Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2012, 17:28
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Over wie gaat dit, ik snap hier niks van
De Grote Fanfare voor 100!
Oud 08-12-2012, 17:37
Verwijderd
18.30, dat noem ik nog eens uitslapen
Oud 08-12-2012, 17:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nooooo, gooi ik pizzasaus over m'n panty. Moet ik toch omkleden
Oud 08-12-2012, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Over wie gaat dit, ik snap hier niks van
Snap ik.

Ongeveer 2 jaar geleden vertelde Mephisto dat z'n grote doel was om 100 vrouwen te doen. Toen deed ik BWHAHAHAH ALS JE DAT LUKT KRIJG EEN FANFARE. Gister was het zover.
Oud 08-12-2012, 17:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet nog naar de Albert Heijn. Als ik straks nog wat te roken zou hebben, zou ik echt niet gaan, maar helaas. Over 5 minuten ga ik mezelf echt een schop onder mijn reet geven.
Oud 08-12-2012, 17:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Snap ik.

Ongeveer 2 jaar geleden vertelde Mephisto dat z'n grote doel was om 100 vrouwen te doen. Toen deed ik BWHAHAHAH ALS JE DAT LUKT KRIJG EEN FANFARE. Gister was het zover.
Oud 08-12-2012, 17:45
Verwijderd
Hoe kun je hier nu met op reageren? Een FANFARE. HALLO.
Oud 08-12-2012, 17:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hoe kun je hier nu met op reageren? Een FANFARE. HALLO.
Ik deed niet op de fanfare doosje
Oud 08-12-2012, 17:50
Verwijderd

Pweppwepweeeeeep.

Oud 08-12-2012, 17:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Snap ik.

Erg

Maar ik kan me nog herinneren dat het op FB was, ja! Maar hoe wist je dat het nummer 100 was? En waar zijn dan de foto's? Pics or it didn't happen.
Oud 08-12-2012, 17:53
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Pweppwepweeeeeep.

Oud 08-12-2012, 17:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
[afbeelding]

Pweppwepweeeeeep.

Was het ook echt deze fanfareband?
Oud 08-12-2012, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Erg

Maar ik kan me nog herinneren dat het op FB was, ja! Maar hoe wist je dat het nummer 100 was? En waar zijn dan de foto's? Pics or it didn't happen.
Waarom erg? Die vrouwen stemmen er toch zelf mee in? Ik kreeg gister een erg vermakelijk berichtje van iemand die nu officieel 1% is

Onze vriendschap is een beetje gebaseerd op die 100 (sinds ik de fanfare beloofde), ik krijg al sinds nummer 80 elke keer een update per sms. Sinds nummer 90 is er een facebookgroep met een man of 70 die mee wilden helpen. En hij wist dat ik bezig was een fanfare te organiseren dus ik had gezegd dat ie nummer 100 wel een beetje moest plannen, dus op m'n verjaardag kondigde ie vrijdag aan. Dat kwam slecht uit, maar hij ging het niet verzetten, dus hebben we gister lastminute nog een zooi mensen opgetrommeld (HUHU).
Oud 08-12-2012, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Was het ook echt deze fanfareband?
Nee, de echte fanfare "leende zich niet voor dit soort praktijken" Dus we hebben onze eigen fanfare gemaakt en zijn vlak na nummer honderd met trommels, tamboerijnen, saxofoons en gitaren de kamer ingestormd
Oud 08-12-2012, 18:13
Verwijderd
Mooi verhaal
Oud 08-12-2012, 18:24
Pluis
Pluis is offline
sann ik vind het een briljante actie <3
Oud 08-12-2012, 19:05
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Waarom erg? Die vrouwen stemmen er toch zelf mee in? Ik kreeg gister een erg vermakelijk berichtje van iemand die nu officieel 1% is

Onze vriendschap is een beetje gebaseerd op die 100 (sinds ik de fanfare beloofde), ik krijg al sinds nummer 80 elke keer een update per sms. Sinds nummer 90 is er een facebookgroep met een man of 70 die mee wilden helpen. En hij wist dat ik bezig was een fanfare te organiseren dus ik had gezegd dat ie nummer 100 wel een beetje moest plannen, dus op m'n verjaardag kondigde ie vrijdag aan. Dat kwam slecht uit, maar hij ging het niet verzetten, dus hebben we gister lastminute nog een zooi mensen opgetrommeld (HUHU).
Oh, dat van die 100 vrouwen vind ik niet erg, moet ie zelf weten (en zij, al weten ze vast niet dat ze nr. zoveel zijn), maar het lijkt me best awkward dat er ineens een soort fanfare op je stoep staat 's ochtends. Ik als fervent uitslaper zou dat niet trekken
Oud 08-12-2012, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat van die 100 vrouwen vind ik niet erg, moet ie zelf weten (en zij, al weten ze vast niet dat ze nr. zoveel zijn), maar het lijkt me best awkward dat er ineens een soort fanfare op je stoep staat 's ochtends. Ik als fervent uitslaper zou dat niet trekken
Eh, het was om 23.00 uur gisteravond
Oud 08-12-2012, 19:29
Verwijderd
Waarom zenden ze bijna altijd dezelfde Indiana Jones uit?
Oud 08-12-2012, 19:30
Verwijderd
Omdat ze daar de rechten voor hebben.
Oud 08-12-2012, 19:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Eh, het was om 23.00 uur gisteravond
Oh, oke, dan is het goed!
Oud 08-12-2012, 19:36
Verwijderd
Tuu tutu tuu, tududuuu. TutuduTUUU tuutuu TUU TUU TUU
Oud 08-12-2012, 19:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Waarom kijk jij altijd naar dezelfde tokkiezender?
Oud 08-12-2012, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Waarom kijk jij altijd naar dezelfde tokkiezender?
Omdat daar Indiana Jones komt, natuurlijk.
Oud 08-12-2012, 19:39
Verwijderd
Dat is saaai. Nu is zeker niemand het met me eens.
Oud 08-12-2012, 19:46
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Welke?
Oud 08-12-2012, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Welke?
Met die ijskast op het begin. Waarin ze ergens in Peru een schedel moeten gaan zoeken.
Oud 08-12-2012, 20:00
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat is saaai. Nu is zeker niemand het met me eens.
Indiana Jones is vet tof. Maar dit deel niet.

Ik vond het wel grappig dat Shia ooit eens toegaf dat zijn acteerwerk (en de film zelf) slecht was. En dat Harrison Ford hem toen een 'fucking idiot' noemde omdat hij de film niet steunde. En dat Spielberg ook een beetje boos werd. Maar Shia had wel gelijk
Oud 08-12-2012, 20:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, dat is die laatste toch? Die was inderdaad een beetje meh in vergelijking met de oude Indiana's.

Ben trouwens al halverwege met de keuken schoonmaken (ik moest even eten tussendoor) en als er iemand over gaat zeiken, doen ze het zelf maar lekker nog een keer. En ik wil later een keuken waar geen witte kastjes inzitten waar je alles op ziet
Oud 08-12-2012, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat is die laatste toch? Die was inderdaad een beetje meh in vergelijking met de oude Indiana's.

Ben trouwens al halverwege met de keuken schoonmaken (ik moest even eten tussendoor) en als er iemand over gaat zeiken, doen ze het zelf maar lekker nog een keer. En ik wil later een keuken waar geen witte kastjes inzitten waar je alles op ziet
je gebruikt toch wel dasty he??! Anders kun je je de moeite net zo goed besparen.
Oud 08-12-2012, 20:57
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Met die ijskast op het begin. Waarin ze ergens in Peru een schedel moeten gaan zoeken.
Omdat dat het laatste deel is.

Verder vind ik het wel leuk dat je die blijkbaar ziet als gewoon 'die ene Indiana Jones-film'.
Oud 08-12-2012, 21:24
Verwijderd
omg het is al half 11.
Oud 08-12-2012, 21:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
je gebruikt toch wel dasty he??! Anders kun je je de moeite net zo goed besparen.
Nee, dat hebben we niet. Ik heb loads van allesreiniger gebruikt. Kastjes zijn weer wit.
Oud 08-12-2012, 21:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jongens, ik heb zo'n leuke avond gehad Goede live-muziek, een geweldig mooie tentoonstelling, gekletst met allemaal leuke museummensen en allerlei docenten (die daar natuurlijk ook rondhuppelden -cultureel Groningen is kleeiin- en hartstikke leuk met ons kwamen kletsen) en ik voel me nog steeds behoorlijk goed (behalve nogal moe en teringzere voeten natuurlijk).
Oud 08-12-2012, 22:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hm ik ga maandag toch maar Dasty halen, bovenste kastje + handvat blijft ranzig en vet aanvoelen. Zal het ook nodig hebben voor de afzuiger en het fornuis.
Oud 08-12-2012, 22:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Doe maar, Dasty is handig

And with this bombshell... ga ik op bed. Slaap lekker!
Oud 08-12-2012, 22:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, weet ik, zelfs mijn brommer werd er schoon van

Trusten!
Oud 08-12-2012, 23:07
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik moet dat Dastyspul toch maar eens gaan proberen geloof ik.
Oud 08-12-2012, 23:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja!
Oud 08-12-2012, 23:20
Verwijderd
Volgens mij ben ik al te lang aan het studeren, ik was wanhopig op zoek naar een uitspraak die ik juist net onder op de stapel had gelegd omdat ik 'm uit had, terwijl ik er van overtuigd was dat ik 'm nog moest lezen
Oud 08-12-2012, 23:20
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Er zit volgens mij zelfs een wibra in het winkelcentrumpje waar ik nu mijn boodschappen doe...
Oud 08-12-2012, 23:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ging net uit nieuwsgierigheid kijken wat de show van Hans Klok kostte en toen kwam ik het Zwanenmeer en de Notenkraker tegen, en nu heb ik vet zin om naar het ballet te gaan
Oud 08-12-2012, 23:21
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Volgens mij ben ik al te lang aan het studeren, ik was wanhopig op zoek naar een uitspraak die ik juist net onder op de stapel had gelegd omdat ik 'm uit had, terwijl ik er van overtuigd was dat ik 'm nog moest lezen
Dan is het inderdaad de hoogste tijd om iets anders te gaan doen
Oud 08-12-2012, 23:22
Verwijderd
Hmja, onze nieuwe huisgenoot trekt morgen bij ons in, misschien moet ik even de keuken opruimen en kijken of ik daarna nog puf heb het thema af te maken. Meh. Stomme tentamens
Oud 08-12-2012, 23:23
Verwijderd
Ik heb wel ontdekt dat studeren met Bon Iver aan uitstekend gaat, superfijn
Oud 08-12-2012, 23:23
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik ging net uit nieuwsgierigheid kijken wat de show van Hans Klok kostte en toen kwam ik het Zwanenmeer en de Notenkraker tegen, en nu heb ik vet zin om naar het ballet te gaan
Vroegah toen ik nog een miniSnebbeltje was, gingen we elk jaar rond kerst naar één van die twee balletten. Mijn pappa moest dan altijd spelen in het orkest en die balletten vond ik ook tof, daar wilde ik altijd wel graag mee naartoe
Oud 08-12-2012, 23:24
Verwijderd
Hm de buurman vindt het vast niet leuk als ik op dit tijdstip naast zijn kamer de boel ga stofzuigen
Oud 08-12-2012, 23:25
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb echt lieve vriendinnetjes Morgen komt een vriendinnetje op ziekenbezoek en dan doet ze meteen boodschappen voor me en eten we samen. I'm a lucky bastard.
Oud 08-12-2012, 23:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Vroegah toen ik nog een miniSnebbeltje was, gingen we elk jaar rond kerst naar één van die twee balletten. Mijn pappa moest dan altijd spelen in het orkest en die balletten vond ik ook tof, daar wilde ik altijd wel graag mee naartoe
Mijn ouders kenden iemand die bij het theater in Den Haag werkte, dus wij gingen ook wel eens. Toen was ik eigenlijk nog te jong om het te kunnen waarderen, maar we mochten wel backstage en dat vond ik vet stoer. Ik mocht ook aan spitzen voelen en vraag me tot op de dag van vandaag af hoe ze daar zo elegant op kunnen dansen <3
Oud 08-12-2012, 23:35
Carn
Carn is offline
Puike film zeg, End of Watch

Regels voor berichten