vacature staat pas net online.
Misschien gebruikt die persoon het ironisch
Oud 24-09-2012, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Misschien gebruikt die persoon het ironisch
Misschien maar uitnodigen om te kijken of dat het is
Oud 24-09-2012, 18:58
Verwijderd
Ik zou er bij een sollicitatiegesprek in elk geval een (gekscherende) opmerking over maken.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Jongens, het zijn stofzuigers hoeveel kan je daar helemaal over discussiëren.
Tja, veel anders dan dat heb ik niet te doen, op het moment
Verwijderd
Mijn knie is nog steeds vrij pijnlijk als ik mijn been buig, wat enigszins onvermijdelijk is bij traplopen en je bukken om een kind op te pakken of te deponeren.
Oud 24-09-2012, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Laat ik het anders zeggen: ik kan het me voorstellen dat je dat een beetje vervelend vind En ik vind het ook geen aanstellerij van je.

----------

En dit horloge heb ik besteld Ik geil er echt hard op. Ik wou eigenlijk een mechanisch horloge, maar die zijn een beetje duur. Dus deze is cheapass kwarts.
Ik wilde je aanspreken op je 'ik geil er echt hard op' maar toen geilde ik er zelf ook op.
Oud 24-09-2012, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Mijn knie is nog steeds vrij pijnlijk als ik mijn been buig, wat enigszins onvermijdelijk is bij traplopen en je bukken om een kind op te pakken of te deponeren.
Lang genoeg koelen! Kan ook nog uren later. /oma's tips.
Oud 24-09-2012, 19:05
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik wilde je aanspreken op je 'ik geil er echt hard op' maar toen geilde ik er zelf ook op.

Ik krijg hem alleen pas over drie weken, want dan hebben ze hem pas weer *wiebel*
Oud 24-09-2012, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Lang genoeg koelen! Kan ook nog uren later. /oma's tips.
Ja zou het nu nog zin hebben?
Dan ga ik eens een geschikt object uit de vriezer opsnorren.
Oud 24-09-2012, 19:08
Verwijderd
Wat een goede smiley is dat
Oud 24-09-2012, 19:09
Verwijderd
Zolang je knie nog warm is en opgezet enzo heeft dat wel zin En sowieso voel je de pijn zo ook nog eens wat minder
Oud 24-09-2012, 19:09
Verwijderd
Dragen en voeden.nl?
Oud 24-09-2012, 19:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jezus wat een drama, mijn baas heeft zijn dag even niet ofzo
Oud 24-09-2012, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Ja!
Oud 24-09-2012, 19:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik had echt allemaal gemiste oproepen, een sms met OPNEMEN!!!!!! en een mail dat hij zo slecht contact met me heeft vandaag. Allemaal binnen een half uur.

Toen ik terugbelde werd ik helemaal ausgeschimpft met dat ik van die ACHTERLIJKE mails aan het sturen ben naar IEDEREEN en dat het hem DUIZENDEN EURO'S GAAT KOSTEN en ik ben de slimste vrouw die hij kent dus hoe kan ik nou ZO DOM ZIJN hij had toch alles DUIDELIJK UITGELEGD

grote paniek en ik moest het PER DIRECT gaan fixen.

Het ging om 2 mailtjes die ik wat ongelukkig geformuleerd had, (niet om meer dan 20 zoals hij zei) en die ik met een paar zinnetjes uitleg weer helemaal kon corrigeren. Omdat het om twee mailtjes ging ging het dus ook om minder dan 50 euro en niet om duizenden. En nu gaat het dus helemaal niet meer om geld want het is allemaal gefixt.

Jezus en dan boos worden dat ik tijdens mijn avondeten niet even de telefoon opneem

Ik zit wel een beetje te trillen omdat hij zo boos tegen me deed.
Oud 24-09-2012, 19:15
Verwijderd
Dragen en voeden.nl
Oud 24-09-2012, 19:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik had echt allemaal gemiste oproepen, een sms met OPNEMEN!!!!!! en een mail dat hij zo slecht contact met me heeft vandaag. Allemaal binnen een half uur.

Toen ik terugbelde werd ik helemaal ausgeschimpft met dat ik van die ACHTERLIJKE mails aan het sturen ben naar IEDEREEN en dat het hem DUIZENDEN EURO'S GAAT KOSTEN en ik ben de slimste vrouw die hij kent dus hoe kan ik nou ZO DOM ZIJN hij had toch alles DUIDELIJK UITGELEGD

grote paniek en ik moest het PER DIRECT gaan fixen.

Het ging om 2 mailtjes die ik wat ongelukkig geformuleerd had, (niet om meer dan 20 zoals hij zei) en die ik met een paar zinnetjes uitleg weer helemaal kon corrigeren. Omdat het om twee mailtjes ging ging het dus ook om minder dan 50 euro en niet om duizenden. En nu gaat het dus helemaal niet meer om geld want het is allemaal gefixt.

Jezus en dan boos worden dat ik tijdens mijn avondeten niet even de telefoon opneem

Ik zit wel een beetje te trillen omdat hij zo boos tegen me deed.
Wtf
Oud 24-09-2012, 19:16
Verwijderd
Euh dat lijkt me ook wel schrikken, ja.
Oud 24-09-2012, 19:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja, pff.
Ik ga even thee zetten
Oud 24-09-2012, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Zolang je knie nog warm is en opgezet enzo heeft dat wel zin En sowieso voel je de pijn zo ook nog eens wat minder
Hm. Hij is niet heel warm of dik ofzo. Alleen pijnlijk. meh, laat maar dan, dan hoef ik geen ijsklont in m'n warme bedje.
Citaat:
Dragen en voeden.nl?
Oud 24-09-2012, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Dragen en voeden.nl
! Draag je ook nog?
Oud 24-09-2012, 19:25
Verwijderd
Citaat:
! Draag je ook nog?
Ja, eigenlijk vooral voor langere stukken Maar ik stuntel altijd zo met het knopen, dus zit te denken over een Manduca of Boba erbij Dan kan ik ook wat sneller thuis even haar in dat ding stoppen...
Oud 24-09-2012, 19:28
Verwijderd
Wowie ik dacht dat dragen ging over zwanger zijn.
Oud 24-09-2012, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Ja, eigenlijk vooral voor langere stukken Maar ik stuntel altijd zo met het knopen, dus zit te denken over een Manduca of Boba erbij Dan kan ik ook wat sneller thuis even haar in dat ding stoppen...
Ah ja, Manduca is populair he. Ik heb nu een Wompat, superding wel jammer dat je dan de doeken gaat verwaarlozen, wil eigenlijk nog wel eens goed leren rugknopen, maar ja.
Oud 24-09-2012, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Ah ja, Manduca is populair he. Ik heb nu een Wompat, superding wel jammer dat je dan de doeken gaat verwaarlozen, wil eigenlijk nog wel eens goed leren rugknopen, maar ja.
Ja, ik ga me maar voornemen dat ik de doeken een beetje moet afwisselen zodat er niks hoeft te verstoffen!
Oud 24-09-2012, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik ga me maar voornemen dat ik de doeken een beetje moet afwisselen zodat er niks hoeft te verstoffen!
welke doeken heb je allemaal?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten