| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maar ik kan me nog herinneren dat het op FB was, ja! Maar hoe wist je dat het nummer 100 was? En waar zijn dan de foto's? Pics or it didn't happen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Onze vriendschap is een beetje gebaseerd op die 100 (sinds ik de fanfare beloofde), ik krijg al sinds nummer 80 elke keer een update per sms. Sinds nummer 90 is er een facebookgroep met een man of 70 die mee wilden helpen. En hij wist dat ik bezig was een fanfare te organiseren dus ik had gezegd dat ie nummer 100 wel een beetje moest plannen, dus op m'n verjaardag kondigde ie vrijdag aan. Dat kwam slecht uit, maar hij ging het niet verzetten, dus hebben we gister lastminute nog een zooi mensen opgetrommeld (HUHU).
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik vond het wel grappig dat Shia ooit eens toegaf dat zijn acteerwerk (en de film zelf) slecht was. En dat Harrison Ford hem toen een 'fucking idiot' noemde omdat hij de film niet steunde. En dat Spielberg ook een beetje boos werd. Maar Shia had wel gelijk
|
|
|
|
Oh, dat is die laatste toch? Die was inderdaad een beetje meh in vergelijking met de oude Indiana's.
Ben trouwens al halverwege met de keuken schoonmaken (ik moest even eten tussendoor) en als er iemand over gaat zeiken, doen ze het zelf maar lekker nog een keer. En ik wil later een keuken waar geen witte kastjes inzitten waar je alles op ziet
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Verder vind ik het wel leuk dat je die blijkbaar ziet als gewoon 'die ene Indiana Jones-film'.
|
|
|
|
Jongens, ik heb zo'n leuke avond gehad
Goede live-muziek, een geweldig mooie tentoonstelling, gekletst met allemaal leuke museummensen en allerlei docenten (die daar natuurlijk ook rondhuppelden -cultureel Groningen is kleeiin- en hartstikke leuk met ons kwamen kletsen) en ik voel me nog steeds behoorlijk goed (behalve nogal moe en teringzere voeten natuurlijk).
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|