Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2013, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het woord engnek niet in de mond genomen hoor
Oh, ja, klopt, het was Daffy.
Advertentie
Oud 26-04-2013, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Ik ook. Sowieso, -gn-. Gnuiven. Gniffelen. Agnes. Gnaak. Gnospelen.
Gnaak en Gnospelen kende ik niet! Gnuiven is ook zoiets leuks. Gnuif <3
Oud 26-04-2013, 21:53
Verwijderd
Ik ben eindelijk weer aan het schrijven, mijn hoofd leegschrijven
Oud 26-04-2013, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Gnaak en Gnospelen kende ik niet! Gnuiven is ook zoiets leuks. Gnuif <3
Een gnaak is zo'n haakachtig ding waar je mee kan harken of schoffelen. Gnospelen is het geluid dat deeg maakt als je het snijdt of vouwt of ermee gooit.
Oud 26-04-2013, 21:59
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ben eindelijk weer aan het schrijven, mijn hoofd leegschrijven

Ik kijk voor dingen die ik kan naaien. Al een mooie tas in de smiezen
Oud 26-04-2013, 22:00
Verwijderd
Ik wil beroemd schrijfster worden zodat alle woorden waarvan ik wil dat ze bestaan ook echt in omloop komen. Wat Shakespeare kan, kan ik ook.
Oud 26-04-2013, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Een gnaak is zo'n haakachtig ding waar je mee kan harken of schoffelen. Gnospelen is het geluid dat deeg maakt als je het snijdt of vouwt of ermee gooit.
Dat wist ik niet!

Citaat:

Juh. Ik doe het te weinig, maar ik heb me nu voorgenomen het toch maar meer te gaan doen, want dat is beter voor me, een leeg hoofd.

Goeie tas! Ik hoop binnenkort ook een naaimachine te hebben, een kennis had er een over. Kan ik ook zelf gaan fröbelen! Maar ik ga eerst zelf een lampenkap versieren en daar heb ik nu al zin in, haha!
Citaat:
Ik wil beroemd schrijfster worden zodat alle woorden waarvan ik wil dat ze bestaan ook echt in omloop komen. Wat Shakespeare kan, kan ik ook.

Ikk rook nog een sigaret en dan ga ik slapen. Morgen om zeven uur beginnen Ik had eigenlijk late maar omdat ze er van uit gingen dat ik nog ziek zou zijn, hadden ze al met de diensten geschoven. Wel relaxed, vroege, want dan ben ik ook gewoon om twee uur klaar met werken en hoef ik verder niks meer, maar ik heb zo'n grafhekel aan het vroege opstaan. Nu maar hopen dat mijn haar niet weer uit mijn hoofd wordt gebeten morgen
Oud 26-04-2013, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Hoe krijg je dat? Ik wil ook wel zo'n mooi tabelletje!
Gewoon weten wat waar in zit Ik heb hier bijvoorbeeld Roosvicee Ferro voor als ik te weinig ijzer heb, wortels voor vitamine A, paranoten voor selenium, eieren en achterham voor B12, etc. Dan is het makkelijk groene blokjes scoren.

Ik plan verder niks, als je eet waar je zin in hebt kom je meestal vanzelf wel tot een gebalanceerd eetpatroon. Ik heb het alleen wat meer geoptimaliseerd, zodat ik vanzelf naar veelzijdige dingen grijp en dus ook vaker alles in één dag heb.
Oud 26-04-2013, 22:09
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Gewoon weten wat waar in zit Ik heb hier bijvoorbeeld Roosvicee Ferro voor als ik te weinig ijzer heb, wortels voor vitamine A, paranoten voor selenium, eieren en achterham voor B12, etc. Dan is het makkelijk groene blokjes scoren.

Ik plan verder niks, als je eet waar je zin in hebt kom je meestal vanzelf wel tot een gebalanceerd eetpatroon. Ik heb het alleen wat meer geoptimaliseerd, zodat ik vanzelf naar veelzijdige dingen grijp en dus ook vaker alles in één dag heb.
Ik bedoel niet letterlijk hoe je het krijgt, maar hoe je het uitrekent *Para aait* Aangezien ik wil nieuwsgierig ben naar of ik überhaupt wel binnen krijg wat ik nodig heb, want daar twijfel ik soms aan ^^
Oud 26-04-2013, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Dat wist ik niet!
Nu wel!

Er zijn zoveel mooie woorden. Linksbroek. Achenebbisj. Hamelplaatje. Kaën. Droesem. <3
Oud 26-04-2013, 22:15
Verwijderd
Nu moeten jullie allemaal net doen of jullie me niet doorhebben en vragen wat dat dan betekent. En daarna al die woorden intensief gaan gebruiken, zodat ze verspreiden.
Oud 26-04-2013, 22:15
Verwijderd
In het kader van eten waar je zin in hebt, trouwens: ik had dus vanmiddag witte chocolademelk gemaakt, want daar had ik heel veel zin in. Ondanks dat ik het nog nooit gedronken had. Blijkt achteraf dat ik calcium al een paar dagen verwaarloosd had en dat specifiek wítte chocolade B12 bevat, waar ik voor gisteren al een week mee in 't rood zat. Zelfregulerend mechanisme <3

Als je een paar dagen alles in het groen hebt wordt eten wel heel raar, want dan heeft je lichaam zoiets van 'ja ehhhhhhhhhhhhhh ik heb eigenlijk alles wel?'. Waardoor je wel honger hebt maar nergens specifiek zin in.

Hier is een gifje om te compenseren voor de saaie voedselposts.

Oud 26-04-2013, 22:16
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Nu wel!

Er zijn zoveel mooie woorden. Linksbroek. Achenebbisj. Hamelplaatje. Kaën. Droesem. <3
Kat, ik houd gewoon van jou! Jij kan zo gepassioneerd over dingen vertellen die ik allemaal nog niet ken. <3
Oud 26-04-2013, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoel niet letterlijk hoe je het krijgt, maar hoe je het uitrekent *Para aait* Aangezien ik wil nieuwsgierig ben naar of ik überhaupt wel binnen krijg wat ik nodig heb, want daar twijfel ik soms aan ^^
Oh Dan gewoon voedingscentrum, account aanmaken en hier alle dingen aanvinken die je wil.
Oud 26-04-2013, 22:19
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh Dan gewoon voedingscentrum, account aanmaken en hier alle dingen aanvinken die je wil.
Ik had al rondgeneusd daar, ja. Ik ben nu mijn eetmeter voor vandaag aan het invullen Wat een leuk ding is dit.
Oud 26-04-2013, 22:22
Verwijderd

Aww, good guy VLC.
Oud 26-04-2013, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Kat, ik houd gewoon van jou! Jij kan zo gepassioneerd over dingen vertellen die ik allemaal nog niet ken. <3
Natuurlijk ken je het nog niet, ik heb het net verzonnen. Kaën is wat meeuwen doen, dat krijsen. Een linksbroek is een ongedisciplineerde, iets te dikke autist met een motorische stoornis, die dan toch op voetbal in de C14 zit. 'Hamelplaatje' is het stukje huid tussen je wenkbrauwen. Droesem en Achenebbisj bestaan natuurlijk wel, die had ik ertussen om het aannemelijker te maken.
Oud 26-04-2013, 22:27
Verwijderd
Het is zo fijn om te scrollen over een plaatje met een driehoek erin. <3
Oud 26-04-2013, 22:29
Miekje*
Miekje* is offline
Oei, ik heb nog wat te leren, vrees ik Nu moet ik zeggen dat ik vandaag ongezonde dingen heb gegeten.

Oud 26-04-2013, 22:33
TopDrop
TopDrop is offline
Als je teveel van iets binnen hebt, wordt het blokje dan ook rood?
Oud 26-04-2013, 22:33
Miekje*
Miekje* is offline
En nu, hup, naar bed. Weltrusten forumvolk!
Oud 26-04-2013, 22:35
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Als je teveel van iets binnen hebt, wordt het blokje dan ook rood?
Ja, bij bepaalde dingen wel. Zo is mijn vakje bij verzadigd vet geel, dat betekent dat ik al in de gevarenzone zit qua verzadigd vet.
Oud 26-04-2013, 22:35
Verwijderd
Citaat:
En nu, hup, naar bed. Weltrusten forumvolk!
Welterusten!

Ik ga ook naar bed, ik ben zo leip vandaag en gisteren.
Oud 26-04-2013, 22:39
Verwijderd
Vergeten dat ik nog op deze dingen wilde reageren!

Citaat:
Heb je ook geitenkaas met koriander geprobeerd? Dan gaat je hoofd een beetje zo:
Nee, ik heb volgens mij überhaupt nog nooit koriander geprobeerd Mijn ouders kookten nooit met kruiden, dus dat ben ik zelf langzaam erin aan 't faseren. Maar dat gaat niet heel hard, want ik ben van huis uit echt alleen maar zout gewend. Ik vind pas sinds mijn twintigste peper niet exotisch meer, zulk soort debiele dingen :')

Waarom is dat een rare combinatie?

Citaat:
nee ze heeft de rekening voor me uitschreven waar ik bij zat en ik heb gezegd dat ik het daar niet mee eens was maar ze heeft hem toch meegegeven. Dus een misverstand is het geenszins, helaas.
Hmm, ai, ja, dan wordt het lastiger. Maar alsnog zou ik er wel achteraan gaan, want ik vind dat jij gelijk hebt en zij niet. Gelukkig is ze niet meer je behandelaar dus hoef je je ook niet druk te maken over of ze je nog aardig vindt daarna
Oud 26-04-2013, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Jongens, heeft hier iemand verstand van?
Spoiler

Ik wil weten of ik de volle mep moet betalen of in mijn recht sta, lang verhaal
Sann naamzoek?
Of je in je recht staat ligt aan je behandelovereenkomst. Als daarin staat dat je ook voor niet volledige uren gefactureerd wordt dan hoort het zo. Er is ook nog allerlei wetgeving over patient-behandelaar-relaties, maar daar ben ik niet in thuis. Google might help. Verder weet ik bizar weinig van privaatrecht dus ik durf je hier niet echt over te adviseren. Als sann niet meer reageert zou ik even bellen met een juridisch loket of zo, die hebben in vijf minuten zoiets voor je opgezocht.

Citaat:
Quis! Feest!
oh man!

Citaat:

Dat is dus voor de meeste mensen niet waar. Het werkt alleen als je en naar je lichaam kunt luisteren, en ook nog eens aangeleerd hebt dat je ook groentes en zo moet eten (of dat nou door je ouders is of door jezelf, iets of iemand moet je lichaam ooit hebben laten merken dat je je daar goed door voelt). Ik denk dat de meeste mensen heel ongezond eten als ze altijd maar zouden eten waar ze zin in hebben.
Maar ik herken het wel, zo heb ik mn melkperioden en ook precies op die manier begon ik twee jaar geleden toch maar eens aan dieren eten.
Oud 26-04-2013, 22:52
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Trimm Trabb naamzoek, weet je wat dat fragment van QI is, waarin Stephen Fry een definitie geeft van 't een of 't ander en het heel slecht uitlegt, waar hij dan op gewezen wordt door, ik geloof, Dara Ó Briain?
Het was geloof ik dat hij het verschil tussen de betekenis van twee woorden moest geven, en alleen maar uitlegde hoe de woorden zelf van elkaar verschilden. Het kon ook Rob Brydon geweest zijn die hem erop wees.
Oud 26-04-2013, 22:55
Verwijderd
Oh :'). Een goede vriendin, die ik heel hoog acht en die vrij briljant is in allerlei dingen en zo, heeft het gewaagd een website te bouwen waar ze onder andere de dienst om websites voor anderen te bouwen aanbiedt. Het is een heel lelijke website. Beetje jammer.
Oud 26-04-2013, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Jongens, heeft hier iemand verstand van?
Spoiler

Ik wil weten of ik de volle mep moet betalen of in mijn recht sta, lang verhaal
Sann naamzoek?
Vermoedelijk staat zoiets in de voorwaarden ja, ze heeft nl. wel een uur voor je uitgetrokken waarin ze normaal gesproken wel de volle mep betaald zou krijgen. Maar een bezwaarschrift kun je natuurlijk altijd schrijven, wie weet strijkt ze een hand over haar hart. (Ik vermoed dat ze naar de voorwaarden gaat verwijzen en je wel moet betalen)
Oud 26-04-2013, 23:06
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Vergeten dat ik nog op deze dingen wilde reageren!

Nee, ik heb volgens mij überhaupt nog nooit koriander geprobeerd Mijn ouders kookten nooit met kruiden, dus dat ben ik zelf langzaam erin aan 't faseren. Maar dat gaat niet heel hard, want ik ben van huis uit echt alleen maar zout gewend. Ik vind pas sinds mijn twintigste peper niet exotisch meer, zulk soort debiele dingen :')

Waarom is dat een rare combinatie?
Of het een rare combinatie is, is denk ik subjectief. Ik vind het hele lekkere combinatie. Je kunt het overigens zo kopen bij de AH op de versafdeling. Alleen niet heel goedkoop.

Citaat:
oh man!

Gekke nieuwe smileys.
Oud 26-04-2013, 23:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Vermoedelijk staat zoiets in de voorwaarden ja, ze heeft nl. wel een uur voor je uitgetrokken waarin ze normaal gesproken wel de volle mep betaald zou krijgen. Maar een bezwaarschrift kun je natuurlijk altijd schrijven, wie weet strijkt ze een hand over haar hart. (Ik vermoed dat ze naar de voorwaarden gaat verwijzen en je wel moet betalen)
Maar ze heeft dus geen uur voor me uitgetrokken, ze heeft me namelijk na een kwartier de deur gewezen. Maar bedankt voor het advies! ik heb nooit voorwaarden gezien of getekend of wat dan ook maar ik neem aan dat die dan op haar website staan ofzo. Zal ik Ok even nakijken.
Oud 26-04-2013, 23:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Het was geloof ik dat hij het verschil tussen de betekenis van twee woorden moest geven, en alleen maar uitlegde hoe de woorden zelf van elkaar verschilden. Het kon ook Rob Brydon geweest zijn die hem erop wees.
Sorry, er gaat geen belletje branden. Maar ik moet dan ook bekennen dat ik qi al geruime tijd niet meer volg.
Oud 26-04-2013, 23:53
Verwijderd
gvd mega flikken maastricht spoiler op de voorpagina van uzg in de omschrijving bij het programma zelf blijft het lekker vaag, maar ja, toen had ik die spoiler al gelezen
Oud 27-04-2013, 00:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
het heet lijkje spelen/opbaren. Ik zei dan heel dramatisch en filmisch 'ik...ben...dood...ughalddfj' en dan ging ik 'dood'. Mijn zusje moest mijn ledematen dan netjes neerleggen, want ik zorgde altijd dat ik in een heel rare houding de pijp uit ging.
Soms speelden we ook Bep en An. Dan gingen we in slow motion op elkaar afrennen met onze armen gespreid en ik noemde mijn zusje dan Bep en zij mij An. Dat was het. Ik heb geen flauw idee waar dat op sloeg eigenlijk maar dat deden we heel vaak. En nu nog soms
Hahahaha ik moest hier echt tyfushard om lachen
Oud 27-04-2013, 00:36
Verwijderd
dat waren nog eens tijden
Oud 27-04-2013, 00:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nou inderdaad.. Odette WELKOM BIJ CIRCUUUUUUUUUUUUUS REEEEEEEEEEEENSSSSS!!!!!

Oke slaaptijd
Oud 27-04-2013, 00:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Grafkak! Ik had om iets voor half 12 de bus naar huis, of iig de bus die ik altijd neem. Het was een vermoeiende avond, dus ik deed m'n oordopjes in en probeerde te relaxen met een muziekje. Op een gegeven moment kijk ik op en zie ik dat de bus de snelweg oprijdt ipv richting mijn dorp. Dafuq?
Bij de eerstvolgende stop ging ik es vragen wat er aan de hand was en toen zei de chauffeur dat 'ie 't een paar keer had omgeroepen en dat we nu al in Voorhout zaten. Ik mopperde nog wat dat ik 't stom vond dat het nergens op het station stond aangeven en toen kreeg ik als antwoord 'Ja nou, het heb zelfs in de krant gestaan!' Oh?
Ik had iig niks gehoord en ik lees de lokale courant niet hoor.

Anyway, er was een treinstation in de buurt, dus ik kon Godzijdank nog de laatste trein pakken naar Leiden en toen weer op de juiste bus stappen.

Toen ik thuiskwam was ik zo gefrustreerd dat ik net de douche heb staan poetsen. Pffff...
Oud 27-04-2013, 03:08
Verwijderd
Citaat:
Nou inderdaad.. Odette WELKOM BIJ CIRCUUUUUUUUUUUUUS REEEEEEEEEEEENSSSSS!!!!!

Oke slaaptijd
bij circus rens zat geen odette dat waren leontien en barbara!
Oud 27-04-2013, 03:12
Verwijderd
lekker omweggetje trimm
Oud 27-04-2013, 03:15
Verwijderd
lp als je je een keer verveelt wil je dan pleeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaase Rachel Hazebroek - waar is de regionale krant gebleven? uploaden? Ik wil die al vaker inzetten, nu ook, en ik greep weer mis want dat staat niet op yt.
het is de aflevering dat hester gaat oppassen.
Oud 27-04-2013, 03:29
Verwijderd
ik ben trouwens best vaak in voorhout geweest. Mijn eerste paddotrip was ook daar.
Oud 27-04-2013, 06:38
Verwijderd
Hee, ik heb wat gemist gisteren zo te zien.

Paranoide, koriander is wel een moeilijke smaak. Als kruidennoob kun je beter beginnen met basilicum en dille. Dille vind ik ook heel lekker bij pompoen. En traditioneel wordt het bij witvis gegeten. Vroeger lustte ik nooit pompoensoep maar laatst maakte ik het zelf met veel dille en toen vond ik uet heel lekker. Basilicum wordt traditioneel bij tomaat gegeten maar kan wat mij betreft bijna overal bij.
Oud 27-04-2013, 06:39
Verwijderd
Ik ga vandaag paintballen.
Oud 27-04-2013, 06:48
Verwijderd
Okee, en wil je een meelijdende reactie of een enthousiaste?
Oud 27-04-2013, 08:34
Verwijderd
Een enthousiaste bij voorkeur!
Oud 27-04-2013, 08:42
Verwijderd
Citaat:
In ander brekend nieuws: vorige week heb ik kennis mogen maken met de bessenkoning, deze week heb ik hier de koning der knofloken.

[afbeelding]
Ik heb nog een foto van Koning walnoot, maar dat is thuis. Ik zal straks kijken als ik er aan denk.

Kasterlee is het pompoendorp, die hebben pompoenkoningen.
Citaat:

Ik heb ook een patroon van een simpele tas met voering liggen. En een patroon voor een keukenschort en vorige week heb ik een patroon voor een pyjama geknipt. Die tas kan ik showen, de rest nog niet, show jij je dingen die af zijn eens?

Citaat:
In het kader van eten waar je zin in hebt, trouwens: ik had dus vanmiddag witte chocolademelk gemaakt, want daar had ik heel veel zin in. Ondanks dat ik het nog nooit gedronken had. Blijkt achteraf dat ik calcium al een paar dagen verwaarloosd had en dat specifiek wítte chocolade B12 bevat, waar ik voor gisteren al een week mee in 't rood zat. Zelfregulerend mechanisme <3

Als je een paar dagen alles in het groen hebt wordt eten wel heel raar, want dan heeft je lichaam zoiets van 'ja ehhhhhhhhhhhhhh ik heb eigenlijk alles wel?'. Waardoor je wel honger hebt maar nergens specifiek zin in.

Hier is een gifje om te compenseren voor de saaie voedselposts.

[afbeelding]
Ik hou het niet bij, dus ik weet niet hoe en wat, maar 2 weken geleden verlangde ik naar biefstuk en deze week is het heel erg veel vis Vroeger heb ik dat nooit zo gehad, dan was het meestal, ik wil ijs of chips of alcohol. Nu zijn het echt specifieke producten die mijn verlangen opwekken. Alleen fruit kan wel in zijn geheel, gewoon een algemene behoefte aan fruit, wat dan ook.

Citaat:
Natuurlijk ken je het nog niet, ik heb het net verzonnen. Kaën is wat meeuwen doen, dat krijsen. Een linksbroek is een ongedisciplineerde, iets te dikke autist met een motorische stoornis, die dan toch op voetbal in de C14 zit. 'Hamelplaatje' is het stukje huid tussen je wenkbrauwen. Droesem en Achenebbisj bestaan natuurlijk wel, die had ik ertussen om het aannemelijker te maken.
Kaën <3 Woorden maken <3

Sushi was lekker gisteren! En we zijn nog een zalige milkshake gaan halen (die ik ondanks dat het geen grote beker was, toch niet helemaal op kon), eigenlijk waren ze al dicht, ook al waren ze volgens de website nog open (maar ze waren vroeger dicht gegaan omdat niemand ijs kwam eten vanwege de kou), maar speciaal voor ons hebben ze er nog gemakt <3 alles was al schoon en opgeruimd, echt geweldig! De Belgische toerist in me was tevreden!
Oud 27-04-2013, 09:10
Verwijderd
Claptrap is echt te gek in Borderlands 2 trouwens, maar goed, dat zijn ze allemaal

Citaat:
[afbeelding]

Aww, good guy VLC.
Het is alleen wat kut als mensen niet op de juiste plaats VLC downloaden; dan zit je alsnog met een bult malware waar je 'u' tegen zegt. Bij wijze van.
Oud 27-04-2013, 09:31
Verwijderd
Citaat:
Hee, ik heb wat gemist gisteren zo te zien.

Paranoide, koriander is wel een moeilijke smaak. Als kruidennoob kun je beter beginnen met basilicum en dille. Dille vind ik ook heel lekker bij pompoen. En traditioneel wordt het bij witvis gegeten. Vroeger lustte ik nooit pompoensoep maar laatst maakte ik het zelf met veel dille en toen vond ik uet heel lekker. Basilicum wordt traditioneel bij tomaat gegeten maar kan wat mij betreft bijna overal bij.
Dit vind ik een lieve post! Maar dille en basilicum eet ik al jaren. Ik ben niet meer zo'n kruidennoob als zeven jaar terug.

Nu je 't zegt, dille is het enige kruid dat mijn ouders wél eten. Wacht, nee, ook laurierblad en mierik. Eigenlijk valt het ook wel mee, alleen dingen als rozemarijn, koriander, gember en venkel ben ik dus totaal niet gewend. Kervel, salie, tijm. Dragon. Saffraan.
Oud 27-04-2013, 09:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
bij circus rens zat geen odette dat waren leontien en barbara!
Later werden we Madelief/Marieke en Odette
Citaat:
lp als je je een keer verveelt wil je dan pleeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaase Rachel Hazebroek - waar is de regionale krant gebleven? uploaden? Ik wil die al vaker inzetten, nu ook, en ik greep weer mis want dat staat niet op yt.
het is de aflevering dat hester gaat oppassen.
Wat, zingen? Misschien, maar dan heb ik sowieso wel iets van muziek nodig he.
Oud 27-04-2013, 09:33
Verwijderd
Nootmuskaat, foelie, anijs, komijn, zoethout, kruidnagel, alle soorten hete peper. Oke, misschien valt het niet mee

Als je saffraan puur eet smaakt het naar afwasmiddel.
Oud 27-04-2013, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Dit vind ik een lieve post! Maar dille en basilicum eet ik al jaren. Ik ben niet meer zo'n kruidennoob als zeven jaar terug.

Nu je 't zegt, dille is het enige kruid dat mijn ouders wél eten. Wacht, nee, ook laurierblad en mierik. Eigenlijk valt het ook wel mee, alleen dingen als rozemarijn, koriander, gember en venkel ben ik dus totaal niet gewend. Kervel, salie, tijm. Dragon. Saffraan.
Stop je wel eens kaneel in hartig eten?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten